Liever niet gaan natuurlijk. Ik hdb het gevoel alsof de rechterkant van mijn penis gevoelloos is en de radars en sattelieten uitgeschakeld is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:23 schreef HPLC het volgende:
Als je een knappe huisarts hebt, dan zou ik daar even langsgaan met dit probleem.
Kan ik niet eerst afwachten en kijken of het weer vanzelf herstelt? Of is dat heel onverstandig?quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:40 schreef Najieto het volgende:
Toch maar even langs de huisarts. Die heeft hopelijk meer piem0ls gezien dan je al dan niet toekomstige vriendin.
Hoezo niet? Waarom doen mensen daar zo moeilijk over? Ik zou geen enkel risico willen lopen met mijn penis. En zoals Najieto al zegt, die huisarts heeft meer penissen gezien dan jij kan tellen.quote:
Spalken met gaffa en een takje!quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:21 schreef Sucuk het volgende:
Gisterennacht had ik, tijdens mijn poging om te slapen, een erectie.. maar tijdens het draaien en rollen bij het proberen te slapen, voelde (of hoorde weet ik niet) een soort "krak".. en vervolgens is mijn erectie verdwenen (direct) en bleef het maar halfstijf hangen op moment van opgewondenheid. Ik heb overigens een lichte pijn aan de rechterkant van mijn penis waar ik ook de 'krak' voelde'.
Vanochtend eens ernaar gekeken, maar hij wordt maar halfstijf... terwijl hij eerst nog altijd als die stijf was juist zo stijf was dat ik er zelfs 'pijn' van kom krijgen en dat die niet eens links of rechts kan bewegen. Nu voel ik zelf de hardheid niet eens...
Is er nu iets aan de hand? Ik wil natuurlijk geen chirurgische oplossingen... daar ben ik bang voor.
Op het internet staat dat je erg veel pijn hebt bij gebroken penissen, maar ik heb geen pijn in de zin van dat het mij stoort in mijn activiteiten of wat dan ook. Het voelt geirriteerd even.. zal ik het zo zeggen.
Wil je echt het risico lopen met je penis?quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Kan ik niet eerst afwachten en kijken of het weer vanzelf herstelt? Of is dat heel onverstandig?
als je het risico wil nemen dat je pik langzaam afsterft kun je wachten ja.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Kan ik niet eerst afwachten en kijken of het weer vanzelf herstelt? Of is dat heel onverstandig?
Ja wat moet ik zeggen? Ik heb geen pijn of iets.. hoe zou ik moeten constateren of de huisarts dat ik een gebroken penis heb? Er is ook qua vorm niks veranderd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waarom doen mensen daar zo moeilijk over? Ik zou geen enkel risico willen lopen met mijn penis. En zoals Najieto al zegt, die huisarts heeft meer penissen gezien dan jij kan tellen.
Hij sterft heus niet afquote:Op maandag 1 augustus 2016 09:45 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
als je het risico wil nemen dat je pik langzaam afsterft kun je wachten ja.
Ik weet nog wel dat ik last had van een te krappe voorhuid en geopereerd moest worden bij de uroloog. De assistent was ook een vrouw. Daarvoor schaamde ik me ook lichtelijk totdat ze me vriendelijk vertelde dat ze werkelijk nergens maar van op keek en al duizenden penissen in allerlei soorten, maten en vormen had gezien. Dat stelde me gerust en sindsdien heb ik absoluut geen schaamte meer om aan een dokter mijn Klaas-Jan te laten zien mocht er een probleem mee zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waarom doen mensen daar zo moeilijk over? Ik zou geen enkel risico willen lopen met mijn penis. En zoals Najieto al zegt, die huisarts heeft meer penissen gezien dan jij kan tellen.
En toevallig loopt er net vandaag een 18 jarig meisje snuffelstage bij je huisarts!quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:09 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik last had van een te krappe voorhuid en geopereerd moest worden bij de uroloog. De assistent was ook een vrouw. Daarvoor schaamde ik me ook lichtelijk totdat ze me vriendelijk vertelde dat ze werkelijk nergens maar van op keek en al duizenden penissen in allerlei soorten, maten en vormen had gezien. Dat stelde me gerust en sindsdien heb ik absoluut geen schaamte meer om aan een dokter mijn Klaas-Jan te laten zien mocht er een probleem mee zijn.
Dus TS bel naar de HA. Vertel wat je er gebeurde en wat je voelde. Dan zegt de assistent wss kom maar even langs voor een just to be sure onderzoekje.
Toepasselijke nick heb jequote:Sucuk (spreek uit als soe-djoek) is een droge en gekruide worst, bekend uit de Turkse keuken, die genuttigd wordt in de Balkan, het Midden-Oosten en Centraal-Azië.
Oke, de beste tip die men je hier op het forum kan geven op dit moment is toch echt.. GA NAAR DE HUISARTS!!!quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:12 schreef Sucuk het volgende:
You’ll also probably lose your erection right away, similar to what happens if you stick a pin in a blown-up balloon. Then comes swelling, black-and-blue bruising, and, of course, pain. Lots and lots of pain.
If the injury also affects your urethra, you might notice blood when you urinate. This means your urethra has ripped, says Dr. Rajfer.
Ik heb geen last van allen, op de halve erectie na.
Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:39 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Oke, de beste tip die men je hier op het forum kan geven op dit moment is toch echt.. GA NAAR DE HUISARTS!!!![]()
Dus, doe ermee wat je wilt, maar niet achteraf piepen dan hè!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MisterMaster op 01-08-2016 10:57:45 ]'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
Waarom vraag je hier dan advies als je het zelf beter weet vraag ik mij dan af.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |