Wat zou het fijn als er iemand was waar je laagdrempelig heen kon gaan, iemand die er voor gestudeerd heeft om te beoordelen of je verdere behandeling nodig hebt of niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:01 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Agh joh weet niet wat er aan de hand is, maar nergens last van... alleen last van mijn balzak.
TS is bang dat hij een stijve krijgtquote:Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waarom doen mensen daar zo moeilijk over? Ik zou geen enkel risico willen lopen met mijn penis. En zoals Najieto al zegt, die huisarts heeft meer penissen gezien dan jij kan tellen.
Je ziet geen reden om te gaan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik ga er een weekje tegen aan kijken. Ik zie nu niet echt in ééns een reden om te gaan, buiten het feit dat ik last heb van een halve impotentie. Het kan namelijk ook mentaal zijn.
Hij schaamt zich voor het formaat van z'n piemeltje en lost het liever zelf opquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:08 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Je ziet geen reden om te gaan?
Ga nu naar de huisarts of SEH voordat je voor de rest van je leven impotent bent.
Half mentaal denk ik dan aangezien het ook half impotent is.....quote:
Afspraak gemaakt voor a.s. donderdag.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:52 schreef drakin het volgende:
Niet alles gelezen maar met een penisbreuk moet je gewoon meteen heen anders blijf je erectieproblemen houden. Dus ipv hier op Fok posten zou ik maar gewoon snel naar de huisarts ermee gaan.
http://nl.medipedia.be/erectiele-disfunctie/news_penisbreuk%20
waarom pas donderdag? Heb je niet uitgelegd dat je penis Krak zei?quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:53 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt voor a.s. donderdag.
Maar als die gebroken zou zijn, zou ik moeten schreeuwen van de pijn toch? Dat moet ik dus niet.
Vroegst kan pas donderdagquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
waarom pas donderdag? Heb je niet uitgelegd dat je penis Krak zei?
Het risico is dus dat je daardoor de rest van je leven in de ecerctieproblemen zit, waarom ging je niet meteen zelf googelen en bellen en zeggen dat het dus ernstig kan zijn.quote:
Drie dagen wachten voor een afspraak? Je moet bellen en doorgeven dat het een spoedgeval is en een penisbreuk binnen 72 uur behandeld moet worden en laat de afspraak opnieuw inplannen. Kan je nog steeds geen volle erectie krijgen? Dan is er dus zeker iets aan de hand.quote:
Op het moment is de penis helemaal 'leeg'. Totale impotentie op dit moment. Komt goed.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Drie dagen wachten voor een afspraak? Je moet bellen en doorgeven dat het een spoedgeval is en een penisbreuk binnen 72 uur behandeld moet worden en laat de afspraak opnieuw inplannen. Kan je nog steeds geen volle erectie krijgen? Dan is er dus zeker iets aan de hand.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:43 schreef MisterMaster het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
Totaal impotent en komt goed. Reallyquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Op het moment is de penis helemaal 'leeg'. Totale impotentie op dit moment. Komt goed.
Ach dan wacht je toch lekker tot donderdag, om dan nog te moeten wachten op een eventuele operatie mocht ie echt gebroken zijn? Grote kans dat het dan nooit meer goed komt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:54 schreef Sucuk het volgende:
Het probleem is dat ik nergens last van heb. Als ik de symptomen op een rij zet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |