abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164152240
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:01 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Agh joh weet niet wat er aan de hand is, maar nergens last van... alleen last van mijn balzak.
Wat zou het fijn als er iemand was waar je laagdrempelig heen kon gaan, iemand die er voor gestudeerd heeft om te beoordelen of je verdere behandeling nodig hebt of niet.

Ohnee wacht, DAT IS DE HUISARTS.

Dude, jij bent helemaal niet in staat om te bepalen of er iets mis is of niets. Op basis van wat je in je OP verteld, moet je gewoon even bellen of naar het inloopspreekuur gaan.

Waarom wil je niet naar de huisarts?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_164153299
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Waarom doen mensen daar zo moeilijk over? Ik zou geen enkel risico willen lopen met mijn penis. En zoals Najieto al zegt, die huisarts heeft meer penissen gezien dan jij kan tellen.
TS is bang dat hij een stijve krijgt
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164153327
TS doe eens een foto #nohomo

ik ben gespeciliasiseerde piemelarts
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164153346
Nee maar serieus ik zou niet direct naar de huisarts gaan, stel hij sterft af dan heb je er altijd nog één.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:59:28 #55
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_164153400
Ik zou 112 bellen en daar vragen of je naar de huisarts moet.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_164153608
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.

Je ziet geen reden om te gaan? :')

Ga nu naar de huisarts of SEH voordat je voor de rest van je leven impotent bent.
pi_164153917
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:08 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Je ziet geen reden om te gaan? :')

Ga nu naar de huisarts of SEH voordat je voor de rest van je leven impotent bent.
Hij schaamt zich voor het formaat van z'n piemeltje en lost het liever zelf op

TS heb je al geprobeerd hem gewoon terug te buigen?
pi_164156223
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:27 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ohh dat is maar mentaal denk ik.
Half mentaal denk ik dan aangezien het ook half impotent is.....

Ik vraag me serieus af waarom je hier je vraag komt stellen als je toch niks met de antwoorden doet. Een huisarts is de enige die serieus een goed antwoord kan geven. Dat kunnen we hier niet, dat kan jij niet, dat kan alleen een arts naar aanleiding van je verhaal en hoe de boel er daar beneden uitziet. Zet je schaamte gewoon opzij en ga naar die huisarts. Je hebt niks te verliezen, alleen maar te winnen. Is er echt niks aan de hand dan prima en kan je weer opgelucht ademhalen, is er wel wat aan de hand kan je geholpen worden en kan je opgelucht ademhalen dat je gegaan bent en niet je leven lang met een half werkende pielemans zit en geen vrouw of man meer gelukkig kan maken en daarom dan de rest van je leven ongelukkig bent.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_164158224
Als TS zo dom wil zijn hoop ik oprecht dat hij zijn pik niet meer kan gebruiken. Scheelt weer een paar domme kinderen in de toekomst
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164158536
Misschien groeit hij weer vast en kan je straks stiekem de vrouwtjes om een hoekje neuken.
“L’intellectuel est quelqu’un dont le cerveau s’absente lui-même.”
  maandag 1 augustus 2016 @ 18:00:38 #61
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_164158931
Niet gaan TS, gewoon niet gaan. Met zulke gedachtengangen is het maar beter dat je jezelf niet (kunt) voortplanten.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  maandag 1 augustus 2016 @ 18:52:15 #62
370431 drakin
vurig typje
pi_164160067
Niet alles gelezen maar met een penisbreuk moet je gewoon meteen heen anders blijf je erectieproblemen houden. Dus ipv hier op Fok posten zou ik maar gewoon snel naar de huisarts ermee gaan.

http://nl.medipedia.be/erectiele-disfunctie/news_penisbreuk%20
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_164160095
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:52 schreef drakin het volgende:
Niet alles gelezen maar met een penisbreuk moet je gewoon meteen heen anders blijf je erectieproblemen houden. Dus ipv hier op Fok posten zou ik maar gewoon snel naar de huisarts ermee gaan.

http://nl.medipedia.be/erectiele-disfunctie/news_penisbreuk%20
Afspraak gemaakt voor a.s. donderdag.

Maar als die gebroken zou zijn, zou ik moeten schreeuwen van de pijn toch? Dat moet ik dus niet.
pi_164160238
Sudden intense pain after bending your erection

Purple/blue discoloration in your penis and often in the surrounding areas

A sudden unnatural bend in your shaft

Blood coming out of the tip
Unusual swelling

ik heb geen van deze symptomen..
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:03:11 #65
370431 drakin
vurig typje
pi_164160312
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:53 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Afspraak gemaakt voor a.s. donderdag.

Maar als die gebroken zou zijn, zou ik moeten schreeuwen van de pijn toch? Dat moet ik dus niet.
waarom pas donderdag? Heb je niet uitgelegd dat je penis Krak zei?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_164160917
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:03 schreef drakin het volgende:

[..]

waarom pas donderdag? Heb je niet uitgelegd dat je penis Krak zei?
Vroegst kan pas donderdag
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:33:57 #67
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_164161082
Wat een cliffhanger, ik kan bijna niet wachten tot donderdag! :o
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:44:29 #68
370431 drakin
vurig typje
pi_164161387
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:27 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Het risico is dus dat je daardoor de rest van je leven in de ecerctieproblemen zit, waarom ging je niet meteen zelf googelen en bellen en zeggen dat het dus ernstig kan zijn.
pi_164164311
quote:

[..]

Drie dagen wachten voor een afspraak? Je moet bellen en doorgeven dat het een spoedgeval is en een penisbreuk binnen 72 uur behandeld moet worden en laat de afspraak opnieuw inplannen. Kan je nog steeds geen volle erectie krijgen? Dan is er dus zeker iets aan de hand.
pi_164165122
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:21 schreef polderturk het volgende:

[..]

Drie dagen wachten voor een afspraak? Je moet bellen en doorgeven dat het een spoedgeval is en een penisbreuk binnen 72 uur behandeld moet worden en laat de afspraak opnieuw inplannen. Kan je nog steeds geen volle erectie krijgen? Dan is er dus zeker iets aan de hand.
Op het moment is de penis helemaal 'leeg'. Totale impotentie op dit moment. Komt goed.
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:48:32 #71
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164165288
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:43 schreef MisterMaster het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_164165400
quote:

[..]

Hahaha wat nep dit als je zoiets uitlegt kom je op een spoedplek.
pi_164165492
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Op het moment is de penis helemaal 'leeg'. Totale impotentie op dit moment. Komt goed.
Totaal impotent en komt goed. Really
pi_164165506
Het probleem is dat ik nergens last van heb. Als ik de symptomen op een rij zet:

pi_164165613
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:54 schreef Sucuk het volgende:
Het probleem is dat ik nergens last van heb. Als ik de symptomen op een rij zet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ach dan wacht je toch lekker tot donderdag, om dan nog te moeten wachten op een eventuele operatie mocht ie echt gebroken zijn? Grote kans dat het dan nooit meer goed komt.

:')

Ik snap je echt niet. Je moet met zulke dingen gewoon zo snel mogelijk langsgaan. Wat heb je gezegd toen je de afspraak maakte?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')