SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Haha denken dat Balotelli kan lezenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij nav deze titel zelf weigert.
Oh.![]()
De vraag is of Marc er nog mee bezig is.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie nog steeds bezig met de transfer die 0,1% realistisch is?Oh.![]()
Balotelli zei dat hij alleen zou overwegen om te komen als Ajax CL speelt. Hij komt dus sowieso niet.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Bij ballotelli is het eerst de vraag of hij weet hoe hij zijn shirt aan moet trekken.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Super Mario in een Ajaxshirt. Is toch mooi man.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk niet dat het verstandig is om Mario te halen, Klaassen, Veltman en cs. krijgen waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex tijdens het douchen. Dit werkt door op het veld ben ik bang.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet elke neger heeft 20 centimeter hangen weet ik uit eigen ervaringquote:Op zondag 31 juli 2016 14:45 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat het verstandig is om Mario te halen, Klaassen, Veltman en cs. krijgen waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex tijdens het douchen. Dit werkt door op het veld ben ik bang.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Uit betrouwbare bron vernomen dat het bij deze wel het geval is.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet elke neger heeft 20 centimeter hangen weet ik uit eigen ervaringAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij ballotelli is het eerst de vraag of hij weet hoe hij zijn shirt aan moet trekken.![]()
![]()
Hou eens op manquote:Op zondag 31 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie nog steeds bezig met de transfer die 0,1% realistisch is?![]()
Sanchezgodtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-07-2016 om 16:23:23Davinson Sánchez landde vanmiddag op Schiphol! #WelkomDavinson 👍 https://t.co/cphSBSLl4U reageer retweet
![]()
Mari v/d Ven?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:49 schreef hafcfan het volgende:
Is Marigod al binnen? Die moet ik ooit live zien spelen.Oh.![]()
Ik heb hem wel eens live gezien, en blij dat ik ermee was johquote:Op zondag 31 juli 2016 17:49 schreef hafcfan het volgende:
Is Marigod al binnen? Die moet ik ooit live zien spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens live gezien, en blij dat ik ermee was johJa en die uitwedstrijd ook in het stadion gezien en daar was die nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens live gezien, en blij dat ik ermee was johDat was kut jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een vreselijk luie speler die echt niet mee gaat doen met druk zetten hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Puur op zijn achterlijke gedrag zou je hem al niet moeten halen.
Gestoorde gek.
Maar goed, hopelijk heeft Verweij vannacht nog een nieuwtje over andere, betere spelers waar Ajax mee bezig is.Oh.![]()
Januzaj is niet echt een hele snelle speler toch? Opzich zou ik wel een snelle vleugelspeler erbij willen die dan kan concurreren met Younes. Heb je twee verschillende types.quote:Oh.![]()
Eentje met diepgang zou wel fijn zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Januzaj is niet echt een hele snelle speler toch? Opzich zou ik wel een snelle vleugelspeler erbij willen die dan kan concurreren met Younes. Heb je twee verschillende types.![]()
Ik hoop gewoon op een goede buitenspeler. Of hij snel is of met diepgang maakt me niet echt uitquote:![]()
Januzaj is best snel, ook met de bal aan de voet. Was 2 jaar geleden het grootste talent van Europa en had een vliegende start bij Man. Utd. maar daarna in de versukkeling geraakt.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Januzaj is niet echt een hele snelle speler toch? Opzich zou ik wel een snelle vleugelspeler erbij willen die dan kan concurreren met Younes. Heb je twee verschillende types.
Ook zijn uitleenbeurt vorig jaar aan Dortmund was geen succes maar het blijft een talent natuurlijk.
Die komt niet naar Nederland, heeft (zeker financieel) betere opties. Enige mogelijkheid mss zou huren zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja uiteraard, maar nu in de omschakeling hebben we niet echt iemand die diep gaat, alleen Cerny zag ik dat wel eens doen maar Younes wil voornamelijk zelf de actie maken en El Ghazi weet nog niet waar hij het minst slecht in isquote:Op zondag 31 juli 2016 21:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon op een goede buitenspeler. Of hij snel is of met diepgang maakt me niet echt uit![]()
Yep maar Ajax gaat geen 4 miljoen salaris betalen en de vraag is of dat soort spelers überhaupt wel in Nederland wil voetballen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Want wij hebben niet genoeg op de bank?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja met diepgang en snelheid.quote:
En scorend vermogen erbij is altijd wel fijn.Huur met optie tot koop moet wel kunnen, maar hij zal het ook wel kunnen proberen bij een Stoke City waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Januzaj is best snel, ook met de bal aan de voet. Was 2 jaar geleden het grootste talent van Europa en had een vliegende start bij Man. Utd. maar daarna in de versukkeling geraakt.
Ook zijn uitleenbeurt vorig jaar aan Dortmund was geen succes maar het blijft een talent natuurlijk.
Die komt niet naar Nederland, heeft (zeker financieel) betere opties. Enige mogelijkheid mss zou huren zijn.Oh.![]()
Bojan terughalenquote:Op zondag 31 juli 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met diepgang en snelheid.
En scorend vermogen erbij is altijd wel fijn.
[..]
Huur met optie tot koop moet wel kunnen, maar hij zal het ook wel kunnen proberen bij een Stoke City waarschijnlijk.
Ben benieuwd wie er gehaald worden, ik heb toch de indruk dat ze nu eindelijk echt de markt op gaan en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten al weet je dat natuurlijk nooit met Marcie![]()
Als ze een grote som mogen herinvesteren ben ik benieuwd. Al is dat relatief, misschien bedoeld de RvC dan wel dat we 5 miljoen mogen investeren in twee spelersquote:Op zondag 31 juli 2016 21:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bojan terughalen
Ben benieuwd wie er gehaald worden, ik heb toch de indruk dat ze nu eindelijk echt de markt op gaan en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten al weet je dat natuurlijk nooit met Marcie![]()
Misschien dat Ajax ons weer kan verrassen met een aankoop, een speler die in Duitsland op een dood spoor zit ofzo. Die doen het hier meestal nog wel aardigOh.![]()
Een 2-0 nederlaag.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Dus, wat verwachten we allemaal van PAOK uit?Oh.![]()
Maar bij wie zou je dan uitkomen? Ik zat zelf aan Kostic te denkne, gedegradeerd bij Stuttgart maar die is dan toch uiteindelijk voor ruim ¤15 miljoen naar HSV gegaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze een grote som mogen herinvesteren ben ik benieuwd. Al is dat relatief, misschien bedoeld de RvC dan wel dat we 5 miljoen mogen investeren in twee spelers![]()
Misschien dat Ajax ons weer kan verrassen met een aankoop, een speler die in Duitsland op een dood spoor zit ofzo. Die doen het hier meestal nog wel aardigDenk je dat? Ik denk dat als je een goal maakt dat je dan door gaat, PAOK is echt niet goed genoeg om 2x te scoren denk ik.quote:![]()
Kleine overwinningquote:Op zondag 31 juli 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Dus, wat verwachten we allemaal van PAOK uit?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jij dacht ook dat ze thuis 3-0 wonnen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Maar bij wie zou je dan uitkomen? Ik zat zelf aan Kostic te denkne, gedegradeerd bij Stuttgart maar die is dan toch uiteindelijk voor ruim ¤15 miljoen naar HSV gegaan.
[..]
Denk je dat? Ik denk dat als je een goal maakt dat je dan door gaat, PAOK is echt niet goed genoeg om 2x te scoren denk ik.![]()
Mede mogelijk gemaakt door het onvermogen om een selectie al voor de voorbereiding op orde te hebbenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja, met iets meer geluk had je gewoon 2-0 gewonnen afgelopen dinsdag en ik vond PAOK niet veel bijzonders. Als zij het spel moeten maken en het druk zetten (quote:Op zondag 31 juli 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Dus, wat verwachten we allemaal van PAOK uit?) is net zoals de heenwedstrijd dan denk ik dat het wel goed komt. Ben benieuwd naar de opstelling als Gudelj mag spelen en Bazoer misschien weer fit is, en wellicht Westermann
![]()
Met een beetje meer geluk had ik een 2-0/3-0 niet uitgesloten. Als zo'n goal van Dolberg niet afgekeurd wordt heb je een heel andere wedstrijdquote:Op zondag 31 juli 2016 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat ze thuis 3-0 wonnen.
Maarja als als als, feit is wel dat PAOK echt bijzonder zwak oogde en dat Ajax zeker perspectief heeft.![]()
Joh ze konden er helemaal niks van. 40 punten achter de nummer 1 man. Dat zal in Nederland nog niet eens het linker rijtje halen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met een beetje meer geluk had ik een 2-0/3-0 niet uitgesloten. Als zo'n goal van Dolberg niet afgekeurd wordt heb je een heel andere wedstrijd
Maarja als als als, feit is wel dat PAOK echt bijzonder zwak oogde en dat Ajax zeker perspectief heeft.![]()
Een beetje een type Feyenoord wat dat betreftquote:Op zondag 31 juli 2016 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh ze konden er helemaal niks van. 40 punten achter de nummer 1 man. Dat zal in Nederland nog niet eens het linker rijtje halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als HW4 in de basis begint gaat Ajax daar met 1-0 winnen. Anders wordt het 3-0 voor PAOK.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Dus, wat verwachten we allemaal van PAOK uit?![]()
Las op AN Vlademir Weiss. Speelt blijkbaar in de zandbak ergens. Zal wel een godsvermogen qua salaris vangen, maar sportief gezien is het natuurlijk aantrekkelijker in Europa.![]()
Wat lees ik hier nu weer. Zelfs trolls posten minder onzin dan sommigen hier.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:47 schreef Syntix het volgende:
Las op AN Vlademir Weiss. Speelt blijkbaar in de zandbak ergens. Zal wel een godsvermogen qua salaris vangen, maar sportief gezien is het natuurlijk aantrekkelijker in Europa.![]()
Hans, kijk even op wie je reageert en vraag jezelf dan af waarom je de moeite deedquote:Op zondag 31 juli 2016 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat lees ik hier nu weer. Zelfs trolls posten minder onzin dan sommigen hier.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dramatische kut wedstrijd waarbij je keihard verliest door knullig balverlies.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Dus, wat verwachten we allemaal van PAOK uit?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jesuisdroppie. Islageuring, Syntex en Shyras. Ohja mokkiemok is ook leuk.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hans, kijk even op wie je reageert en vraag jezelf dan af waarom je de moeite deed![]()
![]()
Mensen die andere mensen voor troll uitmaken omdat ze niet meedoen aan de groepsorgie rondom ons aller Ajaxik heb Downies gezien met meer inhoud
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Iedereen die niet meedoet in de positieve polonaise
Mag jij mij toch aanwijzen waar de groepsorgie hem precies in zitquote:Op zondag 31 juli 2016 21:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mensen die andere mensen voor troll uitmaken omdat ze niet meedoen aan de groepsorgie rondom ons aller Ajaxik heb Downies gezien met meer inhoud
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pak ze!quote:Op zondag 31 juli 2016 21:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
![]()
Uh ja dat is hetquote:Op zondag 31 juli 2016 21:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
![]()
Tevens vind ik het een beetje jammer dat ik blijkbaar voor downie word uitgemaakt, maar geheel terzijdeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maak je mensen uit voor troll omdat ze niet positief zijn over Ajax ?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Tevens vind ik het een beetje jammer dat ik blijkbaar voor downie word uitgemaakt, maar geheel terzijdeDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waar maak ik iemand uit voor troll?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maak je mensen uit voor troll omdat ze niet positief zijn over Ajax ?
Tevens heeft hafc prima inhoudelijke posts hoorMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie het ja. Puur inhoud die jongen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar maak ik iemand uit voor troll?
Tevens heeft hafc prima inhoudelijke posts hoorDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Magoed, dinsdag krijg je denk snel 2 goals om de oren. Paok vliegt erop.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Drop, waarom volg je Ajax nog als je toch weet dat alles kut is en dat je toch alleen maar teleurgesteld wordt? Ga lekker in De Kuip staan als je toch alleen maar kut aankopen verwacht en het leven toch niet meer zo lekker in ziet.![]()
Je zou in ieder geval op inhoud in kunnen gaan of het lekker langs je heen laten gaanquote:Op zondag 31 juli 2016 21:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Puur inhoud die jongen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In De Kuip zijn ze juist veel te positief vaakquote:Op zondag 31 juli 2016 22:00 schreef Brammess het volgende:
Drop, waarom volg je Ajax nog als je toch weet dat alles kut is en dat je toch alleen maar teleurgesteld wordt? Ga lekker in De Kuip staan als je toch alleen maar kut aankopen verwacht en het leven toch niet meer zo lekker in ziet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Syntix geen trol noemenquote:Op zondag 31 juli 2016 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat lees ik hier nu weer. Zelfs trolls posten minder onzin dan sommigen hier.![]()
![]()
Alleen in Juli / Augustus / September, vanaf dan komt het realisme/doemdenkenquote:Op zondag 31 juli 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In De Kuip zijn ze juist veel te positief vaak![]()
Meestal ergens rond december is het nog wel positief. Dan een paar nederlaagjes en is daar de 20 punten achterstandquote:Op zondag 31 juli 2016 22:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Alleen in Juli / Augustus / September, vanaf dan komt het realisme/doemdenkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zeg ik, stel je voor dat je denkt dat je dinsdag verliest, dan ben je geen ekte ekte.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:00 schreef Brammess het volgende:
Drop, waarom volg je Ajax nog als je toch weet dat alles kut is en dat je toch alleen maar teleurgesteld wordt? Ga lekker in De Kuip staan als je toch alleen maar kut aankopen verwacht en het leven toch niet meer zo lekker in ziet.
Gaat het verder goed met je ?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat is er dinsdag dan?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, stel je voor dat je denkt dat je dinsdag verliest, dan ben je geen ekte ekte.![]()
Laten we het nou maar afwachten, denk dat het wel goed komtquote:Op zondag 31 juli 2016 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, stel je voor dat je denkt dat je dinsdag verliest, dan ben je geen ekte ekte.
We spelen woensdag trouwens![]()
Waar lees jij dat wij dat vinden?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, stel je voor dat je denkt dat je dinsdag verliest, dan ben je geen ekte ekte.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Syntix een trol noemengvd dan snap je het ook niet hoor.
Syntix is de meest waardevolle user van Fok!
#teamSyntix![]()
Er is iig 1 ekte ekte die dat vind. Waar beschuldig ik jou daarvan eigenlijk?quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er is iig 1 ekte ekte die dat vind. Waar beschuldig ik jou daarvan eigenlijk?Excuus, dan las ik het verkeerd. Je mag van mij negatief zijn wat je wil, al vind ik het persoonlijk pure onzin en kun je er niet eens al te veel conclusies aan verbinden, maar goedquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dank je wel, scherpe user ben je.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bedankt.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dank je wel, scherpe user ben je.Dat hoor ik regelmatig.
![]()
De enige conclusie die ik aan een nederlaag verbind is dat we het wederom verkloten in Europa.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Excuus, dan las ik het verkeerd. Je mag van mij negatief zijn wat je wil, al vind ik het persoonlijk pure onzin en kun je er niet eens al te veel conclusies aan verbinden, maar goedDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gewaagde uitspraak wel Droppiequote:Op zondag 31 juli 2016 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik aan een nederlaag verbind is dat we het wederom verkloten in Europa.![]()
Zelfs die conclusie zou ik er niet aan verbindenquote:Op zondag 31 juli 2016 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik aan een nederlaag verbind is dat we het wederom verkloten in Europa.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Blijkbaar is het gewaagd.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs die conclusie zou ik er niet aan verbindenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vandaag is het noordenwind, vandaarquote:Op zondag 31 juli 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb slechts het gevoel dat Droppie zo opportunistisch als de pest is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De moeder van de zus van mijn broer die verpleegster is heeft vandaag Balotelli en Januzaj in het AMC gespot.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een mannelijke verpleegsterquote:Op zondag 31 juli 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
De moeder van de zus van mijn broer die verpleegster is heeft vandaag Balotelli en Januzaj in het AMC gespot.![]()
![]()
Zo'n beetje hetzelfde niveau is ook in de arena te bezichtigen.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:00 schreef Brammess het volgende:
Drop, waarom volg je Ajax nog als je toch weet dat alles kut is en dat je toch alleen maar teleurgesteld wordt? Ga lekker in De Kuip staan als je toch alleen maar kut aankopen verwacht en het leven toch niet meer zo lekker in ziet.![]()
Iemand voor me zei tijdens Rapid Wien thuis dat Veltman wel eens de slechtste aankoop ooit zou kunnen zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 23:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo'n beetje hetzelfde niveau is ook in de arena te bezichtigen.![]()
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand voor me zei tijdens Rapid Wien thuis dat Veltman wel eens de slechtste aankoop ooit zou kunnen zijn![]()
Liever een lege Arena dan dit volk in het stadionquote:Op zondag 31 juli 2016 23:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand voor me zei tijdens Rapid Wien thuis dat Veltman wel eens de slechtste aankoop ooit zou kunnen zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)-mn-favoriete-spelerquote:Op zondag 31 juli 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liever een lege Arena dan dit volk in het stadion
1:16![]()
![]()
Mijn hemel. Niet alleen niet weten dat Siggy al een tijdje weg is, maar ook nog voor hem naar de open dag komenquote:Op zondag 31 juli 2016 23:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-mn-favoriete-speler
1:16
Dit moet ik even verwerkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kansen stijgenquote:Mario Balotelli (25) kan Besiktas van het lijstje met potentiële nieuwe werkgevers schrappen. Senol Gunes, trainer van de Turkse kampioen, heeft namelijk laten weten dat hij niet op de bij Liverpool overbodige frontman zit te wachten. 'Balotelli komt niet in mijn plannen voor. Ik heb geen positieve associaties bij hem', uit de coach zijn bedenkingen bij het gedrag van de ex-speler van AC Milan, Manchester City en Internazionale.
Niet echt geheel positief dat een Besiktas, een club die zeker niet veel groter is dan Ajax zo openbaarlijk af ziet van een spelerquote:![]()
Ajax moet het ook niet doen imo. Maar wel geinig om te volgenquote:Op zondag 31 juli 2016 23:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Niet echt geheel positief dat een Besiktas, een club die zeker niet veel groter is dan Ajax zo openbaarlijk af ziet van een spelerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Letterlijk de enige reden dat die 12 jarige kindjes hem willen is omdat hij ooit vuurwerk afstak in zijn badkamer ofzo, voetballen kan hij niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax moet het ook niet doen imo. Maar wel geinig om te volgen![]()
Valt wel mee. Zodra je hier kritiek hebt op ons aller Ajax ben je blijkbaar een opperrunistquote:Op zondag 31 juli 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb slechts het gevoel dat Droppie zo opportunistisch als de pest is.
Nee hoor, kijk de topics van het afgelopen jaar er maar op terug. Iemand is mijns inziens een oppurtunist als diegene bijvoorbeeld op basis van de eerste oefenwedstrijd conclusies trekt.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zodra je hier kritiek hebt op ons aller Ajax ben je blijkbaar een opperrunistMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan ben ik een opperrunist. Met deze speelstijl en deze selectie ga je het niet redden op Europees en Nederlands niveau.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk de topics van het afgelopen jaar er maar op terug. Iemand is mijns inziens een oppurtunist als diegene bijvoorbeeld op basis van de eerste oefenwedstrijd conclusies trekt.
Zullen we aan het einde van het seizoen afrekenen?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je verdraait mijn woorden. Ik zeg helemaal niet dat Ajax het wel even gaat redden op Europees en Nederlands niveau, ik weiger dat (of iets anders) te concluderen eind juli/begin augustus.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan ben ik een opperrunist. Met deze speelstijl en deze selectie ga je het niet redden op Europees en Nederlands niveau.
Zullen we aan het einde van het seizoen afrekenen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Verweij doet weer leuk, gelukkig is FREEk binnnenkort weer terugtwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-08-2016 om 00:16:07Zondag laat weer een aantal 'geruchten' gehoord over opvallende, mogelijke versterkingen #Ajax. Maandag maar eens checken. reageer retweet
![]()
"Ik schiet niet met hagel" gaat op zeker in zijn volgende tweet zittenquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:16 schreef Brammess het volgende:
Verweij doet weer leuk, gelukkig is FREEk binnnenkort weer terugtwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-08-2016 om 00:16:07Zondag laat weer een aantal 'geruchten' gehoord over opvallende, mogelijke versterkingen #Ajax. Maandag maar eens checken. reageer retweet
Dan doe ik het wel voor je.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden. Ik zeg helemaal niet dat Ajax het wel even gaat redden op Europees en Nederlands niveau, ik weiger dat (of iets anders) te concluderen eind juli/begin augustus.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Lekker allemaal transfergeruchten ontkennen, jippie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:16 schreef Brammess het volgende:
Oh.![]()
35 en ja.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is Milik al voor 45 miljoen euro verkocht?![]()
Oef, dat is toch een aderlating (ja ik weet open deur)quote:Op maandag 1 augustus 2016 01:15 schreef Brammess het volgende:
Staan een paar dingen in de Blendle, Younes mogelijk niet fit voor PAOK uit.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Was niet echt best in thuiswedstrijd, Cerny mag daar wel staan wat mij betreftquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:15 schreef Brammess het volgende:
Staan een paar dingen in de Blendle, Younes mogelijk niet fit voor PAOK uit.![]()
Had dan ook wel een beetje met zijn fitheid te maken dan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was niet echt best in thuiswedstrijd, Cerny mag daar wel staan wat mij betreft![]()
Ongetwijfeld, het spel was wel aardig maar rendement vanuit vleugels wel matig. Hopelijk beter in Salonikiquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Had dan ook wel een beetje met zijn fitheid te maken dan.![]()
Dat zijn nogal open deuren, maar met welke speelstijl en selectie ga je het wel redden?quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan ben ik een opperrunist. Met deze speelstijl en deze selectie ga je het niet redden op Europees en Nederlands niveau.
Zullen we aan het einde van het seizoen afrekenen?
Het is allemaal niet zo eenvoudig als jullie azijnzeikers altijd schreeuwen.![]()
PSV en Oranje met dat anonieme anti-voetbal zijn de grafdelvers van het Nederlands voetbal. Flikker op met je resultaatvoetbal, dan word je maar fan van een ander clubje.
Al die haat op Bosz, stop daar gewoon mee. De man staat voor een zekere speelstijl maar is echt niet op zijn achterhoofd gevallen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Misschien moet je gewoon eens stoppen met dat blindstaren op een speelstijl en deze gewoon aanpassen aan je groep.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:
PSV en Oranje met dat anonieme anti-voetbal zijn de grafdelvers van het Nederlands voetbal. Flikker op met je resultaatvoetbal, dan word je maar fan van een ander clubje.
Al die haat op Bosz, stop daar gewoon mee. De man staat voor een zekere speelstijl maar is echt niet op zijn achterhoofd gevallen.Dit, dus.![]()
Volgens mij heeft Ajax uitstekend materiaal om veel druk te zetten met een hoge defensieve linie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens stoppen met dat blindstaren op een speelstijl en deze gewoon aanpassen aan je groep.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gebasseerd op wat? De voorbereiding? Paok thuis? Ik zie tot nu toe alles behalve een team wat lekker kan gaan duwen met tientallen meters in de rug.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ajax uitstekend materiaal om veel druk te zetten met een hoge defensieve linie.Dit, dus.![]()
Gebaseerd op middenvelders met loopvermogen, snelle backs en Veltman die het sterkst is in het vooruit verdedigen. Hoe de aanval hierop aansluit is nog afwachten. Dus gebaseerd op het spelers materiaal. De eerste maanden gaan gewoon lastig worden, dat is geen wonder.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gebasseerd op wat? De voorbereiding? Paok thuis? Ik zie tot nu toe alles behalve een team wat lekker kan gaan duwen met tientallen meters in de rug.Charlie: How's it going in there?
Het ging afgelopen seizoen pas lopen toen De Boer Ajax zonder ruimte in de rug ging spelen. Ik zie niet in hoe je met die drie aankopen ineens wel 50 meter van je eigen goal af kunt spelen. Volgens mij is hier de wens, de vader van de gedachte.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ajax uitstekend materiaal om veel druk te zetten met een hoge defensieve linie.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Andere invulling van het middenveld hopelijk, daarnaast die Sanchez opstellen ipv Viergever. Tete moet het sowieso kunnen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het ging afgelopen seizoen pas lopen toen De Boer Ajax zonder ruimte in de rug ging spelen. Ik zie niet in hoe je met die drie aankopen ineens wel 50 meter van je eigen goal af kunt spelen. Volgens mij is hier de wens, de vader van de gedachte.
En in de Eredivisie kan je er echt wel mee weg komen hoor. Ajax heeft alleen meer stootkracht nodig in de voorhoede.Oh.![]()
Wat zijn goede mesjes om je polsen door te snijden? Daar heb ik nu wel behoefte aan na dat ik dat filmpje op AT5 heb gezien.Groot fan van User Wotte![]()
Zeker als je nagaat dat Bosz pas een paar weken bezig is, was het druk zetten al erg goed tegen PAOK ja, natuurlijk ging niet alles goed maar ik denk dat dat wel kan komen. We hebben er in ieder geval de spelers voor vind ikquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gebasseerd op wat? De voorbereiding? Paok thuis? Ik zie tot nu toe alles behalve een team wat lekker kan gaan duwen met tientallen meters in de rug.![]()
welk filmpjequote:Op maandag 1 augustus 2016 13:12 schreef Tjacka het volgende:
Wat zijn goede mesjes om je polsen door te snijden? Daar heb ik nu wel behoefte aan na dat ik dat filmpje op AT5 heb gezien.Oh.![]()
vlindermesquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:12 schreef Tjacka het volgende:
Wat zijn goede mesjes om je polsen door te snijden? Daar heb ik nu wel behoefte aan na dat ik dat filmpje op AT5 heb gezien.![]()
Ik heb ze afgelopen seizoen opgemaakt, sorryquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:12 schreef Tjacka het volgende:
Wat zijn goede mesjes om je polsen door te snijden? Daar heb ik nu wel behoefte aan na dat ik dat filmpje op AT5 heb gezien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er zit verbetering in en dat vind ik eigenlijk het belangrijkst om te zien. Je kunt toch niet verwachten dat het na een paar weekjes al perfect wordt uitgevoerdquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker als je nagaat dat Bosz pas een paar weken bezig is, was het druk zetten al erg goed tegen PAOK ja, natuurlijk ging niet alles goed maar ik denk dat dat wel kan komen. We hebben er in ieder geval de spelers voor vind ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:12 schreef Tjacka het volgende:
Wat zijn goede mesjes om je polsen door te snijden? Daar heb ik nu wel behoefte aan na dat ik dat filmpje op AT5 heb gezien.
dit soort mesjes schijnen wel te werken![]()
Ze hebben dat 20 minuten goed gedaan. Nounou.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker als je nagaat dat Bosz pas een paar weken bezig is, was het druk zetten al erg goed tegen PAOK ja, natuurlijk ging niet alles goed maar ik denk dat dat wel kan komen. We hebben er in ieder geval de spelers voor vind ikGroot fan van User Wotte![]()
Je wordt bij alle subtoppers scheel getikt op de counter.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere invulling van het middenveld hopelijk, daarnaast die Sanchez opstellen ipv Viergever. Tete moet het sowieso kunnen.
En in de Eredivisie kan je er echt wel mee weg komen hoor. Ajax heeft alleen meer stootkracht nodig in de voorhoede.Dit, dus.![]()
Ik twijfel er heel hard aan of je over het juiste spelersmateriaal beschikt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere invulling van het middenveld hopelijk, daarnaast die Sanchez opstellen ipv Viergever. Tete moet het sowieso kunnen.
En in de Eredivisie kan je er echt wel mee weg komen hoor. Ajax heeft alleen meer stootkracht nodig in de voorhoede.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Het zo mooi zijn als we woensdag door gaan maar ik heb er geen goed gevoel bij.Groot fan van User Wotte![]()
Spelers als El Ghazi, Younes, Klaassen, Gudelj? Die achterhoed gaat dan echt een teringseizoen krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker als je nagaat dat Bosz pas een paar weken bezig is, was het druk zetten al erg goed tegen PAOK ja, natuurlijk ging niet alles goed maar ik denk dat dat wel kan komen. We hebben er in ieder geval de spelers voor vind ikDit, dus.![]()
Die filmpjes van de open dag zijn wel een instant suicide trigger ja.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Als je ver van de goal wil spelen moet je agressief op de bal zijn en compact druk zetten. Dat heb ik geen enkel moment gezien. Het zal lang niet altijd even goed gaan, maar Frank als referentie nemen klopt niet. Die man twijfelde constant op alle fronten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het ging afgelopen seizoen pas lopen toen De Boer Ajax zonder ruimte in de rug ging spelen. Ik zie niet in hoe je met die drie aankopen ineens wel 50 meter van je eigen goal af kunt spelen. Volgens mij is hier de wens, de vader van de gedachte.Charlie: How's it going in there?
El Ghazi speelde niet super, maar heeft wel wat ballen veroverd. Daarnaast is het belachelijk om Klaassen als Gudelj als vraagteken te plaatsen. Als er 2 spelers zijn met wils- en duelkracht dan zijn zij het wel. Laat staan Bazoer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Spelers als El Ghazi, Younes, Klaassen, Gudelj? Die achterhoed gaat dan echt een teringseizoen krijgen.Charlie: How's it going in there?
Ik relateer het ook niet aan De Boer, maar aan de spelersgroep.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je ver van de goal wil spelen moet je agressief op de bal zijn en compact druk zetten. Dat heb ik geen enkel moment gezien. Het zal lang niet altijd even goed gaan, maar Frank als referentie nemen klopt niet. Die man twijfelde constant op alle fronten.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dan onderschat jij de rol van de trainer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik relateer het ook niet aan De Boer, maar aan de spelersgroep.Charlie: How's it going in there?
Ja, het zijn harde werkers, maar het moet wel iets opleveren. Ik vind Klaassen geen bepalende speler en Gudelj en Bazoer waren vorig seizoen meerdere keren terecht naar de bank verwezen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
El Ghazi speelde niet super, maar heeft wel wat ballen veroverd. Daarnaast is het belachelijk om Klaassen als Gudelj als vraagteken te plaatsen. Als er 2 spelers zijn met wils- en duelkracht dan zijn zij het wel. Laat staan Bazoer.
Het lijkt mij niet het materiaal om met 40 meter in je rug te gaan voetballen.Dit, dus.![]()
Benieuwd of ze vandaag bekend gaan maken hoeveel we voor Milik vangen. Ik verwacht eigenlijk dat ze een beetje vaag gaan doen en iets schrijven als: een bedrag wat kan oplopen tot maximaal 33/34 miljoen (afhangend van de deal).![]()
ik weet niet of Klaassen zijn vorm weer kan terug vinden maar die zou het wel moeten kunnen, houdt ook goed overzicht in de kleine ruimte, Gudelj mist dat en Bazoer moeten we nog maar afwachten of hij de hoge verwachtingen gaat waarmaken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, het zijn harde werkers, maar het moet wel iets opleveren. Ik vind Klaassen geen bepalende speler en Gudelj en Bazoer waren vorig seizoen meerdere keren terecht naar de bank verwezen.
Het lijkt mij niet het materiaal om met 40 meter in je rug te gaan voetballen.![]()
Wie moeten we geloven, de feitelijke resultaten of Buitendam? Lastig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, het zijn harde werkers, maar het moet wel iets opleveren. Ik vind Klaassen geen bepalende speler en Gudelj en Bazoer waren vorig seizoen meerdere keren terecht naar de bank verwezen.
Het lijkt mij niet het materiaal om met 40 meter in je rug te gaan voetballen.![]()
Bazoer heeft zijn talentendipje, hoe hij er uit komt gaat bepalen waar zijn plafond ligt.
Gudelj is gewoon een 'prima' speler en zal niet meer dan dat wordenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wachten op een HEKSENKETEL dustwitter:PAOK_FC twitterde op maandag 01-08-2016 om 13:55:42It's official! The game against @AFCAjax is Sold Out! @ChampionsLeague #UCL #PAOKAjax #Toumba https://t.co/icrx4bDY7O reageer retweet
![]()
De voorbereiding en Paok. Dat was pas lastig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wie moeten we geloven, de feitelijke resultaten of Buitendam? Lastig.Dit, dus.![]()
En het komende halfjaar wordt lastig. Betekent niet dat het überhaupt niet inzit ofzo. Rome is niet in een dag gebouwd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De voorbereiding en Paok. Dat was pas lastig.Charlie: How's it going in there?
Ajax gaat het niet redden tegen PAOK. Gaan het Nederlandse voetbal weer een slechte dienst bewijzen.![]()
Wedstrijdselectie PAOK – Ajax (woensdag 3 augustus, 20:30 uur NL tijd):
Jasper Cillessen
Kenny Tete
Joël Veltman
Jairo Riedewald
Davinson Sánchez
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Dinkgraven
Davy Klaassen
Heiko Westermann
Mateo Cassierra
Lasse Schöne
Andre Onana
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Donny van de Beek
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Matthijs de Ligt
Richairo Zivkovic
Sanchez mee dus, Younes blijft thuis.![]()
Dankjewel Hansquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:35 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax gaat het niet redden tegen PAOK. Gaan het Nederlandse voetbal weer een slechte dienst bewijzen.![]()
Sanchez is puur ter kennismaking. Speelt niet mee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:35 schreef Brammess het volgende:
Wedstrijdselectie PAOK – Ajax (woensdag 3 augustus, 20:30 uur NL tijd):
Jasper Cillessen
Kenny Tete
Joël Veltman
Jairo Riedewald
Davinson Sánchez
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Dinkgraven
Davy Klaassen
Heiko Westermann
Mateo Cassierra
Lasse Schöne
Andre Onana
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Donny van de Beek
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Matthijs de Ligt
Richairo Zivkovic
Sanchez mee dus, Younes blijft thuis.![]()
Cassierra - Dolberg - El Ghazi dus...quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel weinig opties voor de vleugels want Cerny, Muric én Younes zijn niet mee.![]()
Genoeg middenvelders die daar kunnen spelen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel weinig opties voor de vleugels want Cerny, Muric én Younes zijn niet mee.
[/frank de boer]![]()
Wel een volle selectie zo nu alle verdedigers en middenvelders ook compleet zijn. Dan is Younes ook nog geblesseerd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Cassierra - Dolberg - El Ghazi dus...
Keuzestress voor ome P.![]()
Tjah zou het niet zo erg vinden. CL is toch niet ons niveau. Peter moet toch eerst het hele zooitje opbouwen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:35 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax gaat het niet redden tegen PAOK. Gaan het Nederlandse voetbal weer een slechte dienst bewijzen.Charlie: How's it going in there?
zou wel zonde zijn hoor, zeker tegen zo'n tegenstander want wat is dan wel je niveau?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah zou het niet zo erg vinden. CL is toch niet ons niveau. Peter moet toch eerst het hele zooitje opbouwen.![]()
Tuurlijk moet PAOK wel lukken. Maar als het niet lukt is het geen doodzonde. Er zijn zo gruwelijk veel verzachtende omstandigheden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou wel zonde zijn hoor, zeker tegen zo'n tegenstander want wat is dan wel je niveau?Charlie: How's it going in there?
Ik verwacht eerlijk gezegd een formatie met 2 spitsen dan, zal Boszje er snel ingeslepen hebben.
Zeker met het overtal aan middenvelders zou het me niet verassen.
------------------Cassierra - Dolberg--------------------
--------------------------Klaassen--------------------------
-----------------------Bazoer - Gudelj--------------------
---------------------------Riedewald------------------------
----------Dijks - West/Vier - Veltman - Tete-------![]()
Geen slecht idee. Maar in het kader van vastigheid lijkt het me beter om hetzelfde te spelen als Dinsdag. Ik zou EL Ghazi eens op links willen zien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:53 schreef Brammess het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd een formatie met 2 spitsen dan, zal Boszje er snel ingeslepen hebben dan.
----------Dijks - West/Vier - Veltman - Tete-------Charlie: How's it going in there?
Daar stond hij tegen AFC en dat was werkelijk waar niet om aan te zien, ben het wel eens met vastigheid ja, maar je moet je ook aanpassen aan wat je hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Maar in het kader van vastigheid lijkt het me beter om hetzelfde te spelen als Dinsdag. Ik zou EL Ghazi eens op links willen zien.![]()
Hmm gezien de selectie is het niet volkomen onlogisch wat je zegt. Ik zie wel liever buitenspelers maargoed dan moeten die wel voorhanden zijnquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:53 schreef Brammess het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd een formatie met 2 spitsen dan, zal Boszje er snel ingeslepen hebben.
----------Dijks - West/Vier - Veltman - Tete-------Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oké. In een officiële wedstrijd danquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar stond hij tegen AFC en dat was werkelijk waar niet om aan te zien, ben het wel eens met vastigheid ja, maar je moet je ook aanpassen aan wat je hebt.loopt op rechts constant in een fuik, op links kan die het af en toe op goal proberen. Zal wel hetzelfde zijn als dinsdag.
Charlie: How's it going in there?
Of jij overschat hem.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan onderschat jij de rol van de trainer.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Is druk zetten een doel, of een middel?quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:12 schreef Heeinz het volgende:
Zeker als je nagaat dat Bosz pas een paar weken bezig is, was het druk zetten al erg goed tegen PAOK ja, natuurlijk ging niet alles goed maar ik denk dat dat wel kan komen. We hebben er in ieder geval de spelers voor vind ik![]()
Een middel om tot goed voetbal te komen. Wel een indicatie dat het de goede kant op gaat dusquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is druk zetten een doel, of een middel?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Roger Schmidt maakte na veel scepsis ook een pressiemachine van een zooitje routiniers van Leverkusen. Klopp haalde gelijk de EL finale met Liverpool. Het begint altijd met scepsis.quote:
Charlie: How's it going in there?
Klaassen op 10 lijkt mij verschrikkelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:53 schreef Brammess het volgende:
----------Dijks - West/Vier - Veltman - Tete-------Groot fan van User Wotte![]()
Een middel en een voorwaarde.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is druk zetten een doel, of een middel?Charlie: How's it going in there?
Ik heb nu al flashbacks van fenerbache uit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:23 schreef Brammess het volgende:
Wachten op een HEKSENKETEL dustwitter:PAOK_FC twitterde op maandag 01-08-2016 om 13:55:42It's official! The game against @AFCAjax is Sold Out! @ChampionsLeague #UCL #PAOKAjax #Toumba https://t.co/icrx4bDY7O reageer retweet
Groot fan van User Wotte![]()
Mwah. Paok is wel een maatje kleiner.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nu al flashbacks van fenerbache uit.Charlie: How's it going in there?
Dat elftal van ons ook.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah. Paok is wel een maatje kleiner.
Het hele vorige seizoen heeft hij daar gespeeld, welliswaar afentoe een bevlieging maar het was afgrijselijk om aan te zien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klaassen op 10 lijkt mij verschrikkelijk.![]()
Zit voor mijn gevoel wel veel meer overtuiging in het elftal en bij de trainer.quote:Charlie: How's it going in there?
Volgens mij moet het een middel zijn om te komen tot kansen die afgemaakt worden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een middel om tot goed voetbal te komen. Wel een indicatie dat het de goede kant op gaat dus
Ik heb dat niet zo heel erg gezien.
Je ziet steeds vaker dat ploegen met het meeste balbezit aan het kortste eind trekken. Steeds meer ploegen laten het spel aan de ander om dan in de tegenstoot toe te slaan.
Een ploeg als Barcelona heeft de kwaliteit om succesvol te zijn met veel druk naar voren, veel balbezit en het spelen op de helft van de tegenstander. Maar deze selectie heeft daar veruit de kwaliteit niet voor vind ik. En dan heb ik het gewoon over de eredivisie. In Europa heb je met deze spelopvatting kennelijk behoefte aan Harakiri.
Ik kan het fout hebben natuurlijk, maar voorlopig heb ik 0,0 vertrouwen dat je het gaat redden.![]()
Barcelona kan je voetballend makkelijk platleggen. Dan heb ik liever dat je Bayern noemt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij moet het een middel zijn om te komen tot kansen die afgemaakt worden.
Je ziet steeds vaker dat ploegen met het meeste balbezit aan het kortste eind trekken. Steeds meer ploegen laten het spel aan de ander om dan in de tegenstoot toe te slaan.
Een ploeg als Barcelona heeft de kwaliteit om succesvol te zijn met veel druk naar voren, veel balbezit en het spelen op de helft van de tegenstander. Maar deze selectie heeft daar veruit de kwaliteit niet voor vind ik. En dan heb ik het gewoon over de eredivisie. In Europa heb je met deze spelopvatting kennelijk behoefte aan Harakiri.
Ik kan het fout hebben natuurlijk, maar voorlopig heb ik 0,0 vertrouwen dat je het gaat redden.![]()
Ik kan het wel waarderen. Het valt ook een keer goed. Dat moet je niet vergeten. Liever eruit dan straks met 70% balbezit tegen met 0-1 winnen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij moet het een middel zijn om te komen tot kansen die afgemaakt worden.
Ik kan het fout hebben natuurlijk, maar voorlopig heb ik 0,0 vertrouwen dat je het gaat redden.Charlie: How's it going in there?
Het risico van op deze manier druk zetten tegen grotere ploegen is wel dat je genadeloos afgeslacht wordt. Je gaat een beetje terug naar het wat naïeve spel waarmee Ajax tegen o.a. Real een aantal keer flink pak slaag kreeg een aantal jaar terug.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelona kan je voetballend makkelijk platleggen. Dan heb ik liever dat je Bayern noemt.
Ik denk dat het verstandig is om Europees wat meer defensieve zekerheid in te bouwen, maar ik vraag me af of Bosz dat überhaupt kan.![]()
Ach, alsof je er anders niet afgaat tegen de grote ploegenquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het risico van op deze manier druk zetten tegen grotere ploegen is wel dat je genadeloos afgeslacht wordt. Je gaat een beetje terug naar het wat naïeve spel waarmee Ajax tegen o.a. Real een aantal keer flink pak slaag kreeg een aantal jaar terug.
Ik denk dat het verstandig is om Europees wat meer defensieve zekerheid in te bouwen, maar ik vraag me af of Bosz dat überhaupt kan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Barcelona acht ik sterk genoeg om in de Nederlandse competitie #1 te worden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelona kan je voetballend makkelijk platleggen. Dan heb ik liever dat je Bayern noemt.![]()
Ik zet resultaat hoger, zoals je wellicht begrepen had.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen. Het valt ook een keer goed. Dat moet je niet vergeten. Liever eruit dan straks met 70% balbezit tegen met 0-1 winnen.![]()
Tegen dat soort ploegen wordt je alleen geslacht als je gaat twijfelen. Je moet ze of volledig 90 min afjagen en doorgaan of de boel a la PSV dichttimmeren. Ik geef de voorkeur aan het eerste.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het risico van op deze manier druk zetten tegen grotere ploegen is wel dat je genadeloos afgeslacht wordt. Je gaat een beetje terug naar het wat naïeve spel waarmee Ajax tegen o.a. Real een aantal keer flink pak slaag kreeg een aantal jaar terug.
Ik denk dat het verstandig is om Europees wat meer defensieve zekerheid in te bouwen, maar ik vraag me af of Bosz dat überhaupt kan.Charlie: How's it going in there?
Tegen Barcelona/Bayern München/Real Madrid ben je ongeacht wat je doet kansloos. Je kan een helft heel goed meebenen en de andere helft word je van het spelbord weggevaagd. Vraag het maar aan Celta de Vigo: twee keer overkomen --> Bernabeu/Camp Nouquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om Europees wat meer defensieve zekerheid in te bouwen, maar ik vraag me af of Bosz dat überhaupt kan.![]()
Yup. En maar klagen over de devaluatie van de Kijkwaarde van de sport.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zet resultaat hoger, zoals je wellicht begrepen had.Charlie: How's it going in there?
PSV toonde aan hoe het wel kan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, alsof je er anders niet afgaat tegen de grote ploegen
En ik geloof dat dat echt de enige manier is om tegen topploegen wat te presteren. Tenzij je de absolute top hebt, maar goed, we hebben het over Nederland.![]()
Ik snap 2 dingen niet van de spelerslijst voor woensdag:
1. Geen linksbuiten (We hebben Dekker ook nog..)
2. 1 rechtsbuiten (Muric/Cerny?)Uitvinder van de biersmiley.![]()
Waar heb jij mij zien klagen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Yup. En maar klagen over de devaluatie van de Kijkwaarde van de sport.![]()
Meer een 8,5 hoor. Tussen een 8 en een 10 in. Maar nog dieper dan vorig seizoen zou ervoor zorgen dat ik nog scheler kijk dan normaal en dat is best heftig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het hele vorige seizoen heeft hij daar gespeeld, welliswaar afentoe een bevlieging maar het was afgrijselijk om aan te zien.
JR kan dit overigens bevestigenGroot fan van User Wotte![]()
Heb het niet over jou persoonlijk. Maar dat is wel de tendens. Massaal kiezen voor resultaatvoetbal maar wel zeiken als het EK niet om aan te gluren is.quote:Charlie: How's it going in there?
Wolfsburg, CSKA en United schaarde ik afgelopen seizoen zeker niet onder de absolute top, al is het overleven van de poulefase uiteraard een knappe prestatie. Dat een gelijkspel prima haalbaar is tegen Atletico als je zelf de boel dichttimmert is een goede prestatie maar ook niet wereldschokkend ofzo, gezien de spelinstelling van Atleticoquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV toonde aan hoe het wel kan.
En ik geloof dat dat echt de enige manier is om tegen topploegen wat te presteren. Tenzij je de absolute top hebt, maar goed, we hebben het over Nederland.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dekker was ook mee met het EK onder 19, ik weet niet of die überhaupt al in training isquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:22 schreef dimmak het volgende:
Ik snap 2 dingen niet van de spelerslijst voor woensdag:
1. Geen linksbuiten (We hebben Dekker ook nog..)
2. 1 rechtsbuiten (Muric/Cerny?)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De prestatie van PSV tegen Atletico was gewoon een periode waarbij alles mee zat voor PSV.
Pröpper is goed maar gaat nooit meer dat niveau halen als in die wedstrijd natuurlijk.Groot fan van User Wotte![]()
Gaan wij ons salarisplafond ook verhogen of gaan we lekker verder als tweede club van het land?Groot fan van User Wotte![]()
Ondertussen tikt onze vriend Zwartkruis weer de berichten van de officiële site overMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zoiets moet je met beleid doen. Als het nu doet vraagt 50% van de selectie om meer salaris. Nieuwe aankopen gewoon onder de tafel wat meer toeschuiven en op termijn dat plafond omhoog schroeven.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:25 schreef Tjacka het volgende:
Gaan wij ons salarisplafond ook verhogen of gaan we lekker verder als tweede club van het land?Charlie: How's it going in there?
Je kan lullen wat je wil, maar met de mogelijkheden die Nederlandse clubs hebben was de prestatie van PSV buitengewoon knap.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wolfsburg, CSKA en United schaarde ik afgelopen seizoen zeker niet onder de absolute top, al is het overleven van de poulefase uiteraard een knappe prestatie. Dat een gelijkspel prima haalbaar is tegen Atletico als je zelf de boel dichttimmert is een goede prestatie maar ook niet wereldschokkend ofzo, gezien de spelinstelling van Atletico
Sowieso kun je vergeten mee te doen om de cup met de grote oren. Dit is een beetje het maximale. Als het dan op alle fronten mee zit haal je een kwart of halve finale.![]()
Tuurlijk was de prestatie van PSV knap, maar dat is mijns inziens zeker niet de enige manier die leidt naar succes probeer ik te zeggen. Gelukkig maar, overigensquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wil, maar met de mogelijkheden die Nederlandse clubs hebben was de prestatie van PSV buitengewoon knap.
Sowieso kun je vergeten mee te doen om de cup met de grote oren. Dit is een beetje het maximale. Als het dan op alle fronten mee zit haal je een kwart of halve finale.
En al zou het een keer niet leiden tot succes, jammer danMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Europees gezien leidt het structureel dat geen succes bij Ajax. En ik twijfel of dat onder Bosz goed gaat komen. Maar allez, iedereen krijgt natuurlijk de kans om zich te bewijzen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk was de prestatie van PSV knap, maar dat is mijns inziens zeker niet de enige manier die leidt naar succes probeer ik te zeggen. Gelukkig maar, overigens
En al zou het een keer niet leiden tot succes, jammer danWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Afgelopen seizoen was het juist een stuk behoudender en opportunistischer (quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Europees gezien leidt het structureel dat geen succes bij Ajax. En ik twijfel of dat onder Bosz goed gaat komen. Maar allez, iedereen krijgt natuurlijk de kans om zich te bewijzen.). Dat was ook weer geen succes, dus ik ben zeer benieuwd of Bosz wel tot enig succes kan leiden
Ik meen dat dat pas na de winterstop is ingevoerd. Waardoor Milik en Younes ook begonnen te renderen. Voor de winterstop was het met name rondspelen op de helft van de tegenstander.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen was het juist een stuk behoudender en opportunistischer (). Dat was ook weer geen succes, dus ik ben zeer benieuwd of Bosz wel tot enig succes kan leiden
VBL / De stylist
In de Eredivisie wel ja, in Europa was het al een stuk behoudender imoquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meen dat dat pas na de winterstop is ingevoerd. Waardoor Milik en Younes ook begonnen te renderen. Voor de winterstop was het met name rondspelen op de helft van de tegenstander.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopen maar dat ze woensdag door gaan. Maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de Eredivisie wel ja, in Europa was het al een stuk behoudender imoWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dit rondje doorkomen zou het allemaal een heel stuk makkelijker maken. Dan maakt het eigenlijk niet uit wat je in de play-off doet en het programma in het begin van de competitie is niet bijzonder moeilijk te noemenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopen maar dat ze woensdag door gaan. Maar ik heb er een hard hoofd in.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pardonquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan maakt het eigenlijk niet uit wat je in de play-off doet![]()
Beter gezegd, ik verwacht niet die play-off door te komen. Je hebt in ieder geval Europees voetbal en hopelijk kun je verrassen maar ik denk niet dat dat erin zit. Dat wordt een ander verhaal als je er tegen PAOK al uit zou gaanquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah, je baseert het op één officiële wedstrijdquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De voorbereiding en Paok. Dat was pas lastig.![]()
![]()
Welke clubs zijn dat?quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is kansloos tegen de ploegen in de vierde voorronde.![]()
Ook een paar keer flink pech gehad he.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Europees gezien leidt het structureel dat geen succes bij Ajax. En ik twijfel of dat onder Bosz goed gaat komen. Maar allez, iedereen krijgt natuurlijk de kans om zich te bewijzen.![]()
AS Romaquote:
Borussia Mönchengladbach
AS Monaco/Fenerbahce
Steaua/Sparta Praag (die ploeg die vorig jaar veel indruk maakte in de Europa League)
Anderlecht/FK Rostov
Vooral de eerste drie wil ik echt niet treffen.![]()
Moskou? Nordsjaelland? St Etienne? Wolfsburg?quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah, je baseert het op één officiële wedstrijd
Het is voorbereiding dus uitslagen tellen wat mij betreft niet, maar het is gewoon niet goed.Dit, dus.![]()
Komt goedquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AS Roma
Borussia Mönchengladbach
AS Monaco/Fenerbahce
Steaua/Sparta Praag (die ploeg die vorig jaar veel indruk maakte in de Europa League)
Anderlecht/FK Rostov
Dus je kijkt naar de voorbereiding van vorig jaar? Als je al enige conclusies wilt verbinden aan oefenwedstrijden zou ik toch naar dit jaar kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moskou? Nordsjaelland? St Etienne? Wolfsburg?
Het is voorbereiding dus uitslagen tellen wat mij betreft niet, maar het is gewoon niet goed.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Van deze clubs zijn we alleen kansloos tegen AS Roma.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AS Roma
Borussia Mönchengladbach
AS Monaco/Fenerbahce
Anderlecht/FK Rostov
Als het structureel is, kun je moeilijk spreken over pech.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook een paar keer flink pech gehad he.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ajax faalde vorig seizoen in Europa niet omdat ze naïef of opportunistisch waren. Ze kwamen voetballend gewoon vreselijk te kort. Er zat in de as compleet geen voetballend vermogen om linies te doorbreken of enigszins mensen in beweging te krijgen in de positieve zin van het woord. Nu heb je dat tenminste veel meer.
Er is nog veel werk te verrichten natuurlijk. De vleugelspelers waren wat mij betreft abominabel, Dijks vond ik tien keer niks en Klaassen was ook anoniem als Michiel Kramer in zijn hoogtijdagen vorig seizoen.![]()
Ik zou er liever met enige waarde afgaan dan weer tegen Sparta Praag of zo.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AS Roma
Borussia Mönchengladbach
AS Monaco/Fenerbahce
Anderlecht/FK Rostov
Vooral de eerste drie wil ik echt niet treffen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Gladbach is een ijzersterke counterclub. Leonardo Jardim heeft met AS Monaco ook bewezen dat hij wedstrijden vreselijk dood kan maken en indruk maakt tegen goede ploegen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Van deze clubs zijn we alleen kansloos tegen AS Roma.![]()
Ja en Sinkgraven deed het vorig jaar top in de voorbereiding. Wat ik zelf belangrijker vind is dat wanneer Sinkgraven speelt in wedstrijden die daadwerkelijk meetellen voor iets totaal niet presteert, en Ajax de wedstrijden zonder Klaassen vorig jaar ook totaal niet presteerde - ondanks flink vertrouwen van Klaassen-haters in het Ajax zonder Klaassen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moskou? Nordsjaelland? St Etienne? Wolfsburg?
Het is voorbereiding dus uitslagen tellen wat mij betreft niet, maar het is gewoon niet goed.![]()
Daar ben ik het niet mee eens. Tegen ploegen waarbij je minstens gelijkwaardig of de betere bent kan je betere lessen trekken. Liever lessen trekken dan kansloos achter de vangrail te worden geplakt in Olimpico.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou er liever met enige waarde afgaan dan weer tegen Sparta Praag of zo.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus je kijkt naar de voorbereiding van vorig jaar? Als je al enige conclusies wilt verbinden aan oefenwedstrijden zou ik toch naar dit jaar kijkendan bedoel ik Marseille!
Ik bedoel die Fransen oke
Dit, dus.![]()
Maar wij hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gladbach is een ijzersterke counterclub. Leonardo Jardim heeft met AS Monaco ook bewezen dat hij wedstrijden vreselijk dood kan maken en indruk maakt tegen goede ploegen.Peter the Bosz
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben ook een komisch duo.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan is dit een redelijk uniek moment Stijn. Volgens mij zijn wij het voor de eerste keer ergens niet over eens.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Tegen ploegen waarbij je minstens gelijkwaardig of de betere bent kan je betere lessen trekken. Liever lessen trekken dan kansloos achter de vangrail te worden geplakt in Olimpico.![]()
Hoe gaan we dit vorm geven? Zet jij het in het je sig of in je ondertitel? Of wat doen we er mee?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Gelukkig is Ajax geen goede ploeg.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gladbach is een ijzersterke counterclub. Leonardo Jardim heeft met AS Monaco ook bewezen dat hij wedstrijden vreselijk dood kan maken en indruk maakt tegen goede ploegen.![]()
Hey, wat leuk dat die jongens een Ajax shirtje op de kop hebben weten te tikken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben ook een komisch duo.
[ afbeelding ]
Oh wacht...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Defensief is Ajax nog vreselijk kwetsbaar. Dat heeft iedereen kunnen zien. Tenzij je over twee duels glaszuiver bent in de afwerking, moet je bidden dat er een paar engeltjes ronddwalen over het veld.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig is Ajax geen goede ploeg.![]()
Je voorbereiding laat zien dat je linies kwalitatief tekort komen. Heeft niks met haten te maken? Het is gewoon een constatering dat de speelwijze van Bosz en de kwaliteit van de selectie tot nu toe niet goed samengaan. Misschien is het seizoen nog veel te jong om al conclusies te trekken, maar dat geldt net zo voor de mensen die nu al eisen om met 40 meter in de rug te spelen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja en Sinkgraven deed het vorig jaar top in de voorbereiding. Wat ik zelf belangrijker vind is dat wanneer Sinkgraven speelt in wedstrijden die daadwerkelijk meetellen voor iets totaal niet presteert, en Ajax de wedstrijden zonder Klaassen vorig jaar ook totaal niet presteerde - ondanks flink vertrouwen van Klaassen-haters in het Ajax zonder Klaassen.Dit, dus.![]()
Ik ga op een balkon zitten, huilend in een klapstoeltje.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan is dit een redelijk uniek moment Stijn. Volgens mij zijn wij het voor de eerste keer ergens niet over eens.![]()
Hoe gaan we dit vorm geven? Zet jij het in het je sig of in je ondertitel? Of wat doen we er mee?![]()
We worden er al uitgecounterd door PAOK.
Maar 1 echte vleugelspeler mee die ook nog in zeer slechte vorm verkeert. Kan toch nietOh.![]()
Met dat eerste ben ik het niet eens. Ik heb PAOK niet veel kansen zien krijgen, ook niet op de counterquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar 1 echte vleugelspeler mee die ook nog in zeer slechte vorm verkeert. Kan toch nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja een selectie op orde hebben voor deze belangrijke wedstrijden is dan ook een hele opgave voor Netto en consortenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar 1 echte vleugelspeler mee die ook nog in zeer slechte vorm verkeert. Kan toch nietRED ONS HENNIEGOD![]()
Twee keer 50% kans om door te gaan in de CL, twee keer nihil. Dat beide 50-50's verkeerd uitvielen is gewoon pech te noemen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als het structureel is, kun je moeilijk spreken over pech.
Het was ook pech geweest voor PSV als United een team had omgekocht om ten koste van PSV door te gaan, of dat PSV in de laatste minuut van een doorslaggevende wedstrijd een onterechte penalty tegen zou krijgen. Dan hadden we het nu over een structureel slecht presterend PSV in Europa moeten hebben (of dat had iemand anders van mij mogen doen in het psv-topic, ik voel die behoefte niet zo).
Overigens vind ik niet dat Ajax onder de Boer naar behoren heeft gepresteerd in Europa, maar dan vooral in de EL.![]()
Als je dan toch zo nodig conclusies wil trekken, dan is het dat een zeer duidelijke stijgende lijn zichtbaar is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je voorbereiding laat zien dat je linies kwalitatief tekort komen. Heeft niks met haten te maken? Het is gewoon een constatering dat de speelwijze van Bosz en de kwaliteit van de selectie tot nu toe niet goed samengaan. Misschien is het seizoen nog veel te jong om al conclusies te trekken, maar dat geldt net zo voor de mensen die nu al eisen om met 40 meter in de rug te spelen.
En het willen spelen van aanvallend en vermakelijk voetbal is prima te verdedigen. Er is geen enkele garantie dat Ajax met meer verdedigend voetbal beter zou presteren.![]()
Ik kom er aan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga op een balkon zitten, huilend in een klapstoeltje.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hoe dan? Je hebt tijdens de gehele voorbereiding alleen maar op je flikker gekregen? Paok thuis was niet om aan te gluren. Wat is die zeer duidelijk stijgende lijn?quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je dan toch zo nodig conclusies wil trekken, dan is het dat een zeer duidelijke stijgende lijn zichtbaar is.
En het willen spelen van aanvallend en vermakelijk voetbal is prima te verdedigen. Er is geen enkele garantie dat Ajax met meer verdedigend voetbal beter zou presteren.Dit, dus.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Twee keer 50% kans om door te gaan in de CL, twee keer nihil. Dat beide 50-50's verkeerd uitvielen is gewoon pech te noemen.
Het was ook pech geweest voor PSV als United een team had omgekocht om ten koste van PSV door te gaan, of dat PSV in de laatste minuut van een doorslaggevende wedstrijd een onterechte penalty tegen zou krijgen. Dan hadden we het nu over een structureel slecht presterend PSV in Europa moeten hebben (of dat had iemand anders van mij mogen doen in het psv-topic, ik voel die behoefte niet zo).
Overigens vind ik niet dat Ajax onder de Boer naar behoren heeft gepresteerd in Europa, maar dan vooral in de EL.
VBL / De stylist
Die waren er wel. En nu moet Ajax nog meer komen en zie ze niet snel scoren daar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met dat eerste ben ik het niet eens. Ik heb PAOK niet veel kansen zien krijgen, ook niet op de counterOh.![]()
[..]
Twee keer 50% kans om door te gaan in de CL, twee keer nihil. Dat beide 50-50's verkeerd uitvielen is gewoon pech te noemen.
Overigens vind ik niet dat Ajax onder de Boer naar behoren heeft gepresteerd in Europa, maar dan vooral in de EL.![]()
![]()
Cerny en Muric zijn geblesseerd ofzo? Had die altijd meegenomen, zeker ipv Schone die er nog steeds bij zit. Onbegrijpelijk...quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja een selectie op orde hebben voor deze belangrijke wedstrijden is dan ook een hele opgave voor Netto en consortenOh.![]()
En voor de spitspositie alleen een jeugdspeler . Goed beleid welquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cerny en Muric zijn geblesseerd ofzo? Had die altijd meegenomen, zeker ipv Schone die er nog steeds bij zit. Onbegrijpelijk...RED ONS HENNIEGOD![]()
Overigens vind ik niet dat Ajax onder de Boer naar behoren heeft gepresteerd in Europa, maar dan vooral in de EL.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En een rechtsbuiten die compleet uit vorm is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En voor de spitspositie alleen een jeugdspeler . Goed beleid wel
www.huileniseenfeestje.nl![]()
Ze kwamen er twee keer uit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar 1 echte vleugelspeler mee die ook nog in zeer slechte vorm verkeert. Kan toch niet
Daarvoor hebben we er wel drie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En voor de spitspositie alleen een jeugdspeler . Goed beleid wel
Maar eentje wordt al misbruikt op linksbuiten. En maar wachten op aankopenOh.![]()
''We gaan het met deze groep doen''quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we er wel drie.
Maar eentje wordt al misbruikt op linksbuiten. En maar wachten op aankopen
Netto op 1 septemberRED ONS HENNIEGOD![]()
Jij hebt ook borderline he wat Ajax betreftquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voorspel 2-0 dus dat moet genoeg zijn.
Zeker met Viergever en Dijks achterinGroot fan van User Wotte![]()
Verweij daarna met een propaganda artikel dat het niet aan Marc lag en ze het echt geprobeerd hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''We gaan het met deze groep doen''
Netto op 1 septemberOh.![]()
Ajax gaat echt niet verliezen van een club van het niveau Willem 2quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voorspel 2-0 dus dat moet genoeg zijn.
Zeker met Viergever en Dijks achterin![]()
RvC heeft Netto weer geen geld gegevenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verweij daarna met een propaganda artikel dat het niet aan Marc lag en ze het echt geprobeerd hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind de negativiteit ook lichtelijk overdreven, maar de vrees voor een ineenstorting van kaartenhuis Dijks-Viergever blijft.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax gaat echt niet verliezen van een club van het niveau Willem 2![]()
Waar een objectief iemand zegt: Netto moet boeten voor zijn eerdere wanbeleid.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
RvC heeft Netto weer geen geld gegeven![]()
Naja het gaat zo wel een vicieus cirkeltje wordenquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar een objectief iemand zegt: Netto moet boeten voor zijn eerdere wanbeleid.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee Ajax wint altijd van dat soort tegenstanders in belangrijke wedstrijden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax gaat echt niet verliezen van een club van het niveau Willem 2
Ik zie Mike Verweij er nog wel voor aan om over een maand of twee een huilstruikinterview met Gudelj eruit te persen als hij de slag verloren heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja het gaat zo wel een vicieus cirkeltje worden![]()
De enige die boet zijn de supporters van Ajax hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar een objectief iemand zegt: Netto moet boeten voor zijn eerdere wanbeleid.
Als ze niet tevreden zijn met Marc moet je hem ontslaan.Oh.![]()
Net zoals ze nooit punten zouden laten liggen tegen De Graafschap jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax gaat echt niet verliezen van een club van het niveau Willem 2Oh.![]()
Welke supporters? De mening van internetschrijvers of de mening van figuren die je wel kunt porren om rotzooi te schoppen in Saloniki-centrum?quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige die boet zijn de supporters van Ajax hoor.
Als ze niet tevreden zijn met Marc moet je hem ontslaan.![]()
Iedereen die Ajax een warm toedraagt en vermaakt wil worden tijdens de wedstrijden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke supporters? De mening van internetschrijvers of de mening van figuren die je wel kunt porren om rotzooi te schoppen in Saloniki-centrum?Oh.![]()
Wat ben je toch heerlijk zuur.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net zoals ze nooit punten zouden laten liggen tegen De Graafschap ja![]()
Ik vind het niet verstandig om het lot van een TD enorm in het lot van fans te leggen. Hiermee zeg ik niet dat Overmars moet blijven, maar ik vind het slechts gevaarlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen die Ajax een warm toedraagt en vermaakt wil worden tijdens de wedstrijden.![]()
TRquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij hebt ook borderline he wat Ajax betreft![]()
Je moet het niet zo letterlijk nemen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet verstandig om het lot van een TD enorm in het lot van fans te leggen. Hiermee zeg ik niet dat Overmars moet blijven, maar ik vind het slechts gevaarlijk.
Het gaat erom dat Ajax de best mogelijke selectie moet krijgen. Als de RvC er van overtuigd is dat Marc alleen maar miskopen haalt met zijn transfergeld moet je hem ontslaan. Als je wel vertrouwen in hem hebt moet je hem het goede budget geven waar hij om vraagt.Oh.![]()
Gewoon realistisch. Ik ben tevreden met de aanstelling van Bosz en kijk uit naar de ontwikkeling van het team.quote:
Maar deze wedstrijden komen nog wat te vroeg en als je door had willen gaan had je thuis in elk geval moeten winnen.Oh.![]()
Ik denk dat ik niet ga kijken woensdag.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net zoals ze nooit punten zouden laten liggen tegen De Graafschap jaGroot fan van User Wotte![]()
Eerst een blufverhaal dat ie de wereldtop gaat halen samen met zijn zigeunerfamiliequote:Op maandag 1 augustus 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Mike Verweij er nog wel voor aan om over een maand of twee een huilstruikinterview met Gudelj eruit te persen als hij de slag verloren heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Onder Jol werd het ook 1-1 tegen PAOK. Daarnaast heeft de laatste winstpartij van PAOK op een NL club in de prehistorie plaatsgevonden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon realistisch. Ik ben tevreden met de aanstelling van Bosz en kijk uit naar de ontwikkeling van het team.
Maar deze wedstrijden komen nog wat te vroeg en als je door had willen gaan had je thuis in elk geval moeten winnen.Charlie: How's it going in there?
Wanneer is de loting van de VEL eigenlijk?
Ik kan niet wachten op Loehansk uit oid.Groot fan van User Wotte![]()
5 augustusquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef Tjacka het volgende:
Wanneer is de loting van de VEL eigenlijk?
Ik kan niet wachten op Loehansk uit oid.![]()
1-1 of 0-0 is voldoende. Overigens is Suarez al een tijdje weg.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onder Jol werd het ook 1-1 tegen PAOK. Daarnaast heeft de laatste winstpartij van PAOK op een NL club in de prehistorie plaatsgevonden.Groot fan van User Wotte![]()
Onder Jol hadden we ene Suarez in het team.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onder Jol werd het ook 1-1 tegen PAOK. Daarnaast heeft de laatste winstpartij van PAOK op een NL club in de prehistorie plaatsgevonden.Oh.![]()
2-0 voor PAOK denk, daarna maar eens zien tegen wie we in de vEL moeten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Paar jaar terug wonnen ze thuis ook niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon realistisch. Ik ben tevreden met de aanstelling van Bosz en kijk uit naar de ontwikkeling van het team.
Maar deze wedstrijden komen nog wat te vroeg en als je door had willen gaan had je thuis in elk geval moeten winnen.![]()
Firefox is bij deze Ajacied af.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze wel naar behoren presteerden?Groot fan van User Wotte![]()
Dat verwacht ik ook, een 1-2 ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen in GriekenlandMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gezien het spelersmateriaal wat ome Marcie uit de hoge hoed toverden...quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze wel naar behoren presteerden?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb het hier al eens gezegd maar als PAOK zich weer 90 minuten vol gaat ingraven kan het niet goed blijven gaan voor ze en gaat hij uiteindelijk gewoon vallen. Aan de andere kant zie ik Ajax PAOK niet 90 minuten, of zelfs 120 minuten het mes op de keel houden, zeker niet met 35 graden.![]()
Je weet dat het s 'avonds afkoelt ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:19 schreef Brammess het volgende:
Ik heb het hier al eens gezegd maar als PAOK zich weer 90 minuten vol gaat ingraven kan het niet goed blijven gaan voor ze en gaat hij uiteindelijk gewoon vallen. Aan de andere kant zie ik Ajax PAOK niet 90 minuten, of zelfs 120 minuten het mes op de keel houden, zeker niet met 35 graden.![]()
Nou, 30 graden dan. Alsnog veeeel te heet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je weet dat het s 'avonds afkoelt ?![]()
Zeker voor het spel dat bosz wil spelen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nou, 30 graden dan. Alsnog veeeel te heet.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:10 schreef Brammess het volgende:
Godverdomme, het is daar in Thessaloniki op Woensdag zo rond de 35 graden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De wedstrijd wordt om 21:30 afgetrapt he. Dan is het ook daar geen 30 graden meer. Tijdens de wedstrijd zal het zo'n 25 graden zijn. Echt niet zoveel anders dan wanneer je in NL met 22 graden in de zon aan het ballen bent.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nou, 30 graden dan. Alsnog veeeel te heet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: