Nee die waren wel okquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ging al mis met thor wodan odan en de rest van die bergbewoners
Wodan of het spaghettimonster?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:22 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls do tell me over de goden waar geen religie omheen zit
of zeusquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die waren wel ok
Sons Of Odin.
ik kom verdomme 3 keer per dag tot je maar da's zeker niet goed genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:25 schreef Chloroform het volgende:
Zou elke dag bidden dat hzaw tot me komt
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:25 schreef Chloroform het volgende:
Zou elke dag bidden dat hzaw tot me komt
Nee beetje overkill dat sry ;squote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:25 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kom verdomme 3 keer per dag tot je maar da's zeker niet goed genoeg
take mequote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
There is only one god and his name is death and wbat do we say to this god?
Kweenie, mensen komen dan vaak niet verder dan 'ik denk dat er iets is'. Een daadwerkelijke god bedenken en verder uitwerken tot een religieusconcept is enkel voorbehouden aan mannen op middelbare leeftijd met een drang naar macht.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:29 schreef Drug het volgende:
@zeer ik denk dat dat vaak niet bekende goden zijn, maar 'persoonlijke' goden van theïstische maar areligieuze mensen.
Gender van de vredequote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie, mensen komen dan vaak niet verder dan 'ik denk dat er iets is'. Een daadwerkelijke god bedenken en verder uitwerken tot een religieusconcept is enkel voorbehouden aan mannen op middelbare leeftijd met een drang naar macht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |