SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:04 schreef So_Surreal het volgende:
YARRRR, POKEMON GYMPIRATES !
[ afbeelding ]
De persoon in kwestie gooide op reddit dat ze hem kreeg als goedmakertje van Niantic. Ze had sinds launch een mailtje uitstaan en geen reactie gekregen. Verhaal rammelt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
Die Articuno zal ook wel komen door die bug dat een Pokemon opeens een andere Pokemon is, zoals die Weedle > Venusaur
Lekker bug, jezus christusquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
Die Articuno zal ook wel komen door die bug dat een Pokemon opeens een andere Pokemon is, zoals die Weedle > Venusaur
Dit dus: http://imgur.com/a/dlDEy
Ik quote je even om 't opnieuw onder de aandacht te brengen. Ben er namelijk ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
Werd er net serieus gevraagd wat IV was?
Lijkt me eerder een grafische bug van die Caterpie. Ik ben ze in ieder geval nog nooit met zo'n hoog CP tegengekomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
Dit dus: http://imgur.com/a/dlDEy
Ja dat is zojuist gebeurdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik quote je even om 't opnieuw onder de aandacht te brengen. Ben er namelijk ook wel benieuwd naar.
Ik zeg hoaxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een grafische bug van die Caterpie. Ik ben ze in ieder geval nog nooit met zo'n hoog CP tegengekomen
Ik had liever gehad dat het een Caterpie was geweest, weet je wat een ziek hoge Butterfree je dan had gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een grafische bug van die Caterpie. Ik ben ze in ieder geval nog nooit met zo'n hoog CP tegengekomen
Dat was sarcastischquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik quote je even om 't opnieuw onder de aandacht te brengen. Ben er namelijk ook wel benieuwd naar.
Ik heb het gehad met Weedle -> Poliwag en andere users hier soortgelijke dingen. Het gaat (weer) niet helemaal lekker bij Nianticquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:17 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ja dat is zojuist gebeurd
[..]
Ik zeg hoax
Ik heb voor vandaag genoeg de FAQ aangevuld. Wil imand een stukje schrijven over IV's voor de FAQ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het ook gebeurt de andere kant op. Heb je eindelijk een nieuwe Pokémon gevangen die je nog niet had, wordt die als Weedle geregistreerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met Weedle -> Poliwag en andere users hier soortgelijke dingen. Het gaat (weer) niet helemaal lekker bij Niantic
Inderdaad ... toch maar even checken of mijn Moltres van cp 14 geen Weedle is...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het ook gebeurt de andere kant op. Heb je eindelijk een nieuwe Pokémon gevangen die je nog niet had, wordt die als Weedle geregistreerd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:38 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Moet handmatig
En het kan handig zijn om daar te gaan zitten, omdat je dan ook nog pokemon kan vangen. Als je genoeg candy hebt om door te evolueren kom je daar niet aan toe en zal het dus ook niet heel veel zin hebben.
Dank je! Ach ja, kan het maar beter even vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee, als ze geavaleerd moeten worden moet je ze eerst uitnodigen op gesprek. Dan kan je aangeven wat ze goed of fout hebben gedaan en of ze ontslagen worden.
End of troll mode.
Je vraag is eigenlijk best bizar maar goed...
Als je op je pokemon tapt, staat er onder het plaatje;
LEVEL UP XXX aantal candies + xxxx aantal stardust
EVOLVE XXX aantal candies
Het moet dus handmatig.
Lucky egg loont ze op dit moment alleen bij een evolve spree. Bij een lure gaan zitten levert minder XP op dan evolven. Evolven is vele malen efficiënter.
Ik gooi alleen maar Potions weg. Krijg zo'n 1 a 2 ballen per stop, de rest allemaal potions/revivesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Potion/pokeball ratio is zo verschrikkelijk slecht. Moet echt al meer dan duizend pokeballs weg hebben gegooid.
Done POK / Pokémon Go FAQquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag genoeg de FAQ aangevuld. Wil imand een stukje schrijven over IV's voor de FAQ?
Mazzelaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:35 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik gooi alleen maar Potions weg. Krijg zo'n 1 a 2 ballen per stop, de rest allemaal potions/revivesheb der geen fuck aan xD
Nee niet echt, ik gebruik misschien 2 potions per dag. Revives gebruik ik nooit.quote:
Ik zou graag met je ruilen. Ik word doodziek van alle pokeballs. Ik moet er 100 bezoeken voor misschien 10 bruikbare potionsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik gebruik misschien 2 potions per dag. Revives gebruik ik nooit.
Maar krijg bijna geen ballen, en heel veel potions
Hoeveel gymgevechten doe je dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou graag met je ruilen. Ik word doodziek van alle pokeballs. Ik moet er 100 bezoeken voor misschien 10 bruikbare potions
Tot op heden heb ik er 489 gewonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:50 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoeveel gymgevechten doe je dan?
Nja, ik ben lvl 29 dus mijn Vaporeon maakt iedereen koud, dus misschien dat ik ze daarom nooit gebruik.
Kom ik met mijn 172 battles gewonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tot op heden heb ik er 489 gewonnen
Wanneer er een pokemon bij kan, laat iemand er een lage inzetten die makkelijk te verslaan is. Val die vervolgens aan met een pokemon die iets lager is, dan krijg je 500/600 XP voor iedere keer dat je alleen die pokemon verslaat. Blijf dat doen (zet er dus geen pokemon bij) tot je het gewenste level hebt bereikt en dan kan je hem volgooien met hoge CP pokemonquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:00 schreef So_Surreal het volgende:
Haha in onze Whatsapp group gezegd dat ik dezelfde 2 gyms al 2 dagen vast heb en dat ze hem even moeten trainen om er van mee te genieten.
Is hij er heen gefietst, krijgt hij mijn 2.000CP Lapras (laagste Pokemon in die gym) niet verslagen
Die is ook klote met zijn mega HP pool en die Blizzard die niet te ontwijken is.
Ja er zat eerst een 1.100CP Pinsir in, maar die is er door iemand uitgegooidquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wanneer er een pokemon bij kan, laat iemand er een lage inzetten die makkelijk te verslaan is. Val die vervolgens aan met een pokemon die iets lager is, dan krijg je 500/600 XP voor iedere keer dat je alleen die pokemon verslaat. Blijf dat doen (zet er dus geen pokemon bij) tot je het gewenste level hebt bereikt en dan kan je hem volgooien met hoge CP pokemon
Snelste is een zo hoog mogelijke Magikarp erin zetten, en die dan verslaan met een gras/electric type met een CP van minder dan de helft van de Magikarp. Zolang je Magikarp verslaat voor hij zijn Struggle attack doet krijg je iets van 1000 XP per keer. Je hoeft niet meteen wat bij te plaatsen, gewoon dit grapje herhalen tot de Gym level 10 is en dan wat sterks erin gooien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wanneer er een pokemon bij kan, laat iemand er een lage inzetten die makkelijk te verslaan is. Val die vervolgens aan met een pokemon die iets lager is, dan krijg je 500/600 XP voor iedere keer dat je alleen die pokemon verslaat. Blijf dat doen (zet er dus geen pokemon bij) tot je het gewenste level hebt bereikt en dan kan je hem volgooien met hoge CP pokemon
Nog beter inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Snelste is een zo hoog mogelijke Magikarp erin zetten, en die dan verslaan met een gras/electric type met een CP van minder dan de helft van de Magikarp. Zolang je Magikarp verslaat voor hij zijn Struggle attack doet krijg je iets van 1000 XP per keer. Je hoeft niet meteen wat bij te plaatsen, gewoon dit grapje herhalen tot de Gym level 10 is en dan wat sterks erin gooien.
Op zich niet zo'n gek idee als je geen directe versterking hebt. Het maakt bijna niet uit of je er een 2.000 pokemon in zet of 1 van 10 CP, 6 tegen 1 wint echt wel. Tenzij iemand heel slecht is, maar hier bij mij kan ik er ook net zo goed magikarps in doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Hier is een gym met een 10cp worm erin
Ik vermoed een jochie die geen flauw idee heeft wat ie doet, want iedere keer als blauw die gym veroverd, pikt hij de lege plek in.
Lekker candy's scoren!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
9 x 5 km ei met Bellsprout cp134 / Magikarp cp128 / Nidoran cp465 / Slowpoke cp679 / Nidoran cp446 / Poliwag cp 434 / Psyduck cp 493 / Shellder cp 149 / Staryu cp434![]()
![]()
met level 22 vind ik dat wel karig
Heb al voldoende om 120 evolves te doen, alleen dan wel de matige rattata's, weedles, drowzee, pidgets, spearow, poliwag en slowpokes. Wil hogere pokemons hebbenquote:
Das toch de EU exclusive?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:06 schreef Noorseviking het volgende:
Net mijn eerste nieuwe 10 KM ei open na 3 opeenvolgende Jnyx's.....en het is GELUKKIG een Mr Mime geworden.
Je kan toch maar 1 pokemon per persoon erin doen? Of is dat meer op een hoger gymlevel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Snelste is een zo hoog mogelijke Magikarp erin zetten, en die dan verslaan met een gras/electric type met een CP van minder dan de helft van de Magikarp. Zolang je Magikarp verslaat voor hij zijn Struggle attack doet krijg je iets van 1000 XP per keer. Je hoeft niet meteen wat bij te plaatsen, gewoon dit grapje herhalen tot de Gym level 10 is en dan wat sterks erin gooien.
Iemand moet zichopofferenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je kan toch maar 1 pokemon per persoon erin doen? Of is dat meer op een hoger gymlevel?
Zeg dat ook even tegen mijn Horsea die na het vangen een Weedle werd... misschien verandert hij dan terug in de Pokemon die ik wel wilde hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:17 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ja dat is zojuist gebeurd
[..]
Ik zeg hoax
Heb ik ook een keer gedaan, als je op een hotspot zit en je hebt geen kans om te overleven maar ook geen zin om een potion te verpestenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik vermoed een jochie die geen flauw idee heeft wat ie doet, want iedere keer als blauw die gym veroverd, pikt hij de lege plek in.
Het neemt wel extreme vormen aan ja. Ze jagen veel mensen weg hiermee.Zeker kinderen en zo. Hoe frustrerend moet het zijn als je zelfs de niet zeldzame beesten niet kan vangenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben er wel.klaar mee.
8 keer staryu moeten vangen en hem zien wegrennen
ik kijk niet eens meer wat ik erin gooi, net 3 gyms veroverd maar die zijn voor het eind van m'n werkdag alweer ingepikt. of ik er nu iets van 10cp op 1800p in zet. en of de gym nu level 3 of level 7 is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Beetje jammer dat het mijn eigen team isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ik kijk niet eens meer wat ik erin gooi, net 3 gyms veroverd maar die zijn voor het eind van m'n werkdag alweer ingepikt. of ik er nu iets van 10cp op 1800p in zet. en of de gym nu level 3 of level 7 is.
Rondje doen, 3 gyms pakken en direct cashen.
Even updaten, dan zijn die voetstapjes weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een reis naar ons kantoor in de biblebelt (een avontuur opzich natuurlijk) met de grote verwachting dat ik allemaal fairy/ghost pokemon tegen ga komen.
Vol spanning achter het stuur met een dagdroom dat mijn pokemon nearby helemaal vol staat met clefairy, ghastly, haunters en jigglypuffs.
Ik parkeer de auto en haal de telefoon uit mijn zak en dit is ongeveer wat ik zie:
[ afbeelding ]
Ja het is een plaatje van internet met een voorbeeld van wat ik zie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Even updaten, dan zijn die voetstapjes weg.
Fake want voetstapjes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een reis naar ons kantoor in de biblebelt (een avontuur opzich natuurlijk) met de grote verwachting dat ik allemaal fairy/ghost pokemon tegen ga komen.
Vol spanning achter het stuur met een dagdroom dat mijn pokemon nearby helemaal vol staat met clefairy, ghastly, haunters en jigglypuffs.
Ik parkeer de auto en haal de telefoon uit mijn zak en dit is ongeveer wat ik zie:
[ afbeelding ]
ik maakte dan ook een grapjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja het is een plaatje van internet met een voorbeeld van wat ik zie.
Die moet je expliciet installeren waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gewoon voetstapjes. Nog geen update geweest hier
Ik ben altijd bloedserieus als het om pokemon gaat.quote:
Liever niet, hoor maar weinig goede dingen er overquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die moet je expliciet installeren waarschijnlijk.
Oh? In mijn ogen zijn het voornamelijk verbeteringen. Stabieler, apart menu voor transfer, favorites kun je niet zomaar weggooien, stapjes indicatie is er geheel uit, etc.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Liever niet, hoor maar weinig goede dingen er over
Sowieso heb ik het gevoel dat sinds de update de magikarps, weedles, rattata's en pidgey's in trollmodus staan. Ze zijn nu kampioen in wegkoppen van pokéballs en 'aaaaaaaaand it's gone' te doenquote:
Met die stapjes indicatie deed ik ook niks, dus prima dat die weg is. Maar hoor dat Pokemon echt bijzonder lastig te vangen zijn. Zelfs de type Pokemon die totaal niet bijzonder zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oh? In mijn ogen zijn het voornamelijk verbeteringen. Stabieler, apart menu voor transfer, favorites kun je niet zomaar weggooien, stapjes indicatie is er geheel uit, etc.
Echt totaal geen problemen mee.
Evolve sessie met een Lucky Egg. Op welk lvl zat je voordat je de sessie begon?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:03 schreef Thrilled het volgende:
Vanochtend een evolve sessie gedaan en zo'n 67 evolves gedaan, 74k exp erbijnu bijna lvl 22 en kan ik weer verder gaan met hoge bloeddruk kweken vanwege vluchtende weedles
Bwhehe Magikarp smeert hem gauwquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
PSSAAAI AI AI AI AIIIIiiiiii
[ afbeelding ]
Klagen op een Magikarp uit je 2 Km ei?quote:
bijt ie m nou in z'n hoofd?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
PSSAAAI AI AI AI AIIIIiiiiii
[ afbeelding ]
Kijk die trainer mooi omgekocht zijn,quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bijt ie m nou in z'n hoofd?!![]()
![]()
Zolang je geen gyms gaat aanvallen, maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
Ben trouwens totaal nog niet bezig geweest met een team, nog helemaal niet in verdiept ook (level 9), is dat van belang om wel te gaan doen?
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:08 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Zit je dan op je werk en zie je dan er een Lapras nog 600 seconden in je buurt zit.... zucht!
Dat kan je niet meer zien..... Alle maps e.d zijn geblokkeerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:08 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Zit je dan op je werk en zie je dan er een Lapras nog 600 seconden in je buurt zit.... zucht!
Oki, gyms aanvallen is nog niet zo interessant als je lvl 9 bent geloof ik ^^quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang je geen gyms gaat aanvallen, maakt het niet uit.
ik zit hier in Amsterdam ook op kantoor, maar als die in de buurt zit dan ben ik wel even weg hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:08 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Werd bij mij ook pas echt interessant rond de level 19 en met 1000+ CP pokemon inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oki, gyms aanvallen is nog niet zo interessant als je lvl 9 bent geloof ik ^^
Dat wordt slijmen of je in een team mag..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
Ben trouwens totaal nog niet bezig geweest met een team, nog helemaal niet in verdiept ook (level 9), is dat van belang om wel te gaan doen?
Pokeradar werkt gewoon bij mij hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat kan je niet meer zien..... Alle maps e.d zijn geblokkeerd.
Alle? weet je het zeker - I don't think soquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik moet nog 1 Squirtle om te kunnen evolven.....23 candies staren me aan.....
De distance tussen pokemon en Pokeball is veranderd sinds de update. Pokeballs moeten opeens veel verder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:07 schreef Rabieluh het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)a_really_changed_in/
Over de capture rate changes...die er misschien helemaal niet zijn.
bij mij lijkt het wel dichterbij.. echt schijt irritant want ik mis de meeste curveballs nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De distance tussen pokemon en Pokeball is veranderd sinds de update. Pokeballs moeten opeens veel verder.
Vind je ? De meeste staan bij mij juist super dichtbijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De distance tussen pokemon en Pokeball is veranderd sinds de update. Pokeballs moeten opeens veel verder.
Van de Pokémon GO-Facebookpagina.quote:Trainers,
As many of you know, we recently made some changes to Pokémon GO.
- We have removed the ‘3-step’ display in order to improve upon the underlying design. The original feature, although enjoyed by many, was also confusing and did not meet our underlying product goals. We will keep you posted as we strive to improve this feature.
- We have limited access by third-party services which were interfering with our ability to maintain quality of service for our users and to bring Pokémon GO to users around the world. The large number of users has made the roll-out of Pokémon GO around the world an... interesting… challenge. And we aren’t done yet! Yes, Brazil, we want to bring the game to you (and many other countries where it is not yet available).
We have read your posts and emails and we hear the frustration from folks in places where we haven’t launched yet, and from those of you who miss these features. We want you to know that we have been working crazy hours to keep the game running as we continue to launch globally. If you haven’t heard us Tweeting much it’s because we’ve been heads down working on the game. But we’ll do our best going forward to keep you posted on what’s going on.
Be safe, be nice to your fellow trainers, and keep on exploring.
The Pokémon GO team
Een luie vriend van me heeft een Pokeball Throw script. Die moest die nu allemaal aanpassen omdat de ballen verder moestenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind je ? De meeste staan bij mij juist super dichtbij
link?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Pokeradar werkt gewoon bij mij hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Van de Pokémon GO-Facebookpagina.
Al een paar uurtjes door ondergetekende.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Al geweest ja?Had geen zin een topic terug te gaan
de tl;dr was;quote:
Zo te lezen hebben ze eindelijk een PR-persoon ingehuurd.. Veel woorden, weinig inhoudquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
de tl;dr was;
We zijn druk zo druk, dus we kunnen niet communiceren, third party apps broke our servers, en we fixen de voetstapjes als we weten hoe. Oja, we gaan proberen jullie te informeren als er wat gaande is.
Deventer is leegquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:20 schreef Blobje het volgende:
Pokeradar en skiplagged tonen voornamelijk Pokemon in steden. In een dorp zie je niks is mijn ervaring. Enige die hier redelijk werkt is Trackemon, maar die toont ook maar de helft.
"Breidt dan even uit"quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat klopt wel, ja
Ach ja, klein team met groot succes. Ergens snap je het ook wel, maar breidt dan even uit, neem iemand aan voor de communicatie. Het geld komt nu toch wel binnen
Dat klopt! De vacature voor Community Management is van de sitequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo te lezen hebben ze eindelijk een PR-persoon ingehuurd.. Veel woorden, weinig inhoud
Mijne nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nja, als dat bedrijf een waarde vertegenwoordigd van om en nabij 3miljard....quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Breidt dan even uit"
"Neem even iemand aan"
Jullie werken duidelijk allemaal nog niet in een bedrijf, of wel?
Heel veel mensen willen dan ook geloven dat de secretaresse van John Hanke tijdens onzedelijk gedrag op de RELEASE button is gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hadden het spel veel langer moeten testen voordat ze het online hadden gegooid
Niantic Labs 3 miljard?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nja, als dat bedrijf een waarde vertegenwoordigd van om en nabij 3miljard....
verder? Ik gooi nu meestal de eerste bal over de Pokémon heen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hedendaags is het toch een hype om spellen te launchen zonder dat ze echt af zijn omdaarna geld te vragen als je het wel werkend wil hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heel veel mensen willen dan ook geloven dat de secretaresse van John Hanke tijdens onzedelijk gedrag op de RELEASE button is gaan zitten.
Je test je game (en je serverpark) pas echt zodra er miljoenen lui wereldwijd gebruik van maken. Dat is maar gedeeltelijk te 'faken'.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hadden het spel veel langer moeten testen voordat ze het online hadden gegooid
Je weet heus wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Breidt dan even uit"
"Neem even iemand aan"
Jullie werken duidelijk allemaal nog niet in een bedrijf, of wel?
Pas nou op met wat je zegt, anders hebben we straks weer twee topics vol met huiliegezeur van de user Angel oid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:25 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Hedendaags is het toch een hype om spellen te launchen zonder dat ze echt af zijn omdaarna geld te vragen als je het wel werkend wil hebben
Excuse me?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pas nou op met wat je zegt, anders hebben we straks weer twee topics vol met huiliegezeur van de user Angel oid.
Zeuren op het gezeur van anderen is ook zeurenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Excuse me?
Ik was geloof ik niet degene die aan de gang bleef en nu WEER klaagt en huilie't
Dat kompas is wel een leuk idee. Heb het even gedownload alleen het is nogal traag en het ziet de pokemon dichtbij me niet, helaas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:16 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Skiplagged is beter imo - check link in handtekening bij mij
Gewoon team BLAUW!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat is team blauw? ITS MYSTIC VALOR INSTINCT.
Ik snap sowieso niet hoe die mensen dit allemaal kunnen maken, maar voor wat ze hebben gemaakt in deze "korte periode" (in mijn ogen) vind ik het zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat kompas is wel een leuk idee. Heb het even gedownload alleen het is nogal traag en het ziet de pokemon dichtbij me niet, helaas.
Omdat de API gewoon JSON serveert op basis van geolocatie, dit moet je dan even op een google map plotten, laat dat nou iets zijn waar al ontzettend veel voorbeelden van zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:37 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe die mensen dit allemaal kunnen maken, maar voor wat ze hebben gemaakt in deze "korte periode" (in mijn ogen) vind ik het zo slecht nog niet
Ik kan het althans niet beter!
Lvl 21 , dus iets meer dan een heel level omhoog.. Viel mij ook wat tegen, waren zelfs 69 pokemon zie ik op mn lijstje, waarvan een aantal nieuwe registry's waren in mn pokedex..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Evolve sessie met een Lucky Egg. Op welk lvl zat je voordat je de sessie begon?
Ik geloof je... ook al begrijp ik niet wat je zegt :pquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat de API gewoon JSON serveert op basis van geolocatie, dit moet je dan even op een google map plotten, laat dat nou iets zijn waar al ontzettend veel voorbeelden van zijn
Ik heb nog steeds pauper Jynx en Drowzee bij mijn werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:41 schreef DannyDeko het volgende:
Zijn jullie trouwens ook verdrietig om de veranderingen aan de 'nests' ? Heb nu niets leuks meer rond m'n werk zitten helaas.
Hitmonlee/Chan nest is weg maar daar heb je toch niets aan, tot nu toe wel leuke andere Pokémon gevonden her en der, dus ik ben er wel blij mee tot nu toe!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:41 schreef DannyDeko het volgende:
Zijn jullie trouwens ook verdrietig om de veranderingen aan de 'nests' ? Heb nu niets leuks meer rond m'n werk zitten helaas.
als die compas dan ook mee zou bewegen met je looprichting ben ik helemaal voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:44 schreef DeLuna het volgende:
Dit zou wel geniaal zijn ja (gemaakt door een andere gebruiker)
[ afbeelding ]
Graagquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat zou echt wel handig zijn. En dan hoef ik eigenlijk ook helemaal niet te weten of ze op 10 meter of op 50 meter van me af zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel handig idd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
als die compas dan ook mee zou bewegen met je looprichting ben ik helemaal voor.
Bij mij juist meer. Eerst alleen Rattata en Pidgey en soms Spearow. Nu ook Pidgeotto, Krabby en gisteren zelfs een Jigglypuff.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:41 schreef DannyDeko het volgende:
Nee hoor. Er zijn nog script die gewoon werken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Drowzee en Meowth Zijn gewisseld voor shelder en Manky hier op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:41 schreef DannyDeko het volgende:
Bij jij schizofreen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij ons in de buurt zijn vaak nog de meeste en beste Pokemon te vinden, ik heb gehoord dat dat komt doordat veel mensen bij ons in de buurt het spel spelen en sommige zijn al een hoog level. In de rest van het dorp is bijna niks te vinden.
Ik dacht dat dit soort apps er niet meer waren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:09 schreef Joosie200 het volgende:
Opeens weet je het: ik ga een dagje Kijkduin doen![]()
[ afbeelding ]
Op Meowth, Magikarp, Psyduck, Slowpoke, Drowzee, Raticate na heb ik de rest nog helemaal niet
op een website niet neequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort apps er niet meer waren?
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op een website niet neemaar op de pc kan je het gewoon installeren.. wat gaan ze doen??
Dan moeten ze de acces blocken
Waar te vinden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:28 schreef firecow het volgende:
Ik draai hem ook op mijn pc en via teamviewer af en toe ff kijken of wat leuks is gespawnd
https://skiplagged.com/pokemon/quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op een website niet neemaar op de pc kan je het gewoon installeren.. wat gaan ze doen??
Dan moeten ze de acces blocken
Vandaag een Lapras in Amsterdam, niet al te ver van mijn werk... mja... werk gaat voor plezierquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:09 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Op Meowth, Magikarp, Psyduck, Slowpoke, Drowzee, Raticate na heb ik de rest nog helemaal niet
*kijk mij eens bijzondere pokemons opzoeken en vangen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:09 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
De nearby is wel degelijk accuraat, als je elke halve minuut je spel opnieuw opstartquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:00 schreef Thrilled het volgende:
Even een hersenspinsel; ik speel vaak samen met mn vriendin en we zien eigenlijk continue verschillende pokemon op de nearby radar.. echter als er een pokemon bij mij spawnt, spawnt ie ook bij haar en andersom. Soms niet eens een pokemon die op de nearby radar stond.. Is die hele nearby radar (nog los van de voetstapjes/afstanden) waardeloos of heeft iedereen andere pokemon in zijn buurt?
Je heb serverside spawns en client side spawns.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
*kijk mij eens bijzondere pokemons opzoeken en vangen...
Sorry hoor, maar ik vind het kansloos. Waar is de lol, in het online opzoeken, en vervolgens ergens naartoe rijden om hem op te halen? Zit je straks met 145 pokemons die je hebt opgezocht. Jezelf wijs makend dat je verkapt gedwongen werd door Niantec omdat ze het nog niet direct voor elkaar hebben ( in de bčta).
Sorry, zie het niet als een persoonlijke aanval, maar ik vind het opzoeken van pokemons triester dan triest.
Waar is de lol in het vangen van weedles, pidgeys en ratatas? Dit is geen beta, full release. Al snap ik dat je dat denkt gezien alle problemen. Jij speelt het op jouw manier, de ander op zijn manier.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind het kansloos. Waar is de lol, in het online opzoeken, en vervolgens ergens naartoe rijden om hem op te halen? Zit je straks met 145 pokemons die je hebt opgezocht. Jezelf wijs makend dat je verkapt gedwongen werd door Niantec omdat ze het nog niet direct voor elkaar hebben ( in de bčta).
Sorry, zie het niet als een persoonlijke aanval, maar ik vind het opzoeken van pokemons triester dan triest.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hoef ook al dat kleine fruit niet meer, maar moet je dan maar gaan cheaten? Per saldo word ik er wel degelijk door benadeeld want anderen halen makkelijker sterkere pokemon en zullen lastig bij te houden zijn door selectief te zoeken naar sterke pokemon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar is de lol in het vangen van weedles, pidgeys en ratatas? Dit is geen beta, full release. Al snap ik dat je dat denkt gezien alle problemen. Jij speelt het op jouw manier, de ander op zijn manier.
Waar is de lol in het doelloos rondlopen in een radius van 3 vierkante kilometer en welgeteld in een half uur tijd 1 pidgey spawn te krijgen? Lekker sociaal allemaal op je telefoon op een bankje zitten bij lure is ook fan-tas-tisch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik at net een appel, zo'n groene. Heb ik het klokhuis in 2 zakjes gedaan en in de ton gegooid. Zit nu vol met fruitvliegjes. Dat is pas zuur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:10 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil die discussie over radargebruik en het posten van die maps hier helemaal niet zien. Komt alleen maar een zure sfeer van.
Je moeder heeft een zure peerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:10 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil die discussie over radargebruik en het posten van die maps hier helemaal niet zien. Komt alleen maar een zure sfeer van.
Hier ontsnapte net ook een wolk aan fruitvliegjes uit de bak, ik heb er een paar ingeademd denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik at net een appel, zo'n groene. Heb ik het klokhuis in 2 zakjes gedaan en in de ton gegooid. Zit nu vol met fruitvliegjes. Dat is pas zuur.
zonder radar zou je ook weten dat er daar veel 'bijzondere' zitten, tenminste, ik zag t op tv.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de gameboy kun je toch ook op de pokedex zien waar welke pokemon zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zonder radar zou je ook weten dat er daar veel 'bijzondere' zitten, tenminste, ik zag t op tv.
Mag je dan wel naar Kijkduin gaan om Pokemon te vangen, of is dat ook 'valsspelen'?
En dit triester dan triest noemen vind ik n beetje![]()
Overdrijven is ook n vak zullen we maar zeggen...
Of het chainen met de Pokéradar voor shiny Pokémon,quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Op de gameboy kun je toch ook op de pokedex zien waar welke pokemon zitten![]()
Of is dat ook cheaten![]()
None takenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel gezelligquote:
Poeh, dan vraag ik me af hoe hard je tekeer gaat tegen GPS spoofers....... Waar men zich druk om kan maken zeg....quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En met wat voor items dan? Een rare candy zou al erg veel stardust schelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
And I support this idea:
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://skiplagged.com/pokemon/
I dunno ik sleep naar een plekje toe en pokemon spawnen op de kaart.quote:
Potions, nuggets (trade nuggets voor candy of stardust), mss voor gen II speciale evo stones.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:33 schreef esv7 het volgende:
[..]
En met wat voor items dan? Een rare candy zou al erg veel stardust schelen.
Mijn hele stad is leeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
I dunno ik sleep naar een plekje toe en pokemon spawnen op de kaart.
Ja wel een leuk idee inderdaad, was ook wel een groot deel van de spellen vroeger om de juiste items te vinden. Alleen moeten ze het wel gebalanceerd houden en niet rare candy's of evolution stones doen denk ik, die zouden wel erg veel candy of stardust schelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
I dunno ik sleep naar een plekje toe en pokemon spawnen op de kaart.
[..]
Potions, nuggets (trade nuggets voor candy of stardust), mss voor gen II speciale evo stones.
Jij ziet geen verschil in het "naar Kijkduin gaan om Pokemon te zoeken, omdat daar onder de mensen bekend is dat er daar veel zitten", gelijk is aan "Pokemon online opzoeken op welke exacte locatie ze zitten zodat je precies weet waar je heen moet" om ze te vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zonder radar zou je ook weten dat er daar veel 'bijzondere' zitten, tenminste, ik zag t op tv.
Mag je dan wel naar Kijkduin gaan om Pokemon te vangen, of is dat ook 'valsspelen'?
En dit triester dan triest noemen vind ik n beetje![]()
Overdrijven is ook n vak zullen we maar zeggen...
Waar ik zuur van word is dat als ik het niet gebruik ik alleen maar thuis kom met Pidgeys en Weedles. Hier en daar sporadisch een andere, maar het overgrote deel is bagger en ik woon in een stad met 200.000 inwoners. Daar heb ik gewoon geen zin in. Als ik naar een gym ga en er staat een Snorlax van 2800CP in, daar word ik zuur van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:10 schreef Rabieluh het volgende:
Nu dat Augmented Reality een ware rage gaat worden onder de spellen-makers, zou ik toch maar snel gaan verhuizen. Succes alvastquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:53 schreef Justevo het volgende:
[..]
Waar ik zuur van word is dat als ik het niet gebruik ik alleen maar thuis kom met Pidgeys en Weedles. Hier en daar sporadisch een andere, maar het overgrote deel is bagger en ik woon in een stad met 200.000 inwoners. Daar heb ik gewoon geen zin in. Als ik naar een gym ga en er staat een Snorlax van 2800CP in, daar word ik zuur van.
Dat we dan ware volksverhuizingen gaan zien de komende jaren. Alle jeugd trekt weg uit de dorpenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:56 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Nu dat Augmented Reality een ware rage gaat worden onder de spellen-makers, zou ik toch maar snel gaan verhuizen. Succes alvast
Dat heb ik ook eens gehad bij een level up.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:54 schreef MisterHandyNL het volgende:
WTF ik ben ineens al mijn normale ballen kwijt en weet toch echt zeker dat ik ze niet handmatig hebt verwijderd. Ik had er nog iets van 80 en ineens zijn ze allemaal weg pfff.
Die spawnen als je het mij vraagt voornamelijk in grote parken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
wtf, er spawnt opeens een pikachu binnen, die had ik nog niet.
Ik heb 16 magikarps klaar staan om IV's van te checken. Ben een beetje lui denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik kan bijna mijn eerste Gyra verwelkomen! Mijn hoogste Magikarp is nu 155, maar ik kijk ff of er toevallig 1 tussen zit met goede IV's in de hoop voor een betere Gyrados. Zal hem ook helemaal ook vullen tot de max
ja, daar zie ik verschil in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil in het "naar Kijkduin gaan om Pokemon te zoeken, omdat daar onder de mensen bekend is dat er daar veel zitten", gelijk is aan "Pokemon online opzoeken op welke exacte locatie ze zitten zodat je precies weet waar je heen moet" om ze te vinden.
Daar zit een substantieel verschil in. Ik ben 1 keer in Kijkduin geweest en je kan er daar inderdaad veel vinden. Dan is het nog steeds een soort "geluk" om er eentje te vinden. Anders dan even op de fiets stappen richting een paar coördinaten.
hier in een van de winkelstraten zit ie kennelijk af en toe en ik heb m gevangen ergens in Vlissingen in n achteraf straatje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die spawnen als je het mij vraagt voornamelijk in grote parken.
hier in Middelburg in het park vlakbij mij zit er ook een Pikachu, alleen nog niet kunnen vinden. Hij verschijnt enkel op de radar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hier in een van de winkelstraten zit ie kennelijk af en toe en ik heb m gevangen ergens in Vlissingen in n achteraf straatje.
dat had ik met n scyther!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:46 schreef DaMart het volgende:
Een Ekans uit mijn 5km-ei en een wilde Slowpoke, die vorige keer nog ontsnapte, gevangen.
Waar zit ie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat had ik met n scyther!
Ik hoopte dat hij op dezelfde plek zou zitten als de vorige keer, dus kléin stukje om gefietst richting huis, zat ie er gewoon![]()
Overigens vorige keer gewoon spontaan tegengekomen, vorige post was niet uit eigen ervaring
Beetje uit de buurt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in t Woldpark bij t voetbalveldje![]()
Lelystad.
Ah vandaar. Wel gezellig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja he![]()
Ik was in zeeland op bezoek bij familie
Ik heb er al 3 gevangenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier in Middelburg in het park vlakbij mij zit er ook een Pikachu, alleen nog niet kunnen vinden. Hij verschijnt enkel op de radar.
Ik moet eerst mijn ballen wat aanvullen, die zijn intussen bijna op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 gevangen
Ik kom ze overal tegen.
Gewoon naar een stad gaan, dagje rondlopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn ballen wat aanvullen, die zijn intussen bijna op.
Kun je beter hier posten: POK / Pokemon Spoofing & overige cheatsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:41 schreef Jaytje07 het volgende:
Geen idee of dit al is langsgekomen, maar voor de mensen die Pokevision missen:
http://www.trackemon.com/ Hij is nog erg traag, maar af en toe werkt het prima.
Incubators krijg je bij bepaalde lvs en je kan ze voor 150 coins in de shop kopen. Je kan ze zover ik weet niet uit een pokéstop halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:51 schreef GwaiLow het volgende:
Incubator is stuk. Hoe kom ik aan een nieuwe die na 3x breekt? Gewoon mazzel hij de pokestop hebben?
Level-uppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:51 schreef GwaiLow het volgende:
Incubator is stuk. Hoe kom ik aan een nieuwe die na 3x breekt? Gewoon mazzel hij de pokestop hebben?
Het is momenteel nogal nat hier de hele dag, dus geen zin om in de regen naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon naar een stad gaan, dagje rondlopen.
dat heb ik dus ook n beetje, maar ik heb wel zin om wat te doen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is momenteel nogal nat hier de hele dag, dus geen zin om in de regen naar buiten te gaan.
Welke is dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook n beetje, maar ik heb wel zin om wat te doen..
Denk dat ik m'n andere game weer eens aan zet
Kekquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:22 schreef Rabieluh het volgende:
Eindelijk die Magmar gevangen die hier in de buurt zat, in 1 keer uiteraard als een eckte baas.
Ja, echt wel. Nu kan ik geen POGO spelen.quote:
Nee, is alleen na updaten zo en als je hoog in level bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:39 schreef Rabieluh het volgende:
Vreemd, ik vang nog steeds alles, die catchrate zou toch serverside moeten zijn? Ik heb de update nog steeds niet uitgevoerd.
In wat voor omgeving had je die gevangen? Ben bijna door mijn Snorlax candy heen en denk niet dat ik er nog snel een uit een ei krijg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Gewoon een snorlax gevangen in het wild, nog nooit eerder gezien in Enschede
wel lage Cp maar dat boeit me niet, anders was hij misschien wel gevlucht.
Zou het te maken kunnen hebben met de gooibonussen die eruit zijn gehaald?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, is alleen na updaten zo en als je hoog in level bent.
Het is sowieso serverside niet client side. Tevens lijken alle mensen die data verzameld hebben te suggereren dat er niets verandert is en dat het waarschijnlijk confirmation bias is, of puur hoger level en dat mensen dat wegschrijven als een verandering van niantic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, is alleen na updaten zo en als je hoog in level bent.
Wow, lekker hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn ei winst voor vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de eerste twee net nog in de stromende regen een omweg gemaakt voor die laatste meters.
Zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn ei winst voor vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de eerste twee net nog in de stromende regen een omweg gemaakt voor die laatste meters.
Te weinig Jynxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
De Suicide Squad reviews vallen tegen...
Pokeball 60quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
Pokeball 45 op een Jynx. Gotta love it.
Jynx broke free x30
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
Pokeball 45 op een Jynx. Gotta love it.
Jynx broke free x30
okequote:
Als er elke 10 minuten er een spawn is van dezelfde soort zo'n beetje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al vier Manky vandaag thuis gevangen en nog geen spearow te zien. Vanaf welk aantal kan je spreken van een nest ?
Ik had er drie in een Uur vanmiddag maar nog nooit eerder gezien hier.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als er elke 10 minuten er een spawn is van dezelfde soort zo'n beetje.
Ik wel, ik ben al een aantal keer in Leeuwarden geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik zie geen -PokéGo Leeuwarden-..
Geen Friezen op FOK! die Pokémon spelen?
Ik baal er wel echt van. Had er eerst 80 en nu maar 2. Pfff beetje jammer ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad bij een level up.
aanmaken dan, wellicht komen er meer mensen in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik zie geen -PokéGo Leeuwarden-..
Geen Friezen op FOK! die Pokémon spelen?
Midden in een doodgewone woonwijk, nooit eerder daar gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:59 schreef esv7 het volgende:
[..]
In wat voor omgeving had je die gevangen? Ben bijna door mijn Snorlax candy heen en denk niet dat ik er nog snel een uit een ei krijg.
Oo oké veel geluk gehad dan, ben er nog nergens een tegen gekomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Midden in een doodgewone woonwijk, nooit eerder daar gezien
Misschien ff in de gaten houden of hij daar morgen weer spawnt
Haha je hebt altijd baas boven baas he ^^quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Vriendlief gewoon een Snorlax uit zijn ei! Pff!
Ik heb eindelijk een Butterfree
Jij bent in de regen gewoon naar buiten gegaan voor POGO?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:00 schreef GwaiLow het volgende:
Nice, net in de stromende regen mn ding weer gedaan. Nu inmiddels al level 10 in 3 dagen spelen. Zat net een Onix in mn 10km ei. Op zich een leuk spelletje al kan het ook schijt irritant zijn. Kan me vroeger nog herinneren van de gameboy dat je door het gras moest en hoopte dat je geen pokemon tegen kwam, en dan kwamen er toch weer van die schijt pokemon voorbij die je stoorde in je tocht. Maar hier moet je al die schijt pokemon ook nog eens vangen!!
Ja, ik had weer een tentacool uit mijn ei!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha je hebt altijd baas boven baas he ^^
4 Mankey klinkt als een nest. Zelfde plek, vast tijdsinterval?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al vier Manky vandaag thuis gevangen en nog geen spearow te zien. Vanaf welk aantal kan je spreken van een nest ?
Ja zeker, door weer en wind. Als ik ergens aan begin ga ik er volle bak voor, en aangezien ik later ben begonnen met POGO dan de meeste van jullie heb ik een hoop in te halen, haha!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent in de regen gewoon naar buiten gegaan voor POGO?
Waar woont je huis?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef Fopje het volgende:
Pickachu blijft btw maar thuis komen. Precies op de zelfde plek.
Haha frustrerend he! Uit een 10k ei? En welk level zitten jullie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:03 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, ik had weer een tentacool uit mijn ei!
Dus binnenkort een Raichu?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef Fopje het volgende:
Pickachu blijft btw maar thuis komen. Precies op de zelfde plek.
Ja dat zit er wel dik inquote:
Middelburgquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar woont je huis?
Hier komt helemaal niks.
Hardcore iddquote:
Woaar, niet dat je je adres moet geven maar in het weekend ben ik weer in Zeelandquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Woaar, niet dat je je adres moet geven maar in het weekend ben ik weer in Zeeland.
Nope.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Krijg je geen bonus xp meer voor great throws?
Check eens welke hoeveelheid XP er boven je avatar verschijnt nadat je een pokemon hebt gevangen, misschien staat daar wel de juiste hoeveelheid die je verwacht bij een great throw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Krijg je geen bonus xp meer voor great throws?
Nee is gewoon compleet verdwenen sinds de laatste updatequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Check eens welke hoeveelheid XP er boven je avatar verschijnt nadat je een pokemon hebt gevangen, misschien staat daar wel de juiste hoeveelheid die je verwacht bij een great throw.
Inmiddels 5 en 6 en vandaag pas voor het eerst. Opeens drie in een uur ergens tussen 14:00 en 15:00 en nu tussen 20:30 tot nu weer twee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
4 Mankey klinkt als een nest. Zelfde plek, vast tijdsinterval?
Ik kreeg net wel 10 hele xp voor een curve ballquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee is gewoon compleet verdwenen sinds de laatste update
Tikt wel aan hoor, ik gooi altijd met een curve.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kreeg net wel 10 hele xp voor een curve ball
Mja als je 25000 xp moet halen voor je volgende level....quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:54 schreef esv7 het volgende:
[..]
Tikt wel aan hoor, ik gooi altijd met een curve.
Ja true, toch 10% meer expquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja als je 25000 xp moet halen voor je volgende level....
Die great throws kregen 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |