Dat is waar, ik ben nu al erg nerveus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja het mooie van de OS is dat het zo'n andere race is omdat hij korter is dan een monument en dat de ploegen zoveel kleiner zijn waardoor er veel minder controle is. Dat levert vaak mooie races op
2 wel, 2 niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:24 schreef TLC het volgende:
Doet dat Colombiaantje uit de Tour ook mee ?
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:36 schreef Pino112 het volgende:
Thijs Zonneveld is onderweg naar Rio, dus we hoeven geen tweets van hem te verwachten.
quote:
sterker nog, hij mist de finish waarschijnlijk:quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 13:27:16Vriendelijk verzoek aan de heren renners ivm een nogal onhandig geplande vlucht naar Rio: heel hard of heel langzaam fietsen aub. reageer retweet
LEKKER VOOR HEMquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
sterker nog, hij mist de finish waarschijnlijk:twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 13:27:16Vriendelijk verzoek aan de heren renners ivm een nogal onhandig geplande vlucht naar Rio: heel hard of heel langzaam fietsen aub. reageer retweet
Same herequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:47 schreef DeeBee het volgende:
Ik ga dit dus allemaal missen, dat is echt fantastisch.
Wiggins is een brit. Die hebben (net als amerikanen) geen verstand van wielrennen, zelfs de wielrenners niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Normaal wel, al vind ik Rio> Qatar. Gezien het zeer matig wk parcours. Wiggins zegt wel dat een gouden medaille op de OS hoger staat dan de TDF. Compleet onzinnig.
Alsof jij een fuck geeft om wielrennenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:47 schreef DeeBee het volgende:
Ik ga dit dus allemaal missen, dat is echt fantastisch.
Gelukkig geen sneeuwranden voor Kruijswijk, alleen gootjes en ravijnen.twitter:SimonBrotherton twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 13:23:21The descent off Vista Chiesa is technical, twisty & unforgiving. Large gutters, no run off & sizeable drop #roadrace https://t.co/HPawcIwK8A reageer retweet
Ik word langzaamaan een SkyGod, gewoon geen fuck geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof jij een fuck geeft om wielrennenbij de TdF zagen we je ook al niet.
Deze nobuddie voetbal commentator neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:53 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig geen sneeuwranden voor Kruijswijk, alleen gootjes en ravijnen.twitter:SimonBrotherton twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 13:23:21The descent off Vista Chiesa is technical, twisty & unforgiving. Large gutters, no run off & sizeable drop #roadrace https://t.co/HPawcIwK8A reageer retweet
en geen regen dus Mollema is ook veiligquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:53 schreef marcodej het volgende:
Skygoden geven wel een fuck om de TdF en ook om de OS. Je bent nog lang geen Skygod-liefhebber little grasshopper.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik word langzaamaan een SkyGod, gewoon geen fuck geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |