SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Haha denken dat Balotelli kan lezenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij nav deze titel zelf weigert.
Oh.![]()
De vraag is of Marc er nog mee bezig is.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie nog steeds bezig met de transfer die 0,1% realistisch is?Oh.![]()
Balotelli zei dat hij alleen zou overwegen om te komen als Ajax CL speelt. Hij komt dus sowieso niet.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Bij ballotelli is het eerst de vraag of hij weet hoe hij zijn shirt aan moet trekken.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Super Mario in een Ajaxshirt. Is toch mooi man.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk niet dat het verstandig is om Mario te halen, Klaassen, Veltman en cs. krijgen waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex tijdens het douchen. Dit werkt door op het veld ben ik bang.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet elke neger heeft 20 centimeter hangen weet ik uit eigen ervaringquote:Op zondag 31 juli 2016 14:45 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat het verstandig is om Mario te halen, Klaassen, Veltman en cs. krijgen waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex tijdens het douchen. Dit werkt door op het veld ben ik bang.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Uit betrouwbare bron vernomen dat het bij deze wel het geval is.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet elke neger heeft 20 centimeter hangen weet ik uit eigen ervaringAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij ballotelli is het eerst de vraag of hij weet hoe hij zijn shirt aan moet trekken.![]()
![]()
Hou eens op manquote:Op zondag 31 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie nog steeds bezig met de transfer die 0,1% realistisch is?![]()
Sanchezgodtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-07-2016 om 16:23:23Davinson Sánchez landde vanmiddag op Schiphol! #WelkomDavinson 👍 https://t.co/cphSBSLl4U reageer retweet
![]()
Mari v/d Ven?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:49 schreef hafcfan het volgende:
Is Marigod al binnen? Die moet ik ooit live zien spelen.Oh.![]()
Ik heb hem wel eens live gezien, en blij dat ik ermee was johquote:Op zondag 31 juli 2016 17:49 schreef hafcfan het volgende:
Is Marigod al binnen? Die moet ik ooit live zien spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens live gezien, en blij dat ik ermee was johJa en die uitwedstrijd ook in het stadion gezien en daar was die nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens live gezien, en blij dat ik ermee was johDat was kut jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een vreselijk luie speler die echt niet mee gaat doen met druk zetten hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Puur op zijn achterlijke gedrag zou je hem al niet moeten halen.
Gestoorde gek.
Maar goed, hopelijk heeft Verweij vannacht nog een nieuwtje over andere, betere spelers waar Ajax mee bezig is.Oh.![]()
Januzaj is niet echt een hele snelle speler toch? Opzich zou ik wel een snelle vleugelspeler erbij willen die dan kan concurreren met Younes. Heb je twee verschillende types.quote:Oh.![]()
Eentje met diepgang zou wel fijn zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Januzaj is niet echt een hele snelle speler toch? Opzich zou ik wel een snelle vleugelspeler erbij willen die dan kan concurreren met Younes. Heb je twee verschillende types.![]()
Ik hoop gewoon op een goede buitenspeler. Of hij snel is of met diepgang maakt me niet echt uitquote:![]()
Januzaj is best snel, ook met de bal aan de voet. Was 2 jaar geleden het grootste talent van Europa en had een vliegende start bij Man. Utd. maar daarna in de versukkeling geraakt.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Januzaj is niet echt een hele snelle speler toch? Opzich zou ik wel een snelle vleugelspeler erbij willen die dan kan concurreren met Younes. Heb je twee verschillende types.
Ook zijn uitleenbeurt vorig jaar aan Dortmund was geen succes maar het blijft een talent natuurlijk.
Die komt niet naar Nederland, heeft (zeker financieel) betere opties. Enige mogelijkheid mss zou huren zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja uiteraard, maar nu in de omschakeling hebben we niet echt iemand die diep gaat, alleen Cerny zag ik dat wel eens doen maar Younes wil voornamelijk zelf de actie maken en El Ghazi weet nog niet waar hij het minst slecht in isquote:Op zondag 31 juli 2016 21:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon op een goede buitenspeler. Of hij snel is of met diepgang maakt me niet echt uit![]()
Yep maar Ajax gaat geen 4 miljoen salaris betalen en de vraag is of dat soort spelers überhaupt wel in Nederland wil voetballen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Want wij hebben niet genoeg op de bank?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja met diepgang en snelheid.quote:
En scorend vermogen erbij is altijd wel fijn.Huur met optie tot koop moet wel kunnen, maar hij zal het ook wel kunnen proberen bij een Stoke City waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Januzaj is best snel, ook met de bal aan de voet. Was 2 jaar geleden het grootste talent van Europa en had een vliegende start bij Man. Utd. maar daarna in de versukkeling geraakt.
Ook zijn uitleenbeurt vorig jaar aan Dortmund was geen succes maar het blijft een talent natuurlijk.
Die komt niet naar Nederland, heeft (zeker financieel) betere opties. Enige mogelijkheid mss zou huren zijn.Oh.![]()
Bojan terughalenquote:Op zondag 31 juli 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met diepgang en snelheid.
En scorend vermogen erbij is altijd wel fijn.
[..]
Huur met optie tot koop moet wel kunnen, maar hij zal het ook wel kunnen proberen bij een Stoke City waarschijnlijk.
Ben benieuwd wie er gehaald worden, ik heb toch de indruk dat ze nu eindelijk echt de markt op gaan en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten al weet je dat natuurlijk nooit met Marcie![]()
Als ze een grote som mogen herinvesteren ben ik benieuwd. Al is dat relatief, misschien bedoeld de RvC dan wel dat we 5 miljoen mogen investeren in twee spelersquote:Op zondag 31 juli 2016 21:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bojan terughalen
Ben benieuwd wie er gehaald worden, ik heb toch de indruk dat ze nu eindelijk echt de markt op gaan en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten al weet je dat natuurlijk nooit met Marcie![]()
Misschien dat Ajax ons weer kan verrassen met een aankoop, een speler die in Duitsland op een dood spoor zit ofzo. Die doen het hier meestal nog wel aardigOh.![]()
Een 2-0 nederlaag.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Dus, wat verwachten we allemaal van PAOK uit?Oh.![]()
Maar bij wie zou je dan uitkomen? Ik zat zelf aan Kostic te denkne, gedegradeerd bij Stuttgart maar die is dan toch uiteindelijk voor ruim ¤15 miljoen naar HSV gegaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze een grote som mogen herinvesteren ben ik benieuwd. Al is dat relatief, misschien bedoeld de RvC dan wel dat we 5 miljoen mogen investeren in twee spelers![]()
Misschien dat Ajax ons weer kan verrassen met een aankoop, een speler die in Duitsland op een dood spoor zit ofzo. Die doen het hier meestal nog wel aardigDenk je dat? Ik denk dat als je een goal maakt dat je dan door gaat, PAOK is echt niet goed genoeg om 2x te scoren denk ik.quote:![]()
Kleine overwinningquote:Op zondag 31 juli 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Dus, wat verwachten we allemaal van PAOK uit?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jij dacht ook dat ze thuis 3-0 wonnen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Maar bij wie zou je dan uitkomen? Ik zat zelf aan Kostic te denkne, gedegradeerd bij Stuttgart maar die is dan toch uiteindelijk voor ruim ¤15 miljoen naar HSV gegaan.
[..]
Denk je dat? Ik denk dat als je een goal maakt dat je dan door gaat, PAOK is echt niet goed genoeg om 2x te scoren denk ik.![]()
Mede mogelijk gemaakt door het onvermogen om een selectie al voor de voorbereiding op orde te hebbenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja, met iets meer geluk had je gewoon 2-0 gewonnen afgelopen dinsdag en ik vond PAOK niet veel bijzonders. Als zij het spel moeten maken en het druk zetten (quote:Op zondag 31 juli 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Dus, wat verwachten we allemaal van PAOK uit?) is net zoals de heenwedstrijd dan denk ik dat het wel goed komt. Ben benieuwd naar de opstelling als Gudelj mag spelen en Bazoer misschien weer fit is, en wellicht Westermann
![]()
Met een beetje meer geluk had ik een 2-0/3-0 niet uitgesloten. Als zo'n goal van Dolberg niet afgekeurd wordt heb je een heel andere wedstrijdquote:Op zondag 31 juli 2016 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat ze thuis 3-0 wonnen.
Maarja als als als, feit is wel dat PAOK echt bijzonder zwak oogde en dat Ajax zeker perspectief heeft.![]()
Joh ze konden er helemaal niks van. 40 punten achter de nummer 1 man. Dat zal in Nederland nog niet eens het linker rijtje halen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met een beetje meer geluk had ik een 2-0/3-0 niet uitgesloten. Als zo'n goal van Dolberg niet afgekeurd wordt heb je een heel andere wedstrijd
Maarja als als als, feit is wel dat PAOK echt bijzonder zwak oogde en dat Ajax zeker perspectief heeft.![]()
Een beetje een type Feyenoord wat dat betreftquote:Op zondag 31 juli 2016 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh ze konden er helemaal niks van. 40 punten achter de nummer 1 man. Dat zal in Nederland nog niet eens het linker rijtje halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als HW4 in de basis begint gaat Ajax daar met 1-0 winnen. Anders wordt het 3-0 voor PAOK.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Dus, wat verwachten we allemaal van PAOK uit?![]()
Las op AN Vlademir Weiss. Speelt blijkbaar in de zandbak ergens. Zal wel een godsvermogen qua salaris vangen, maar sportief gezien is het natuurlijk aantrekkelijker in Europa.![]()
Wat lees ik hier nu weer. Zelfs trolls posten minder onzin dan sommigen hier.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:47 schreef Syntix het volgende:
Las op AN Vlademir Weiss. Speelt blijkbaar in de zandbak ergens. Zal wel een godsvermogen qua salaris vangen, maar sportief gezien is het natuurlijk aantrekkelijker in Europa.![]()
Hans, kijk even op wie je reageert en vraag jezelf dan af waarom je de moeite deedquote:Op zondag 31 juli 2016 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat lees ik hier nu weer. Zelfs trolls posten minder onzin dan sommigen hier.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dramatische kut wedstrijd waarbij je keihard verliest door knullig balverlies.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Dus, wat verwachten we allemaal van PAOK uit?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jesuisdroppie. Islageuring, Syntex en Shyras. Ohja mokkiemok is ook leuk.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hans, kijk even op wie je reageert en vraag jezelf dan af waarom je de moeite deed![]()
![]()
Mensen die andere mensen voor troll uitmaken omdat ze niet meedoen aan de groepsorgie rondom ons aller Ajaxik heb Downies gezien met meer inhoud
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Iedereen die niet meedoet in de positieve polonaise
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mag jij mij toch aanwijzen waar de groepsorgie hem precies in zitquote:Op zondag 31 juli 2016 21:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mensen die andere mensen voor troll uitmaken omdat ze niet meedoen aan de groepsorgie rondom ons aller Ajaxik heb Downies gezien met meer inhoud
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pak ze!quote:Op zondag 31 juli 2016 21:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
![]()
Uh ja dat is hetquote:Op zondag 31 juli 2016 21:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
![]()
Tevens vind ik het een beetje jammer dat ik blijkbaar voor downie word uitgemaakt, maar geheel terzijdeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maak je mensen uit voor troll omdat ze niet positief zijn over Ajax ?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Tevens vind ik het een beetje jammer dat ik blijkbaar voor downie word uitgemaakt, maar geheel terzijdeDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waar maak ik iemand uit voor troll?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maak je mensen uit voor troll omdat ze niet positief zijn over Ajax ?
Tevens heeft hafc prima inhoudelijke posts hoorMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie het ja. Puur inhoud die jongen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar maak ik iemand uit voor troll?
Tevens heeft hafc prima inhoudelijke posts hoorDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Magoed, dinsdag krijg je denk snel 2 goals om de oren. Paok vliegt erop.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Drop, waarom volg je Ajax nog als je toch weet dat alles kut is en dat je toch alleen maar teleurgesteld wordt? Ga lekker in De Kuip staan als je toch alleen maar kut aankopen verwacht en het leven toch niet meer zo lekker in ziet.![]()
Je zou in ieder geval op inhoud in kunnen gaan of het lekker langs je heen laten gaanquote:Op zondag 31 juli 2016 21:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Puur inhoud die jongen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In De Kuip zijn ze juist veel te positief vaakquote:Op zondag 31 juli 2016 22:00 schreef Brammess het volgende:
Drop, waarom volg je Ajax nog als je toch weet dat alles kut is en dat je toch alleen maar teleurgesteld wordt? Ga lekker in De Kuip staan als je toch alleen maar kut aankopen verwacht en het leven toch niet meer zo lekker in ziet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Syntix geen trol noemenquote:Op zondag 31 juli 2016 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat lees ik hier nu weer. Zelfs trolls posten minder onzin dan sommigen hier.![]()
![]()
Alleen in Juli / Augustus / September, vanaf dan komt het realisme/doemdenkenquote:Op zondag 31 juli 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In De Kuip zijn ze juist veel te positief vaak![]()
Meestal ergens rond december is het nog wel positief. Dan een paar nederlaagjes en is daar de 20 punten achterstandquote:Op zondag 31 juli 2016 22:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Alleen in Juli / Augustus / September, vanaf dan komt het realisme/doemdenkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zeg ik, stel je voor dat je denkt dat je dinsdag verliest, dan ben je geen ekte ekte.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:00 schreef Brammess het volgende:
Drop, waarom volg je Ajax nog als je toch weet dat alles kut is en dat je toch alleen maar teleurgesteld wordt? Ga lekker in De Kuip staan als je toch alleen maar kut aankopen verwacht en het leven toch niet meer zo lekker in ziet.
Gaat het verder goed met je ?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat is er dinsdag dan?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, stel je voor dat je denkt dat je dinsdag verliest, dan ben je geen ekte ekte.![]()
Laten we het nou maar afwachten, denk dat het wel goed komtquote:Op zondag 31 juli 2016 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, stel je voor dat je denkt dat je dinsdag verliest, dan ben je geen ekte ekte.
We spelen woensdag trouwens![]()
Waar lees jij dat wij dat vinden?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, stel je voor dat je denkt dat je dinsdag verliest, dan ben je geen ekte ekte.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Syntix een trol noemengvd dan snap je het ook niet hoor.
Syntix is de meest waardevolle user van Fok!
#teamSyntix![]()
Er is iig 1 ekte ekte die dat vind. Waar beschuldig ik jou daarvan eigenlijk?quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er is iig 1 ekte ekte die dat vind. Waar beschuldig ik jou daarvan eigenlijk?Excuus, dan las ik het verkeerd. Je mag van mij negatief zijn wat je wil, al vind ik het persoonlijk pure onzin en kun je er niet eens al te veel conclusies aan verbinden, maar goedquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dank je wel, scherpe user ben je.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bedankt.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dank je wel, scherpe user ben je.Dat hoor ik regelmatig.
![]()
De enige conclusie die ik aan een nederlaag verbind is dat we het wederom verkloten in Europa.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Excuus, dan las ik het verkeerd. Je mag van mij negatief zijn wat je wil, al vind ik het persoonlijk pure onzin en kun je er niet eens al te veel conclusies aan verbinden, maar goedDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gewaagde uitspraak wel Droppiequote:Op zondag 31 juli 2016 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik aan een nederlaag verbind is dat we het wederom verkloten in Europa.![]()
Zelfs die conclusie zou ik er niet aan verbindenquote:Op zondag 31 juli 2016 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik aan een nederlaag verbind is dat we het wederom verkloten in Europa.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Blijkbaar is het gewaagd.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs die conclusie zou ik er niet aan verbindenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vandaag is het noordenwind, vandaarquote:Op zondag 31 juli 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb slechts het gevoel dat Droppie zo opportunistisch als de pest is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De moeder van de zus van mijn broer die verpleegster is heeft vandaag Balotelli en Januzaj in het AMC gespot.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een mannelijke verpleegsterquote:Op zondag 31 juli 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
De moeder van de zus van mijn broer die verpleegster is heeft vandaag Balotelli en Januzaj in het AMC gespot.![]()
![]()
Zo'n beetje hetzelfde niveau is ook in de arena te bezichtigen.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:00 schreef Brammess het volgende:
Drop, waarom volg je Ajax nog als je toch weet dat alles kut is en dat je toch alleen maar teleurgesteld wordt? Ga lekker in De Kuip staan als je toch alleen maar kut aankopen verwacht en het leven toch niet meer zo lekker in ziet.![]()
Iemand voor me zei tijdens Rapid Wien thuis dat Veltman wel eens de slechtste aankoop ooit zou kunnen zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 23:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo'n beetje hetzelfde niveau is ook in de arena te bezichtigen.![]()
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand voor me zei tijdens Rapid Wien thuis dat Veltman wel eens de slechtste aankoop ooit zou kunnen zijn![]()
Liever een lege Arena dan dit volk in het stadionquote:Op zondag 31 juli 2016 23:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand voor me zei tijdens Rapid Wien thuis dat Veltman wel eens de slechtste aankoop ooit zou kunnen zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)-mn-favoriete-spelerquote:Op zondag 31 juli 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liever een lege Arena dan dit volk in het stadion
1:16![]()
![]()
Mijn hemel. Niet alleen niet weten dat Siggy al een tijdje weg is, maar ook nog voor hem naar de open dag komenquote:Op zondag 31 juli 2016 23:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-mn-favoriete-speler
1:16
Dit moet ik even verwerkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kansen stijgenquote:Mario Balotelli (25) kan Besiktas van het lijstje met potentiële nieuwe werkgevers schrappen. Senol Gunes, trainer van de Turkse kampioen, heeft namelijk laten weten dat hij niet op de bij Liverpool overbodige frontman zit te wachten. 'Balotelli komt niet in mijn plannen voor. Ik heb geen positieve associaties bij hem', uit de coach zijn bedenkingen bij het gedrag van de ex-speler van AC Milan, Manchester City en Internazionale.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: