Normaal gezien wel. Door besparingen zal wellicht alleen Michel Wuyts commentaar geven (zonder jose) in 2012 was dit toch zoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Sporza zijn ze nogal wielerminded.Geen idee of er zaterdagmiddag andere Belgen moeten spelen. Zo nee, dan zou het me niets verbazen dat ze gewoon alles gaan uitzenden.
Zonde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Normaal gezien wel. Door besparingen zal wellicht alleen Michel Wuyts commentaar geven (zonder jose) in 2012 was dit toch zo
Half 3 begint de wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer starten ze met rijden?
20.30/21.00uquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze starten om 14u30?de wegrit is 246km lang? wanneer zullen ze binnenkomen denken jullie?
21h00.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze starten om 14u30?de wegrit is 246km lang? wanneer zullen ze binnenkomen denken jullie?
Zalig, had ik net door toen ik op verzonden klikquote:
Ik vind een finale prime time wel zalig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zalig, had ik net door toen ik op verzonden klik
Het moet volgens mij de eerste keer zijn dat ik een wielerwedstrijd zal kijken op zuid-Amerikaanse bodemquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind een finale prime time wel zalig.
Fietsen in Noord en Zuid-Amerika
WK 1995 in Colombia.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het moet volgens mij de eerste keer zijn dat ik een wielerwedstrijd zal kijken op zuid-Amerikaanse bodem
Puur op basis van hoogtemeters was dat parcours niet eens zo heel zwaar. Dat parcours was vooral slopend door de hoogte.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Die genieën op wielerflits vergelijken met parcours met Duitama. Dan heb je ze ook niet helemaal op een rijtje.
Precies de reden dat het niet te vergelijken valt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat parcours was vooral slopend door de hoogte.
Toen volgde ik het wielrennen nog niet echt, maar dat moet het mooiste WK ooit zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
WK 1995 in Colombia.
Al kan ik me daar niks meer van herinneren.
Yep, toch is het wel een lastig parcours met 3 keer 4km aan 10%. Denk dat het toch iets voor de pure klimmers zal zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Precies de reden dat het niet te vergelijken valt.
Het is drie keer 8 kilometer. Afdalinkje in de klim is heel kort.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, toch is het wel een lastig parcours met 3 keer 4km aan 10%. Denk dat het toch iets voor de pure klimmers zal zijn.
Waar was jij vanmiddag bij het boogschieten?quote:
Ik was helaas wielrennen aan het kijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar was jij vanmiddag bij het boogschieten?
Er was een Nederlander die naast het bord schoot. Dat leidde wel tot consternatie in het topic.
Uran Uran?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik denk dat een renner van het kaliber Vainsteins gaat zegevieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |