Tuurlijk komt het goed. En echt, dit geldt voor iedereen... Wees er van te voren niet te panisch over. De kans is ook groot dat je zo blij en trots en vol adrenaline zit dat je júist graag veel mensen om je heen wil.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:52 schreef Quoi het volgende:
Sja, het is lastig om het genuanceerde verhaal hier uit te leggen. Hoe lastig ik ze ook vind, ik gun ze dit geluksmoment wel na alle shit die ze hebben meegemaakt. Ze zijn ook gelukkig heel erg bescheiden en zullen zich nooit opdringen. Het komt goed.... binnen onze grenzen
Juist daarom zou ik ook sneller hebben van kom maarquote:Op zondag 31 juli 2016 22:28 schreef Quoi het volgende:
Daar reken ik ook op SQ
Twee vriendinnetjes gaven vorige week heel voorzichtig aan dat ze echt pas zouden komen als wíj dat wilden. Ik had meer zoiets van: kom gewoon gezellig! Ik zie wel hoe dat daadwerkelijk gaat.
Jemig, alsof je een kind op de wereld hebt gezet ter vermaak van die mensen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 08:10 schreef Marjolijntje het volgende:
Bezoek toen ook geprobeerd af te houden, werd ons niet in dank afgenomen. Een aantal mensen zijn nooit meer gekomen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk slaap ik komende nacht beter![]()
O echt sorry daar sta ik zelf niet zo bij stilquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:19 schreef Crumpette het volgende:
Twinkle je benoemt echt in elke tweede post je assertiviteit onderhand neemt het mythische proporties aan in mijn hoofd!
Wel fijn dat je dingen aan het afstrepen bent! Nesteldrang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dat jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:55 schreef Crumpette het volgende:
Oh dus hij had gewild dat je zijn vrouw zonder hem had uitgenodigd? Ondanks dat je al wat anders had gezegd?sorry hoor, maar dat is redelijk clueless. Anyway, richt je lekker op iets anders
ik zou maar vast beginnen met enveloppen schrijven ofzo
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Miezziej het volgende:
Sommige (schoon)ouders![]()
Mijn SM is over het algemeen wel lief. Soms een beetje.. stellig ofzoZe zegt dat bij bijvoorbeeld iedere vrouw de buik heel laag hangt een paar dagen voor de bevalling (maw dat het bij mij nog wel even duurt
). Ik geloof nooit zo dat iedere vrouw hetzelfde is
Je spoiler is deels herkenbaar. De vader van mn man is al jaren niet meer in beeld, heb de man nog nooit gezien en dat gaat ws ook niet gebeuren, inmiddels heeft schoonma al een paar jaar een nieuwe vriend, samen huis gekocht en toch heb ik er zo'n moeite mee als hij zichzelf opa noemt over onze kinderen... Nu vind ik het ook echt een kwal van een vent, met vieze rare opmerkingen maar dan nog,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De band met schoonma was altijd wel oke, maar het laatste jaar is dat ook ruk.
Mijn ouders zijn schatten, al noemt mn vader mij de laatste tijd vaak dik![]()
Ik kan altijd op ze rekenen.
S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:42 schreef Miezziej het volgende:
Foetus voor SQ!![]()
Klinkt ook herkenbaar Gewoonmezelf, deze man heeft ook vaak van die rare opmerkingen. "Buik groter dan het kontje" enzo![]()
Vandaag is mijn man jarig. Ziet er niet naar uit dat ik de baby cadeau kan geven helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd met je man!S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Sensueel gebeuren hoor, dat kindbaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd met je man!![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd met je man!![]()
En bedankt voor de felicitaties!![]()
Dat kan ik mij ook voorstellen inderdaad. Niet ergens een wijkgebouw ofzo dat makkelijk af te huren is voor weinig geld?quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou ja ook met in mijn achterhoofd dat Djenna dus eind oktober jarig is. En hoe lief en leuk ik iedereen ook vins .. ik merkte bij Boaz al dat ik geen zin heb om weeeeeekenlang een paar keer per week (voornamelijk het weekend) volk over de vloer te hebben. Met als kers op de taart dus Djenna's verjaardag. Dan liever een paar rustige weekenden en 1 keer een druk knalfeestweekend.
Keuzez .. keuzes ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |