abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:46:48 #26
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_164149391
Een ongemakkelijke situatie van 5 minuten of de rest van je leven geen stijve meer kunnen krijgen.

Ik zou het wel weten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_164149408
Leuk topic om te volgen ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_164149501
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:09 schreef Najieto het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat ik last had van een te krappe voorhuid en geopereerd moest worden bij de uroloog. De assistent was ook een vrouw. Daarvoor schaamde ik me ook lichtelijk totdat ze me vriendelijk vertelde dat ze werkelijk nergens maar van op keek en al duizenden penissen in allerlei soorten, maten en vormen had gezien. Dat stelde me gerust en sindsdien heb ik absoluut geen schaamte meer om aan een dokter mijn Klaas-Jan te laten zien mocht er een probleem mee zijn.

Dus TS bel naar de HA. Vertel wat je er gebeurde en wat je voelde. Dan zegt de assistent wss kom maar even langs voor een just to be sure onderzoekje.
Toen ze mijn frenelum gingen snijden begon een mooie assistente van de uroloog mijn pik in te smeren met crème en ik was zo zenuwachtig dat ik geen stijve kreeg :D
pi_164149513
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:46 schreef MichaelScott het volgende:
Een ongemakkelijke situatie van 5 minuten of de rest van je leven geen stijve meer kunnen krijgen.

Ik zou het wel weten.
TS is bang om zijn Turkse worstje aan de huisarts te laten zien, dat is wel duidelijk.
pi_164149613
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:46 schreef MichaelScott het volgende:

Ik zou het wel weten.
Deze ts _O-
Ben je bang dat ze je uitlachen? :')
Ze zien wel vaker knakworstjes.
pi_164149665
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.

pi_164149694
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:01 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Je hoorde een knak... Genoeg reden lijkt me.
pi_164149724
Yeah right, gebroken tijdens je slaap. Dat is dezelfde categorie als "ben per ongeluk op een aubergine gevallen" :')

Hoe dan ook, go see the doctor.
pi_164149770
quote:

[..]

Huisarts kan dat onderscheid prima voor je maken hoor. Ga gewoon langs het spreekuur.

Een goede reden is dat opheldering van een echte arts verstandiger is dan zelf dokteren met informatie die je op internet hebt gevonden.
pi_164149798
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.

Volgens mij lieg je dat je barst nu en wilde je gewoon een topic openen om over je penor te kunnen posten.

Als dit namelijk echt is kun je over een week wel eens heel erg te laat zijn als je dan pas in wilt grijpen, maar nogmaals, niet achteraf gaan liggen piepen dus hè!!!?
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_164149809
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:53 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Toen ze mijn frenelum gingen snijden begon een mooie assistente van de uroloog mijn pik in te smeren met crème en ik was zo zenuwachtig dat ik geen stijve kreeg :D
Jammer voor je man, anders had je een handjob gekregen, ze kunnen immers niet opereren met een stijve pener.
pi_164149843
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:04 schreef DonJames het volgende:
Yeah right, gebroken tijdens je slaap. Dat is dezelfde categorie als "ben per ongeluk op een aubergine gevallen" :')

pi_164149862
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:02 schreef Koettie het volgende:

[..]

Je hoorde een knak... Genoeg reden lijkt me.
Weet het niet zeker.
pi_164149873
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:04 schreef DonJames het volgende:

Dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik heb nergens last van.. alleen halve impotentie.
pi_164150120
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik heb nergens last van.. alleen halve impotentie.
Ohh dat is maar mentaal denk ik.
pi_164150288
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:12 schreef Sucuk het volgende:
You’ll also probably lose your erection right away, similar to what happens if you stick a pin in a blown-up balloon. Then comes swelling, black-and-blue bruising, and, of course, pain. Lots and lots of pain.

If the injury also affects your urethra, you might notice blood when you urinate. This means your urethra has ripped, says Dr. Rajfer.

Ik heb geen last van allen, op de halve erectie na.
Het artikel zegt dat je je binnen 72 uur (3 dagen) moet laten opereren. Dus als je je sucuk belangrijk vindt, dan moet je nu naar de arts gaan. Neem niet zo een enorm risico.
pi_164150698
quote:

[..]

Gast, waarom bel je niet gewoon even? Dan vertel je wat er is gebeurd en laat je de huisarts bepalen of het verstandig is om langs te gaan?

Zo niks doen lijkt me geen goed idee. Dat je niet alle symptomen hebt betekent niet dat er niks aan de hand is. Maar dat moet de huisarts bepalen!!

Echt serieus, ik snap echt niet waarom je niet gewoon even belt. Wel hier je verhaal doen, maar daar zie je dan weer geen reden toe.

DAAR IS DE HUISARTS voor.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_164150975
Als mijn penis knak zou doen zou ik binnen 5 minuten bij de eerste hulp staan :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164150986
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Oh no biggie dan he. Bedoel, dan maar nooit meer seks, als dat het ergste is.
pi_164151135
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:08 schreef renwan het volgende:
Als mijn penis knak zou doen zou ik binnen 5 minuten bij de eerste hulp staan :')
Hoe weet ik of het gebroken is? :')
pi_164151303
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:18 schreef Sucuk het volgende:

[..]

aan de huisarts vragen dommie
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_164151351
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:18 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Naar de huisarts gaan :')

TS moet haast wel een troll zijn, niemand is zo dom
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_164152057
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:28 schreef essnhills het volgende:

[..]

Naar de huisarts gaan :')

TS moet haast wel een troll zijn, niemand is zo dom
Agh joh weet niet wat er aan de hand is, maar nergens last van... alleen last van mijn balzak.
pi_164152204
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:01 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Agh joh weet niet wat er aan de hand is, maar nergens last van... alleen last van mijn balzak.
Dan heb je er toch last van..?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')