Gelukkig geen sneeuwranden voor Kruijswijk, alleen gootjes en ravijnen.twitter:SimonBrotherton twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 13:23:21The descent off Vista Chiesa is technical, twisty & unforgiving. Large gutters, no run off & sizeable drop #roadrace https://t.co/HPawcIwK8A reageer retweet
Ik word langzaamaan een SkyGod, gewoon geen fuck geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof jij een fuck geeft om wielrennenbij de TdF zagen we je ook al niet.
Deze nobuddie voetbal commentator neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:53 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig geen sneeuwranden voor Kruijswijk, alleen gootjes en ravijnen.twitter:SimonBrotherton twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 13:23:21The descent off Vista Chiesa is technical, twisty & unforgiving. Large gutters, no run off & sizeable drop #roadrace https://t.co/HPawcIwK8A reageer retweet
en geen regen dus Mollema is ook veiligquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:53 schreef marcodej het volgende:
Skygoden geven wel een fuck om de TdF en ook om de OS. Je bent nog lang geen Skygod-liefhebber little grasshopper.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik word langzaamaan een SkyGod, gewoon geen fuck geven.
voor Marijn?quote:
Sterkte man, al geopereerd ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het feest denk ik missen jongens. Mani is in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking.
Sterkte, pikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het feest denk ik missen jongens. Mani is in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking.
Wat een waardeloze timing. Beterschapquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat een dramatische timing.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Das kut man! Sterkte!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Nee wut. Kut man. Sterktequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat jammer, sterkte!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Dat is zuur.... beterschap!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
beterschapquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
of dat ze ff doorwerken, hup even snel er tussendoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt jongens, misschien kan ik de chirurgen ervan overtuigen dat ik morgen pas geopereerd word ofzo.
Misschien op vakantiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:15 schreef marcodej het volgende:
Weinig Dione tot nu toe. Wel prima hoor, maar waar is ze?
Ga nu geen slapende honden wakker makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:15 schreef marcodej het volgende:
Die doet later op de dag een Rio Live.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:15 schreef marcodej het volgende:
Miguel zal de overwinning straks opdragen aan jou.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt jongens, misschien kan ik de chirurgen ervan overtuigen dat ik morgen pas geopereerd word ofzo.
Sterkte man!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |