abonnement Unibet Coolblue
pi_164148029
Gisterennacht had ik, tijdens mijn poging om te slapen, een erectie.. maar tijdens het draaien en rollen bij het proberen te slapen, voelde (of hoorde weet ik niet) een soort "krak".. en vervolgens is mijn erectie verdwenen (direct) en bleef het maar halfstijf hangen op moment van opgewondenheid. Ik heb overigens een lichte pijn aan de rechterkant van mijn penis waar ik ook de 'krak' voelde'.

Vanochtend eens ernaar gekeken, maar hij wordt maar halfstijf... terwijl hij eerst nog altijd als die stijf was juist zo stijf was dat ik er zelfs 'pijn' van kom krijgen en dat die niet eens links of rechts kan bewegen. Nu voel ik zelf de hardheid niet eens...

Is er nu iets aan de hand? Ik wil natuurlijk geen chirurgische oplossingen... daar ben ik bang voor.

Op het internet staat dat je erg veel pijn hebt bij gebroken penissen, maar ik heb geen pijn in de zin van dat het mij stoort in mijn activiteiten of wat dan ook. Het voelt geirriteerd even.. zal ik het zo zeggen.
pi_164148053
Als je een knappe huisarts hebt, dan zou ik daar even langsgaan met dit probleem.
pi_164148113
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:23 schreef HPLC het volgende:
Als je een knappe huisarts hebt, dan zou ik daar even langsgaan met dit probleem.
Liever niet gaan natuurlijk. Ik hdb het gevoel alsof de rechterkant van mijn penis gevoelloos is en de radars en sattelieten uitgeschakeld is.

Maar ja.. bij een gebroken penis zou ik hevig pijn moeten hebben en dat heb ik ook niet.
pi_164148270
Toch maar even langs de huisarts. Die heeft hopelijk meer piem0ls gezien dan je al dan niet toekomstige vriendin.
pi_164148288
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:40 schreef Najieto het volgende:
Toch maar even langs de huisarts. Die heeft hopelijk meer piem0ls gezien dan je al dan niet toekomstige vriendin.
Kan ik niet eerst afwachten en kijken of het weer vanzelf herstelt? Of is dat heel onverstandig?
pi_164148298
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:28 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Liever niet gaan natuurlijk.
Hoezo niet? Waarom doen mensen daar zo moeilijk over? Ik zou geen enkel risico willen lopen met mijn penis. En zoals Najieto al zegt, die huisarts heeft meer penissen gezien dan jij kan tellen.
pi_164148325
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:21 schreef Sucuk het volgende:
Gisterennacht had ik, tijdens mijn poging om te slapen, een erectie.. maar tijdens het draaien en rollen bij het proberen te slapen, voelde (of hoorde weet ik niet) een soort "krak".. en vervolgens is mijn erectie verdwenen (direct) en bleef het maar halfstijf hangen op moment van opgewondenheid. Ik heb overigens een lichte pijn aan de rechterkant van mijn penis waar ik ook de 'krak' voelde'.

Vanochtend eens ernaar gekeken, maar hij wordt maar halfstijf... terwijl hij eerst nog altijd als die stijf was juist zo stijf was dat ik er zelfs 'pijn' van kom krijgen en dat die niet eens links of rechts kan bewegen. Nu voel ik zelf de hardheid niet eens...

Is er nu iets aan de hand? Ik wil natuurlijk geen chirurgische oplossingen... daar ben ik bang voor.

Op het internet staat dat je erg veel pijn hebt bij gebroken penissen, maar ik heb geen pijn in de zin van dat het mij stoort in mijn activiteiten of wat dan ook. Het voelt geirriteerd even.. zal ik het zo zeggen.
Spalken met gaffa en een takje!
pi_164148340
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Kan ik niet eerst afwachten en kijken of het weer vanzelf herstelt? Of is dat heel onverstandig?
Wil je echt het risico lopen met je penis?

Bel je huisarts even op en vertel wat er is gebeurd. Zet je even over je schaamte heen, een huisarts ziet tig piemels.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_164148344
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Kan ik niet eerst afwachten en kijken of het weer vanzelf herstelt? Of is dat heel onverstandig?
als je het risico wil nemen dat je pik langzaam afsterft kun je wachten ja.
pi_164148475
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Waarom doen mensen daar zo moeilijk over? Ik zou geen enkel risico willen lopen met mijn penis. En zoals Najieto al zegt, die huisarts heeft meer penissen gezien dan jij kan tellen.
Ja wat moet ik zeggen? Ik heb geen pijn of iets.. hoe zou ik moeten constateren of de huisarts dat ik een gebroken penis heb? Er is ook qua vorm niks veranderd.
pi_164148485
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:45 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

als je het risico wil nemen dat je pik langzaam afsterft kun je wachten ja.
Hij sterft heus niet af
  maandag 1 augustus 2016 @ 09:54:45 #12
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_164148497
Maak je geen zorgen, je bent niet de enige die dit is overkomen. Geneest wel. Maar toch even naar de huisarts langs - je zal iig geen stijve krijgen haha.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 1 augustus 2016 @ 09:55:56 #13
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_164148522
Oké laat maar, MAAK JE ZORGEN. NU naar de huisarts.

http://www.menshealth.com/health/what-is-a-penile-fracture
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 1 augustus 2016 @ 09:56:44 #14
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_164148538
Lees de beschrijving, komt 1:1 overeen met jouw ervaring. Ga naar de huisarts NU.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 1 augustus 2016 @ 09:57:55 #15
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_164148564
https://en.m.wikipedia.or(...)atment_and_prognosis

Niet opereren = 50pct kans op nooit meer stijve
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_164148684
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:54 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Hij sterft heus niet af
Denk aan deze opmerking als je zwarte vlekken begint te krijgen (en dan is het al te laat)
pi_164148775
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Waarom doen mensen daar zo moeilijk over? Ik zou geen enkel risico willen lopen met mijn penis. En zoals Najieto al zegt, die huisarts heeft meer penissen gezien dan jij kan tellen.
Ik weet nog wel dat ik last had van een te krappe voorhuid en geopereerd moest worden bij de uroloog. De assistent was ook een vrouw. Daarvoor schaamde ik me ook lichtelijk totdat ze me vriendelijk vertelde dat ze werkelijk nergens maar van op keek en al duizenden penissen in allerlei soorten, maten en vormen had gezien. Dat stelde me gerust en sindsdien heb ik absoluut geen schaamte meer om aan een dokter mijn Klaas-Jan te laten zien mocht er een probleem mee zijn.

Dus TS bel naar de HA. Vertel wat je er gebeurde en wat je voelde. Dan zegt de assistent wss kom maar even langs voor een just to be sure onderzoekje.
pi_164148802
TS je piemel gaat eraf vallen als je het zo verwaarloost.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:12:43 #19
457536 Hooters
Alias Mr.Ping
pi_164148818
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:09 schreef Najieto het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat ik last had van een te krappe voorhuid en geopereerd moest worden bij de uroloog. De assistent was ook een vrouw. Daarvoor schaamde ik me ook lichtelijk totdat ze me vriendelijk vertelde dat ze werkelijk nergens maar van op keek en al duizenden penissen in allerlei soorten, maten en vormen had gezien. Dat stelde me gerust en sindsdien heb ik absoluut geen schaamte meer om aan een dokter mijn Klaas-Jan te laten zien mocht er een probleem mee zijn.

Dus TS bel naar de HA. Vertel wat je er gebeurde en wat je voelde. Dan zegt de assistent wss kom maar even langs voor een just to be sure onderzoekje.
En toevallig loopt er net vandaag een 18 jarig meisje snuffelstage bij je huisarts!
pi_164148819
You’ll also probably lose your erection right away, similar to what happens if you stick a pin in a blown-up balloon. Then comes swelling, black-and-blue bruising, and, of course, pain. Lots and lots of pain.

If the injury also affects your urethra, you might notice blood when you urinate. This means your urethra has ripped, says Dr. Rajfer.


Ik heb geen last van allen, op de halve erectie na.
pi_164149084
quote:
Sucuk (spreek uit als soe-djoek) is een droge en gekruide worst, bekend uit de Turkse keuken, die genuttigd wordt in de Balkan, het Midden-Oosten en Centraal-Azië.
Toepasselijke nick heb je _O-
pi_164149275
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:12 schreef Sucuk het volgende:
You’ll also probably lose your erection right away, similar to what happens if you stick a pin in a blown-up balloon. Then comes swelling, black-and-blue bruising, and, of course, pain. Lots and lots of pain.

If the injury also affects your urethra, you might notice blood when you urinate. This means your urethra has ripped, says Dr. Rajfer.


Ik heb geen last van allen, op de halve erectie na.
Oke, de beste tip die men je hier op het forum kan geven op dit moment is toch echt.. GA NAAR DE HUISARTS!!! :{w

Dus, doe ermee wat je wilt, maar niet achteraf piepen dan hè!?
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_164149324
quote:
4s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:39 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Oke, de beste tip die men je hier op het forum kan geven op dit moment is toch echt.. GA NAAR DE HUISARTS!!! :{w

Dus, doe ermee wat je wilt, maar niet achteraf piepen dan hè!?
Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:43:10 #24
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164149326


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door MisterMaster op 01-08-2016 10:57:45 ]
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:45:53 #25
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164149374
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.

Waarom vraag je hier dan advies als je het zelf beter weet vraag ik mij dan af.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:46:48 #26
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_164149391
Een ongemakkelijke situatie van 5 minuten of de rest van je leven geen stijve meer kunnen krijgen.

Ik zou het wel weten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_164149408
Leuk topic om te volgen ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_164149501
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:09 schreef Najieto het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat ik last had van een te krappe voorhuid en geopereerd moest worden bij de uroloog. De assistent was ook een vrouw. Daarvoor schaamde ik me ook lichtelijk totdat ze me vriendelijk vertelde dat ze werkelijk nergens maar van op keek en al duizenden penissen in allerlei soorten, maten en vormen had gezien. Dat stelde me gerust en sindsdien heb ik absoluut geen schaamte meer om aan een dokter mijn Klaas-Jan te laten zien mocht er een probleem mee zijn.

Dus TS bel naar de HA. Vertel wat je er gebeurde en wat je voelde. Dan zegt de assistent wss kom maar even langs voor een just to be sure onderzoekje.
Toen ze mijn frenelum gingen snijden begon een mooie assistente van de uroloog mijn pik in te smeren met crème en ik was zo zenuwachtig dat ik geen stijve kreeg :D
pi_164149513
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:46 schreef MichaelScott het volgende:
Een ongemakkelijke situatie van 5 minuten of de rest van je leven geen stijve meer kunnen krijgen.

Ik zou het wel weten.
TS is bang om zijn Turkse worstje aan de huisarts te laten zien, dat is wel duidelijk.
pi_164149613
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:46 schreef MichaelScott het volgende:
Een ongemakkelijke situatie van 5 minuten of de rest van je leven geen stijve meer kunnen krijgen.

Ik zou het wel weten.
Deze ts _O-
Ben je bang dat ze je uitlachen? :')
Ze zien wel vaker knakworstjes.
pi_164149665
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.

pi_164149694
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:01 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Je hoorde een knak... Genoeg reden lijkt me.
pi_164149724
Yeah right, gebroken tijdens je slaap. Dat is dezelfde categorie als "ben per ongeluk op een aubergine gevallen" :')

Hoe dan ook, go see the doctor.
pi_164149770
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:01 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Huisarts kan dat onderscheid prima voor je maken hoor. Ga gewoon langs het spreekuur.

Een goede reden is dat opheldering van een echte arts verstandiger is dan zelf dokteren met informatie die je op internet hebt gevonden.
pi_164149798
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.

Volgens mij lieg je dat je barst nu en wilde je gewoon een topic openen om over je penor te kunnen posten.

Als dit namelijk echt is kun je over een week wel eens heel erg te laat zijn als je dan pas in wilt grijpen, maar nogmaals, niet achteraf gaan liggen piepen dus hè!!!?
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_164149809
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:53 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Toen ze mijn frenelum gingen snijden begon een mooie assistente van de uroloog mijn pik in te smeren met crème en ik was zo zenuwachtig dat ik geen stijve kreeg :D
Jammer voor je man, anders had je een handjob gekregen, ze kunnen immers niet opereren met een stijve pener.
pi_164149843
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:04 schreef DonJames het volgende:
Yeah right, gebroken tijdens je slaap. Dat is dezelfde categorie als "ben per ongeluk op een aubergine gevallen" :')

Hoe dan ook, go see the doctor.
pi_164149862
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:02 schreef Koettie het volgende:

[..]

Je hoorde een knak... Genoeg reden lijkt me.
Weet het niet zeker.
pi_164149873
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:04 schreef DonJames het volgende:
Yeah right, gebroken tijdens je slaap. Dat is dezelfde categorie als "ben per ongeluk op een aubergine gevallen" :')

Hoe dan ook, go see the doctor.
Dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik heb nergens last van.. alleen halve impotentie.
pi_164150120
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik heb nergens last van.. alleen halve impotentie.
Ohh dat is maar mentaal denk ik.
pi_164150288
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:12 schreef Sucuk het volgende:
You’ll also probably lose your erection right away, similar to what happens if you stick a pin in a blown-up balloon. Then comes swelling, black-and-blue bruising, and, of course, pain. Lots and lots of pain.

If the injury also affects your urethra, you might notice blood when you urinate. This means your urethra has ripped, says Dr. Rajfer.

Ik heb geen last van allen, op de halve erectie na.
Het artikel zegt dat je je binnen 72 uur (3 dagen) moet laten opereren. Dus als je je sucuk belangrijk vindt, dan moet je nu naar de arts gaan. Neem niet zo een enorm risico.
pi_164150698
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:01 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Gast, waarom bel je niet gewoon even? Dan vertel je wat er is gebeurd en laat je de huisarts bepalen of het verstandig is om langs te gaan?

Zo niks doen lijkt me geen goed idee. Dat je niet alle symptomen hebt betekent niet dat er niks aan de hand is. Maar dat moet de huisarts bepalen!!

Echt serieus, ik snap echt niet waarom je niet gewoon even belt. Wel hier je verhaal doen, maar daar zie je dan weer geen reden toe.

DAAR IS DE HUISARTS voor.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_164150975
Als mijn penis knak zou doen zou ik binnen 5 minuten bij de eerste hulp staan :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164150986
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik heb nergens last van.. alleen halve impotentie.
Oh no biggie dan he. Bedoel, dan maar nooit meer seks, als dat het ergste is.
pi_164151135
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:08 schreef renwan het volgende:
Als mijn penis knak zou doen zou ik binnen 5 minuten bij de eerste hulp staan :')
Hoe weet ik of het gebroken is? :')
pi_164151303
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:18 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Hoe weet ik of het gebroken is? :')
aan de huisarts vragen dommie
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_164151351
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:18 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Hoe weet ik of het gebroken is? :')
Naar de huisarts gaan :')

TS moet haast wel een troll zijn, niemand is zo dom
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_164152057
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:28 schreef essnhills het volgende:

[..]

Naar de huisarts gaan :')

TS moet haast wel een troll zijn, niemand is zo dom
Agh joh weet niet wat er aan de hand is, maar nergens last van... alleen last van mijn balzak.
pi_164152204
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:01 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Agh joh weet niet wat er aan de hand is, maar nergens last van... alleen last van mijn balzak.
Dan heb je er toch last van..?!
pi_164152240
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:01 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Agh joh weet niet wat er aan de hand is, maar nergens last van... alleen last van mijn balzak.
Wat zou het fijn als er iemand was waar je laagdrempelig heen kon gaan, iemand die er voor gestudeerd heeft om te beoordelen of je verdere behandeling nodig hebt of niet.

Ohnee wacht, DAT IS DE HUISARTS.

Dude, jij bent helemaal niet in staat om te bepalen of er iets mis is of niets. Op basis van wat je in je OP verteld, moet je gewoon even bellen of naar het inloopspreekuur gaan.

Waarom wil je niet naar de huisarts?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_164153299
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Waarom doen mensen daar zo moeilijk over? Ik zou geen enkel risico willen lopen met mijn penis. En zoals Najieto al zegt, die huisarts heeft meer penissen gezien dan jij kan tellen.
TS is bang dat hij een stijve krijgt
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164153327
TS doe eens een foto #nohomo

ik ben gespeciliasiseerde piemelarts
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164153346
Nee maar serieus ik zou niet direct naar de huisarts gaan, stel hij sterft af dan heb je er altijd nog één.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:59:28 #55
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_164153400
Ik zou 112 bellen en daar vragen of je naar de huisarts moet.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_164153608
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.

Je ziet geen reden om te gaan? :')

Ga nu naar de huisarts of SEH voordat je voor de rest van je leven impotent bent.
pi_164153917
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:08 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Je ziet geen reden om te gaan? :')

Ga nu naar de huisarts of SEH voordat je voor de rest van je leven impotent bent.
Hij schaamt zich voor het formaat van z'n piemeltje en lost het liever zelf op

TS heb je al geprobeerd hem gewoon terug te buigen?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164156223
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:27 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ohh dat is maar mentaal denk ik.
Half mentaal denk ik dan aangezien het ook half impotent is.....

Ik vraag me serieus af waarom je hier je vraag komt stellen als je toch niks met de antwoorden doet. Een huisarts is de enige die serieus een goed antwoord kan geven. Dat kunnen we hier niet, dat kan jij niet, dat kan alleen een arts naar aanleiding van je verhaal en hoe de boel er daar beneden uitziet. Zet je schaamte gewoon opzij en ga naar die huisarts. Je hebt niks te verliezen, alleen maar te winnen. Is er echt niks aan de hand dan prima en kan je weer opgelucht ademhalen, is er wel wat aan de hand kan je geholpen worden en kan je opgelucht ademhalen dat je gegaan bent en niet je leven lang met een half werkende pielemans zit en geen vrouw of man meer gelukkig kan maken en daarom dan de rest van je leven ongelukkig bent.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_164158224
Als TS zo dom wil zijn hoop ik oprecht dat hij zijn pik niet meer kan gebruiken. Scheelt weer een paar domme kinderen in de toekomst
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164158536
Misschien groeit hij weer vast en kan je straks stiekem de vrouwtjes om een hoekje neuken.
“L’intellectuel est quelqu’un dont le cerveau s’absente lui-même.”
  maandag 1 augustus 2016 @ 18:00:38 #61
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_164158931
Niet gaan TS, gewoon niet gaan. Met zulke gedachtengangen is het maar beter dat je jezelf niet (kunt) voortplanten.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  maandag 1 augustus 2016 @ 18:52:15 #62
370431 drakin
vurig typje
pi_164160067
Niet alles gelezen maar met een penisbreuk moet je gewoon meteen heen anders blijf je erectieproblemen houden. Dus ipv hier op Fok posten zou ik maar gewoon snel naar de huisarts ermee gaan.

http://nl.medipedia.be/erectiele-disfunctie/news_penisbreuk%20
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_164160095
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:52 schreef drakin het volgende:
Niet alles gelezen maar met een penisbreuk moet je gewoon meteen heen anders blijf je erectieproblemen houden. Dus ipv hier op Fok posten zou ik maar gewoon snel naar de huisarts ermee gaan.

http://nl.medipedia.be/erectiele-disfunctie/news_penisbreuk%20
Afspraak gemaakt voor a.s. donderdag.

Maar als die gebroken zou zijn, zou ik moeten schreeuwen van de pijn toch? Dat moet ik dus niet.
pi_164160238
Sudden intense pain after bending your erection

Purple/blue discoloration in your penis and often in the surrounding areas

A sudden unnatural bend in your shaft

Blood coming out of the tip
Unusual swelling


ik heb geen van deze symptomen..
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:03:11 #65
370431 drakin
vurig typje
pi_164160312
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:53 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Afspraak gemaakt voor a.s. donderdag.

Maar als die gebroken zou zijn, zou ik moeten schreeuwen van de pijn toch? Dat moet ik dus niet.
waarom pas donderdag? Heb je niet uitgelegd dat je penis Krak zei?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_164160917
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:03 schreef drakin het volgende:

[..]

waarom pas donderdag? Heb je niet uitgelegd dat je penis Krak zei?
Vroegst kan pas donderdag
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:33:57 #67
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_164161082
Wat een cliffhanger, ik kan bijna niet wachten tot donderdag! :o
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:44:29 #68
370431 drakin
vurig typje
pi_164161387
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:27 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Vroegst kan pas donderdag
Het risico is dus dat je daardoor de rest van je leven in de ecerctieproblemen zit, waarom ging je niet meteen zelf googelen en bellen en zeggen dat het dus ernstig kan zijn.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_164164311
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:27 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Vroegst kan pas donderdag
Drie dagen wachten voor een afspraak? Je moet bellen en doorgeven dat het een spoedgeval is en een penisbreuk binnen 72 uur behandeld moet worden en laat de afspraak opnieuw inplannen. Kan je nog steeds geen volle erectie krijgen? Dan is er dus zeker iets aan de hand.
pi_164165122
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:21 schreef polderturk het volgende:

[..]

Drie dagen wachten voor een afspraak? Je moet bellen en doorgeven dat het een spoedgeval is en een penisbreuk binnen 72 uur behandeld moet worden en laat de afspraak opnieuw inplannen. Kan je nog steeds geen volle erectie krijgen? Dan is er dus zeker iets aan de hand.
Op het moment is de penis helemaal 'leeg'. Totale impotentie op dit moment. Komt goed.
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:48:32 #71
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164165288
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:43 schreef MisterMaster het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_164165400
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:27 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Vroegst kan pas donderdag
Hahaha wat nep dit als je zoiets uitlegt kom je op een spoedplek.
pi_164165492
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Op het moment is de penis helemaal 'leeg'. Totale impotentie op dit moment. Komt goed.
Totaal impotent en komt goed. Really
pi_164165506
Het probleem is dat ik nergens last van heb. Als ik de symptomen op een rij zet:



pi_164165613
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:54 schreef Sucuk het volgende:
Het probleem is dat ik nergens last van heb. Als ik de symptomen op een rij zet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ach dan wacht je toch lekker tot donderdag, om dan nog te moeten wachten op een eventuele operatie mocht ie echt gebroken zijn? Grote kans dat het dan nooit meer goed komt.

:')

Ik snap je echt niet. Je moet met zulke dingen gewoon zo snel mogelijk langsgaan. Wat heb je gezegd toen je de afspraak maakte?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_164165752
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:57 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ach dan wacht je toch lekker tot donderdag, om dan nog te moeten wachten op een eventuele operatie mocht ie echt gebroken zijn? Grote kans dat het dan nooit meer goed komt.

:')

Ik snap je echt niet. Je moet met zulke dingen gewoon zo snel mogelijk langsgaan. Wat heb je gezegd toen je de afspraak maakte?
Ik bel morgenochtend weer.
pi_164165789
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 22:01 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ik bel morgenochtend weer.
En dan wel echt aandringen dat je eigenlijk meteen al langs moet komen! Echt serieus, je wilt het risico gewoon niet lopen dat het wel mis is.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_164170050
Schaam mij kapot om te bellen
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:13:13 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164170125
Bel gewoon, die mensen zijn daar gewoon voor en vinden dat niet raar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164170151
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:13 schreef Molo het volgende:
Bel gewoon, die mensen zijn daar gewoon voor en vinden dat niet raar
Geen flauw idee wat te zeggen, aangezien ik geen symptomen heb waardoor ik daar aan kan denken..
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:19:11 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164170201
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:15 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Geen flauw idee wat te zeggen, aangezien ik geen symptomen heb waardoor ik daar aan kan denken..
'Mijn penis blijft sinds gisteren ineens een vreemde stand staan en ik kan geen volledige erectie meer krijgen. Ik maak me zorgen en wil graag dat de huisarts er met spoed naar kijkt'

En dan kijkt hij/zij wel verder met je wat voor diagnose het kan zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164170267
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:19 schreef Molo het volgende:

[..]

'Mijn penis blijft sinds gisteren ineens een vreemde stand staan en ik kan geen volledige erectie meer krijgen. Ik maak me zorgen en wil graag dat de huisarts er met spoed naar kijkt'

En dan kijkt hij/zij wel verder met je wat voor diagnose het kan zijn
Stand is gewoon hetzelfde, alles ziet er normaal uit. Alleen nog niet de volle erectie die ik gewend ben..

Kan wel gewoon een erectie krijgen, maar dan wat langzamer en hij is wat zachter. Eerst kon die keihard worden waardoor ik er zelf bijna pijn van kon krijgen.., maar nu is het wat zachter en beweeglijker.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:24:46 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164170293
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:23 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Stand is gewoon hetzelfde, alles ziet er normaal uit. Alleen nog niet de volle erectie die ik gewend ben..

Kan wel gewoon een erectie krijgen, maar dan wat langzamer en hij is wat zachter. Eerst kon die keihard worden waardoor ik er zelf bijna pijn van kon krijgen.., maar nu is het wat zachter en beweeglijker.
Dan zeg je dat wat je nu tegen mij zegt tegen de arts. Niet zo moeilijk en beladen maken, komt wel goed
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164185187
Was ik maar naar de dokter gegaan...
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 20:50:36 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164185225
Huisartsenppost bellen, nu!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164185718
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 20:49 schreef Sucuk het volgende:
Was ik maar naar de dokter gegaan...
Wat is er aan de hand?

ik wilde eerst typen 'what's up?' Maar dat vond ik een beetje gemeen :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:23:58 #87
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_164186236
Doet ie het niet meer?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_164200133
Leeft TS nog?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164205950
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:00 schreef Cat22 het volgende:
Leeft TS nog?
En is zijn pik al afgestorven?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:40:14 #90
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_164206086
TS moet wel een troll zijn :')
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:51:51 #91
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164228852
Wat is er gebeurd?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164229181
Ik geloof hier geen zak meer van :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')