quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:08 schreef sp3c het volgende:
als je mijn topic kaapt kaap ik je OP en je TT
Weet ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
David?
Kan ik die gifjes van 9gag niet direct hier posten?
Wat ben jij nou weer voor fophacker.quote:
Kan alleen bij Imgur linkjes. FOK! kent geen fatsoenlijke ondersteuning voor MP4/gifv(quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ik die dan hier wel plaatsen? Het zijn soort videodingen. Super irritant
Jammer..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan alleen bij Imgur linkjes. FOK! kent geen fatsoenlijke ondersteuning voor MP4/gifv.
Gifv werkt toch gewoon?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan alleen bij Imgur linkjes. FOK! kent geen fatsoenlijke ondersteuning voor MP4/gifv()/webm
Ik zeg toch dat het bij imgur wel kan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gifv werkt toch gewoon?
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet dat ik jouw posts aandachtig ga lezen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het bij imgur wel kan.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik jouw posts aandachtig ga lezen?
Ik ook als ik zo snel kijk. Sowieso een 17" scherm is kut man, veel te groot. Die Asus heeft wel een snellere 2e HDD maar dat kan je in die Lenovo altijd vervangen natuurlijk. Ik denk dat mijn keuze afhankelijk zou zijn van de behuizing en welke een beetje lekker typt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:34 schreef d4v1d het volgende:
Yoki?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/475752;482078/
Ik heb keuzestress. Ik neig naar de Lenovo.
Sowieso zou ik een nieuwe tas moeten kopen met laptopvak als ik voor 17" zou gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook als ik zo snel kijk. Sowieso een 17" scherm is kut man, veel te groot. Die Asus heeft wel een snellere 2e HDD maar dat kan je in die Lenovo altijd vervangen natuurlijk. Ik denk dat mijn keuze afhankelijk zou zijn van de behuizing en welke een beetje lekker typt.
Verlicht toetsenbord is ook wel fijn, als ik tussen deze twee zou moeten kiezen dan ga ik voor de Lenovo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso zou ik een nieuwe tas moeten kopen met laptopvak als ik voor 17" zou gaan
rpm's zeggen volgens mij ook niet alles, toch? En kan hem altijd nog vervangen.
Zal voornamelijk voor virtuele machines + schoolwerk gebruikt worden. En ook af en toe een game (al verwacht ik alsnog niet veel van een laptop).
Die post hier echt niet meer, ik heb nu ongeveer 38 topics gelezen waar hij dat zit te vertellen.quote:
Weet zeker dat die wel mee leest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die post hier echt niet meer, ik heb nu ongeveer 38 topics gelezen waar hij dat zit te vertellen.
Hij wordt nu radicaal, binnenkort neemt hij een Prins Albert-piercing.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind zijn knalrode UI wel bijzonder lelijk
Kan wel, gewoon naar desktopmodus gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:48 schreef anonymoussie het volgende:
Zo irritant dat je mobiel niet kan quoten als een topic al dicht is.
Hoezo?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Peter Pannekoek is ook niet het helderste lampje in de kandelaar he
Morgen weer een nieuwe.quote:
Ik zag hem net in zo'n stukje van de slimste mens. Mijn nekharen gingen overeind staanquote:
Die ga ik even onthouden timmmmm tx voor de tip. Vooral dit spreekt me aan:quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/preview/742798/1/1/50/skyforge.html
Mij dus weer totaal niet. Het feit dat ze het allemaal wat anders aanpakken wel. Classes wisselen enzo. Niks mis mee. Free to play ook, als ik het goed leesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga ik even onthouden timmmmm tx voor de tip. Vooral dit spreekt me aan:
In Skyforge zijn heel veel kostuums en accessoires te vinden, te verdienen en te koop. Deze kostuums werken doorgaans niet als pantser, maar zijn puur ter decoratie. In de winkel zijn bijzonder veel kledingstukken te vinden die er extreem bruut uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |