dunno zou best kunnen. doel met name op de meest recente dingen. er is een heksenjacht gaande op vermeende gulenisten. de namen stonden allemaal al klaar. ze worden als zondebok gebruikt om erdos macht uit te breiden. zelfs hier in nederland zijn de erdo gekkies bezig. dat soort shit.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een flink aantal topics geleden zag ik anders wel een uitzending uit 2014 waarin werd aangetoond dat Gülen ook een gigantische klootviool is, maar als een tiran die martelingen en de doodstraf okee vindt
Ja het klopt wel idd, Erdo's jacht op Gülenisten vergroot zijn macht inderdaad. Of verslaggeving onder Erdobashing valt, kan ik niet beantwoorden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
dunno zou best kunnen. doel met name op de meest recente dingen. er is een heksenjacht gaande op vermeende gulenisten. de namen stonden allemaal al klaar. ze worden als zondebok gebruikt om erdos macht uit te breiden. zelfs hier in nederland zijn de erdo gekkies bezig. dat soort shit.
maar ik snap de media ook wel, er moet geld verdiend worden en Turkije/Erdo bashing zit gewoon veel geld
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede duidt dat op gevaarlijk nationalisme. Wederom een kenmerk van fascisme.quote:
Wat een hysterische leugenachtige propaganda.quote:twijfelt over de dader. Westerlingen lijden aan een obsessieve Erdoganmanie waardoor ze de werkelijkheid niet onder ogen kunnen zien.
Ja, ze hebben 300 mensen gedood.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, Gülenisten zijn nu ineens terroristen die andersdenkenden dood willen hebben?
En hoeveel zijn er door isis gemaakt?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:28 schreef Atak het volgende:
[..]
ISIS-leden worden ook toch opgejaagd? Dat Gulen-leden ook opgejaagd worden is net zo gerechtvaardigd. Het zijn allebei terroristische organisaties. De Gulen-beweging heeft vorige maand 300 slachtoffers gemaakt.
is dat al bewezen dan ?quote:
Ja, dat zijn die mensen die bewust door Erdogan op hen af zijn gestuurd om tegen hen te strijden!quote:
twitter:janeikelboom twitterde op donderdag 04-08-2016 om 10:22:16Wat me hier opvalt in Turkije is de eensgezindheid. Voor- en tegenstanders van Erdogan juichen de zuiveringen toe. reageer retweet
twitter:janeikelboom twitterde op donderdag 04-08-2016 om 10:24:27Seculiere Turken zagen Gülen altijd al als een gevaar, en zijn blij dat Erdogan daar nu mee afrekent. reageer retweet
Jan Eikelboom lijdt wonderbaarlijk genoeg niet aan OCED (Obsessive Compulsive Erdogan Disorder)twitter:janeikelboom twitterde op donderdag 04-08-2016 om 19:25:58De leden van de Kemalistische studentenvereniging zijn anti-Erdogan. Maar ze steunen de zuiveringsacties volop. https://t.co/X0jDzMKInu reageer retweet
Nee, er is vastgelegd dat er een staatsgreep was, en er is vastgelegd dat Erdogan loopt te schreeuwen dat hij gepleegd is door Gullen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:47 schreef Atak het volgende:
[..]
[..]
De staatsgreep door Gullen is door de wereldmedia vastgelegd. Als je nog steeds zegt dat er geen bewijs is laat dat alleen zien dat je niet genoeg basiskennis hebt.
En je bent een Erdoganverslaafde als je Erdogan niet op z'n woord gelooft!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:10 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Nee, er is vastgelegd dat er een staatsgreep was, en er is vastgelegd dat Erdogan loopt te schreeuwen dat hij gepleegd is door Gullen.
Jou reactie laat alleen maar zien dat je een propaganda verslaafde bent.
Onzin.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:10 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Nee, er is vastgelegd dat er een staatsgreep was, en er is vastgelegd dat Erdogan loopt te schreeuwen dat hij gepleegd is door Gullen.
Jou reactie laat alleen maar zien dat je een propaganda verslaafde bent.
OO dat is het bewijs dusquote:
Hou toch op met dat gejank, kijk eens hoeveel er door isis en erdogan gemaakt zijn.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:14 schreef Bilge het volgende:
De in Turkije wonende journalist Marc Gulliet:
Erdogan-critici boos om anti-Erdogan houding Europa
In de nasleep van de mislukte coup in Turkije wint een nieuwe trend aan kracht: critici van Erdogan verwijten Amerika en Europa een anti-Erdogan houding.
(...)
---
Ik pleit voor officiële erkenning van OCED als Westerse geestesziekte. Erkenning is de eerste stap naar genezing.
En zo niet dan ben je een Erdofoob.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En je bent een Erdoganverslaafde als je Erdogan niet op z'n woord gelooft!
Zo kan je elke slachting goed praten. Op die manier gaan we nergens heen. ISIS, Gulen en PKK zijn in mijn ogen hetzelfde en zij moeten keihard aangepakt worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:16 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Hou toch op met dat gejank, kijk eens hoeveel er door isis en erdogan gemaakt zijn.
Hoeveel slachtoffers er dagelijks vallen bij de bombardementen in syrie.
je uitspraak : ze hebben 300 mensen gedoodquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Het was ook een beetje een domme vraag van je.
Ik hoop dat je zit te trollen want je begint echt domme vragen te stellen. Straks ga je ook nog zeggen dat de coup niet gebeurd is en dat er geen mensen zijn doodgegaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je uitspraak : ze hebben 300 mensen gedood
is nogal een beschuldiging
heb je genoeg basiskennis van deze zaak ?
Waarom? omdat ze niet als een hondje achter Erdogan aan lopen en alles doen wat hij zegt en wil.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Zo kan je elke slachting goed praten. Op die manier gaan we nergens heen. ISIS, Gulen en PKK zijn in mijn ogen hetzelfde en zij moeten keihard aangepakt worden.
nee het gaat om het woordje - ZEquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zit te trollen want je begint echt domme vragen te stellen. Straks ga je ook nog zeggen dat de coup niet gebeurd is en dat er geen mensen zijn doodgegaan.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Okee okee, heil Erdogan, de grote leider die eeuwig moet regeren en goudeerlijk en onfeilbaar is!
Ben ik nu genezen?
Wat denk je?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee het gaat om het woordje - ZE
wie zijn dat en is daar enig bewijs voor ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |