Wiggo had er weer een paar teveel op zeker? Ik vind Bettini wel een mooi voorbeeld in deze. Hoeveel mensen hebben het nou over Bettini de Olympisch kampioen? Die blijven we altijd herinneren als de wereldkampioen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Normaal wel, al vind ik Rio> Qatar. Gezien het zeer matig wk parcours. Wiggins zegt wel dat een gouden medaille op de OS hoger staat dan de TDF. Compleet onzinnig.
Komt natuurlijk ook vooral doordat elke wereldkampioen die trui een jaar lang draagt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wiggo had er weer een paar teveel op zeker? Ik vind Bettini wel een mooi voorbeeld in deze. Hoeveel mensen hebben het nou over Bettini de Olympisch kampioen? Die blijven we altijd herinneren als de wereldkampioen.
Historisch ook logisch, OS zijn pas sinds '96 voor profs.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook vooral doordat elke wereldkampioen die trui een jaar lang draagt.
Uiteraard, het hielp ook niet mee dat de UCI die speciale trui van Bettini direct uit de lucht schoot. Afschuwelijk ding verder trouwens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook vooral doordat elke wereldkampioen die trui een jaar lang draagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Tour wint froome wel, giro/vuelta toch minder allure. OS is legendarisch, 1x in de 4 jaar, kan je als topwielrenner misschien maar 2x meedoen. Zeker met dit parkoers. Nouja zo vind ik het danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
TDF>Giro>Vuelta>WK>OS>Monument (RVV,Roubaix en LBL ietsje hoger dan MSR en Lombardije)
Omdat hij allebei heeft. Samu > Costa om maar iemand te noemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wiggo had er weer een paar teveel op zeker? Ik vind Bettini wel een mooi voorbeeld in deze. Hoeveel mensen hebben het nou over Bettini de Olympisch kampioen? Die blijven we altijd herinneren als de wereldkampioen.
Mee eens, al zou ik OS in de categorie RVV, LBL en PR plaatsen. Als je aan Poels vraagt zijn LBL-overwinning in te leveren voor een gouden plak, dan zal hij dat niet zomaar doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
TDF>Giro>Vuelta>WK>OS>Monument (RVV,Roubaix en LBL ietsje hoger dan MSR en Lombardije)
Je vergeet de Veenendaal Dutch Food Valley Classics.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tour wint froome wel, giro/vuelta toch minder allure. OS is legendarisch, 1x in de 4 jaar, kan je als topwielrenner misschien maar 2x meedoen. Zeker met dit parkoers. Nouja zo vind ik het dan
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:47 schreef TargaFlorio het volgende:
De kwaliteit zal dus wel in orde zijn.twitter:sporza_koers twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 12:46:09De koers is van ons! @VRT filmt en regisseert de olympische wegrit #Rio2016 https://t.co/9w1jjZWq9B reageer retweet
Maar iedereen weet nog dat Sanchezquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Grabsch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar iedereen weet nog dat Cancellara in Peking won, wie er dat jaar wereldkampioen werd? Geen flauw idee. Was vooral vanwege de race natuurlijk, dat was best episch.
Hoe zit het met de vorm/ambities van Superman. Krijgt hij een vrije rol, of pure knecht?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
El Dream Team is er klaar voor.
Pure knecht lijkt me sterk, maar normaal gezien is hij op z'n best vierde keus. Voorlopig is het alle pijlen op Uran, helaas. Henao is schaduwkopman.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoe zit het met de vorm/ambities van Superman. Krijgt hij een vrije rol, of pure knecht?
Je haalt jezelf wel mooi onderuit zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Sanchez in 2008.
Gisteren een kort stuk van interview met Armistead op BBC gezien. Sorry kon er niks aan doen maar deed me sterk denken aan die mannelijke huilende renners die echt niks genomen hadden maar waar we ondertussen wel anders van weten.quote:
Ja dit is vrij ernstigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je haalt jezelf wel mooi onderuit zo
Als Twan Poels straks wint dan is dat zo vergeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja dit is vrij ernstig. Ik weet niet of ik me nog kan herstellen vandaag.
maarja het mooie van de OS is dat het zo'n andere race is omdat hij korter is dan een monument en dat de ploegen zoveel kleiner zijn waardoor er veel minder controle is. Dat levert vaak mooie races opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben nu al erg nerveus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja het mooie van de OS is dat het zo'n andere race is omdat hij korter is dan een monument en dat de ploegen zoveel kleiner zijn waardoor er veel minder controle is. Dat levert vaak mooie races op
2 wel, 2 niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:24 schreef TLC het volgende:
Doet dat Colombiaantje uit de Tour ook mee ?
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:36 schreef Pino112 het volgende:
Thijs Zonneveld is onderweg naar Rio, dus we hoeven geen tweets van hem te verwachten.
quote:
sterker nog, hij mist de finish waarschijnlijk:quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 13:27:16Vriendelijk verzoek aan de heren renners ivm een nogal onhandig geplande vlucht naar Rio: heel hard of heel langzaam fietsen aub. reageer retweet
LEKKER VOOR HEMquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
sterker nog, hij mist de finish waarschijnlijk:twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 13:27:16Vriendelijk verzoek aan de heren renners ivm een nogal onhandig geplande vlucht naar Rio: heel hard of heel langzaam fietsen aub. reageer retweet
Same herequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:47 schreef DeeBee het volgende:
Ik ga dit dus allemaal missen, dat is echt fantastisch.
Wiggins is een brit. Die hebben (net als amerikanen) geen verstand van wielrennen, zelfs de wielrenners niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Normaal wel, al vind ik Rio> Qatar. Gezien het zeer matig wk parcours. Wiggins zegt wel dat een gouden medaille op de OS hoger staat dan de TDF. Compleet onzinnig.
Alsof jij een fuck geeft om wielrennenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:47 schreef DeeBee het volgende:
Ik ga dit dus allemaal missen, dat is echt fantastisch.
Gelukkig geen sneeuwranden voor Kruijswijk, alleen gootjes en ravijnen.twitter:SimonBrotherton twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 13:23:21The descent off Vista Chiesa is technical, twisty & unforgiving. Large gutters, no run off & sizeable drop #roadrace https://t.co/HPawcIwK8A reageer retweet
Ik word langzaamaan een SkyGod, gewoon geen fuck geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof jij een fuck geeft om wielrennenbij de TdF zagen we je ook al niet.
Deze nobuddie voetbal commentator neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:53 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig geen sneeuwranden voor Kruijswijk, alleen gootjes en ravijnen.twitter:SimonBrotherton twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 13:23:21The descent off Vista Chiesa is technical, twisty & unforgiving. Large gutters, no run off & sizeable drop #roadrace https://t.co/HPawcIwK8A reageer retweet
en geen regen dus Mollema is ook veiligquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:53 schreef marcodej het volgende:
Skygoden geven wel een fuck om de TdF en ook om de OS. Je bent nog lang geen Skygod-liefhebber little grasshopper.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik word langzaamaan een SkyGod, gewoon geen fuck geven.
voor Marijn?quote:
Sterkte man, al geopereerd ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het feest denk ik missen jongens. Mani is in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking.
Sterkte, pikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het feest denk ik missen jongens. Mani is in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking.
Wat een waardeloze timing. Beterschapquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat een dramatische timing.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Das kut man! Sterkte!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Nee wut. Kut man. Sterktequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat jammer, sterkte!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Dat is zuur.... beterschap!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
beterschapquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
of dat ze ff doorwerken, hup even snel er tussendoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt jongens, misschien kan ik de chirurgen ervan overtuigen dat ik morgen pas geopereerd word ofzo.
Misschien op vakantiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:15 schreef marcodej het volgende:
Weinig Dione tot nu toe. Wel prima hoor, maar waar is ze?
Ga nu geen slapende honden wakker makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:15 schreef marcodej het volgende:
Die doet later op de dag een Rio Live.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:15 schreef marcodej het volgende:
Miguel zal de overwinning straks opdragen aan jou.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt jongens, misschien kan ik de chirurgen ervan overtuigen dat ik morgen pas geopereerd word ofzo.
Sterkte man!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Ga je nog iets speciaals doen als Miguel wint?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Miguel zal de overwinning straks opdragen aan jou.
Op het moment dat Kruijswijk voorop ligt stapt ze in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:15 schreef marcodej het volgende:
naja Wout Poels had het ook over 3 manquote:
Heel hard juichen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:17 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ga je nog iets speciaals doen als Miguel wint?
whehequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op het moment dat Kruijswijk voorop ligt stapt ze in het vliegtuig.
Dju toch. Beterschap. Hebben ze geen streampjes daar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |