O mijn nekharen gaan overeind staan van die mensen die alleen aan zichzelf denken of niet bepaald genuanceerde reacties geven

... ik heb zelf aardig het hart op de tong liggen zeg maar (

) .. dus ik flats er dan meestal gelijk wel een opmerking overheen
Wij merkten bij Boaz dat er toch wel minder kraamvisite was. Vonden we opzich niet zo erg, want bij Djenna was het echt veul en overwelming. Ik zit ook nog steeds met het idee van een kraamfeest in mijn hoofd voor dit kindje. Maar dan wordt het waarschijnlijk al gauw eind oktober en dan is het mooie weer ook wel weer voorbij + Djenna is eind oktober jarig. Hmm hmm hmm what to do ... Nog maar eens met manlief over hebben.
Vandaag 33 weken

.. Het schiet op!
Gisteren verjaardag gehouden van Boaz. Dat betekent dat nu de box naar beneden kan en ik me echt bezig ga houden met de laatste voorbereidingen
En wat een gedoe dit keer met de eerste kleertjes zeg. Bij de hema vond ik niks naar mijn smaak, bij prenatal niet .. bij H&M niet .. nergens niet

... Uiteindelijk toch maar bij Hema iets uit de collectie van Jip en Janneke en Takkie besteld .. hoewel ik het meer voor jongens vind maar goed. Maar manlief vond het wel super schattig en de bom

. Dus die kan ook weer van het lijstje af
Zo, de rommel is hier weer aan kant. Er is gezogen en gedweild. En nu voor de rest van de dag chillen