abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164142254
Goede stats angelatje ^O^
En wat een rappe bevalling
Fijn dat grote broer zijn zusje zo interessant vindt :) geniet van je gezinnetje O+

Fien wat klink je elke keer gelukkig O+ super fijn. En laat die tranen maar lekker stromen, hoort erbij en kan soms best lekker zijn ;)
Tot in het babytopic :W

Fazz dat klinkt als een fijne verjaardag O+
  zondag 31 juli 2016 @ 22:12:38 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_164142580
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:52 schreef Quoi het volgende:
Sja, het is lastig om het genuanceerde verhaal hier uit te leggen. Hoe lastig ik ze ook vind, ik gun ze dit geluksmoment wel na alle shit die ze hebben meegemaakt. Ze zijn ook gelukkig heel erg bescheiden en zullen zich nooit opdringen. Het komt goed :) .... binnen onze grenzen ;)
Tuurlijk komt het goed. En echt, dit geldt voor iedereen... Wees er van te voren niet te panisch over. De kans is ook groot dat je zo blij en trots en vol adrenaline zit dat je júist graag veel mensen om je heen wil.

Hoe dan ook loopt het uiteindelijk écht écht écht wel los. Ik heb in al die weken 1 keer iemand gehad die (na een paar uur :'( ) de subtiele oprothints niet snapte. De allergrootste meerderheid snapt prima hoe de spelregels zijn.
disclaimer
  zondag 31 juli 2016 @ 22:28:41 #53
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164143026
Daar reken ik ook op SQ :Y

Twee vriendinnetjes gaven vorige week heel voorzichtig aan dat ze echt pas zouden komen als wíj dat wilden. Ik had meer zoiets van: kom gewoon gezellig! Ik zie wel hoe dat daadwerkelijk gaat.
pi_164143161
Wij hadden vroeg de kaartjes eruit gestuurd en in de eerste weken bleef het op directe familie en close vrienden na heel rustig qua kraambezoek.
De meeste mensen wachten toch vaak tot wat later en dan nog houdt bijna iedereen zich wel aan het 'standaard uurtje'
(tenzij mijn schoonvader; die bleef in de kraamweek tot 2 keer toe rustig ruim 3 uur zitten en liet zich bedienen :') en vriend durfde er niet goed wat van te zeggen )
  zondag 31 juli 2016 @ 23:28:33 #55
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164144538
Angelatje gefeliciteerd met jullie meisje!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164144563
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 22:28 schreef Quoi het volgende:
Daar reken ik ook op SQ :Y

Twee vriendinnetjes gaven vorige week heel voorzichtig aan dat ze echt pas zouden komen als wíj dat wilden. Ik had meer zoiets van: kom gewoon gezellig! Ik zie wel hoe dat daadwerkelijk gaat.
Juist daarom zou ik ook sneller hebben van kom maar :).
Ik maak me gelukkig niet zo druk om hoe dat straks zal gaan. Ik heb nog geen idee wat ik dan wil maar dat zien we dan wel weer. Verwacht eigenlijk niet veel meer opdringends dan een volgespamde telefoon :').
  maandag 1 augustus 2016 @ 06:00:46 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164147088
Nachtploeg in het kwadraat. Wat een ellende om een goede houding te vinden }:|
pi_164147136
Hier lekker doorgeslapen, hoefde niet eens naar de wc :9 :+
Net mijn man op tijd uit bed weten te krijgen voor zijn werk (hij is niet echt een ochtendmens zeg maar :')). Toen had ik zo'n dorst, dus ging even wat water drinken. Meteen spijt van :') enorme maagzuur aanval, geen idee waarom :P misschien te snel gedronken ofzo. Ben er helemaal misselijk van.

Hoe we het bezoek gaan doen weet ik nog niet zo goed. Verwacht wel dat mensen er rekening mee houden, er is alleen 1 persoon die ik liever niet meteen aan mijn bed heb staan en dat is dus wel zo'n zomaar op komen dagen type. Ach ja anders bel uit en gordijnen dicht :') Om andere mensen maak ik me niet zoveel zorgen, die snappen de hints meestal wel :+
pi_164147181
Ochtendploeg. Echt, mijn vriend is lief hoor, maar dat gesnurk.. }:|

En meld.
pi_164147382
Het is augustus *O* de maand dat onze baby komt *;
Vandaag is een mooie dag want 15 jaar samen met man O+ O+
En 39 weken vandaag *O*

Miez zoveel water op nuchtere maag kan ik ook niet hebben :7
Hoe was de verjaardag gisteren?
En die 1e persoon geef je gewoon door aan je kraamhulp, zij houdt hem dan wel netjes buiten ;)

Crump fijn een snurkende man :{
pi_164147470
Mogguh, ik dacht echt dat mijn baby in juli geboren zou worden, want F. was ook vroeg. Maf hoor, is het ineens augustus :o
Ik ben zo klaar met het slechte slapen. Gigantisch moe maar niet in slaap kunnen vallen.. Vroeg wakker door de wekker maar door een gammel (zeer) lijf niet meer verder kunnen slapen 's ochtends, yuk.
Gelukkig een rustige dag vandaag, F. is op de BSO. Mijn werk belt vandaag nog even als het goed is, maar verder niets. Misschien vanmiddag nog maar even proberen te slapen.

En qua kraamweek, ik vind het nog wel spannend, maar wij hebben echt een nare kraamweek gehad met F. met een ziek kind en ziekenhuisopname na een week. Bezoek toen ook geprobeerd af te houden, werd ons niet in dank afgenomen. Een aantal mensen zijn nooit meer gekomen.. :X
Alsof ze na twee weken niet meer belangrijk en leuk genoeg was. Dat heeft best zeer gedaan.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  Manager PR/Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 08:45:31 #62
269689 crew  Viv
pi_164147667
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 08:10 schreef Marjolijntje het volgende:
Bezoek toen ook geprobeerd af te houden, werd ons niet in dank afgenomen. Een aantal mensen zijn nooit meer gekomen.. :X
Jemig, alsof je een kind op de wereld hebt gezet ter vermaak van die mensen. :X Beter kwijt dan rijk hoor...
pi_164147683
Jaaa augustus O+
pi_164147977
Wat rot Marjolijntje, dat was dan zeker een nare kraamweek -O-

En ouders die over je grenzen heen gaan, check. Toen met F hadden we het onze ouders verteld voor de 12 weken. We wilden eerst npm & 12 weken voorbij voordat we het 'openbaar' wilden maken. Dat vonden mijn ouders echt belachelijk. Mijn moeder liet geen moment onberust om me dat ook te vertellen. :{ Om het, toen het eenmaal zo ver was ook meteen rond te bazuinen ondanks dat ik had aangegeven dat ik het een paar mensen zelf wilde vertellen. (nichtjes die dichtbij me staan)

Dit keer pakken we het dus anders aan, ze horen het gewoon niet voor die tijd :)
pi_164148109
Ah dat lijkt me ook rot fazz. -O-

Wat dat betreft mogen we in onze handjes knijpen met onze ouders geloof ik. :)
pi_164148152
Och wat naar Marjolijntje en Fazz. -O- Hier gelukkig geen ervaring met (schoon)ouders die over onze grenzen heen walsen,wat dat betreft gaat alles hier heel relaxt en zonder gedoe.

Waar ik wel van kan balen soms zijn de directe reacties van SM. Toen ik zwanger was van N. was haar eerste reactie "Oh, ik had gehoopt dat jullie wat rustiger aan zouden doen, jullie zijn nog zo jong". }:| Daarna was er wel veel blijdschap, maar dit is me toch ook wel bijgebleven. Afgelopen donderdag hebben we het nieuws over baby 2 verteld en toen zei ze direct "hè bah, januari, dat is ook niks aan" voordat ze ons ging feliciteren en ook wel weer liet zien dat ze blij was. 8)7

Sowieso vind ik de reacties van mensen op deze tweede opvallend lauwtjes in vergelijking met toen bij N. -O-

Verder gisteren alweer 14 weken, doe normaal. :o Ik voel me weer bijna helemaal goed ('s avonds wat last van mijn darmen, maar dat is het enige) en we slapen hier ook al weer 3 dagen goed, dus kom maar op met die overige 26 weken. :7
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:00:09 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_164148612
Jammer is dat, selvaria. Hier zijn de reacties juist zó enthousiast dat ik me afvraag of andere mensen er blijer mee zijn dan ikzelf :')

Mijn schoonmoeder wás erg scherp en bot maar sinds mijn moeder ongeneeslijk ziek was is dat ontzettend bijgedraaid. Ze is nu erg lief en zorgzaam geworden O+
disclaimer
pi_164148706
O mijn nekharen gaan overeind staan van die mensen die alleen aan zichzelf denken of niet bepaald genuanceerde reacties geven :D ... ik heb zelf aardig het hart op de tong liggen zeg maar ( :@ ) .. dus ik flats er dan meestal gelijk wel een opmerking overheen :X

Wij merkten bij Boaz dat er toch wel minder kraamvisite was. Vonden we opzich niet zo erg, want bij Djenna was het echt veul en overwelming. Ik zit ook nog steeds met het idee van een kraamfeest in mijn hoofd voor dit kindje. Maar dan wordt het waarschijnlijk al gauw eind oktober en dan is het mooie weer ook wel weer voorbij + Djenna is eind oktober jarig. Hmm hmm hmm what to do ... Nog maar eens met manlief over hebben.

Vandaag 33 weken *O* .. Het schiet op!
Gisteren verjaardag gehouden van Boaz. Dat betekent dat nu de box naar beneden kan en ik me echt bezig ga houden met de laatste voorbereidingen *O*
En wat een gedoe dit keer met de eerste kleertjes zeg. Bij de hema vond ik niks naar mijn smaak, bij prenatal niet .. bij H&M niet .. nergens niet -O- ... Uiteindelijk toch maar bij Hema iets uit de collectie van Jip en Janneke en Takkie besteld .. hoewel ik het meer voor jongens vind maar goed. Maar manlief vond het wel super schattig en de bom *O* . Dus die kan ook weer van het lijstje af *O*

Zo, de rommel is hier weer aan kant. Er is gezogen en gedweild. En nu voor de rest van de dag chillen :Y)
pi_164148930
SQ ik denk dat mensen je het gewoon enorm gunnen, iets moois, iets positiefs, na alle zorgen en verdriet met je moeder. O+ en terecht.

En ja, 2e kind, 2e zwangerschap ook overigens, /care :'). Ach, ik vind het niet zo'n punt eigenlijk.

Twinkle je benoemt echt in elke tweede post je assertiviteit :D onderhand neemt het mythische proporties aan in mijn hoofd!
Wel fijn dat je dingen aan het afstrepen bent! Nesteldrang *O*
pi_164148970
Oh dat is stom Selv :{

Ik heb vaak dat ik achteraf denk van 'He :? , wat gebeurde daar nou weer?' Op het moment zelf overvalt het me en dan achteraf liggen malen }:| Ik ben behoorlijk assertief verder maar mijn ouders krijgen dit toch weer voor elkaar.

Off topic; Gisteren bijvoorbeeld }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk slaap ik komende nacht beter :r
pi_164149114
Herkenbaar die uitgestelde 'wtf was dat? -O- }:| '. Een uur later weet ik altijd wél precies wat ik had moeten zeggen :').

En je vader }:| serieus? Anders word hij even volwassen :'). Waar zit hij uberhaupt? En waren ze komen aanwippen voor een bakkie als je ze had genodigd?
pi_164149196
Och jee Fazz, wat een rot opmerking :{ ik geloof dat mijn vader voorlopig niet op verjaardagsvisite hoefde te komen :@

Ikke, gefeliciteerd met jullie jubileum!

Hier vandaag 34 weken en dus de eerste dag van mijn verlof! Niet meer ziek maar gewoon zwanger O+
En de laatste maand zonder baby! :o en voor velen van jullie de maand waarin jullie baby geboren zal worden, hoe speciaal is dat :D
pi_164149198
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:19 schreef Crumpette het volgende:
Twinkle je benoemt echt in elke tweede post je assertiviteit onderhand neemt het mythische proporties aan in mijn hoofd!
Wel fijn dat je dingen aan het afstrepen bent! Nesteldrang
O echt sorry daar sta ik zelf niet zo bij stil :@

Fazz aaaargh zulke ouders :(
Mijn ouders zijn ook gescheiden en (hoewel nu geen contact meer met moeder) er was een heel tijdje dat ons mam stellig zei: 'als papa komt dan kom ik niet'. Dus een paar jaar lang zit ik mij in allerlei bochten te wringen zodat die twee mekaar maar niet tegen zouden komen. En ik was daar op een gegeven moment zo klaar mee. Ik denk: waarom moet ik van haar/hun probleem, mijn probleem gaan maken? Net wat jij zegt, gedaan ... take it or leave it.

Maar da's wel makkelijker gezegd dan gedaan soms :Y

Blijven rotsituaties waar jij totaal niks aan kan doen maar waar je wel in meegesleurd wordt zonder dat je het wilt :*
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:36:11 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164149209
Uitgestelde wtf's, herkenbaar! Ongelofelijk wat er soms wordt gezegd. Gebrekje aan inlevingsvermogen vaak.

Ik ga enveloppen van de kaartjes schrijven :P
pi_164149405
Crump, als hij in't land was dan was hij zeker uitgenodigd en had ook gekomen :)
Twinkle, dat soort uitspraken hebben hier ook lang gespeeld. Nu gaat het op zich wel maar ik ben nog steeds gespannen als ze samen in 1 ruimte zijn.

Op tijd enveloppen schrijven is een goed idee Quoi! Vorige keer wilde ik dan doen met 40+1 en toen braken tijdens het schrijven m'n vliezen o|O
pi_164149532
Sommige (schoon)ouders :X

Mijn SM is over het algemeen wel lief. Soms een beetje.. stellig ofzo :P Ze zegt dat bij bijvoorbeeld iedere vrouw de buik heel laag hangt een paar dagen voor de bevalling (maw dat het bij mij nog wel even duurt :')). Ik geloof nooit zo dat iedere vrouw hetzelfde is :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164149552
Oh dus hij had gewild dat je zijn vrouw zonder hem had uitgenodigd? Ondanks dat je al wat anders had gezegd? :') sorry hoor, maar dat is redelijk clueless. Anyway, richt je lekker op iets anders O+ ik zou maar vast beginnen met enveloppen schrijven ofzo :D :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:02:17 #78
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164149682
Naja.. wat een rare (re)acties van sommige (schoon)ouders zeg 8)7
Soms stuurt mij pa ook van die horkerige mailtjes waar ik me rot om voel, maar meestal blijkt dat gewoon zijn ondoordachte/ontactische manier van mailverkeer te zijn wat niet zo bedoeld is.
Maar zo'n mailtje zoals jij hebt gehad fazz, daar is niet veel ruimte voor 'verkeerde interpretatie' :{ Echt tssk!
En zooo herkenbaar.. ouders die al eeuwen gescheiden zijn en er nog een punt van maken tijdens verjaardagen enzo.. sjongejonge! :|W

Eigenlijk ben ik verder best wel makkelijk met rare opmerkingen van andere.. gewoon ene oor in.. andere oor uit :6

Mies officieel verlof *O*
Twink de box naar beneden en leuk van het feestje voor Boaz *O*
Ikke gefeliciteerd en Fazz ook nog gefeliciflapstaart! *O*
Hoera voor de wekenwissels *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164149742
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:55 schreef Crumpette het volgende:
Oh dus hij had gewild dat je zijn vrouw zonder hem had uitgenodigd? Ondanks dat je al wat anders had gezegd? :') sorry hoor, maar dat is redelijk clueless. Anyway, richt je lekker op iets anders O+ ik zou maar vast beginnen met enveloppen schrijven ofzo :D :P
Precies dat ja :{ En dan toch mezelf daar weer rot over voelen he :')

Met vriend besproken dat wij dus later NOOIT zo gaan worden. Geen verplichtingen voor onze kinderen later, ze moeten langs komen omdat het fijn is bij ons en ze ons graag willen zien; niet omdat het een verplichting is.
pi_164149786
Fijn dat jij weer een opsomming post van alle highlights hier Rady, ik ben nog niet helemaal ingelezen :7

Schaamteloze +1 dan :P

Miezziej :* lijkt me zo verdrietig als je je gezin niet meer kunt delen met je 1 van je ouders :'(
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:14:56 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_164149916
Wat een vervelend oudergedoe allemaal :* Ik kan er gelukkig niet over meepraten - naja, soms zou ik wel willen dat ik nog kon zeiken over wat m'n moeder had gezegd maar ja. Da's een ander hoofdstuk. Dus miezziej, ik voel je ;) :*

Het enige wat me blijft verbazen is dat mijn SM elke keer als ze vraagt of ik "last heb", en ik zeg dat ik moe ben, antwoordt met: Dat hoort niet he, hahahaha!
Volgens haar hoor je pas het derde trimester moe te zijn. Het eerste trimester ben je misselijk, het tweede word je dik, en het derde ben je moe. Ok. :P
(het is ook lastig als je zelf vijf keer zwanger bent geweest. Dan denk je volgens mij dat alle zwangerschappen altijd hetzelfde zijn :'))

Anyway. Vandaag is volgens de laatste meting mijn embryo een foetus geworden!
Daar drinken we maar een kruidenthee op c_/
disclaimer
pi_164150190
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Miezziej het volgende:
Sommige (schoon)ouders :X

Mijn SM is over het algemeen wel lief. Soms een beetje.. stellig ofzo :P Ze zegt dat bij bijvoorbeeld iedere vrouw de buik heel laag hangt een paar dagen voor de bevalling (maw dat het bij mij nog wel even duurt :')). Ik geloof nooit zo dat iedere vrouw hetzelfde is :P

SPOILER
Je spoiler is deels herkenbaar. De vader van mn man is al jaren niet meer in beeld, heb de man nog nooit gezien en dat gaat ws ook niet gebeuren, inmiddels heeft schoonma al een paar jaar een nieuwe vriend, samen huis gekocht en toch heb ik er zo'n moeite mee als hij zichzelf opa noemt over onze kinderen... Nu vind ik het ook echt een kwal van een vent, met vieze rare opmerkingen maar dan nog,
De band met schoonma was altijd wel oke, maar het laatste jaar is dat ook ruk.

Mijn ouders zijn schatten, al noemt mn vader mij de laatste tijd vaak dik :P
Ik kan altijd op ze rekenen. O+
S. 2014
J. 2016
pi_164150335
Hier normaal toch altijd een lieve sm, alleen de opmerking dat de baby echt niet tussen een bepaalde datum moest komen (week voor de uitgerekende datum) omdat ze dan met zn alle op vakantie waren schoot een beetje verkeerd....heb gezegd dat ik t echt niet binnen hou als die kleine eruit wil hoor :{w mijn schoonvader is helemaal een geval apart.... _O-
Mijn ouders hebben al gezegd ons flint te komen ophalen na de bevalling alleen ben ik er nog niet uit of ik dat wil wil het voor hem zo gewoon mogelijk...maar naar opa en oma is wel echt een feestje....lastig...

Verder sinds donderdag met verlof !! Vriendlief gisteren de babykamer afgemaakt dus morgen boven alles poetsen en dan is het klaar!
Vandaag lekker quality time met mn grote vriend morgen en woensdag mag hij weer gaan spelen op het kinderdagverblijf
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:40:33 #84
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164150361
Mijn schoonmoeder is extreem betuttelend, een soort zwarte vlek voor mij. Dan krabbel ik even op mijn rug gister en hoor ik: OH HEB JE JEUK? Of als ik gaap hoor ik: O GAAP MAAR HOOR MEISJE, HET IS ALLEMAAL NIET MAKKELIJK.

Resultaat is dat ik bij de vraag of alles goed gaat, antwoord: ja, alles goed. Punt.

Afijn, ander onderwerp hoor, ik word er kriegel van. En kudels voor diegenen die het niet kunnen delen met een dierbare, dat is even iets van een andere orde :*
pi_164150397
Oh lord dat betuttelende is ook irritant zeg :D :r.

Ik verbaas me hier in Z&G weer eens hoe onvolwassen sommige mensen (waar jullie over schrijven dan hè) zijn. Echt hebben ze dan zelf niet door hoe triest enzo :').

Gelukkig zie ik niet zoveel mensen dus lekker rustig *O*.
pi_164150401
Foetus voor SQ! *O*

Klinkt ook herkenbaar Gewoonmezelf, deze man heeft ook vaak van die rare opmerkingen. "Buik groter dan het kontje" enzo :X

Vandaag is mijn man jarig. Ziet er niet naar uit dat ik de baby cadeau kan geven helaas :+
pi_164150440
Lastig met al die ouders en schoonouders.. Ik heb hele makkelijke gelukkig alleen is schoonvader met vriendin aan het verhuizen in Duitsland (2,5 uur rijden ofzo) en man moest vandaag en morgen helpen en komt dus vannacht ook niet thuis -O- vonden wij beide niet leuk maar konden moeilijk nee zeggen, hij heeft ook veel voor ons gedaan de laatste tijd.

Nesteldrang kickt in, alles moet NU op orde, de logeerkamer (annex rommelkamer annex omkleedkamer) moest opgeruimd worden (why?), de laatste dingen moesten gehaald worden en man moest de stofzuiger naar boven zetten zodat ik daar kan schoonmaken en zuigen.

En de bedklossen zijn er. Pff nou dan ben je hoogzwanger _O-

36 weken vandaag!

Edit:miez gefeliciteerd met je man!
pi_164150509
Flauw van je Miez. :{w Maar wel gefeliciteerd! *O*

Ik denk dat het inderdaad heel erg afhankelijk is van de band die je met de aangetrouwde man/vrouw hebt of je het wel of niet oké vindt dat deze persoon zich opa/oma noemt. Man heeft het aan beide kanten (beide opa's zijn hertrouwd na scheiding/overlijden van eerste vrouw) en beschouwt beide nieuwe vrouwen echt als oma. Het zijn ook beide hele lieve mensen. O+
pi_164150587
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:42 schreef Miezziej het volgende:
Foetus voor SQ! *O*

Klinkt ook herkenbaar Gewoonmezelf, deze man heeft ook vaak van die rare opmerkingen. "Buik groter dan het kontje" enzo :X

Vandaag is mijn man jarig. Ziet er niet naar uit dat ik de baby cadeau kan geven helaas :+
:X

SPOILER
Gefeliciteerd met je man!
S. 2014
J. 2016
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:52:49 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164150609
Van mij mag alle visite zo lang blijven als ze willen. Ik kom toch niet beneden :+. Ze mogen met max 3 tegelijk zachtjes op de slaapkamer komen kijken, meestal gaan ze dan na een paar minuten kijken weer naar beneden. Mijn man duwt ze vervolgens wel een stofdoek, vaatdoek of mand met wasgoed in de handen als ze te lang blijven :7.
En anders kunnen ze mooi kuiken vermaken, met hem naar de speeltuin ofzo.
KuikenGuppy
pi_164150684
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

SPOILER
Sensueel gebeuren hoor, dat kindbaren. :9~
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:58:50 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164150753
Oh ik loop alweer 3 onderwerpen achter zie ik, nevermind :').

Heb net een van de benches van de honden helemaal uitgesopt en schoon gemaakt. Eigenlijk wil ik de tweede bench ook nog doen, maar ben bek af :').
Ik had ook nog een potentiële nieuwe hulp over de vloer voor kennismaking, heel fijn. En morgen komt mijn lieve mama een dagje helpen met alles O+.
KuikenGuppy
pi_164150857
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

SPOILER

En bedankt voor de felicitaties! :D
pi_164150998
Zijn er hier toevallig nog meer die aan een kraamfeest zitten te denken?

Ik zit een beetje de voors tegen de naas af te wegen. Het enige nadeel wat ik nu voor mezelf kan bedenken is dat ik het zo onpersoonlijk vind. En dat we dan iets van een locatie binnen moeten fixen gezien het tijdstip in het jaar. Er komt dan teveel volk om dat allemaal maar binnen in buis te hebben denk ik. Verder eigenlijk alleen maar voordelen tot nog toe.
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:14:15 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164151069
Dat is zo persoonlijk Twinkle :) Mij lijkt het teveel 'gedoe'.

De enveloppen zijn geschreven. Dikke check!
En ik zit al meer dan een uur op een bureaustoel zonder zeurende ribben. Zou hij dan definitief gezakt zijn?
pi_164151130
Zo'n kraamfeest lijkt mij ook te veel 'gedoe' al zie ik al die visite ook nog niet echt zitten. Het is niet voor niks dat ik mijn verjaardag niet vier. Maar misschien ben ik tzt wel zo trots dat iedereen gelijk langs mag komen :')

Wij doen de kaartjes via kaartje2go, je maakt een adreslijst aan en als je bestelt worden alle kaartjes gelijk naar de goede persoon gestuurd. Lekker makkelijk. Alleen ken ik niet alle familie van man's kant dus die moet helpen met adresboekje van zijn moeder over te typen. En nog wat losse adressen die ik nog niet weet. Ik ga zo de helft vergeten daarvan :')
pi_164151176
Nou ja ook met in mijn achterhoofd dat Djenna dus eind oktober jarig is. En hoe lief en leuk ik iedereen ook vins .. ik merkte bij Boaz al dat ik geen zin heb om weeeeeekenlang een paar keer per week (voornamelijk het weekend) volk over de vloer te hebben. Met als kers op de taart dus Djenna's verjaardag. Dan liever een paar rustige weekenden en 1 keer een druk knalfeestweekend.

Keuzez .. keuzes .. :X
pi_164151220
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou ja ook met in mijn achterhoofd dat Djenna dus eind oktober jarig is. En hoe lief en leuk ik iedereen ook vins .. ik merkte bij Boaz al dat ik geen zin heb om weeeeeekenlang een paar keer per week (voornamelijk het weekend) volk over de vloer te hebben. Met als kers op de taart dus Djenna's verjaardag. Dan liever een paar rustige weekenden en 1 keer een druk knalfeestweekend.

Keuzez .. keuzes .. :X
Dat kan ik mij ook voorstellen inderdaad. Niet ergens een wijkgebouw ofzo dat makkelijk af te huren is voor weinig geld?
pi_164151250
Zoals het op mij overkomt heb je de keus al gemaakt Twink ;)
pi_164151483
Ja BE je hebt denk ik gelijk :D
nou ik zat inderdaad te bedenken of we niet ergens dan een zaaltje kunne fixen. Maar duhh .. mijn schoonouders hebben een mega groepsaccommodatie. Weliswaar niet in onze woonplaats maar de mensen die we willen uitnodigen komen toch overal en nergens vandaan. Dus of ze nu naar ons huis rijden of naar het adres van de accommodatie boeit dan ook niet.

Overdekt..ruimte zat voor spelende kinderen en toch in het zicht van de ouders.

I just made my choice :+
nu man nog overhalen :') :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')