abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164149532
Sommige (schoon)ouders :X

Mijn SM is over het algemeen wel lief. Soms een beetje.. stellig ofzo :P Ze zegt dat bij bijvoorbeeld iedere vrouw de buik heel laag hangt een paar dagen voor de bevalling (maw dat het bij mij nog wel even duurt :')). Ik geloof nooit zo dat iedere vrouw hetzelfde is :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164149552
Oh dus hij had gewild dat je zijn vrouw zonder hem had uitgenodigd? Ondanks dat je al wat anders had gezegd? :') sorry hoor, maar dat is redelijk clueless. Anyway, richt je lekker op iets anders O+ ik zou maar vast beginnen met enveloppen schrijven ofzo :D :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:02:17 #78
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164149682
Naja.. wat een rare (re)acties van sommige (schoon)ouders zeg 8)7
Soms stuurt mij pa ook van die horkerige mailtjes waar ik me rot om voel, maar meestal blijkt dat gewoon zijn ondoordachte/ontactische manier van mailverkeer te zijn wat niet zo bedoeld is.
Maar zo'n mailtje zoals jij hebt gehad fazz, daar is niet veel ruimte voor 'verkeerde interpretatie' :{ Echt tssk!
En zooo herkenbaar.. ouders die al eeuwen gescheiden zijn en er nog een punt van maken tijdens verjaardagen enzo.. sjongejonge! :|W

Eigenlijk ben ik verder best wel makkelijk met rare opmerkingen van andere.. gewoon ene oor in.. andere oor uit :6

Mies officieel verlof *O*
Twink de box naar beneden en leuk van het feestje voor Boaz *O*
Ikke gefeliciteerd en Fazz ook nog gefeliciflapstaart! *O*
Hoera voor de wekenwissels *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164149742
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:55 schreef Crumpette het volgende:
Oh dus hij had gewild dat je zijn vrouw zonder hem had uitgenodigd? Ondanks dat je al wat anders had gezegd? :') sorry hoor, maar dat is redelijk clueless. Anyway, richt je lekker op iets anders O+ ik zou maar vast beginnen met enveloppen schrijven ofzo :D :P
Precies dat ja :{ En dan toch mezelf daar weer rot over voelen he :')

Met vriend besproken dat wij dus later NOOIT zo gaan worden. Geen verplichtingen voor onze kinderen later, ze moeten langs komen omdat het fijn is bij ons en ze ons graag willen zien; niet omdat het een verplichting is.
pi_164149786
Fijn dat jij weer een opsomming post van alle highlights hier Rady, ik ben nog niet helemaal ingelezen :7

Schaamteloze +1 dan :P

Miezziej :* lijkt me zo verdrietig als je je gezin niet meer kunt delen met je 1 van je ouders :'(
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:14:56 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_164149916
Wat een vervelend oudergedoe allemaal :* Ik kan er gelukkig niet over meepraten - naja, soms zou ik wel willen dat ik nog kon zeiken over wat m'n moeder had gezegd maar ja. Da's een ander hoofdstuk. Dus miezziej, ik voel je ;) :*

Het enige wat me blijft verbazen is dat mijn SM elke keer als ze vraagt of ik "last heb", en ik zeg dat ik moe ben, antwoordt met: Dat hoort niet he, hahahaha!
Volgens haar hoor je pas het derde trimester moe te zijn. Het eerste trimester ben je misselijk, het tweede word je dik, en het derde ben je moe. Ok. :P
(het is ook lastig als je zelf vijf keer zwanger bent geweest. Dan denk je volgens mij dat alle zwangerschappen altijd hetzelfde zijn :'))

Anyway. Vandaag is volgens de laatste meting mijn embryo een foetus geworden!
Daar drinken we maar een kruidenthee op c_/
disclaimer
pi_164150190
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Miezziej het volgende:
Sommige (schoon)ouders :X

Mijn SM is over het algemeen wel lief. Soms een beetje.. stellig ofzo :P Ze zegt dat bij bijvoorbeeld iedere vrouw de buik heel laag hangt een paar dagen voor de bevalling (maw dat het bij mij nog wel even duurt :')). Ik geloof nooit zo dat iedere vrouw hetzelfde is :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler is deels herkenbaar. De vader van mn man is al jaren niet meer in beeld, heb de man nog nooit gezien en dat gaat ws ook niet gebeuren, inmiddels heeft schoonma al een paar jaar een nieuwe vriend, samen huis gekocht en toch heb ik er zo'n moeite mee als hij zichzelf opa noemt over onze kinderen... Nu vind ik het ook echt een kwal van een vent, met vieze rare opmerkingen maar dan nog,
De band met schoonma was altijd wel oke, maar het laatste jaar is dat ook ruk.

Mijn ouders zijn schatten, al noemt mn vader mij de laatste tijd vaak dik :P
Ik kan altijd op ze rekenen. O+
S. 2014
J. 2016
pi_164150335
Hier normaal toch altijd een lieve sm, alleen de opmerking dat de baby echt niet tussen een bepaalde datum moest komen (week voor de uitgerekende datum) omdat ze dan met zn alle op vakantie waren schoot een beetje verkeerd....heb gezegd dat ik t echt niet binnen hou als die kleine eruit wil hoor :{w mijn schoonvader is helemaal een geval apart.... _O-
Mijn ouders hebben al gezegd ons flint te komen ophalen na de bevalling alleen ben ik er nog niet uit of ik dat wil wil het voor hem zo gewoon mogelijk...maar naar opa en oma is wel echt een feestje....lastig...

Verder sinds donderdag met verlof !! Vriendlief gisteren de babykamer afgemaakt dus morgen boven alles poetsen en dan is het klaar!
Vandaag lekker quality time met mn grote vriend morgen en woensdag mag hij weer gaan spelen op het kinderdagverblijf
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:40:33 #84
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164150361
Mijn schoonmoeder is extreem betuttelend, een soort zwarte vlek voor mij. Dan krabbel ik even op mijn rug gister en hoor ik: OH HEB JE JEUK? Of als ik gaap hoor ik: O GAAP MAAR HOOR MEISJE, HET IS ALLEMAAL NIET MAKKELIJK.

Resultaat is dat ik bij de vraag of alles goed gaat, antwoord: ja, alles goed. Punt.

Afijn, ander onderwerp hoor, ik word er kriegel van. En kudels voor diegenen die het niet kunnen delen met een dierbare, dat is even iets van een andere orde :*
pi_164150397
Oh lord dat betuttelende is ook irritant zeg :D :r.

Ik verbaas me hier in Z&G weer eens hoe onvolwassen sommige mensen (waar jullie over schrijven dan hè) zijn. Echt hebben ze dan zelf niet door hoe triest enzo :').

Gelukkig zie ik niet zoveel mensen dus lekker rustig *O*.
pi_164150401
Foetus voor SQ! *O*

Klinkt ook herkenbaar Gewoonmezelf, deze man heeft ook vaak van die rare opmerkingen. "Buik groter dan het kontje" enzo :X

Vandaag is mijn man jarig. Ziet er niet naar uit dat ik de baby cadeau kan geven helaas :+
pi_164150440
Lastig met al die ouders en schoonouders.. Ik heb hele makkelijke gelukkig alleen is schoonvader met vriendin aan het verhuizen in Duitsland (2,5 uur rijden ofzo) en man moest vandaag en morgen helpen en komt dus vannacht ook niet thuis -O- vonden wij beide niet leuk maar konden moeilijk nee zeggen, hij heeft ook veel voor ons gedaan de laatste tijd.

Nesteldrang kickt in, alles moet NU op orde, de logeerkamer (annex rommelkamer annex omkleedkamer) moest opgeruimd worden (why?), de laatste dingen moesten gehaald worden en man moest de stofzuiger naar boven zetten zodat ik daar kan schoonmaken en zuigen.

En de bedklossen zijn er. Pff nou dan ben je hoogzwanger _O-

36 weken vandaag!

Edit:miez gefeliciteerd met je man!
pi_164150509
Flauw van je Miez. :{w Maar wel gefeliciteerd! *O*

Ik denk dat het inderdaad heel erg afhankelijk is van de band die je met de aangetrouwde man/vrouw hebt of je het wel of niet oké vindt dat deze persoon zich opa/oma noemt. Man heeft het aan beide kanten (beide opa's zijn hertrouwd na scheiding/overlijden van eerste vrouw) en beschouwt beide nieuwe vrouwen echt als oma. Het zijn ook beide hele lieve mensen. O+
pi_164150587
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:42 schreef Miezziej het volgende:
Foetus voor SQ! *O*

Klinkt ook herkenbaar Gewoonmezelf, deze man heeft ook vaak van die rare opmerkingen. "Buik groter dan het kontje" enzo :X

Vandaag is mijn man jarig. Ziet er niet naar uit dat ik de baby cadeau kan geven helaas :+
:X

SPOILER
Gefeliciteerd met je man!
S. 2014
J. 2016
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:52:49 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164150609
Van mij mag alle visite zo lang blijven als ze willen. Ik kom toch niet beneden :+. Ze mogen met max 3 tegelijk zachtjes op de slaapkamer komen kijken, meestal gaan ze dan na een paar minuten kijken weer naar beneden. Mijn man duwt ze vervolgens wel een stofdoek, vaatdoek of mand met wasgoed in de handen als ze te lang blijven :7.
En anders kunnen ze mooi kuiken vermaken, met hem naar de speeltuin ofzo.
KuikenGuppy
pi_164150684
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

SPOILER
Sensueel gebeuren hoor, dat kindbaren. :9~
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:58:50 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164150753
Oh ik loop alweer 3 onderwerpen achter zie ik, nevermind :').

Heb net een van de benches van de honden helemaal uitgesopt en schoon gemaakt. Eigenlijk wil ik de tweede bench ook nog doen, maar ben bek af :').
Ik had ook nog een potentiële nieuwe hulp over de vloer voor kennismaking, heel fijn. En morgen komt mijn lieve mama een dagje helpen met alles O+.
KuikenGuppy
pi_164150857
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

SPOILER

En bedankt voor de felicitaties! :D
pi_164150998
Zijn er hier toevallig nog meer die aan een kraamfeest zitten te denken?

Ik zit een beetje de voors tegen de naas af te wegen. Het enige nadeel wat ik nu voor mezelf kan bedenken is dat ik het zo onpersoonlijk vind. En dat we dan iets van een locatie binnen moeten fixen gezien het tijdstip in het jaar. Er komt dan teveel volk om dat allemaal maar binnen in buis te hebben denk ik. Verder eigenlijk alleen maar voordelen tot nog toe.
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:14:15 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164151069
Dat is zo persoonlijk Twinkle :) Mij lijkt het teveel 'gedoe'.

De enveloppen zijn geschreven. Dikke check!
En ik zit al meer dan een uur op een bureaustoel zonder zeurende ribben. Zou hij dan definitief gezakt zijn?
pi_164151130
Zo'n kraamfeest lijkt mij ook te veel 'gedoe' al zie ik al die visite ook nog niet echt zitten. Het is niet voor niks dat ik mijn verjaardag niet vier. Maar misschien ben ik tzt wel zo trots dat iedereen gelijk langs mag komen :')

Wij doen de kaartjes via kaartje2go, je maakt een adreslijst aan en als je bestelt worden alle kaartjes gelijk naar de goede persoon gestuurd. Lekker makkelijk. Alleen ken ik niet alle familie van man's kant dus die moet helpen met adresboekje van zijn moeder over te typen. En nog wat losse adressen die ik nog niet weet. Ik ga zo de helft vergeten daarvan :')
pi_164151176
Nou ja ook met in mijn achterhoofd dat Djenna dus eind oktober jarig is. En hoe lief en leuk ik iedereen ook vins .. ik merkte bij Boaz al dat ik geen zin heb om weeeeeekenlang een paar keer per week (voornamelijk het weekend) volk over de vloer te hebben. Met als kers op de taart dus Djenna's verjaardag. Dan liever een paar rustige weekenden en 1 keer een druk knalfeestweekend.

Keuzez .. keuzes .. :X
pi_164151220
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou ja ook met in mijn achterhoofd dat Djenna dus eind oktober jarig is. En hoe lief en leuk ik iedereen ook vins .. ik merkte bij Boaz al dat ik geen zin heb om weeeeeekenlang een paar keer per week (voornamelijk het weekend) volk over de vloer te hebben. Met als kers op de taart dus Djenna's verjaardag. Dan liever een paar rustige weekenden en 1 keer een druk knalfeestweekend.

Keuzez .. keuzes .. :X
Dat kan ik mij ook voorstellen inderdaad. Niet ergens een wijkgebouw ofzo dat makkelijk af te huren is voor weinig geld?
pi_164151250
Zoals het op mij overkomt heb je de keus al gemaakt Twink ;)
pi_164151483
Ja BE je hebt denk ik gelijk :D
nou ik zat inderdaad te bedenken of we niet ergens dan een zaaltje kunne fixen. Maar duhh .. mijn schoonouders hebben een mega groepsaccommodatie. Weliswaar niet in onze woonplaats maar de mensen die we willen uitnodigen komen toch overal en nergens vandaan. Dus of ze nu naar ons huis rijden of naar het adres van de accommodatie boeit dan ook niet.

Overdekt..ruimte zat voor spelende kinderen en toch in het zicht van de ouders.

I just made my choice :+
nu man nog overhalen :') :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')