SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Kom ik een keer bij jou langs voor Pikachu.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef Fopje het volgende:
Pickachu blijft btw maar thuis komen. Precies op de zelfde plek.
Is goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom ik een keer bij jou langs voor Pikachu.
Hij mag bij mij ook al langs komen voor de Gastly die hier af en toe komt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:02 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het helemaal niet leuk vind
FOK!-mini-meet bij Fopje thuis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
Fopje wil geen hordes met Fokkers voor het huis.
Gelukkig maar uit een 5km eiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha frustrerend he! Uit een 10k ei? En welk level zitten jullie?
Zaterdagavond met bier.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
FOK!-mini-meet bij Fopje thuis.
ben heel erg benieuwd wat je gaat tegen komen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Compass for Pokémon app werkt aardig. Je hebt wel een Pokémon Club Trainer account nodig om in te loggen. Dan duurt het even voordat ie 3/4 scans gedaan heeft en je krijgt een kompas + lijstje te zien met pokémon die in de buurt te vinden zijn in een bepaalde windrichting. Je krijgt ook te zien op hoeveel meter afstand je geselecteerde Pokémon zit + wanneer ie despawnt. En je hebt nog de lijst van 147 Pokémons waarbij je de ellendige Pidgey's, Rattata's en Weedles bijv kunt uitsluiten van de resultaten. Zodat je op specifieke Pokémon kunt zoeken bijvoorbeeld
Als ze dat nu bij Niantic overnemen en implementeren zeg ikTot die tijd draai ik die app er naast en log ik met mijn Google account gewoon bij Pokémon Go in naast de kompas app met mijn Club Trainer account. Ik ga het morgen uitproberen buiten de deur
![]()
Cool. En 5 ultraballen valt nog best meequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:12 schreef Blobje het volgende:
Klein rondje gelopen vanavond. Spawnt er ineens een Vileplume van 957cp. 5 Ultra balls verder, maar dan heb je ook wat.
Ik heb ook dat idee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:45 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Ik heb echt het idee dat er betere Pokémon random spawnen nu! ben jaloers op vele van jullie
Random curve?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Die random curve is er trouwens niet meer is mij opgevallen
Bij hogere pokemon ging de bal wel eens random naar links of naar rechts. Gebeurde ook vaak na een berry of bij een betere pokeball. Maar nu niet meer dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Random curve?
Ja, hier hangen ook betere rond
Ah ja dat! Klopt, heb ik ook minder last van. Erg fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij hogere pokemon ging de bal wel eens random naar links of naar rechts. Gebeurde ook vaak na een berry of bij een betere pokeball. Maar nu niet meer dus
Ik kreeg vandaag, na een paar dagen niet, wel weer +100 extra voor een excellent throw. En heb de update gedaan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee is gewoon compleet verdwenen sinds de laatste update
Als je voor minimnaal 90% gaat hou je volgens mij heel weinig over...of kom je die geregeld tegen? Ik heb er op het moment maar 5 die dat hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:00 schreef picodealion het volgende:
Ik overweeg al mijn Pokémon te transferren behalve als ze een IV van boven de 90% hebben (of een CP van boven de 1000). Geen idee waar ik al die andere voor nodig heb, om je Pokedex compleet te houden hoef je ze niet daadwerkelijk te bewaren. Zal lekker opruimen.
Ja vond ik ook. Mijn vriendin had er 16 nodig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Cool. En 5 ultraballen valt nog best mee
80% of 90% scheelt best weinig in een gemiddeld gym-gevechtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:00 schreef picodealion het volgende:
Ik overweeg al mijn Pokémon te transferren behalve als ze een IV van boven de 90% hebben (of een CP van boven de 1000). Geen idee waar ik al die andere voor nodig heb, om je Pokedex compleet te houden hoef je ze niet daadwerkelijk te bewaren. Zal lekker opruimen.
Klopt, dan hou ik weinig over. Een klein leger van überPokémon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je voor minimnaal 90% gaat hou je volgens mij heel weinig over...of kom je die geregeld tegen? Ik heb er op het moment maar 5 die dat hebben.
Misschien is 80% dan wat realistischer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
80% of 90% scheelt best weinig in een gemiddeld gym-gevecht
Dat is waar ik voor ga.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Misschien is 80% dan wat realistischer.
Ik begrijp dat IV niet echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar is z'n IV goed? En waar is Pikachu te vinden?
Interne stats die aangeven hoe sterk een Pokemon kan worden als je 'm maxt. Wel fijn om te weten zodat je geen kneusje loopt te boosten met je stardust.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat IV niet echt![]()
Cp is 1243.
Ik heb een 10km egg gehatched terwijl die op 8.5 stond en de huidige 2km egg staat op 1 kilometerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn dat die gps zo goed werkt. Vandaag vanwege de regen de gehele dag niet naar buiten geweest, maar voor mijn eitje toch 0,36 km afgelegd.
Inderdaad, telefoon in de oplader en lekker aanlaten! op mijn werk verlies ik vaak gps en dan gaat ie ook vanzelf lekker aan de wandel, ideaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn dat die gps zo goed werkt. Vandaag vanwege de regen de gehele dag niet naar buiten geweest, maar voor mijn eitje toch 0,36 km afgelegd.
Post ff screen van je Magmar anders, kijk ik wel even.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat IV niet echt![]()
Cp is 1243.
Het is niet zo dat die pikachu er elk moment isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Post ff screen van je Magmar anders, kijk ik wel even.
En waarom wil je pikachu niet met ons delen.
Je wil toch geen 214 dratini evolueren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
Rollercoaster..
Kom een wilde Dragonair tegen van 430, meerdere candies, 10 balls.. poof weg.
2min later hatched mijn 1e 10km ei.. een Dratini van 214 met 28 candy.. waardoor ik hem kan evolueren en daardoor dubbele xp kan krijgen met de Lucky egg.
Ik heb nog een Dratini van 320.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:29 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Je wil toch geen 214 dratini evolueren?
Je kan het echt veel beter bewaren tot je 500 dratini's tegenkomt. Dan krijg je 2.000+ Dragonites waar je nog wat mee kan. Beetje XP is leuk, maar dat krijg je ook als je een blokje om doet en 6/7 pidgeys vangtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog een Dratini van 320.
Al is dat ook niet super hoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:44 schreef picodealion het volgende:
Handmatig tientallen IV's berekend (via Silph Road), kom ik erachter dat je op https://pokeadvisor.com/ gewoon met je Google account kan inloggen en hij voor al je Pokémon de IV's berekent.
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:bij mij werkt die site niet op het momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
En nu ineens wel
Een koffing van 100%![]()
Handmatig tientallen IV's berekend (via Silph Road), kom ik erachter dat je op https://pokeadvisor.com/ gewoon met je Google account kan inloggen en hij voor al je Pokémon de IV's berekent.
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Leuk dat je goede IV's hebt en dan een ontiegelijk zaad CP. Alhoewel ik tbh totaal geen idee heb wat de max dan is bij de Pokémon. Moet ik weer ergens anders zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.![]()
![]()
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Er is vrij sterk bewijs dat eieren IV van 10-15 gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Thanks! Dat scheelt heel veel tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
Mijn CP 66 Hitmonlee heeft 98%![]()
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Oh nice. Eens checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.Your beauty never ever scared me.
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Is dat veilig? Via Google api?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
Ja ik ga ook niet direct al die >80% poweruppen hoor. Die kakuna kan me gestolen worden, maar een Eevee van ~500 vind ik echt nog wel de moeite waard om dust in te steken als dat een 90% Vaporeon kan worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuk dat je goede IV's hebt en dan een ontiegelijk zaad CP. Alhoewel ik tbh totaal geen idee heb wat de max dan is bij de Pokémon. Moet ik weer ergens anders zoeken![]()
Sow, die Dratini staat er goed bij iig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar ik ben wel tevreden:
[ afbeelding ]
Ik heb wel onbewust een 88.9% Vaporeon van 2063, maar dat is ook echt de enige meevallerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet direct al die >80% poweruppen hoor. Die kakuna kan me gestolen worden, maar een Eevee van ~500 vind ik echt nog wel de moeite waard om dust in te steken als dat een 90% Vaporeon kan worden.
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Dit is echt awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.![]()
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Erg handig om je hele google account aan een site als dat te geven ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Gaaf idd, die hele site kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.
-edit, waar zie je die iv lijst? Ik zie hem niet als ik inlog op pokeadvisor٩๏̯͡๏)۶
Graag gedaan, meteen maar even bij de FAQ gezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:59 schreef Thrilled het volgende:
Zo, had die pokeadvisor-tip niet even 2 weken eerder kunnen komenSuper handig.. thnx!
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Erg handig om je hele google account aan een site als dat te geven ja.
onder het tabje Managerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gaaf idd, die hele site kende ik nog niet
-edit, waar zie je die iv lijst? Ik zie hem niet als ik inlog op pokeadvisor
Je geeft ze niet "je hele Google account", je geeft ze toegang om alleen je email adres in te zien en je identiteit (aka Google+ pagina). Google heeft authenticatie prima op orde hoor.quote:
Scheelt me een boel tijd, heb wel een mooi lijstje nu:Wow thanks, dit gaat veel tijd schelen voor een goede Magicarp te vinden lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat de meeste van mijn goede IV's uit eieren komen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Ivysaur is 15%voor de rest redelijk tevreden, nog geen stardust verspeeld.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wow thanks, dit gaat veel tijd schelen voor een goede Magicarp te vinden lol.![]()
![]()
Ik heb een wartortle van 11,1%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Ivysaur is 15%voor de rest redelijk tevreden, nog geen stardust verspeeld.
٩๏̯͡๏)۶
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wow thanks, dit gaat veel tijd schelen voor een goede Magicarp te vinden lol.![]()
![]()
Ik weet hoe je je voelt, zit nog best dicht bij een Venusaur en had een monster verwacht aangezien ik deze Ivy verder niet getraind heb, maar ben nu wel serieus aan het her-overwegen om te zoeken naar een andere bulbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Ivysaur is 15%voor de rest redelijk tevreden, nog geen stardust verspeeld.
![]()
quote:
Ja ik didge hem iig, wacht wel tot een goede bulbasaur.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt, zit nog best dicht bij een Venusaur en had een monster verwacht aangezien ik deze Ivy verder niet getraind heb, maar ben nu wel serieus aan het her-overwegen om te zoeken naar een andere bulba
[ afbeelding ]
Ja, bots héquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:25 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja ik didge hem iig, wacht wel tot een goede bulbasaur.
Verder zijn er al mensen met 15k gevangen pokémon!
Die het automatisch vangen?quote:
Die doen alles automatisch. Ze zijn ook allemaal een ziek hoge level dat onmogelijk is om gewoon spelend te bereiken. In ieder geval voor nu. Eigenlijk alles rond de 30 vind ik zeer twijfelachtigquote:
Aaa oké, blijft er wel weinig over om te doen danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die doen alles automatisch. Ze zijn ook allemaal een ziek hoge level dat onmogelijk is om gewoon spelend te bereiken. In ieder geval voor nu. Eigenlijk alles rond de 30 vind ik zeer twijfelachtig
Op het log-in scherm.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:42 schreef Murmeli het volgende:
Je krijgt een code, waar moet je die invoeren?
Denk niet dat IV daar invloed op heeft, alleen op de drie base stats stamina, attack en defencequote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:45 schreef Blobje het volgende:
Een Eevee die ik 2 dagen geleden in huis heb gevangen heeft bij mij de hoogste score. 95,6% - 15-14-14![]()
Zorgt die IV score er dan o.a voor dat je goede aanvallen krijgt na het evolven? Of kun je alsnog met een hoge IV score een zwakke quick attack en secundary attack krijgen?
Attack staat in verband met de beide aanvallen lijkt me. Of is dat dan puur DPS? Maakt dan wel verschil of je Pokemon na het evolven goede aanvallen krijgt. Dan kun je wel alleen hoge IV Pokemon gaan evolven, maar dan zit je daar straks met je kietelaanval i.p.v. een nuke.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Denk niet dat IV daar invloed op heeft, alleen op de drie base stats stamina, attack en defence
als je hem eerst laat evalueren, dan kan je controleren of het een vaporeon wordt en/of hij de goede aanvalset krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk een Eevee met minimaal 80% IV score!~!~1111
Ff power uppen en evolven tot een Vaporeon want die zijn nog steeds sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |