SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Kom ik een keer bij jou langs voor Pikachu.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef Fopje het volgende:
Pickachu blijft btw maar thuis komen. Precies op de zelfde plek.
Is goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom ik een keer bij jou langs voor Pikachu.
Hij mag bij mij ook al langs komen voor de Gastly die hier af en toe komt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:02 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het helemaal niet leuk vind
FOK!-mini-meet bij Fopje thuis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
Fopje wil geen hordes met Fokkers voor het huis.
Gelukkig maar uit een 5km eiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha frustrerend he! Uit een 10k ei? En welk level zitten jullie?
Zaterdagavond met bier.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
FOK!-mini-meet bij Fopje thuis.
ben heel erg benieuwd wat je gaat tegen komen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Compass for Pokémon app werkt aardig. Je hebt wel een Pokémon Club Trainer account nodig om in te loggen. Dan duurt het even voordat ie 3/4 scans gedaan heeft en je krijgt een kompas + lijstje te zien met pokémon die in de buurt te vinden zijn in een bepaalde windrichting. Je krijgt ook te zien op hoeveel meter afstand je geselecteerde Pokémon zit + wanneer ie despawnt. En je hebt nog de lijst van 147 Pokémons waarbij je de ellendige Pidgey's, Rattata's en Weedles bijv kunt uitsluiten van de resultaten. Zodat je op specifieke Pokémon kunt zoeken bijvoorbeeld
Als ze dat nu bij Niantic overnemen en implementeren zeg ikTot die tijd draai ik die app er naast en log ik met mijn Google account gewoon bij Pokémon Go in naast de kompas app met mijn Club Trainer account. Ik ga het morgen uitproberen buiten de deur
![]()
Cool. En 5 ultraballen valt nog best meequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:12 schreef Blobje het volgende:
Klein rondje gelopen vanavond. Spawnt er ineens een Vileplume van 957cp. 5 Ultra balls verder, maar dan heb je ook wat.
Ik heb ook dat idee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:45 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Ik heb echt het idee dat er betere Pokémon random spawnen nu! ben jaloers op vele van jullie
Random curve?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Die random curve is er trouwens niet meer is mij opgevallen
Bij hogere pokemon ging de bal wel eens random naar links of naar rechts. Gebeurde ook vaak na een berry of bij een betere pokeball. Maar nu niet meer dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Random curve?
Ja, hier hangen ook betere rond
Ah ja dat! Klopt, heb ik ook minder last van. Erg fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij hogere pokemon ging de bal wel eens random naar links of naar rechts. Gebeurde ook vaak na een berry of bij een betere pokeball. Maar nu niet meer dus
Ik kreeg vandaag, na een paar dagen niet, wel weer +100 extra voor een excellent throw. En heb de update gedaan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee is gewoon compleet verdwenen sinds de laatste update
Als je voor minimnaal 90% gaat hou je volgens mij heel weinig over...of kom je die geregeld tegen? Ik heb er op het moment maar 5 die dat hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:00 schreef picodealion het volgende:
Ik overweeg al mijn Pokémon te transferren behalve als ze een IV van boven de 90% hebben (of een CP van boven de 1000). Geen idee waar ik al die andere voor nodig heb, om je Pokedex compleet te houden hoef je ze niet daadwerkelijk te bewaren. Zal lekker opruimen.
Ja vond ik ook. Mijn vriendin had er 16 nodig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Cool. En 5 ultraballen valt nog best mee
80% of 90% scheelt best weinig in een gemiddeld gym-gevechtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:00 schreef picodealion het volgende:
Ik overweeg al mijn Pokémon te transferren behalve als ze een IV van boven de 90% hebben (of een CP van boven de 1000). Geen idee waar ik al die andere voor nodig heb, om je Pokedex compleet te houden hoef je ze niet daadwerkelijk te bewaren. Zal lekker opruimen.
Klopt, dan hou ik weinig over. Een klein leger van überPokémon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je voor minimnaal 90% gaat hou je volgens mij heel weinig over...of kom je die geregeld tegen? Ik heb er op het moment maar 5 die dat hebben.
Misschien is 80% dan wat realistischer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
80% of 90% scheelt best weinig in een gemiddeld gym-gevecht
Dat is waar ik voor ga.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Misschien is 80% dan wat realistischer.
Ik begrijp dat IV niet echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar is z'n IV goed? En waar is Pikachu te vinden?
Interne stats die aangeven hoe sterk een Pokemon kan worden als je 'm maxt. Wel fijn om te weten zodat je geen kneusje loopt te boosten met je stardust.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat IV niet echt![]()
Cp is 1243.
Ik heb een 10km egg gehatched terwijl die op 8.5 stond en de huidige 2km egg staat op 1 kilometerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn dat die gps zo goed werkt. Vandaag vanwege de regen de gehele dag niet naar buiten geweest, maar voor mijn eitje toch 0,36 km afgelegd.
Inderdaad, telefoon in de oplader en lekker aanlaten! op mijn werk verlies ik vaak gps en dan gaat ie ook vanzelf lekker aan de wandel, ideaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn dat die gps zo goed werkt. Vandaag vanwege de regen de gehele dag niet naar buiten geweest, maar voor mijn eitje toch 0,36 km afgelegd.
Post ff screen van je Magmar anders, kijk ik wel even.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat IV niet echt![]()
Cp is 1243.
Het is niet zo dat die pikachu er elk moment isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Post ff screen van je Magmar anders, kijk ik wel even.
En waarom wil je pikachu niet met ons delen.
Je wil toch geen 214 dratini evolueren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
Rollercoaster..
Kom een wilde Dragonair tegen van 430, meerdere candies, 10 balls.. poof weg.
2min later hatched mijn 1e 10km ei.. een Dratini van 214 met 28 candy.. waardoor ik hem kan evolueren en daardoor dubbele xp kan krijgen met de Lucky egg.
Ik heb nog een Dratini van 320.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:29 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Je wil toch geen 214 dratini evolueren?
Je kan het echt veel beter bewaren tot je 500 dratini's tegenkomt. Dan krijg je 2.000+ Dragonites waar je nog wat mee kan. Beetje XP is leuk, maar dat krijg je ook als je een blokje om doet en 6/7 pidgeys vangtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog een Dratini van 320.
Al is dat ook niet super hoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:44 schreef picodealion het volgende:
Handmatig tientallen IV's berekend (via Silph Road), kom ik erachter dat je op https://pokeadvisor.com/ gewoon met je Google account kan inloggen en hij voor al je Pokémon de IV's berekent.
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:bij mij werkt die site niet op het momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
En nu ineens wel
Een koffing van 100%![]()
Handmatig tientallen IV's berekend (via Silph Road), kom ik erachter dat je op https://pokeadvisor.com/ gewoon met je Google account kan inloggen en hij voor al je Pokémon de IV's berekent.
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Leuk dat je goede IV's hebt en dan een ontiegelijk zaad CP. Alhoewel ik tbh totaal geen idee heb wat de max dan is bij de Pokémon. Moet ik weer ergens anders zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.![]()
![]()
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Er is vrij sterk bewijs dat eieren IV van 10-15 gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Thanks! Dat scheelt heel veel tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
Mijn CP 66 Hitmonlee heeft 98%![]()
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Oh nice. Eens checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.Your beauty never ever scared me.
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Is dat veilig? Via Google api?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
Ja ik ga ook niet direct al die >80% poweruppen hoor. Die kakuna kan me gestolen worden, maar een Eevee van ~500 vind ik echt nog wel de moeite waard om dust in te steken als dat een 90% Vaporeon kan worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuk dat je goede IV's hebt en dan een ontiegelijk zaad CP. Alhoewel ik tbh totaal geen idee heb wat de max dan is bij de Pokémon. Moet ik weer ergens anders zoeken![]()
Sow, die Dratini staat er goed bij iig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar ik ben wel tevreden:
[ afbeelding ]
Ik heb wel onbewust een 88.9% Vaporeon van 2063, maar dat is ook echt de enige meevallerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet direct al die >80% poweruppen hoor. Die kakuna kan me gestolen worden, maar een Eevee van ~500 vind ik echt nog wel de moeite waard om dust in te steken als dat een 90% Vaporeon kan worden.
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Dit is echt awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.![]()
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Erg handig om je hele google account aan een site als dat te geven ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Gaaf idd, die hele site kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
-edit, waar zie je die iv lijst? Ik zie hem niet als ik inlog op pokeadvisor٩๏̯͡๏)۶
Graag gedaan, meteen maar even bij de FAQ gezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:59 schreef Thrilled het volgende:
Zo, had die pokeadvisor-tip niet even 2 weken eerder kunnen komenSuper handig.. thnx!
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Erg handig om je hele google account aan een site als dat te geven ja.
onder het tabje Managerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gaaf idd, die hele site kende ik nog niet
-edit, waar zie je die iv lijst? Ik zie hem niet als ik inlog op pokeadvisor
Je geeft ze niet "je hele Google account", je geeft ze toegang om alleen je email adres in te zien en je identiteit (aka Google+ pagina). Google heeft authenticatie prima op orde hoor.quote:
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Wow thanks, dit gaat veel tijd schelen voor een goede Magicarp te vinden lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Ivysaur is 15%voor de rest redelijk tevreden, nog geen stardust verspeeld.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wow thanks, dit gaat veel tijd schelen voor een goede Magicarp te vinden lol.![]()
![]()
Ik heb een wartortle van 11,1%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Ivysaur is 15%voor de rest redelijk tevreden, nog geen stardust verspeeld.
٩๏̯͡๏)۶
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wow thanks, dit gaat veel tijd schelen voor een goede Magicarp te vinden lol.![]()
![]()
Ik weet hoe je je voelt, zit nog best dicht bij een Venusaur en had een monster verwacht aangezien ik deze Ivy verder niet getraind heb, maar ben nu wel serieus aan het her-overwegen om te zoeken naar een andere bulbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Ivysaur is 15%voor de rest redelijk tevreden, nog geen stardust verspeeld.
![]()
quote:
Ja ik didge hem iig, wacht wel tot een goede bulbasaur.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt, zit nog best dicht bij een Venusaur en had een monster verwacht aangezien ik deze Ivy verder niet getraind heb, maar ben nu wel serieus aan het her-overwegen om te zoeken naar een andere bulba
[ afbeelding ]
Ja, bots héquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:25 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja ik didge hem iig, wacht wel tot een goede bulbasaur.
Verder zijn er al mensen met 15k gevangen pokémon!
Die het automatisch vangen?quote:
Die doen alles automatisch. Ze zijn ook allemaal een ziek hoge level dat onmogelijk is om gewoon spelend te bereiken. In ieder geval voor nu. Eigenlijk alles rond de 30 vind ik zeer twijfelachtigquote:
Aaa oké, blijft er wel weinig over om te doen danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die doen alles automatisch. Ze zijn ook allemaal een ziek hoge level dat onmogelijk is om gewoon spelend te bereiken. In ieder geval voor nu. Eigenlijk alles rond de 30 vind ik zeer twijfelachtig
Op het log-in scherm.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:42 schreef Murmeli het volgende:
Je krijgt een code, waar moet je die invoeren?
Denk niet dat IV daar invloed op heeft, alleen op de drie base stats stamina, attack en defencequote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:45 schreef Blobje het volgende:
Een Eevee die ik 2 dagen geleden in huis heb gevangen heeft bij mij de hoogste score. 95,6% - 15-14-14![]()
Zorgt die IV score er dan o.a voor dat je goede aanvallen krijgt na het evolven? Of kun je alsnog met een hoge IV score een zwakke quick attack en secundary attack krijgen?
Attack staat in verband met de beide aanvallen lijkt me. Of is dat dan puur DPS? Maakt dan wel verschil of je Pokemon na het evolven goede aanvallen krijgt. Dan kun je wel alleen hoge IV Pokemon gaan evolven, maar dan zit je daar straks met je kietelaanval i.p.v. een nuke.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Denk niet dat IV daar invloed op heeft, alleen op de drie base stats stamina, attack en defence
als je hem eerst laat evalueren, dan kan je controleren of het een vaporeon wordt en/of hij de goede aanvalset krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk een Eevee met minimaal 80% IV score!~!~1111
Ff power uppen en evolven tot een Vaporeon want die zijn nog steeds sterk.
cp?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:57 schreef Fopje het volgende:
Mijn hoogste is blijkbaar een magikarp van 97.8 %
111quote:
Wat het wordt kan je zelf bepalen door de naam op voorhand aan te passenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
als je hem eerst laat evalueren, dan kan je controleren of het een vaporeon wordt en/of hij de goede aanvalset krijgt.
Als het tegenvalt heb je iig geen candy/dust verspeeld
Ik ben lvl 29,2 en geen cheats hier. Pokevision 1x gebruikt wat misschien als cheat kan worden gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die doen alles automatisch. Ze zijn ook allemaal een ziek hoge level dat onmogelijk is om gewoon spelend te bereiken. In ieder geval voor nu. Eigenlijk alles rond de 30 vind ik zeer twijfelachtig
Nice! Hahahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:35 schreef DaMart het volgende:
Gisterenavond en vanochtend aardig wat kunnen vangen vanaf de bank.
Caterpie (2x)
Dratini
Drowzee
Eevee
Ekans (5 km-ei, nieuw)
Electabuzz
Goldeen (3x)
Growlithe (nieuw)
Krabby
Magikarp (11x)
Nidoran male (Nieuw)
Oddish (2x)
Paras
Pidgey (6x)
Poliwag (6x)
Psyduck (6x)
Rattata (3x)
Slowpoke (nieuw)
Spearow (4x)
Staryu (nieuw)
Weedle (die weedles bleven) (7x)
Zubat (3x, 1x uit 2 km-ei)
Hou eens op met dit soort dingen te postenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:35 schreef DaMart het volgende:
Gisterenavond en vanochtend aardig wat kunnen vangen vanaf de bank.
Caterpie (2x)
Dratini
Drowzee
Eevee
Ekans (5 km-ei, nieuw)
Electabuzz
Goldeen (3x)
Growlithe (nieuw)
Krabby
Magikarp (11x)
Nidoran male (Nieuw)
Oddish (2x)
Paras
Pidgey (6x)
Poliwag (6x)
Psyduck (6x)
Rattata (3x)
Slowpoke (nieuw)
Spearow (4x)
Staryu (nieuw)
Weedle (die weedles bleven) (7x)
Zubat (3x, 1x uit 2 km-ei)
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hou eens op met dit soort dingen te postenVanaf mijn bank is het immer en altijd 0.
PokéAdvisor.quote:
Ik bewaar de beste tot ik een nieuwe vang en kijk dan of die beter is. De meesten kan ik voorlopig toch niet evolueren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:54 schreef Quantic het volgende:
Handige website dat PokéAdvisor. Nu blijkt dat mijn hoge IV's allemaal een lage CP hebben, op één na rond de 450. Dit gaat veels te veel dust en candy kosten om te levellen. Ik vraag me af in hoeverre dit het allemaal echt waard is.
Dan is het nog vrij makkelijk ja.quote:
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Oh gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.91.1% Tentacool is voorlopig mijn hoogste. Maar op lvl 10 maakt dat toch allemaal nog niet zo veel uit.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
En toch faal ik nu al met ongeveer 10 %.quote:
En kwam je ei ook uit met een Weedle?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:06 schreef eenjongen... het volgende:
Ik droomde vannacht dat er een 20km ei tussen mijn eieren zat
Ik was te lui om te lopen, dus zullen we het nooit weten.;)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En kwam je ei ook uit met een Weedle?
Misschien maar beter ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:09 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik was te lui om te lopen, dus zullen we het nooit weten.;)
Dat is wel beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geodude uit mijn 2KM ei
Mijn 50e entry in de Pokedex
Wil jij in mijn vriendenboekje schrijven? dan kan ik iedereen laten zien dat we vrienden zijn!quote:
En dan een Zubat eruitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:06 schreef eenjongen... het volgende:
Ik droomde vannacht dat er een 20km ei tussen mijn eieren zat
Nope, je naam verpest hetquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:13 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Wil jij in mijn vriendenboekje schrijven? dan kan ik iedereen laten zien dat we vrienden zijn!
Aanschouw, team mystic is ubermensch. All Else Must Die.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:15 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nope, je naam verpest het.
Misschien als je team Mystic bent ik wel een uitzondering wil maken
Dan zie ik je in de Gym... muahaha - (ga ik zeker nooit winnen) *huiliehuilie*quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:15 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nope, je naam verpest het.
Misschien als je team Mystic bent ik wel een uitzondering wil maken
And I am proudquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Aanschouw, team mystic is ubermensch. All Else Must Die.
Waar hebben we dit eerder gezien?
65%? Desians would say: INFERIOR BEING! Nazi's and team mystic would say: DEPORT DEPORTquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n Seel van 65,9% en daarna zit m'n Flareon met 91,1. Verder nog n stel met 91,1 maar met lage CP. Die Seel btw ook...
Maar even op letten, leuke site!veel gemakkelijker dan alles zelf intikken enzo
95!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
65%? Desians would say: INFERIOR BEING! Nazi's and team mystic would say: DEPORT DEPORT
Proff. Willow is like; IIIiii Want Candy.
We zitten in ieder geval wel in hetzelfde team.quote:
Ik heb er een aantal al een tijd terug handmatig berekend met een calculator, en deze getallen kloppen gewoon hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:54 schreef Quantic het volgende:
Handige website dat PokéAdvisor. Nu blijkt dat mijn hoge IV's allemaal een lage CP hebben, op één na rond de 450. Dit gaat veels te veel dust en candy kosten om te levellen. Ik vraag me af in hoeverre dit het allemaal echt waard is.
ik zat er bij m'n Krabby toch behoorlijk naastquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal al een tijd terug handmatig berekend met een calculator, en deze getallen kloppen gewoon hoor
En nou een leader boord met mensen die niet valsspelen, dat zou veel interessanter zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:33 schreef So_Surreal het volgende:
Die leaderboard stats zijn op ziek hoor
[ afbeelding ]
En nu alle cheaters er uithalen. Blijft weinig over danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:33 schreef So_Surreal het volgende:
Die leaderboard stats zijn op ziek hoor
[ afbeelding ]
Ik ben nog aan het wachten op mijne.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:02 schreef So_Surreal het volgende:
Hehe had voor 14 euro die 10.000 powerbank besteld via banggood.com .
Alleen de uit/aan knop doet het niet, dus daar een video van gemaild naar ze.
Kreeg ik een mail terug dat ik dat geld terug krijg hahadat ding is gewoon te gebruiken
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:02 schreef So_Surreal het volgende:
Kreeg ik een mail terug dat ik dat geld terug krijg hahadat ding is gewoon te gebruiken
Als je het zo uitlegt zou ik ook denken dat dat hele ding het niet doet. Als je hem niet kan aanzetten.....quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:02 schreef So_Surreal het volgende:
Nja als je er een apparaat aanhangt, dan laadt hij die altijd op.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je het zo uitlegt zou ik ook denken dat dat hele ding het niet doet. Als je hem niet kan aanzetten.....
en nu in het nederlands?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik lees net dat Pokévision's unique views gelijk was aan meer dan de helft van de PoGO userbase.
ik lees altijd eerst evolven, kijken wat zn aanvallen zijn en dan beslissen of je hem maximaal wilt upgraden.. Voor of na evolven boosten maakt geen verschil, dus kan je net zo goed erna doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:16 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Ik heb even een vraagje... na eindelijk 400 magikarp candies te hebben verzameld wil ik graag mijn 143cp Magikarp (93,3% IV) evolven... maar zal ik hem eerst upgraden en dan evolven? omdat hij dan een hoger Gyarados wordt?
Het aantal unieke gebruikers van Pokévision was gelijk aan de helft van de unieke gebruikers van Pokémon GO.quote:
als ik hem thuis op mijn laptop opende om te kijken wat er zat, in de auto sprong en op locatie nog een keer checkte op mijn iphone waar hij zat, ben ik dan 2 unieke gebruikers?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het aantal unieke gebruikers van Pokévision was gelijk aan de helft van de unieke gebruikers van Pokémon GO.
Counter:quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
als ik hem thuis op mijn laptop opende om te kijken wat er zat, in de auto sprong en op locatie nog een keer checkte op mijn iphone waar hij zat, ben ik dan 2 unieke gebruikers?
Ik wil best geloven dat er veel pokevision gebruikers zijn, maar het aantal unieke gebruikers zegt in mijn optiek niksquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Counter:
Enig idee hoeveel PTC accounts er zijn om in te loggen op API's? Het aantal daadwerkelijke
unieke gebruikers van POgo wordt ook overschat.
Er zijn zelfs scripts waarmee je 10 Pokemon Trainer clubs accounts tegelijkertijd kan aanmaken.
PTC is Pokémon Trainer CLub account, de inlog functie die vaker niet werkt dan wel ;Pquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat er veel pokevision gebruikers zijn, maar het aantal unieke gebruikers zegt in mijn optiek niks. Ik denk dat jouw voorbeeld over ptc accounts (geen idee wat dit betekent overigens) meer uitzondering is dan regel, maar mijn voorbeeld juist meer voorkomt.. ik checkte ook na het vangen van een pokemon op mijn iphone weer of er wat in de buurt zat.. Denk dus dat het aantal gebruikers van Pokevision misschien op 30% o.i.d. zit van pokemon go-spelers
Ik bedoel ook niet dat de getallen niet kloppen maar ik heb het meer over de volgende afweging:quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal al een tijd terug handmatig berekend met een calculator, en deze getallen kloppen gewoon hoor
IV is dan ook meer iets voor ''End Game''. Mijn 99% IV charizard sloopt jou 40% IV Charizard terwijl ze beiden 2500cp hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:27 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat de getallen niet kloppen maar ik heb het meer over de volgende afweging:
Random voorbeeld;
Ik heb 2 drowzee's.
Drowzee 1; IV(60%) CP(602)
Drowzee 2; IV(98%) CP(380)
On the long run zou Drowzee 2 dus beter zijn dan Drowzee 1, echter kost dit véél meer candy en dust om te bewerkstelligen. Drowzee 1 is (na het evolven) veel sneller en makkelijker op een hoog CP te krijgen, ik hou meer dust over voor andere pokémons en het kost minder candy's.
Als ik Drowzee 2 evolve zal hij in eerste instantie op een lager CP uitkomen en moet er dus meer candy en dust in gepompt worden. Maar in hoeverre maakt dat met battles nou écht uit?
Wellicht begrijp ik het niet helemaal goed, dat kan natuurlijk ook.Maar ik zie de toegevoegde waarde er niet helemaal in.
Als de ene Drowzee level 20 is en de andere ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:27 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat de getallen niet kloppen maar ik heb het meer over de volgende afweging:
Random voorbeeld;
Ik heb 2 drowzee's.
Drowzee 1; IV(60%) CP(602)
Drowzee 2; IV(98%) CP(380)
On the long run zou Drowzee 2 dus beter zijn dan Drowzee 1, echter kost dit véél meer candy en dust om te bewerkstelligen. Drowzee 1 is (na het evolven) veel sneller en makkelijker op een hoog CP te krijgen, ik hou meer dust over voor andere pokémons en het kost minder candy's.
Als ik Drowzee 2 evolve zal hij in eerste instantie op een lager CP uitkomen en moet er dus meer candy en dust in gepompt worden. Maar in hoeverre maakt dat met battles nou écht uit?
Wellicht begrijp ik het niet helemaal goed, dat kan natuurlijk ook.Maar ik zie de toegevoegde waarde er niet helemaal in.
Ik had 2 gyms waar ik al 3 dagen in zat, gewoon in een woonwijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:31 schreef Thrilled het volgende:
Ik vraag mij overigens af wat dat endgame nou inhoud.. in principe kan je elke gym slopen, ongeacht de sterkte van de pokemon die erin zitten.. Als ik ergens een pokemon in zet dan zit ik er ook nooit langer dan 21 uur in... Heb nou niet echt het idee dat het nut heeft om een CP van 2000+ te hebben, los van het feit dat het stoer in mn lijstje staat![]()
Als ze 1v1 battles introduceren is het dan wel weer leuk
In een gym zag ik ook iemand met level 32.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..] Eigenlijk alles rond de 30 vind ik zeer twijfelachtig
Het scheelt 20%.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:38 schreef Norrage het volgende:
Gedoe van die IVs. Sowieso supersaai om alleen maar voor de 'sterkste' pokemon te gaan. Als je hoog genoeg bent sloop je toch iedereen wel (tenzij je in de endgame zit). Vroeger had ik in Pokemon ook vooral teams met leuke pokemon, ipv een team met Mewtwo, Dragonite en Tauros (de sterkste pokemon toen geloof ik). Gewoon leuke pokemon hebbenIV is ook maar een paar procent verschil, kan me nauwelijks voorstellen dat het zoveel uitmaakt. Ja, als je kan kiezen tussen 2 pokemon kies je natuurlijk de hogere IV...maar verder? Saaaaaaai...
Ik denk dat als je met een man of 8 afspreekt dat je een gym wel aardig sterk kan maken hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:31 schreef Thrilled het volgende:
Ik vraag mij overigens af wat dat endgame nou inhoud.. in principe kan je elke gym slopen, ongeacht de sterkte van de pokemon die erin zitten.. Als ik ergens een pokemon in zet dan zit ik er ook nooit langer dan 21 uur in... Heb nou niet echt het idee dat het nut heeft om een CP van 2000+ te hebben, los van het feit dat het stoer in mn lijstje staat![]()
Er zullen vast wel meer updates komen, echter is de CP gelocked voor alle pokémons op verschillende hoogtes per soort. Met IV heb je dan gewoon een voorsprong.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:31 schreef Thrilled het volgende:
Ooit online gespeeld op je (3)DS?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:38 schreef Norrage het volgende:
Gedoe van die IVs. Sowieso supersaai om alleen maar voor de 'sterkste' pokemon te gaan. Als je hoog genoeg bent sloop je toch iedereen wel (tenzij je in de endgame zit). Vroeger had ik in Pokemon ook vooral teams met leuke pokemon, ipv een team met Mewtwo, Dragonite en Tauros (de sterkste pokemon toen geloof ik). Gewoon leuke pokemon hebbenIV is ook maar een paar procent verschil, kan me nauwelijks voorstellen dat het zoveel uitmaakt. Ja, als je kan kiezen tussen 2 pokemon kies je natuurlijk de hogere IV...maar verder? Saaaaaaai...je ziet nu in alle gyms alleen maar Snorlaxen, Laprassen, Dragonites en Vaporeons..lekker de overpowered pokemon gebruiken. Toch veel cooler om een gym te verdedigen met een 2500 CP Beedrill of Marowak?
Nee. Heb enkel tot sapphire gespeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ooit online gespeeld op je (3)DS?
Ja natuurlijk scheelt het wel wat. maar is toch saai om dezelfde pokemon te gebruiken als iedereen anders?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het scheelt 20%.
Maar ik doe het ook alleen met Pokemon die het waard zijn om te power uppen.
Zoals een Charizard, Blastoise, Venusar, Dragonite, Gyarados, Snorlax, Lapras, etc.
De rest pak ik ook gewoon de hoogste CP.
Tja, ze buffen en nerfen ook aanvallen, dus zal de meta ook gaan veranderenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja natuurlijk scheelt het wel wat. maar is toch saai om dezelfde pokemon te gebruiken als iedereen anders?
Dan begrijp je pas waarom IV's zo belangrijk zijn. Online krijgen alle Pokémons dezefde levels en komt het aan op weakneses, strenghts, player insight en IV.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Heb enkel tot sapphire gespeeld.
Denk dat het best vaak voorkomt dat mensen meerdere pogo accounts hebben. Zelf heb ik er ook 2 omdat mijn ptc account in het begin vaak niet inlogde en ik toen wel op een google account kon.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat er veel pokevision gebruikers zijn, maar het aantal unieke gebruikers zegt in mijn optiek niks. Ik denk dat jouw voorbeeld over ptc accounts (geen idee wat dit betekent overigens) meer uitzondering is dan regel, maar mijn voorbeeld juist meer voorkomt.. ik checkte ook na het vangen van een pokemon op mijn iphone weer of er wat in de buurt zat.. Denk dus dat het aantal gebruikers van Pokevision misschien op 30% o.i.d. zit van pokemon go-spelers
Ah dat zal welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan begrijp je pas waarom IV's zo belangrijk zijn. Online krijgen alle Pokémons dezefde levels en komt het aan op weakneses, strenghts, player insight en IV.
WHAT IS IT?!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
In mijn Manky nest zitten wel niet de sterkste Manky's allemaal tussen de 400 en 500cp heb er eigenlijk niks aan.
En wat voor level ben je?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:15 schreef Murmeli het volgende:
Zo ik heb 88% capture rate. Best veel. Vraag ook maar niet hoeveel ballen en frambozen dat kost
21.quote:
Lekker. Hoeveel km ei?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Magicarp 146 uit mn ei met 95,6% IV
Gaat er om hoeveel Pokemons je hebt gevangen tegenover het aantal dat weggerend isquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
21.
Ik heb trouwens 3X zoveel ballen gegooid als pokémon gevangen. Ik zou dat zelf dus zien als een catch rate van 33%
Ja, dat is me duidelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gaat er om hoeveel Pokemons je hebt gevangen tegenover het aantal dat weggerend is
Das helemaal niet verkeerd!!quote:
http://pogotoolkit.com/quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das helemaal niet verkeerd!!
En 140 candy valt best mee
Trouwens, waar kan ik die lijst vinden met hoeveel hoger de cp wordt met evolueren? Weet iemand dat nog?
Ik zit pas op level 11quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:06 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gelukkig maar uit een 5km ei
Wij nog maar op 14, bijna 15We spelen niet heel actief nog met rondlopen (werk enzo) Hopelijk dit weekend weer een flinke ronde doen!
Als de refreshrat van 5 naar 10 seconden hebben gezet scheelt het wel behoorlijk wat load aan de serverkant. alles valt of staat bij de performance van die servers.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lijkt erop dat de gps vandaag wel goed werkt. Nog geen km meer gelopen sinds mijn telefoon op mijn bureau ligt.
Gisteren heeft mijn telefoon terwijl die gewoon stil lag op mijn bureau 0,36 km 'afgelegd'. Vandaag tot nu toe 0,00 km.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als de refreshrat van 5 naar 10 seconden hebben gezet scheelt het wel behoorlijk wat load aan de serverkant. alles valt of staat bij de performance van die servers.
Ben benieuwd of m'n 3km pauzerondje straks goed geteld wordt, gisteren daadwerkelijk een 2km ei uitgebroed in een ronde van 3km (startte op 0)... da's al meer dan me tot nog toe gelukt is.
Heel veel weedles/pidgeys/rattatas transferen daar ga je toch niet mee vechten op dit moment.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:37 schreef GwaiLow het volgende:
Net een Magmar van 638 CP gevangen. Op zich lekker, ik zit inmiddels op level 11.
Ik zie wel dat mijn Pokemon nu 240/250 zijn. Hoe pakken jullie dit aan als het vol zit?? (heb ik nog niet eerder meegemaakt)
En ik heb nu 32607 Stardust. is het handig om sommige Pokemon nu te poweruppen of gewoon wachten en sparen?
Mijn Magikarp heeft 143cp en IV op 93,3% ... nu heb je me weer aan de twijfel gebrachtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:33 schreef lvw88 het volgende:
Magikarp cp 150 met IV 100%![]()
Eevee 552 met 97.8%![]()
. Heb al een Vaporeon cp 1472 met 91.1% dus denk dat ik voor een Jolteon ga. Kan wel een goede Electric gebruiken hoewel mijn Electabuzz ook 100% heeft (maar lager CP en geen candy meer..)
Oki, thnx for the tip! Ga ik doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:39 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Heel veel weedles/pidgeys/rattatas transferen daar ga je toch niet mee vechten op dit moment.
Stardust moet je pas uitgeven na level 20 (imo) en dan moeten je Pokémon dus IV niveau op 90%+ zijn wat je bij pokeadvisor kan checken
Dat had ik wel voor de laatste update. Maar sindsdien niet meer. Maar zo hoor ik ook nog anderen dat zij sinds de update totaal geen last hebben van pokeball-wegkoppende Weedles/Rattata's e.d. terwijl het bij mij aan de lopende band zich voordoet. Dus tja.. YMMVquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:55 schreef GwaiLow het volgende:
Bij mij werkt mn Pokedex wel erg slecht trouwens. Als ik op een Pokemon klik gaat ie automatisch direct weer terug naar Pokemon 1...(Bulbasaur), dus dat schiet niet op. Meer mensen die dat hebben?
Sinds de laatste update niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:55 schreef GwaiLow het volgende:
Bij mij werkt mn Pokedex wel erg slecht trouwens. Als ik op een Pokemon klik gaat ie automatisch direct weer terug naar Pokemon 1...(Bulbasaur), dus dat schiet niet op. Meer mensen die dat hebben?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:55 schreef GwaiLow het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds de laatste update niet meer.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat had ik wel voor de laatste update. Maar sindsdien niet meer. Maar zo hoor ik ook nog anderen dat zij sinds de update totaal geen last hebben van pokeball-wegkoppende Weedles/Rattata's e.d. terwijl het bij mij aan de lopende band zich voordoet. Dus tja.. YMMV
Ah ja, die Update heb ik nog niet gedaan omdat er wat klachten waren. Heb trouwens mn instelling wel staan op ''automatisch updaten wanneer je op wifi zit'', maar dat doet ie dus niet. Misschien omdat ik Pokemon al had geďnstalleerd voordat hij in Nederland uit kwam, geen idee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds de laatste update niet meer.
Ik heb overigens niet zo super veel Weedles. Denk dat ik ipv mn Weedles maar een aantal Poliwag's en Magikarp's weg doe. Of Psyduck / Drowzee, daar heb ik er ook veel van. Of is dat onverstandig?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:39 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Heel veel weedles/pidgeys/rattatas transferen daar ga je toch niet mee vechten op dit moment.
Stardust moet je pas uitgeven na level 20 (imo) en dan moeten je Pokémon dus IV niveau op 90%+ zijn wat je bij pokeadvisor kan checken
gewoon beiden en natuurlijk evolven.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb overigens niet zo super veel Weedles. Denk dat ik ipv mn Weedles maar een aantal Poliwag's en Magikarp's weg doe. Of Psyduck / Drowzee, daar heb ik er ook veel van. Of is dat onverstandig?
Door het weer? Ach gewoon een regenpak aanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende halfjaar waarschijnlijk weinig PoGo spelen.
Gewoon vanuit de auto joh, gaat primaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende halfjaar waarschijnlijk weinig PoGo spelen.
Ja door het weer inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Door het weer? Ach gewoon een regenpak aan
Gaan we dan carpoolen alle Stops hier af?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gewoon vanuit de auto joh, gaat prima
Ja doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:21 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een Abra nest in de buurt. Wel een paar minuten lopen van mijn huis, maar misschien moet die maar in mijn vaste rondje.
Volgens mij was dat omdat mensen dan met een ander google account inlogde.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
Als je die update doet, dan is je account nog wel gewoon beschikbaar? Heb ook al gelezen dat er accounts waren verdwenen na de update etc
Inderdaad, er is nog nooit iets echt verwijderd, dus alles is/wordt opgelostquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat mensen dan met een ander google account inlogde.
Goed teken! Dan gaan mensen tenminste gewoon lopenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niantic heeft overigens de Nearby-refreshrate vertraagd naar elke 10s (was eerst 5s en heel lang geleden zelfs 1s). Dit betekent echter dat wanneer je 20 km per uur fietst, je alleen nog de Pokemon gaat zien die recht voor je zitten. Het grootste gedeelte van de rest mis je door de matige refresh rate.
Ik heb ook nooit begrepen waarom er een fiets in de Pokémon games zat. Of de Move surf. Of dat er in het nieuwste spel straks gereden kan worden op Pokemon. Gewoon lopen joh. Dat is de meta.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goed teken! Dan gaan mensen tenminste gewoon lopen
Wat bedoel je met "de meta"?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom er een fiets in de Pokémon games zat. Of de Move surf. Of dat er in het nieuwste spel straks gereden kan worden op Pokemon. Gewoon lopen joh. Dat is de meta.
"Meta is een departement van Colombia. De hoofdstad van het departement is de stad Villavicencio. De gouverneur is Juan Manuel Gonzáles Torres. Er wonen 714.659 mensen in het departement."quote:
It's short for "metagaming" which is playing a game using a level a strategy beyond the specific game itself. In this case ''Why use a bike when you can walk.''quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:24 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
"Meta is een departement van Colombia. De hoofdstad van het departement is de stad Villavicencio. De gouverneur is Juan Manuel Gonzáles Torres. Er wonen 714.659 mensen in het departement."
Kon je weten....
Dat gebeurt bij mij ook echt 9 van de 10 keer sinds de laatste update, vooral bij Weedles en Pidgeys, zelfs die van CP10. Geen pijl op te trekken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar zo hoor ik ook nog anderen dat zij sinds de update totaal geen last hebben van pokeball-wegkoppende Weedles/Rattata's e.d. terwijl het bij mij aan de lopende band zich voordoet. Dus tja..
Mijn Weedles en Pidgeys hebben ook allemaal de skills;quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij ook echt 9 van de 10 keer sinds de laatste update, vooral bij Weedles en Pidgeys, zelfs die van CP10. Geen pijl op te trekken.
Dat heb ik ook idd, niet via de PlayStore gedownload.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het spel dus niet via de Play Store gedownload.. en daardoor is die laatste update bij mij niet helemaal doorgevoerd. Ik zie nog steeds de stappen.
Laten we alle plaatjes van reddit hier reposten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
Pokemon go voor mij op het moment
[ afbeelding ]
maar soms ook zo
[ afbeelding ]
Ja leuk! Niet iedereen kijkt op reddit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we alle plaatjes van reddit hier reposten.
Ik zeur ook niet dat ik jou UI elke dag hier zie Öquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we alle plaatjes van reddit hier reposten.
Dit gebeurde net bij mij bij een Psyduck, toevallig moest ik er nog 1 vangen omdat ik 1 heb met best goede IV's en die kan ik nu evolueren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb steeds dat ik Pokemon niet zie in m'n nearby maar dat ze wel ineens voor m'n neus staan.![]()
Vanmorgen een Venonat en Psyduck bv.
Dat vroeg ik me pas ook af. Zelf heb ik ook geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:36 schreef Debsterr het volgende:
Vast een domme vraag, maar waarom staan eigenlijk de eerste 3 nearby Pokémon van links naar rechts als je het venstertje opent, maar van rechts naar links als dat venstertje geminimaliseerd is.
En ook andersom? Pokémon die je in je nearby staan, kom je helemaal niet tegen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb steeds dat ik Pokemon niet zie in m'n nearby maar dat ze wel ineens voor m'n neus staan.![]()
ja, maar dat lijkt me logischquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ook andersom? Pokémon die je in je nearby staan, kom je helemaal niet tegen?
Zou kunnen dat je die ook nog tegen komt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dat lijkt me logisch![]()
Vond dit gewoon raar, omdat t best vaak voorkomt. Zal dan ws gewoon niet snel genoeg refreinen ofzo, maar toch..
Omdat het voor geen meter werktquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:36 schreef Debsterr het volgende:
Vast een domme vraag, maar waarom staan eigenlijk de eerste 3 nearby Pokémon van links naar rechts als je het venstertje opent, maar van rechts naar links als dat venstertje geminimaliseerd is.
DING DING DINGquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat het voor geen meter werkt
Denk ik.
dat moest refreshen zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou kunnen dat je die ook nog tegen komt.
He was special.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef ShevaJB het volgende:
Vandaag een Wartortle gevangen, met 13 CP
Hey een Enschedeër. Ik kwam 'm tegen bij het ei van Co.quote:
Ja dat had ik met een Golem, was wel een leuke verassingquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex-Enschedeër. Moest verplicht naar Deventer toe. *Huil*quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hey een Enschedeër. Ik kwam 'm tegen bij het ei van Co.
Was ook al zo toen het nog wel werktequote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat het voor geen meter werkt
Denk ik.
ja en je pokemon is zijn hp kwijt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:55 schreef koffiepot het volgende:
Ik heb een 2 tal gyms op mijn naam. Hoe merk ik als ik verslagen word? Is dat icoontje bijna mijn pokemon dan direct weg?
jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:55 schreef koffiepot het volgende:
Ik heb een 2 tal gyms op mijn naam. Hoe merk ik als ik verslagen word? Is dat icoontje bijna mijn pokemon dan direct weg?
En, als je in de store kijkt, staat rechtsbovenin het schildje een nummer. Zoveel gyms heb je.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:55 schreef koffiepot het volgende:
Ja, je houdt je candies.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je er ongeluk je enige Pokemon, die aan het wachten was op genoeg candies, verwijderd?
Behoud je dan die candies in het systeem? Dus als je een nieuwe vangt dat alle candies er weer zijn of ben je dan alles kwijt?
Die is er wel; aanmerken als favoriet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice.
Gezien er geen lockfunctie is zie ik dat wel gebeuren bij mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |