Sagan gaat geen top 10 rijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:02 schreef komrad het volgende:
Zie net dat Sagan een odd van 5 noteert om het mountainbiken te winnen![]()
Beste odd bij voor de wegwijdstrijd is 6 voor Valverde
Dus de bookies schatten de kans dat Sagan met mountainbiken wint hoger in dan willekeurig welke renner individueel op de wegwedstrijd
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:03 schreef komrad het volgende:
[..]
die wordt helemaal weggeblazen door het Sky geweld van Vasil die voor Wout en Chris gaat knechten
TV bij de NOS? Met vertraging uiteraard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:02 schreef 0906 het volgende:
Volgens mij ligt iedereen nog te slapen van na de openingsceremonie. Weet iemand hoe laat dit op tv gaat beginnen?
dat denk ik ook niet, volgens de bookies zou hij top 3 moeten rijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sagan gaat geen top 10 rijden.
Het lukte Mathieu niet eens en dan zou het Sagan wel lukken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:14 schreef komrad het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet, volgens de bookies zou hij top 3 moeten rijden
Nys reed wel top 10.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het lukte Mathieu niet eens en dan zou het Sagan wel lukken?
Maar die heeft volgens mij veel meer wedstrijden ter voorbereiding gedaan.quote:
De tijd van Mizbani is wel geweest toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk nog steeds dat TeamIran een enorme impact gaat maken.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk van start tot finish
De wegrit is integraal te bekijken op onze livestream en op Eén (om 19u wordt er overgeschakeld naar Canvas). Commentatoren met dienst zijn Michel Wuyts en José De Cauwer.
Joepie
voor Dumoulin wel gunstigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het wel jammer dat eerst de wegwedstrijd is en dan de tijdrit. Had dat liever andersom gezien.
Mooi, ik denk dat de belgen niet veel kans hebben hoewel je het met Gilbert en Van Avermaet nooit weetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk van start tot finish
De wegrit is integraal te bekijken op onze livestream en op Eén (om 19u wordt er overgeschakeld naar Canvas). Commentatoren met dienst zijn Michel Wuyts en José De Cauwer.
Joepie
Heeft met het aantal deelnemers te maken. Sagan gaat echt niet winnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:02 schreef komrad het volgende:
Zie net dat Sagan een odd van 5 noteert om het mountainbiken te winnen![]()
Beste odd bij voor de wegwijdstrijd is 6 voor Valverde
Dus de bookies schatten de kans dat Sagan met mountainbiken wint hoger in dan willekeurig welke renner individueel op de wegwedstrijd
En dat Valgren of zo dan ineens wintquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:07 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zou het mooi vinden als Valverde en Purito het op de laatste klim onder elkaar mogen uitmaken en dat Purito Valverde dan helemaal in puin rijdt
Maar is deze stream wel te bekijken in Nederland?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze liegen, gaan we met z'n allen een sit-in houden voor het Sporza-kantoor.
[ afbeelding ]
Belgen zijn wielerverslaafd, don't worry die zenden integraal uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je niet in de middag op Eén kijken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is deze stream wel te bekijken in Nederland?
Op TV alleszins niet geheel live. Van Snick, de zwemmers en de hockeyheren komen ook in actie tijdens de wegwedstrijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal gesproken niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is deze stream wel te bekijken in Nederland?
daarom hebben ze één ook vrijgemaakt. de rest wordt op canvas uitgezondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Op TV alleszins niet geheel live. Van Snick, de zwemmers en de hockeyheren komen ook in actie tijdens de wegwedstrijd.
Inderdaad, Wuyts gaat niet voor b-sporten aan de kant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:33 schreef komrad het volgende:
[..]
daarom hebben ze één ook vrijgemaakt. de rest wordt op canvas uitgezonden
Rond 16:00 komt er op Canvas een tweede uitzending.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Op TV alleszins niet geheel live. Van Snick, de zwemmers en de hockeyheren komen ook in actie tijdens de wegwedstrijd.
Dat is wel heel modern en on-Belgisch zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:33 schreef komrad het volgende:
[..]
daarom hebben ze één ook vrijgemaakt. de rest wordt op canvas uitgezonden
en José gaat Woutje Poels de hele middag veren in zijn reet stekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Inderdaad, Wuyts gaat niet voor b-sporten aan de kant.
dat kan niet want Tom Dumoulin gaat echt iedereen de vernieling in rijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:36 schreef Syntix het volgende:
Hier hebben jullie het al eerste gelezen:
FroomeGOD gaat vandaag niet de wegrit winnenIk denk dat Cummings of Yates voor GB meer kans maken. Uiteindelijk zal er denk ik iemand winnen buiten de favorieten om.
De tijdrit gaat Froome wel goud pakken
Even quoten voor later.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:36 schreef Syntix het volgende:
Hier hebben jullie het al eerste gelezen:
FroomeGOD gaat vandaag niet de wegrit winnenIk denk dat Cummings of Yates voor GB meer kans maken. Uiteindelijk zal er denk ik iemand winnen buiten de favorieten om.
De tijdrit gaat Froome wel goud pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |