quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:25 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)7d5-8a94f91cfcd7.mp4
Dankje, daar was ik naar op zoek.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:25 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)7d5-8a94f91cfcd7.mp4
Is normaal. Misschien was ie er te vroeg gaan zitten. Dat weet je niet. Mijn beste vriend werd in 1986 aangereden op zijn brommer, hij overleed samen met zijn vriendin ter plaatse. Ik was 23 en hoef je niet te vertellen wat voor een inpakt dat heeft. Ik was gebroken. Was zaterdag 's nachts, ik liet me overhalen om op dinsdag al weer te gaan trainen. 'Dat is goed voor je.' 'Ben je er even uit.' Je bent jezelf niet doet de raarste dingen alsof je naar jezelf kijkt. Had ik nooit moeten doen. Zal voor René misschien ook gelden, je weet je geen houding te geven en zo. Ik had wel met hem te doen, je zag dat ie met zichzelf worstelde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:45 schreef dexamfetamine het volgende:
Ik vond Renee er erg slecht uitzien. Hij zag er niet happy uit, leek erg uit zijn doen te zijn, wond zich heel erg op over van alles en nog wat, moest overal tussenkomen. Er leek een soort boosheid in 'm te zitten, ik denk dat het te maken heeft met zijn rouwproces. Je vrouw en moeder binnen een paar maanden verliezen gaat je niet in de koude kleren zitten, vooral niet voor een gevoelige man als Renée
Zou die een oogje op hem hebben?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Gijpie zat zich inderdaad ook erg op te winden over Sinkgraven (dat doe hij wel vaker). Doet 'm wel wat he, die Sinkgraven.
niemand wil meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:43 schreef Adrie072 het volgende:
Is al bekend wie er vrijdag bij zit?
Niet raar gaan opkijken als Simon Zijlemans opeens gewoon aan tafel zitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niemand wil meer.
ze zijn nog op zoek
Dan spring ik van een brugquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Niet raar gaan opkijken als Simon Zijlemans opeens gewoon aan tafel zit
ik denk dat ze beetje overdrijven dat niemand bij hun aan tafel wil zitten. Ik denk eerder dat Genee en Johan heel veel gasten niet aan tafel willen hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niemand wil meer.
ze zijn nog op zoek
Koert Westerman zit altijd in de kantine aan een woordgrap te werken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niemand wil meer.
ze zijn nog op zoek
En als ze al interessante gasten hebben, worden die binnen no time afgekapt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik denk dat ze beetje overdrijven dat niemand bij hun aan tafel wil zitten. Ik denk eerder dat Genee en Johan heel veel gasten niet aan tafel willen hebben.
Ik snak naar Aad.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop op The Return of Emile
Dat zou ultiem genot zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Niet raar gaan opkijken als Simon Zijlemans opeens gewoon aan tafel zit
Wat is er veranderd sinds de jaren dat er nog wel eens gasten uit de voetballerij aanschoven?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik denk dat ze beetje overdrijven dat niemand bij hun aan tafel wil zitten. Ik denk eerder dat Genee en Johan heel veel gasten niet aan tafel willen hebben.
Emile heeft vorig jaar na dit ongelooflijk genante moment al aangegeven niet meer te zullen komenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:49 schreef BobW het volgende:
Gewoon Johan vast, René alleen op maandag en de rest rouleren tussen Hansie, Bossie en af en toe Aad, Valentijn, Emile en Gert-Jan.
Dit soort veranderingen lijkt men niet aan te durven, terwijl het wel duidelijk is dat er het e.e.a. moet veranderen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:49 schreef BobW het volgende:
Gewoon Johan vast, René alleen op maandag en de rest rouleren tussen Hansie, Bossie en af en toe Aad, Valentijn, Emile en Gert-Jan.
moet toch weer ff lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Emile heeft vorig jaar na dit ongelooflijk genante moment al aangegeven niet meer te zullen komen
Als ze echt Gijp alleen op maandag zouden zetten zou die viesmad worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit soort veranderingen lijkt men niet aan te durven, terwijl het wel duidelijk is dat er het e.e.a. moet veranderen.
Precies dat dus. Dan krijg je ook veel minder routine-uitzendingen, dat gevoel had ik echt wel op maandag. Als je me de gespreksonderwerpen had gegeven op voorhand, had ik zo het script kunnen invullen (oké, dat kan je al langer zeggen). Maar goed, het gaat toch nooit gebeuren..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:49 schreef BobW het volgende:
Tot hij dit zag dacht René altijd dat Emile de trap van Paul Scholes had.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Emile heeft vorig jaar na dit ongelooflijk genante moment al aangegeven niet meer te zullen komen
Dat laatste is dan wel het meest gunstige scenario. Het wordt pas echt vervelend als John opdraaft en begint te praten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als het maar geen John Scheitinga wordt, die zie je tegenwoordig overal opduiken(en dan vervolgens niks te zeggen).
Ik vind het een zak van een vent en een slechte trainer, als analist is ie een topper.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef BobW het volgende:
Jammer dat Johan, René en Wilfred Aad niet serieus nemen
Als ie over voetbal praat laat ie keer op keer zien er meer verstand van te hebben dan de overige heren aan tafel bij elkaarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:29 schreef tong80 het volgende:
Wat is er leuk aan Boskamp ? Het enige dat ie doet is bulderend schateren, slaan en praten als een kip zonder kop. Waardeloze analist. Kraaij is wel goed net zoals Kieft.
Emile is sinds dit seizoen eens in de 14 dagen te zien bij FC Rijnmondquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop op The Return of Emile
Dit is toch niet de hoofdreden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het nooit meer zo goed is geworden als WK Oranje 2010 moeten de heren maar stoppen? Wat een onzin.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:42 schreef Tarado het volgende:
het hele programma is sinds het hoogtepunt WK2010 bezig aan een neerwaartse spiraal, daar veranderen 1 of 2 nieuwe gasten weinig aan, tijd voor wat anders maar daar zullen de heren en de fans hier anders over denken.
Ben ik niet met je eens, het is een partijdige Feyenoorder. Ik als Ajacied heb een zwak voor Sjakie Swart, zie hem echter niet graag als analist in een onafhankelijk voetbalprogramma. Bij Johan Boskamp wordt getolereerd dat ie zegt geen mening te hebben over PSV, omdat ie Feyenoorder is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ie over voetbal praat laat ie keer op keer zien er meer verstand van te hebben dan de overige heren aan tafel bij elkaar
Ben ik met je eens. Het is nog meer parodie dan het toneelstukje dat Hans Kraaij j.r. opvoert. Ik blijf kijken, het nog steeds een matige voldoende, maar een 8 wordt het nooit meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:42 schreef Tarado het volgende:
het hele programma is sinds het hoogtepunt WK2010 bezig aan een neerwaartse spiraal, daar veranderen 1 of 2 nieuwe gasten weinig aan, tijd voor wat anders maar daar zullen de heren en de fans hier anders over denken.
Succes.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Emile is sinds dit seizoen eens in de 14 dagen te zien bij FC Rijnmond
Jan is niet objectief maar verstand van voetbal heeft hij zeker wel. Die zit 24/7 naar voetbal te kijken en als de grote clubs niet spelen kijkt hij naar gekke Arabische derde divisies waar niemand ooit van gehoord heeft. Sjaak Swart is dement en kent geen enkele speler die niet bij Ajax speelt. Groot verschil. Overigens zijn veel andere analisten zoals Waterreus en Jan Mulder ook totaal niet objectief, maar die doen alsof ze dat wel zijn. Dan kun je beter eerlijk toegeven dat je niet objectief bent.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:19 schreef tong80 het volgende:
Ben ik niet met je eens, het is een partijdige Feyenoorder. Ik als Ajacied heb een zwak voor Sjakie Swart, zie hem echter niet graag als analist in een onafhankelijk voetbalprogramma.
Dit is toch niet serieus man. Kraaij wel goed vinden en Boskamp niet. Als Ajacied vind ik Boskamp ook de leukste, die kan ook nog prima over andere clubs praten en wordt niet verblind door z'n eigen voorkeur. En hij durft het ook gewoon te zeggen als Feyenoord onbegrijpelijke keuzes maakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:29 schreef tong80 het volgende:
Wat is er leuk aan Boskamp ? Het enige dat ie doet is bulderend schateren, slaan en praten als een kip zonder kop. Waardeloze analist. Kraaij is wel goed net zoals Kieft.
Realistische theorie, helaas.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:08 schreef Pascalus het volgende:
Ik denk dat het vooral door Johan komt dat er niemand meer aanschuift. Als iemand een mening heeft die hem niet aanstaat gaat hij na de uitzending klagen bij de directie van RTL, want zodra VI niet meer de grote Johan Derksen-show is heeft hij er geen zin meer in.
Ja, ik ook. Ik vind Gijp op zijn best als hij serieus is. De humor moet van Derksen komen vind ik, die man heeft zo'n geweldig droge humor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk het ook niet meer zo vaak als vroeger, maar ik vind het vaak nog steeds prima te pruimen.
Al wil Gijp zichzelf nog wel eens gaan overschreeuwen of extreem manisch gaan lachen. Dat vind ik altijd wat pijnlijk.
En dit ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het ook maar een beetje gezeik hoor, ik kijk ook nog met plezier. Niet dat ik er voor thuis blijf maar dan slinger ik wel het mp4'tje nog aan, niks mis mee.
Dat Kieft weg is vind ik zeer jammer, hield wel van zijn cynische blik op het voetbalwereldje. Hans heb ik heel vaak medelijden met hem, dat een man van boven de 50 zich nog gedraagt als een 14-jarige puber.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik vind Gijp op zijn best als hij serieus is. De humor moet van Derksen komen vind ik, die man heeft zo'n geweldig droge humor.
Ik geniet nog steeds met volle teugen van ons VI'tje en zal ook blijven kijken. Jammer dat Kieft weg is, Boskamp en Hans kunnen mij prima bekoren (al had ik vroeger wel een hekel aan Hans).
De chemie tussen Derksen en Genee is essentieel voor het programma naar mijn mening.quote:
VI zonder Geneequote:
Oh dat vind ik niet, de ruzie scripts scoren wel goed natuurlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:17 schreef Edensnator het volgende:
[..]
De chemie tussen Derksen en Genee is essentieel voor het programma naar mijn mening.
Wie had jij in gedachten dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat zou geweldig zijn inderdaad, Genee geeft niks om voetbal
Gewoon Jack halenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:08 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Wie had jij in gedachten dan?
Dat was de druppel die de emmer deed overlopenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Emile is sinds dit seizoen eens in de 14 dagen te zien bij FC Rijnmond
[..]
Dit is toch niet de hoofdreden?
Ik spot vier overbodige woorden en wat overblijft is een open deurquote:
Dit is gewoon een stukje zelfbescherming wat je nu doetquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is een forum zonder dorpsidioten
Je hebt me door.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stukje zelfbescherming wat je nu doet
Ik heb het SMSje nog in mijn telefoon staan volgensmijquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zag ik Joezi niet aan onze zijde toen we het als VI Hooligans opnamen tegen de Bert v/d Veer hoolies in de strijd om de Ring, maar ik kan het mis hebben.
Sorry, wist niet dat je zou gaan huilen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:01 schreef satecl het volgende:
Mensen die klagen op VIGa lekker weg man, nep hooligans. Ik kan die gasten van Studio Voetbal ook wel in me eentje aan.
En laat je club, maar in de steek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:36 schreef Oliver23 het volgende:
En het is bekend wie er vanavond aan tafel zit als gastHans op vakantie of exclusief voor FOX?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aad
Gertjan
Koert
Luc (Nilis)
Theo (Jansen)
Ruud (Gullit)
Zeljko (Petrovic)
Henk (de Jong)
Genoeg opties.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:36 schreef Oliver23 het volgende:
En het is bekend wie er vanavond aan tafel zit als gastZe moeten Antonie Kamerling gewoon weer bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de eerste keer niet eens leuk. Snap niet wat er überhaupt leuk aan is overigensquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:48 schreef Ties02 het volgende:
Die "hello good evening" is ook al tijden niet leuk meer
cringequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
(afkomstig van het kanaal van VI)
heeft Simon weer met z'n tengels aan windows movie maker gezetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hangt al aan de lijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze moeten Antonie Kamerling gewoon weer bellen
Dit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was de eerste keer niet eens leuk. Snap niet wat er überhaupt leuk aan is overigens
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 17:22:56Vanavond schuift Don Boskamp weer aan bij Voetbal Inside: 20.30 uur bij @RTL7! #voetbalinside https://t.co/7vuFvQqbIH reageer retweet
Dit is zo slecht dat het goed wordt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die had altijd van die subtiele grapjes over Louis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:04 schreef Evertjan het volgende:
Ze moeten gewoon Jan Evers uitnodigen
Altijd goed.quote:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Johan van de openingsceremonie straks vind.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Beetje saaie show. Gaat steeds over voetbal.
vindtquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Johan van de openingsceremonie straks vind.
Fascistische ochtendgymnastiekquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Johan van de openingsceremonie straks vind.
Sterker nog, dat zegt hij bij iedere openingsceremonie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou hij zomaar kunnen zeggen.
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sterker nog, dat zegt hij bij iedere openingsceremonie.
Ja. Bo-ringquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Haal die man van mijn tv. Wat godvergeten saai dit.
eensquote:
maar niet Primera division.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd de Bundesliga met Bayern en 17 anderen...
12,50.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fox Sports International 17,50
Alleen de Bundesliga_!
Naja PSV, Ajax , Feyenoord en AZ zijn soms nog wel aardig , maar voor de rest boeit het me ook geen reetquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
yep, trouwens. Wie kijkt er überhaupt Eredivisie..
Ranomi?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:03 schreef tjaptjoep het volgende:
Vanavond gaan we lekkere billen zien op NPO1![]()
Alleen als je dol op honden bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:14 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk nu ook. Eerste helft terugkijken waard?
neequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten echt fuseren, ziggo en fox.
Het grootste media-imperium gaat niet fuseren met het nietige ziggoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten echt fuseren, ziggo en fox.
Wacht maar tot Feyenoord kampioen wordt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat maakt die Boskamp zich telkens belachelijk zeg met dat Feyenoord.
Skysports heeft wel gwn allesquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het grootste media-imperium gaat niet fuseren met het nietige ziggo
Gewoon met iptv boxje. heb je meteen alle foxsports/sport1/ziggo kanalen erbij en 100 turkse en franse en spaanse en russische sport kanaaltjes. Top.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe kan je dat krijgen hier ? vliegende schotel ?
Beetje gênant, en dan als argument gebruiken dat ze de beker een keertje hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Feyenoord kampioen wordt.
Schotel ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe kan je dat krijgen hier ? vliegende schotel ?
Blijft dat ook werken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon met iptv boxje. heb je meteen alle foxsports/sport1/ziggo kanalen erbij en 100 turkse en franse en spaanse en russische sport kanaaltjes. Top.
https://www.facebook.com/MAGICIPTVBOX/?fref=ts
Werkt hier top. Zou niet weten waarom niet. Kijk nu VI ermeequote:
Is dit echt ? omgquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon met iptv boxje. heb je meteen alle foxsports/sport1/ziggo kanalen erbij en 100 turkse en franse en spaanse en russische sport kanaaltjes. Top.
https://www.facebook.com/MAGICIPTVBOX/?fref=ts
Over paar maandjes weer lekker NBA kijken. Trailblazers genotquote:
Eerder zielig dan dat het "moed" uit moet stralen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:41 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat is dit voor slechte reclame van Defensie
Top 5 als ze Ezeli leren hoe die een bal moet vasthoudenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:36 schreef RipCity het volgende:
Die chick rechts achter Rene krijgt een beroerte ofzo.
[..]
Over paar maandjes weer lekker NBA kijken. Trailblazers genot
Nu Wade weg is bij Miami ga ik niet meer kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:36 schreef RipCity het volgende:
Die chick rechts achter Rene krijgt een beroerte ofzo.
[..]
Over paar maandjes weer lekker NBA kijken. Trailblazers genot
Medal of Honor wannabees.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:41 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat is dit voor slechte reclame van Defensie
Voetbal is ook niet begonnen, beetje speculeren nu, dat is altijd saaiquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Vind het vanavond af en toe een beetje saai. Wel wat leuke momenten maar meer dan een 6.5/10 kan ik echt niet geven. Jullie?
Ik vind het ook geen echte topshow: 6.00quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Vind het vanavond af en toe een beetje saai. Wel wat leuke momenten maar meer dan een 6.5/10 kan ik echt niet geven. Jullie?
Ik heb niet alles gezien, maar het voelt als een klein zesje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Truequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal is ook niet begonnen, beetje speculeren nu, dat is altijd saai
In de eerste oefenwedstrijd van Bayern geblesseerd uitgevallenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:53 schreef Coco98 het volgende:
Wacht eens even Arjen alweer? hij was toch nog aan het revalideren?
man man manquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
In de eerste oefenwedstrijd van Bayern geblesseerd uitgevallen
Genotquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:55 schreef franklop het volgende:
Dat gezicht van Boskamp als Derksen Groningen zegt
Ja mooiquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:55 schreef franklop het volgende:
Dat gezicht van Boskamp als Derksen Groningen zegt
Maar het is illegaal toch?)quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Werkt hier top. Zou niet weten waarom niet. Kijk nu VI ermeeZitten ook allemaal Amerikaanse sportkanalen bij en Oostblok zooi. Beetje Boskampje spelen
Schijnt dat die streams het vaak niet doen bij belangrijke evenementen of slechte beeldkwaliteitquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee, straks houdt het oppeens op.
Hublot dacht ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:40 schreef RipCity het volgende:
Iemand ooit gezien wat voor merk horloge Wilfriet draagt? Hij doet altijd stoer met z'n vuistjes maar ik heb nog nooit gezien wat die nou draagt. Slechte sponsor. Doet dat DLM en Jacootje beter.
Nou het was niet echt een topshow Luck. Wel leuke momenten maar ook een heleboel gezeur over Fox-sport en KPN en Ziggo en dat duurde en duurde. Jan deelde wel een koek uit dus dat was wel leukquote:
Oh, misschien het bij de highlightjes houden dan. Bedankt!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou het was niet echt een topshow Luck. Wel leuke momenten maar ook een heleboel gezeur over Fox-sport en KPN en Ziggo en dat duurde en duurde. Jan deelde wel een koek uit dus dat was wel leuk
Jawel hoor, 163 posts tijdens de uitzending.quote:
nee omdat het nu gewoon bereslecht isquote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat het nooit meer zo goed is geworden als WK Oranje 2010 moeten de heren maar stoppen? Wat een onzin.
Derksen is een snob. Al jong een Chagrijn, vind iedere sport buiten voetbal een B-sport. Heeft over iedereen en de ouwe kut van zijn oma een mening. Als ie zelf wordt bekriseerd gaat ie schielijk in de verdedigin en klauwt ie zijn nagels. Kon met The Rolling Stones op de foto. Wilde ie niet, omdat het ouwe zakken zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:57 schreef luckass het volgende:
Derksen in de herhaling bij vd Vorst op 4 nu (hij houdt helemaal niet van het wereldje)
Het is een paodie aan het worden. Ga zo wel terugkijken. Maar Kraaij en Genéé spelen de slachtofferrol. Boskamp heeft nog nooit iets te melden gehad en slaat6 bulderend om zich heen. Dat wordt van hem verwacht. Kieft is de enige die probeert te analiseren. Gijp probeert alleen nog mkaar goedkoop te scoren, over de rug van voetballer die zich niet kunnen verdedigen. Stikt al van het lachen voordat ie is uitgesproken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee omdat het nu gewoon bereslecht is
De rechter dacht daar anders over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:29 schreef xzaz het volgende:
Dat fox gelul was wel heel erg wij van wc eend. KPN heeft gewoon gelijk.
Lees dit nog een keer en pas zelfreflectie toequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen is een snob. Al jong een Chagrijn, vind iedere sport buiten voetbal een B-sport. Heeft over iedereen en de ouwe kut van zijn oma een mening. Als ie zelf wordt bekriseerd gaat ie schielijk in de verdedigin en klauwt ie zijn nagels. Kon met The Rolling Stones op de foto. Wilde ie niet, omdat het ouwe zakken zijn.Wat een loser.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lees dit nog een keer en pas zelfreflectie toe
Gr gr
Wat een enorm bord voor je kop heb jijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen is een snob. Al jong een Chagrijn, vind iedere sport buiten voetbal een B-sport. Heeft over iedereen en de ouwe kut van zijn oma een mening. Als ie zelf wordt bekriseerd gaat ie schielijk in de verdedigin en klauwt ie zijn nagels. Kon met The Rolling Stones op de foto. Wilde ie niet, omdat het ouwe zakken zijn.Wat een loser.
Dan ben ik er ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ik ga maandag weer gewoon kijken hoor. Heerlijk begin van de week en ondanks dat het gisteren een beetje saai was af en toe toch vaak genoeg gelachen.
Waar hebben ze deze gozer vandaan gehaald joh?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |