Belgen zijn wielerverslaafd, don't worry die zenden integraal uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze liegen, gaan we met z'n allen een sit-in houden voor het Sporza-kantoor.
[ afbeelding ]
Kan je niet in de middag op Eén kijken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is deze stream wel te bekijken in Nederland?
Op TV alleszins niet geheel live. Van Snick, de zwemmers en de hockeyheren komen ook in actie tijdens de wegwedstrijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze liegen, gaan we met z'n allen een sit-in houden voor het Sporza-kantoor.
[ afbeelding ]
Normaal gesproken niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is deze stream wel te bekijken in Nederland?
daarom hebben ze één ook vrijgemaakt. de rest wordt op canvas uitgezondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Op TV alleszins niet geheel live. Van Snick, de zwemmers en de hockeyheren komen ook in actie tijdens de wegwedstrijd.
Inderdaad, Wuyts gaat niet voor b-sporten aan de kant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:33 schreef komrad het volgende:
[..]
daarom hebben ze één ook vrijgemaakt. de rest wordt op canvas uitgezonden
Rond 16:00 komt er op Canvas een tweede uitzending.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Op TV alleszins niet geheel live. Van Snick, de zwemmers en de hockeyheren komen ook in actie tijdens de wegwedstrijd.
Dat is wel heel modern en on-Belgisch zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:33 schreef komrad het volgende:
[..]
daarom hebben ze één ook vrijgemaakt. de rest wordt op canvas uitgezonden
en José gaat Woutje Poels de hele middag veren in zijn reet stekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Inderdaad, Wuyts gaat niet voor b-sporten aan de kant.
dat kan niet want Tom Dumoulin gaat echt iedereen de vernieling in rijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:36 schreef Syntix het volgende:
Hier hebben jullie het al eerste gelezen:
FroomeGOD gaat vandaag niet de wegrit winnenIk denk dat Cummings of Yates voor GB meer kans maken. Uiteindelijk zal er denk ik iemand winnen buiten de favorieten om.
De tijdrit gaat Froome wel goud pakken
Even quoten voor later.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:36 schreef Syntix het volgende:
Hier hebben jullie het al eerste gelezen:
FroomeGOD gaat vandaag niet de wegrit winnenIk denk dat Cummings of Yates voor GB meer kans maken. Uiteindelijk zal er denk ik iemand winnen buiten de favorieten om.
De tijdrit gaat Froome wel goud pakken
Ik moet het vandaag eerst eens zien of hij niet teveel pijn krijgt. Mocht hij (relatief) pijnvrij kunnen rijden woensdag dan is een podiumplek wel mogelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:38 schreef komrad het volgende:
[..]
dat kan niet want Tom Dumoulin gaat echt iedereen de vernieling in rijden
Gilbert zeker niet, dan zou ik eerder gaan voor Wellens. Al lijkt die alleen maar met slecht en koud weer tot topprestaties in staat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:26 schreef komrad het volgende:
[..]
Mooi, ik denk dat de belgen niet veel kans hebben hoewel je het met Gilbert en Van Avermaet nooit weet
Hij won die strijd van Joaquim Rodriguez als ik me niet vergis. Ook al zo'n topsprinter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 07:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Puntentrui gewonnen in Vuelta, dus sprinter.
De kwaliteit zal dus wel in orde zijn.twitter:sporza_koers twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 12:46:09De koers is van ons! @VRT filmt en regisseert de olympische wegrit #Rio2016 https://t.co/9w1jjZWq9B reageer retweet
Ik ben blij man.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:47 schreef TargaFlorio het volgende:
De kwaliteit zal dus wel in orde zijn.twitter:sporza_koers twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 12:46:09De koers is van ons! @VRT filmt en regisseert de olympische wegrit #Rio2016 https://t.co/9w1jjZWq9B reageer retweet
Met Renaat op de motor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer, geen USA taferelen..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Tony doet ook maar 100 km vandaag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:52 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Levy nu écht starten vandaag?
In principe wel, maar hangt ook van het parcours af. Kijk meer uit naar deze koers dan het WK straks in Qatar.quote:
Normaal wel, al vind ik Rio> Qatar. Gezien het zeer matig wk parcours. Wiggins zegt wel dat een gouden medaille op de OS hoger staat dan de TDF. Compleet onzinnig.quote:
Ik ben er van overtuigd dat er geen enkele Duitser uitrijdt. Zeer matig team.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tony doet ook maar 100 km vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |