SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Haha denken dat Balotelli kan lezenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij nav deze titel zelf weigert.
Oh.![]()
De vraag is of Marc er nog mee bezig is.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie nog steeds bezig met de transfer die 0,1% realistisch is?Oh.![]()
Balotelli zei dat hij alleen zou overwegen om te komen als Ajax CL speelt. Hij komt dus sowieso niet.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Bij ballotelli is het eerst de vraag of hij weet hoe hij zijn shirt aan moet trekken.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Super Mario in een Ajaxshirt. Is toch mooi man.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk niet dat het verstandig is om Mario te halen, Klaassen, Veltman en cs. krijgen waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex tijdens het douchen. Dit werkt door op het veld ben ik bang.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet elke neger heeft 20 centimeter hangen weet ik uit eigen ervaringquote:Op zondag 31 juli 2016 14:45 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat het verstandig is om Mario te halen, Klaassen, Veltman en cs. krijgen waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex tijdens het douchen. Dit werkt door op het veld ben ik bang.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Uit betrouwbare bron vernomen dat het bij deze wel het geval is.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet elke neger heeft 20 centimeter hangen weet ik uit eigen ervaringAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij ballotelli is het eerst de vraag of hij weet hoe hij zijn shirt aan moet trekken.![]()
![]()
Hou eens op manquote:Op zondag 31 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie nog steeds bezig met de transfer die 0,1% realistisch is?![]()
Sanchezgodtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-07-2016 om 16:23:23Davinson Sánchez landde vanmiddag op Schiphol! #WelkomDavinson 👍 https://t.co/cphSBSLl4U reageer retweet
![]()
Mari v/d Ven?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:49 schreef hafcfan het volgende:
Is Marigod al binnen? Die moet ik ooit live zien spelen.Oh.![]()
Ik heb hem wel eens live gezien, en blij dat ik ermee was johquote:Op zondag 31 juli 2016 17:49 schreef hafcfan het volgende:
Is Marigod al binnen? Die moet ik ooit live zien spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens live gezien, en blij dat ik ermee was johJa en die uitwedstrijd ook in het stadion gezien en daar was die nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens live gezien, en blij dat ik ermee was johDat was kut jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een vreselijk luie speler die echt niet mee gaat doen met druk zetten hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Puur op zijn achterlijke gedrag zou je hem al niet moeten halen.
Gestoorde gek.
Maar goed, hopelijk heeft Verweij vannacht nog een nieuwtje over andere, betere spelers waar Ajax mee bezig is.Oh.![]()
Januzaj is niet echt een hele snelle speler toch? Opzich zou ik wel een snelle vleugelspeler erbij willen die dan kan concurreren met Younes. Heb je twee verschillende types.quote:Oh.![]()
Eentje met diepgang zou wel fijn zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Januzaj is niet echt een hele snelle speler toch? Opzich zou ik wel een snelle vleugelspeler erbij willen die dan kan concurreren met Younes. Heb je twee verschillende types.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: