Gespleten penis en alles zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ik word zo wild van jou, ik barst bijna van de opgebouwde opwinding
Identificeer jij je ook als rechtse realist?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat uit een linkse hoek maatje, om meer "draagvlak" te creëren voor wir schaffen das.
ja dan vind ik het nog steeds naïef, los van of het goed is voor die persoon of niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:47 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe bedoel je naïef? zolang dat gevoel niet onderuit gehaald wordt met feiten en zolang dat omgegooide leven voldoening geeft zonder anderen te schaden, vind ik het een erg goede keuze
Heet gewordenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ik word zo wild van jou, ik barst bijna van de opgebouwde opwinding
Valt me wel vaker op dat je eigenlijk helemaal geen verstand hebt van de dingen je postquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat uit een linkse hoek maatje, om meer "draagvlak" te creëren voor wir schaffen das.
maar dat godsbeeld is niet de exclusieve definitie van een godquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe mensen die na kunnen denken heilig kunnen geloven in een mannetje ergens die alles een beetje stuurt. :S
100% zeker dat 'ie dat doet jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Identificeer jij je ook als rechtse realist?
En altijd alleen maar met filmpjes en lappen tekst komen zonder enige eigen toelichting.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Valt me wel vaker op dat je eigenlijk helemaal geen verstand hebt van de dingen je post.
Geef mij eens de definitie van wat in jouw ogen een "rechtse realist" is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Identificeer jij je ook als rechtse realist?
sowieso leven ongelovigen veel meer op gevoel, lustgevoel, drang naar acceptatie dmv aankoopgedrag enz..., een gelovige wil die gevoelens onder controle hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:47 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe bedoel je naïef? zolang dat gevoel niet onderuit gehaald wordt met feiten en zolang dat omgegooide leven voldoening geeft zonder anderen te schaden, vind ik het een erg goede keuze
laatst postte 'ie ook iets waaruit bleek dat 'ie ongelijk hadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
En altijd alleen maar met filmpjes en lappen tekst komen zonder enige eigen toelichting.![]()
hoezo naïef?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dan vind ik het nog steeds naïef, los van of het goed is voor die persoon of niet.
Nee ik bedoel gewoon jouw eigen definitie, want het gaat hier om jouw identiteit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geef mij eens de definitie van wat in jouw ogen een "rechtse realist" is.
ja het is in ieder geval onderdeel van veel religies. maar er zijn ook veel areligieuzen die dit beogenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:53 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
sowieso leven ongelovigen veel meer op gevoel, lustgevoel, drang naar acceptatie dmv aankoopgedrag enz..., een gelovige wil die gevoelens onder controle hebben
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:53 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
sowieso leven ongelovigen veel meer op gevoel, lustgevoel, drang naar acceptatie dmv aankoopgedrag enz..., een gelovige wil die gevoelens onder controle hebben
dat men ervan overtuigt is dat er een soort van beloning op het einde is, dat ze tegenslagen afwimpelen met hun geloof in god ipv dat ze die kracht uit zichzelf halen, dat lijkt me namelijk een veel gezondere oplossingquote:
sorry menage a trois is al met hzawquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
Begint hier ook warm te worden zeg van jullie stoute gesprekjes jeetje
Nee, ik ben gewoon benieuwd wat jij daaronder verstaat, tenslotte wil jij mij labelen als rechtse realist toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon jouw eigen definitie, want het gaat hier om jouw identiteit.
Ik vraag me af hoe iemand zichzelf identificeert en dat is gelijk labelen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon benieuwd wat jij daaronder verstaat, tenslotte wil jij mij labelen als rechtse realist toch?
Kom maar op met je inhoudelijke kennis.
maar je omschrijft nu een godsbeeld dat niet universeel is, wat jij zegt geldt niet voor alle theïsten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
hoe kom je hier nou weer bij, je kunt het gat 'religie' met zoveel dingen opvullen en zeggen dat dat per definitie consumerisme is vind ik btje vreemd
[..]
dat men ervan overtuigt is dat er een soort van beloning op het einde is, dat ze tegenslagen afwimpelen met hun geloof in god ipv dat ze die kracht uit zichzelf halen, dat lijkt me namelijk een veel gezondere oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |