Toen ze mijn frenelum gingen snijden begon een mooie assistente van de uroloog mijn pik in te smeren met crème en ik was zo zenuwachtig dat ik geen stijve kreegquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:09 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik last had van een te krappe voorhuid en geopereerd moest worden bij de uroloog. De assistent was ook een vrouw. Daarvoor schaamde ik me ook lichtelijk totdat ze me vriendelijk vertelde dat ze werkelijk nergens maar van op keek en al duizenden penissen in allerlei soorten, maten en vormen had gezien. Dat stelde me gerust en sindsdien heb ik absoluut geen schaamte meer om aan een dokter mijn Klaas-Jan te laten zien mocht er een probleem mee zijn.
Dus TS bel naar de HA. Vertel wat je er gebeurde en wat je voelde. Dan zegt de assistent wss kom maar even langs voor een just to be sure onderzoekje.
TS is bang om zijn Turkse worstje aan de huisarts te laten zien, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:46 schreef MichaelScott het volgende:
Een ongemakkelijke situatie van 5 minuten of de rest van je leven geen stijve meer kunnen krijgen.
Ik zou het wel weten.
Deze tsquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:46 schreef MichaelScott het volgende:
Een ongemakkelijke situatie van 5 minuten of de rest van je leven geen stijve meer kunnen krijgen.
Ik zou het wel weten.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.
Huisarts kan dat onderscheid prima voor je maken hoor. Ga gewoon langs het spreekuur.quote:
Volgens mij lieg je dat je barst nu en wilde je gewoon een topic openen om over je penor te kunnen posten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.
Jammer voor je man, anders had je een handjob gekregen, ze kunnen immers niet opereren met een stijve pener.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toen ze mijn frenelum gingen snijden begon een mooie assistente van de uroloog mijn pik in te smeren met crème en ik was zo zenuwachtig dat ik geen stijve kreeg
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:04 schreef DonJames het volgende:
Yeah right, gebroken tijdens je slaap. Dat is dezelfde categorie als "ben per ongeluk op een aubergine gevallen"
Hoe dan ook, go see the doctor.
Weet het niet zeker.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
Je hoorde een knak... Genoeg reden lijkt me.
Dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik heb nergens last van.. alleen halve impotentie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:04 schreef DonJames het volgende:
Yeah right, gebroken tijdens je slaap. Dat is dezelfde categorie als "ben per ongeluk op een aubergine gevallen"
Hoe dan ook, go see the doctor.
Ohh dat is maar mentaal denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik heb nergens last van.. alleen halve impotentie.
Het artikel zegt dat je je binnen 72 uur (3 dagen) moet laten opereren. Dus als je je sucuk belangrijk vindt, dan moet je nu naar de arts gaan. Neem niet zo een enorm risico.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:12 schreef Sucuk het volgende:
You’ll also probably lose your erection right away, similar to what happens if you stick a pin in a blown-up balloon. Then comes swelling, black-and-blue bruising, and, of course, pain. Lots and lots of pain.
If the injury also affects your urethra, you might notice blood when you urinate. This means your urethra has ripped, says Dr. Rajfer.
Ik heb geen last van allen, op de halve erectie na.
Gast, waarom bel je niet gewoon even? Dan vertel je wat er is gebeurd en laat je de huisarts bepalen of het verstandig is om langs te gaan?quote:
Oh no biggie dan he. Bedoel, dan maar nooit meer seks, als dat het ergste is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik heb nergens last van.. alleen halve impotentie.
Hoe weet ik of het gebroken is?quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:08 schreef renwan het volgende:
Als mijn penis knak zou doen zou ik binnen 5 minuten bij de eerste hulp staan
aan de huisarts vragen dommiequote:
Naar de huisarts gaanquote:
Agh joh weet niet wat er aan de hand is, maar nergens last van... alleen last van mijn balzak.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naar de huisarts gaan![]()
TS moet haast wel een troll zijn, niemand is zo dom
Dan heb je er toch last van..?!quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:01 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Agh joh weet niet wat er aan de hand is, maar nergens last van... alleen last van mijn balzak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |