Normaal gezien wel. Door besparingen zal wellicht alleen Michel Wuyts commentaar geven (zonder jose) in 2012 was dit toch zoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Sporza zijn ze nogal wielerminded.Geen idee of er zaterdagmiddag andere Belgen moeten spelen. Zo nee, dan zou het me niets verbazen dat ze gewoon alles gaan uitzenden.
Zonde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Normaal gezien wel. Door besparingen zal wellicht alleen Michel Wuyts commentaar geven (zonder jose) in 2012 was dit toch zo
Half 3 begint de wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer starten ze met rijden?
20.30/21.00uquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze starten om 14u30?de wegrit is 246km lang? wanneer zullen ze binnenkomen denken jullie?
21h00.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze starten om 14u30?de wegrit is 246km lang? wanneer zullen ze binnenkomen denken jullie?
Zalig, had ik net door toen ik op verzonden klikquote:
Ik vind een finale prime time wel zalig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zalig, had ik net door toen ik op verzonden klik
Het moet volgens mij de eerste keer zijn dat ik een wielerwedstrijd zal kijken op zuid-Amerikaanse bodemquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind een finale prime time wel zalig.
Fietsen in Noord en Zuid-Amerika
WK 1995 in Colombia.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het moet volgens mij de eerste keer zijn dat ik een wielerwedstrijd zal kijken op zuid-Amerikaanse bodem
Puur op basis van hoogtemeters was dat parcours niet eens zo heel zwaar. Dat parcours was vooral slopend door de hoogte.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Die genieën op wielerflits vergelijken met parcours met Duitama. Dan heb je ze ook niet helemaal op een rijtje.
Precies de reden dat het niet te vergelijken valt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat parcours was vooral slopend door de hoogte.
Toen volgde ik het wielrennen nog niet echt, maar dat moet het mooiste WK ooit zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
WK 1995 in Colombia.
Al kan ik me daar niks meer van herinneren.
Yep, toch is het wel een lastig parcours met 3 keer 4km aan 10%. Denk dat het toch iets voor de pure klimmers zal zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Precies de reden dat het niet te vergelijken valt.
Het is drie keer 8 kilometer. Afdalinkje in de klim is heel kort.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, toch is het wel een lastig parcours met 3 keer 4km aan 10%. Denk dat het toch iets voor de pure klimmers zal zijn.
Waar was jij vanmiddag bij het boogschieten?quote:
Ik was helaas wielrennen aan het kijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar was jij vanmiddag bij het boogschieten?
Er was een Nederlander die naast het bord schoot. Dat leidde wel tot consternatie in het topic.
Uran Uran?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik denk dat een renner van het kaliber Vainsteins gaat zegevieren.
Wie is Vainsteins van dit peloton?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik denk dat een renner van het kaliber Vainsteins gaat zegevieren.
Het tweede gedeelte van die klim is niet zo steil, maar dat komt er ook nog 's bij inderdaad. Mollema en Poels hebben op zich een aardig sprintje in de poten. Zie een sprintje tussen Piti, Mollema, Froome en Poels wel zitten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is drie keer 8 kilometer. Afdalinkje in de klim is heel kort.
Enige nadeel is de laatste 17km afdaling/vlak. Ideaal voor Valverde, Alaphilippe en consorten. Mollema en Poels moeten dan echt weg zijn.
Taaramae of zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wie is Vainsteins van dit peloton?
Waarom zegt iedereen dat Mollema een aardig sprintje heeft? Dat heeft ie nog nooit laten zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het tweede gedeelte van die klim is niet zo steil, maar dat komt er ook nog 's bij inderdaad. Mollema en Poels hebben op zich een aardig sprintje in de poten. Zie een sprintje tussen Piti, Mollema, Froome en Poels wel zitten.
Mollema heeft een prima eindschot.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat Mollema een aardig sprintje heeft? Dat heeft ie nog nooit laten zien.
Op een goeie dag moet Poels Piti wel aankunnen in de sprint, maar normaal gesproken is Valverde van die vier veruit de favoriet in de sprint.
Die ene laatste km in de Vuelta was wel goed, maar dat was geen sprint. Noem mij drie voorbeelden waarin hij iemand eruit sprint. Drie graag.quote:
Zou toch wel stiekem super zijn als zo'n Iraanse brommer gewoon wint. Dan wordt dit topic puur genot.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk nog steeds dat TeamIran een enorme impact gaat maken.
Maar geheel onrealistisch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou toch wel stiekem super zijn als zo'n Iraanse brommer gewoon wint. Dan wordt dit topic puur genot.
Dankzij die gewonnen Sprinttrui in de Vuelta hequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat Mollema een aardig sprintje heeft? Dat heeft ie nog nooit laten zien.
Op een goeie dag moet Poels Piti wel aankunnen in de sprint, maar normaal gesproken is Valverde van die vier veruit de favoriet in de sprint.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die ene laatste km in de Vuelta was wel goed, maar dat was geen sprint. Noem mij drie voorbeelden waarin hij iemand eruit sprint. Drie graag.
Stiekem hoop ik dat hun matige optreden in Qinghai Lake waar ze normaal gesproken als opgevoerde brommers rondscheuren te wijten is aan een paar liter afgetapt bloed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou toch wel stiekem super zijn als zo'n Iraanse brommer gewoon wint. Dan wordt dit topic puur genot.
Albasini wordt het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Daryl Impey wordt Olympisch kampioen. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Dan speel ik op veilig en ga ik voor Mirsamad Pourseyedi Golakhour.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Daryl Impey wordt Olympisch kampioen. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Puntentrui gewonnen in Vuelta, dus sprinter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sagan doet niet mee héquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:28 schreef Bugno het volgende:
Piti wordt weer vernaggeld door Purito, Petertje gaat die klim gewoon drie keer overleven en winnen, koekoek
Oh damn...quote:
Echt een heel, heel nare klim he? Lekker onregelmatig, duikvlucht tegen 10% in de afdaling, weer omhoog etc. En dat eerste puistje heeft ook erg steile stroken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het roadbookje al voorbij gekomen?
http://www.uci.ch/mm/Docu(...)20160719_Neutral.pdf
Heb je er iets in gevonden over het gebruik van oortjes?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het roadbookje al voorbij gekomen?
http://www.uci.ch/mm/Docu(...)20160719_Neutral.pdf
Nope.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je er iets in gevonden over het gebruik van oortjes?
In de eerste 100 km?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk nog steeds dat TeamIran een enorme impact gaat maken.
die wordt helemaal weggeblazen door het Sky geweld van Vasil die voor Wout en Chris gaat knechtenquote:
ik zou het mooi vinden als Valverde en Purito het op de laatste klim onder elkaar mogen uitmaken en dat Purito Valverde dan helemaal in puin rijdtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:04 schreef Columbiafan het volgende:
Hoop dat Cummings niet wint uit een vroege vlucht. Poeld zou ik echt mooi vinden, Colombiaantje mag ook wel.
Sagan gaat geen top 10 rijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:02 schreef komrad het volgende:
Zie net dat Sagan een odd van 5 noteert om het mountainbiken te winnen![]()
Beste odd bij voor de wegwijdstrijd is 6 voor Valverde
Dus de bookies schatten de kans dat Sagan met mountainbiken wint hoger in dan willekeurig welke renner individueel op de wegwedstrijd
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:03 schreef komrad het volgende:
[..]
die wordt helemaal weggeblazen door het Sky geweld van Vasil die voor Wout en Chris gaat knechten
TV bij de NOS? Met vertraging uiteraard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:02 schreef 0906 het volgende:
Volgens mij ligt iedereen nog te slapen van na de openingsceremonie. Weet iemand hoe laat dit op tv gaat beginnen?
dat denk ik ook niet, volgens de bookies zou hij top 3 moeten rijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sagan gaat geen top 10 rijden.
Het lukte Mathieu niet eens en dan zou het Sagan wel lukken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:14 schreef komrad het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet, volgens de bookies zou hij top 3 moeten rijden
Nys reed wel top 10.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het lukte Mathieu niet eens en dan zou het Sagan wel lukken?
Maar die heeft volgens mij veel meer wedstrijden ter voorbereiding gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |