SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:04 schreef So_Surreal het volgende:
YARRRR, POKEMON GYMPIRATES !
[ afbeelding ]
De persoon in kwestie gooide op reddit dat ze hem kreeg als goedmakertje van Niantic. Ze had sinds launch een mailtje uitstaan en geen reactie gekregen. Verhaal rammelt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
Die Articuno zal ook wel komen door die bug dat een Pokemon opeens een andere Pokemon is, zoals die Weedle > Venusaur
Lekker bug, jezus christusquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
Die Articuno zal ook wel komen door die bug dat een Pokemon opeens een andere Pokemon is, zoals die Weedle > Venusaur
Dit dus: http://imgur.com/a/dlDEy
Ik quote je even om 't opnieuw onder de aandacht te brengen. Ben er namelijk ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
Werd er net serieus gevraagd wat IV was?
Lijkt me eerder een grafische bug van die Caterpie. Ik ben ze in ieder geval nog nooit met zo'n hoog CP tegengekomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
Dit dus: http://imgur.com/a/dlDEy
Ja dat is zojuist gebeurdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik quote je even om 't opnieuw onder de aandacht te brengen. Ben er namelijk ook wel benieuwd naar.
Ik zeg hoaxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een grafische bug van die Caterpie. Ik ben ze in ieder geval nog nooit met zo'n hoog CP tegengekomen
Ik had liever gehad dat het een Caterpie was geweest, weet je wat een ziek hoge Butterfree je dan had gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een grafische bug van die Caterpie. Ik ben ze in ieder geval nog nooit met zo'n hoog CP tegengekomen
Dat was sarcastischquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik quote je even om 't opnieuw onder de aandacht te brengen. Ben er namelijk ook wel benieuwd naar.
Ik heb het gehad met Weedle -> Poliwag en andere users hier soortgelijke dingen. Het gaat (weer) niet helemaal lekker bij Nianticquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:17 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ja dat is zojuist gebeurd
[..]
Ik zeg hoax
Ik heb voor vandaag genoeg de FAQ aangevuld. Wil imand een stukje schrijven over IV's voor de FAQ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het ook gebeurt de andere kant op. Heb je eindelijk een nieuwe Pokémon gevangen die je nog niet had, wordt die als Weedle geregistreerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met Weedle -> Poliwag en andere users hier soortgelijke dingen. Het gaat (weer) niet helemaal lekker bij Niantic
Inderdaad ... toch maar even checken of mijn Moltres van cp 14 geen Weedle is...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het ook gebeurt de andere kant op. Heb je eindelijk een nieuwe Pokémon gevangen die je nog niet had, wordt die als Weedle geregistreerd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:38 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Moet handmatig
En het kan handig zijn om daar te gaan zitten, omdat je dan ook nog pokemon kan vangen. Als je genoeg candy hebt om door te evolueren kom je daar niet aan toe en zal het dus ook niet heel veel zin hebben.
Dank je! Ach ja, kan het maar beter even vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee, als ze geavaleerd moeten worden moet je ze eerst uitnodigen op gesprek. Dan kan je aangeven wat ze goed of fout hebben gedaan en of ze ontslagen worden.
End of troll mode.
Je vraag is eigenlijk best bizar maar goed...
Als je op je pokemon tapt, staat er onder het plaatje;
LEVEL UP XXX aantal candies + xxxx aantal stardust
EVOLVE XXX aantal candies
Het moet dus handmatig.
Lucky egg loont ze op dit moment alleen bij een evolve spree. Bij een lure gaan zitten levert minder XP op dan evolven. Evolven is vele malen efficiënter.
Ik gooi alleen maar Potions weg. Krijg zo'n 1 a 2 ballen per stop, de rest allemaal potions/revivesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Potion/pokeball ratio is zo verschrikkelijk slecht. Moet echt al meer dan duizend pokeballs weg hebben gegooid.
Done POK / Pokémon Go FAQquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag genoeg de FAQ aangevuld. Wil imand een stukje schrijven over IV's voor de FAQ?
Mazzelaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:35 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik gooi alleen maar Potions weg. Krijg zo'n 1 a 2 ballen per stop, de rest allemaal potions/revivesheb der geen fuck aan xD
Nee niet echt, ik gebruik misschien 2 potions per dag. Revives gebruik ik nooit.quote:
Ik zou graag met je ruilen. Ik word doodziek van alle pokeballs. Ik moet er 100 bezoeken voor misschien 10 bruikbare potionsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik gebruik misschien 2 potions per dag. Revives gebruik ik nooit.
Maar krijg bijna geen ballen, en heel veel potions
Hoeveel gymgevechten doe je dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou graag met je ruilen. Ik word doodziek van alle pokeballs. Ik moet er 100 bezoeken voor misschien 10 bruikbare potions
Tot op heden heb ik er 489 gewonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:50 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoeveel gymgevechten doe je dan?
Nja, ik ben lvl 29 dus mijn Vaporeon maakt iedereen koud, dus misschien dat ik ze daarom nooit gebruik.
Kom ik met mijn 172 battles gewonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tot op heden heb ik er 489 gewonnen
Wanneer er een pokemon bij kan, laat iemand er een lage inzetten die makkelijk te verslaan is. Val die vervolgens aan met een pokemon die iets lager is, dan krijg je 500/600 XP voor iedere keer dat je alleen die pokemon verslaat. Blijf dat doen (zet er dus geen pokemon bij) tot je het gewenste level hebt bereikt en dan kan je hem volgooien met hoge CP pokemonquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:00 schreef So_Surreal het volgende:
Haha in onze Whatsapp group gezegd dat ik dezelfde 2 gyms al 2 dagen vast heb en dat ze hem even moeten trainen om er van mee te genieten.
Is hij er heen gefietst, krijgt hij mijn 2.000CP Lapras (laagste Pokemon in die gym) niet verslagen
Die is ook klote met zijn mega HP pool en die Blizzard die niet te ontwijken is.
Ja er zat eerst een 1.100CP Pinsir in, maar die is er door iemand uitgegooidquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wanneer er een pokemon bij kan, laat iemand er een lage inzetten die makkelijk te verslaan is. Val die vervolgens aan met een pokemon die iets lager is, dan krijg je 500/600 XP voor iedere keer dat je alleen die pokemon verslaat. Blijf dat doen (zet er dus geen pokemon bij) tot je het gewenste level hebt bereikt en dan kan je hem volgooien met hoge CP pokemon
Snelste is een zo hoog mogelijke Magikarp erin zetten, en die dan verslaan met een gras/electric type met een CP van minder dan de helft van de Magikarp. Zolang je Magikarp verslaat voor hij zijn Struggle attack doet krijg je iets van 1000 XP per keer. Je hoeft niet meteen wat bij te plaatsen, gewoon dit grapje herhalen tot de Gym level 10 is en dan wat sterks erin gooien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wanneer er een pokemon bij kan, laat iemand er een lage inzetten die makkelijk te verslaan is. Val die vervolgens aan met een pokemon die iets lager is, dan krijg je 500/600 XP voor iedere keer dat je alleen die pokemon verslaat. Blijf dat doen (zet er dus geen pokemon bij) tot je het gewenste level hebt bereikt en dan kan je hem volgooien met hoge CP pokemon
Nog beter inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Snelste is een zo hoog mogelijke Magikarp erin zetten, en die dan verslaan met een gras/electric type met een CP van minder dan de helft van de Magikarp. Zolang je Magikarp verslaat voor hij zijn Struggle attack doet krijg je iets van 1000 XP per keer. Je hoeft niet meteen wat bij te plaatsen, gewoon dit grapje herhalen tot de Gym level 10 is en dan wat sterks erin gooien.
Op zich niet zo'n gek idee als je geen directe versterking hebt. Het maakt bijna niet uit of je er een 2.000 pokemon in zet of 1 van 10 CP, 6 tegen 1 wint echt wel. Tenzij iemand heel slecht is, maar hier bij mij kan ik er ook net zo goed magikarps in doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Hier is een gym met een 10cp worm erin
Ik vermoed een jochie die geen flauw idee heeft wat ie doet, want iedere keer als blauw die gym veroverd, pikt hij de lege plek in.
Lekker candy's scoren!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
9 x 5 km ei met Bellsprout cp134 / Magikarp cp128 / Nidoran cp465 / Slowpoke cp679 / Nidoran cp446 / Poliwag cp 434 / Psyduck cp 493 / Shellder cp 149 / Staryu cp434![]()
![]()
met level 22 vind ik dat wel karig
Heb al voldoende om 120 evolves te doen, alleen dan wel de matige rattata's, weedles, drowzee, pidgets, spearow, poliwag en slowpokes. Wil hogere pokemons hebbenquote:
Das toch de EU exclusive?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:06 schreef Noorseviking het volgende:
Net mijn eerste nieuwe 10 KM ei open na 3 opeenvolgende Jnyx's.....en het is GELUKKIG een Mr Mime geworden.
Je kan toch maar 1 pokemon per persoon erin doen? Of is dat meer op een hoger gymlevel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Snelste is een zo hoog mogelijke Magikarp erin zetten, en die dan verslaan met een gras/electric type met een CP van minder dan de helft van de Magikarp. Zolang je Magikarp verslaat voor hij zijn Struggle attack doet krijg je iets van 1000 XP per keer. Je hoeft niet meteen wat bij te plaatsen, gewoon dit grapje herhalen tot de Gym level 10 is en dan wat sterks erin gooien.
Iemand moet zichopofferenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je kan toch maar 1 pokemon per persoon erin doen? Of is dat meer op een hoger gymlevel?
Zeg dat ook even tegen mijn Horsea die na het vangen een Weedle werd... misschien verandert hij dan terug in de Pokemon die ik wel wilde hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:17 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ja dat is zojuist gebeurd
[..]
Ik zeg hoax
Heb ik ook een keer gedaan, als je op een hotspot zit en je hebt geen kans om te overleven maar ook geen zin om een potion te verpestenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik vermoed een jochie die geen flauw idee heeft wat ie doet, want iedere keer als blauw die gym veroverd, pikt hij de lege plek in.
Het neemt wel extreme vormen aan ja. Ze jagen veel mensen weg hiermee.Zeker kinderen en zo. Hoe frustrerend moet het zijn als je zelfs de niet zeldzame beesten niet kan vangenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben er wel.klaar mee.
8 keer staryu moeten vangen en hem zien wegrennen
ik kijk niet eens meer wat ik erin gooi, net 3 gyms veroverd maar die zijn voor het eind van m'n werkdag alweer ingepikt. of ik er nu iets van 10cp op 1800p in zet. en of de gym nu level 3 of level 7 is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Beetje jammer dat het mijn eigen team isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ik kijk niet eens meer wat ik erin gooi, net 3 gyms veroverd maar die zijn voor het eind van m'n werkdag alweer ingepikt. of ik er nu iets van 10cp op 1800p in zet. en of de gym nu level 3 of level 7 is.
Rondje doen, 3 gyms pakken en direct cashen.
Even updaten, dan zijn die voetstapjes weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een reis naar ons kantoor in de biblebelt (een avontuur opzich natuurlijk) met de grote verwachting dat ik allemaal fairy/ghost pokemon tegen ga komen.
Vol spanning achter het stuur met een dagdroom dat mijn pokemon nearby helemaal vol staat met clefairy, ghastly, haunters en jigglypuffs.
Ik parkeer de auto en haal de telefoon uit mijn zak en dit is ongeveer wat ik zie:
[ afbeelding ]
Ja het is een plaatje van internet met een voorbeeld van wat ik zie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Even updaten, dan zijn die voetstapjes weg.
Fake want voetstapjes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een reis naar ons kantoor in de biblebelt (een avontuur opzich natuurlijk) met de grote verwachting dat ik allemaal fairy/ghost pokemon tegen ga komen.
Vol spanning achter het stuur met een dagdroom dat mijn pokemon nearby helemaal vol staat met clefairy, ghastly, haunters en jigglypuffs.
Ik parkeer de auto en haal de telefoon uit mijn zak en dit is ongeveer wat ik zie:
[ afbeelding ]
ik maakte dan ook een grapjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja het is een plaatje van internet met een voorbeeld van wat ik zie.
Die moet je expliciet installeren waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gewoon voetstapjes. Nog geen update geweest hier
Ik ben altijd bloedserieus als het om pokemon gaat.quote:
Liever niet, hoor maar weinig goede dingen er overquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die moet je expliciet installeren waarschijnlijk.
Oh? In mijn ogen zijn het voornamelijk verbeteringen. Stabieler, apart menu voor transfer, favorites kun je niet zomaar weggooien, stapjes indicatie is er geheel uit, etc.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Liever niet, hoor maar weinig goede dingen er over
Sowieso heb ik het gevoel dat sinds de update de magikarps, weedles, rattata's en pidgey's in trollmodus staan. Ze zijn nu kampioen in wegkoppen van pokéballs en 'aaaaaaaaand it's gone' te doenquote:
Met die stapjes indicatie deed ik ook niks, dus prima dat die weg is. Maar hoor dat Pokemon echt bijzonder lastig te vangen zijn. Zelfs de type Pokemon die totaal niet bijzonder zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oh? In mijn ogen zijn het voornamelijk verbeteringen. Stabieler, apart menu voor transfer, favorites kun je niet zomaar weggooien, stapjes indicatie is er geheel uit, etc.
Echt totaal geen problemen mee.
Evolve sessie met een Lucky Egg. Op welk lvl zat je voordat je de sessie begon?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:03 schreef Thrilled het volgende:
Vanochtend een evolve sessie gedaan en zo'n 67 evolves gedaan, 74k exp erbijnu bijna lvl 22 en kan ik weer verder gaan met hoge bloeddruk kweken vanwege vluchtende weedles
Bwhehe Magikarp smeert hem gauwquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
PSSAAAI AI AI AI AIIIIiiiiii
[ afbeelding ]
Klagen op een Magikarp uit je 2 Km ei?quote:
bijt ie m nou in z'n hoofd?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
PSSAAAI AI AI AI AIIIIiiiiii
[ afbeelding ]
Kijk die trainer mooi omgekocht zijn,quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bijt ie m nou in z'n hoofd?!![]()
![]()
Zolang je geen gyms gaat aanvallen, maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
Ben trouwens totaal nog niet bezig geweest met een team, nog helemaal niet in verdiept ook (level 9), is dat van belang om wel te gaan doen?
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:08 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Zit je dan op je werk en zie je dan er een Lapras nog 600 seconden in je buurt zit.... zucht!
Dat kan je niet meer zien..... Alle maps e.d zijn geblokkeerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:08 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Zit je dan op je werk en zie je dan er een Lapras nog 600 seconden in je buurt zit.... zucht!
Oki, gyms aanvallen is nog niet zo interessant als je lvl 9 bent geloof ik ^^quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang je geen gyms gaat aanvallen, maakt het niet uit.
ik zit hier in Amsterdam ook op kantoor, maar als die in de buurt zit dan ben ik wel even weg hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:08 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Werd bij mij ook pas echt interessant rond de level 19 en met 1000+ CP pokemon inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oki, gyms aanvallen is nog niet zo interessant als je lvl 9 bent geloof ik ^^
Dat wordt slijmen of je in een team mag..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
Ben trouwens totaal nog niet bezig geweest met een team, nog helemaal niet in verdiept ook (level 9), is dat van belang om wel te gaan doen?
Pokeradar werkt gewoon bij mij hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat kan je niet meer zien..... Alle maps e.d zijn geblokkeerd.
Alle? weet je het zeker - I don't think soquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat kan je niet meer zien..... Alle maps e.d zijn geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik moet nog 1 Squirtle om te kunnen evolven.....23 candies staren me aan.....
De distance tussen pokemon en Pokeball is veranderd sinds de update. Pokeballs moeten opeens veel verder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:07 schreef Rabieluh het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)a_really_changed_in/
Over de capture rate changes...die er misschien helemaal niet zijn.
bij mij lijkt het wel dichterbij.. echt schijt irritant want ik mis de meeste curveballs nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De distance tussen pokemon en Pokeball is veranderd sinds de update. Pokeballs moeten opeens veel verder.
Vind je ? De meeste staan bij mij juist super dichtbijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De distance tussen pokemon en Pokeball is veranderd sinds de update. Pokeballs moeten opeens veel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |