Oh dat is prima ben toch meer fan van cuckolding.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat is prima ben toch meer fan van cuckolding.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe iemand zichzelf identificeert en dat is gelijk labelen?
Volgens mij wil jij mij labelen als labelaar.
Nu kom je gewoon dom over, je wilt mij ergens van betichten waar je zelf inhoudelijke betekenis niet van weet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe iemand zichzelf identificeert en dat is gelijk labelen?
Volgens mij wil jij mij labelen als labelaar.
dat klopt, maar het lijkt mij dat het voor een groot deel (het overgrote deel) van de theïsten geldt, aangezien geloof in god meestal betekenisloosheid van het leven tegengaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:58 schreef Drug het volgende:
[..]
maar je omschrijft nu een godsbeeld dat niet universeel is, wat jij zegt geldt niet voor alle theïsten.
haha gastquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nu kom je gewoon dom over, je wilt mij ergens van betichten waar je zelf inhoudelijke betekenis niet van weet.
Ik wil gewoon geen dingen invullen voor jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nu kom je gewoon dom over, je wilt mij ergens van betichten waar je zelf inhoudelijke betekenis niet van weet.
Help haar anders gewoon even.quote:
Als jij aangeeft wat je onder een "rechtse realist" verstaat, zal ik aangegeven of ik mij daarmee identificeer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal wel geen persoonlijke vragen meer stellen, sorry hoor.
ja weet ik niet ik ken vooral de abrahamische religies waar dat grotendeels voor klopt (bepaalde stromingen wijken af), maar voor andere en oudere religies weet ik het nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat klopt, maar het lijkt mij dat het voor een groot deel (het overgrote deel) van de theïsten geldt, aangezien geloof in god meestal betekenisloosheid van het leven tegengaat.
good for youquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:03 schreef Chai het volgende:
En als je wil weten hoe ik mij identificeer: ik vind van mezelf dat ik niet in een hokje te stoppen ben, gewoon heel erg uniek en zo. Een progressief sneeuwvlokje.
Ik baseer die term op mensen die zichzelf zo identificeren, maar ik weet vrij weinig van de inhoudelijke standpunten van die mensen, want ze blijven altijd heel erg op de vlakte met loze kreten, filmpjes en lappen tekst. Net als jij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als aangeeft wat je onder een "rechtse realist" verstaat, zal ik aangegeven of ik mij daarmee identificeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |