waarom zijn ze boos op jouwquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan t zelf ook niet, heb zelfs zo'n hoe met boze klanten omgaan shit aangevraagd
Dat vind ik ook wel ja, heb ik ook aangegeven dat ik daar moeite mee heb omdat het ook gewoon echt een kutbedrijf is, en zoveel werkgevers die complete cases verneuken waardoor jij shit op je krijgt. Moet niet te gek worden allemaal want dan gaat dat echt een issue wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
zou sowieso niet professioneel kunnen zijn voor een groot bedrijf waar je geen feel mee hebt
hopelijk niet op deze manierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:05 schreef Fok-it het volgende:
Dat vind ik ook wel ja, heb ik ook aangegeven dat ik daar moeite mee heb omdat het ook gewoon echt een kutbedrijf is,
wie geprikt van legiaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Legia staat achter tegen Wisla Plock. Ga je demonstreren?
quote:
Gewoon naar de volgende in de rij tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef supersof het volgende:
Mijn date heeft afgezegd omdat hij een verjaardag had. Saai
eet je dat wel met banaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen lekker lang en uitgebreid koken.
Alle ingrediënten voor een heerlijke chili con carne zijn in huis.
Het water loopt me nu al in de mond.
nahh, hij zei dat ie het goed ging makenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon naar de volgende in de rij toch
tegen wie moeten zequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, de vierde voorronde is normaal een formaliteit.
Uit Arnhem?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nahh, hij zei dat ie het goed ging maken
Ja, die loting is pas vrijdag. Eerst nog een tweede wedstrijd tegen Trencin. In Trencin werd het 0-1.quote:
nope, wel dichtbijquote:
hoe kan het dan formaliteit zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die loting is pas vrijdag. Eerst nog een tweede wedstrijd tegen Trencin. In Trencin werd het 0-1.
bijna altijd omdat ze iets niet willen wat niet kanquote:
jezus wat een proletenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bijna altijd omdat ze iets niet willen wat niet kanom 11 uur ontbijt claimen terwijl het tot half 11 is, moeten betalen voor extra saus wat ze niet willen blablablabla
Eten er mensen chili met banaan?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bijna altijd omdat ze iets niet willen wat niet kanom 11 uur ontbijt claimen terwijl het tot half 11 is, moeten betalen voor extra saus, wat ze natuurlijk niet willen blablablabla
hoe goedkoper, hoe meer gezeikquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jezus wat een proleten
bij ikea gaan eten en dan ook nog klagen
jezus
hoe duur is dat ontbijtje bij jullie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bijna altijd omdat ze iets niet willen wat niet kanom 11 uur ontbijt claimen terwijl het tot half 11 is, moeten betalen voor extra saus, wat ze natuurlijk niet willen blablablabla
Ja wij wel. Erg lekker. Gewoon rauw erbij. Zou je eens moeten proberen als je er zin in hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eten er mensen chili met banaan?
Ik niet in ieder geval.
Tomaat, paprika, ui, knoflook, gehakt, oregano, chilipepers, koriander, zwarte bonen, ander soort bonen, bier/wijn, en wat kruiden.
iig meer proletarisch gezeikquote:
maar dit is wel bij elk groot bedrijf een issue: andere mensen verneuken het, moet jij oplossenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel ja, heb ik ook aangegeven dat ik daar moeite mee heb omdat het ook gewoon echt een kutbedrijf is, en zoveel werkgevers die complete cases verneuken waardoor jij shit op je krijgt. Moet niet te gek worden allemaal want dan gaat dat echt een issue worden
dat is idd de kern van loonslavenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dit is wel bij elk groot bedrijf een issue: andere mensen verneuken het, moet jij oplossen
Echt nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wij wel. Erg lekker. Gewoon rauw erbij. Zou je eens moeten proberen als je er zin in hebt
dit klinkt wel spannendquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nahh, hij zei dat ie het goed ging maken
Ja, en hij zei ook van: 80 procent is tevreden maar dat hoor je niet want die bellen ook niet, en dat is natuurlijk ook wel ozquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dit is wel bij elk groot bedrijf een issue: andere mensen verneuken het, moet jij oplossen
Oh jammer. Vind het wel lekker dat zoete erbij. Maar zonder is het ook lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt nog nooit gehoord.
Maar goed, zijn ook mensen die er chocola of iets doorheen doen.
Het is dat ik niet van banaan houd, anders had ik het wel geprobeerd.
Ja dat vind ik ook welquote:
Ja, leidinggevende dit dat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Vragen ook veel mensen naar de manager fokkie
Wel slecht dat je niet kan doorverbinden naar iemand hogerop.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, leidinggevende dit dat.
Terwijl dat gewoon floorwalkers zijn die je wel helpen maar net zo goed maar werknemers zijnWillen vaak dan ook niet het gesprek overnemen,wat an sich logisch is. Waar klanten dan weer boos om worden
Was een vrouw, die bleef gewoon herhaaldelijk IK WIL JE SUPERVISOR SPREKEN, IK WIL JE SUPERVISOR GEWOON SPREKEN, ik hang niet op hoor.
Nee maar ik wel, fijne dag mevrouwOpzouten
Nope. Alleen naar andere afdelingen. Mja. Je zit niet bij Vodafone he. Je zit in callcenterquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel slecht dat je niet kan doorverbinden naar iemand hogerop.
Ja dat ben je in weze ook, terwijl je 2 weken training hebt gehadquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Want dan maken ze je eindverantwoordelijke
Apart.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh jammer. Vind het wel lekker dat zoete erbij. Maar zonder is het ook lekker.
Of Chili con carne met ketchup mmmm
lekker manquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had gister saunatje en massagetje.
HEERLIJK.
Waar ga jij graag saunaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker man
moet ik ook nodig eens doen
weet ik (nog) niet. Had gisteren pas date 1quote:
nee dat lijkt me niet zo lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apart.
Eet je ook je macaroni met zilveruien?
Hoor ik ook wel eens van mensen uit het oosten.
Kan je niet rood staan met je rekening?quote:
als het echt nodig is, heb ik nog wel ergens geld, maar zit daar liever niet aanquote:
gewoon even creditcard maxen, ja tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
als het echt nodig is, heb ik nog wel ergens geld, maar zit daar liever niet aan
Nee dat heb ik uitgeschakeld. Anders gaat het niet goedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je niet rood staan met je rekening?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat heb ik uitgeschakeld. Anders gaat het niet goed
die heb ik niet hahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon even creditcard maxen, ja toch
Oefquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon even creditcard maxen, ja toch
gewoon niets uitgeven wat je niet terugkan betalenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oef
Neem nooit meer creditcard
Zware schulden dan gelijk weer
Ja dat was het probleemquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon niets uitgeven wat je niet terugkan betalen
ohquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was het probleem
Denken dat je dat kan
Nou ja, heb geen negatieve bkr gekregen ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh
dan wordt het sowieso lastig om er nog een te krijgen denk ik
maar kan dus echt niks leuks doen met vriendinnen ofzo, geen terrasjes of even wat lekkers halenquote:
Ze vragen gewoon je cc geschiedenis aan en hoe snel je schulden afbetaald hebquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, heb geen negatieve bkr gekregen ofzo
skere dates danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
maar kan dus echt niks leuks doen met vriendinnen ofzo, geen terrasjes of even wat lekkers halen
ja hij heeft nu afgezegd dus moet de komende vier betalenquote:
En? Wat vind je ervan?quote:
Dan is het wel een blijvertje als hij dat zou doen jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij heeft nu afgezegd dus moet de komende vier betalen
daarna heb ik wel weer geld
(grapje he)
Vies ongezond voor jou doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben de hele avond alleen thuis.
Dus ik ga HEERLIJK in mn joggingbroek en ZONDER shirt FOK!ken en zometeen KEBAB bestellen
Ja zeker.quote:
sowiesoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het wel een blijvertje als hij dat zou doen ja
mag je dat normaal niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben de hele avond alleen thuis.
Dus ik ga HEERLIJK in mn joggingbroek en ZONDER shirt FOK!ken en zometeen KEBAB bestellen
Zoals?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
sowieso
tenzij ik iets slechts ontdek
kebabgodquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ik heb denk ik echt al maanden geen kebab gegeten
J?quote:
nicequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon wederom een fles 1 million paco rabanne
Dat ie vreemd gaat ofzo, of als hij heel raar doet. of als hij nu opeens raar gaat praten en onbeschoft doet.quote:
wat je net opnoemdequote:
Ewaquote:
oh jawel hoorquote:
op een terrasje gezetenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof, wat heb je je eerste date met die jongen gedaan?
heerlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon wederom een fles 1 million paco rabanne
Heb je ook weleens dates gehad dat je na een uurtje al op hem afgeknapt was?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat ie vreemd gaat ofzo, of als hij heel raar doet. of als hij nu opeens raar gaat praten en onbeschoft doet.
weet niet, kan van alles zijn
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon prima geurtje, niet te duur.
Dikke prima.
Hoe is werkje.quote:
dacht trouwens dat je langer in moskou zou blijvenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh jawel hoor
behalve zonder shirt hele avond FOK!ken
dinsdag heenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht trouwens dat je langer in moskou zou blijven
maar ben besef van tijd helemaal kwijt eerlijk gezegd.
Voor mijn gevoel ben je er twee dagen geweest
Goed hoor, maar net al besprokenquote:
Ja hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook weleens dates gehad dat je na een uurtje al op hem afgeknapt was?
hoe gaat het bij jou?quote:
Doe je andere niet aan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor, maar net al besprokenDoe ik andere hier niet aan
Bij jou? Wil je nog steeds weg?
oh lolquote:
waar wil je heenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Toto69 het volgende:
Yes, ga denk ik vanaf deze week een paar weken overwerken om extra geld binnen te harken zodat ik eind sept. weg kan
Anderen*quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe je andere niet aan?
Yes, ga denk ik vanaf deze week een paar weken overwerken om extra geld binnen te harken zodat ik eind sept. weg kan
Tsjechië is een optie, maar ik zou ook wel zo'n TEFL stage willen doen. Maar dan moet ik even 2-3k spaargeld fixen + het lef om 2 maanden naar de andere kant v.d. wereld te gaan.quote:
quote:
?quote:
Ja, terrasje is altijd wel fijnste voor eerste date vind ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim, slim.
Hopelijk is het een blijvertje
Eerste dates lijken me ernstig vermoeiend.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, terrasje is altijd wel fijnste voor eerste date vind ik.
tjeschie is meer de andere kant van europaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tsjechië is een optie, maar ik zou ook wel zo'n TEFL stage willen doen. Maar dan moet ik even 2-3k spaargeld fixen + het lef om 2 maanden naar de andere kant v.d. wereld te gaan.
[..]
Denk ik ook niet nee, op een of andere manierquote:
lekker stadje hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk ik ook niet nee, op een of andere manier
dan heb ik het ook niet over tsjechie schatquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
tjeschie is meer de andere kant van europa
ja als je met de verkeerde op date gaat welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eerste dates lijken me ernstig vermoeiend.
gelukkig heb ik die onzin nooit hoeven te doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als je met de verkeerde op date gaat wel
oh sorry lieverdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan heb ik het ook niet over tsjechie schat
Ik hoorde van mn broertje dat Marok ook best cultuurshockje kan geven, misschien niet in Casa maar meer in Fez enzoquote:
is niet echt onzin als je een partner wil hebben ooitquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die onzin nooit hoeven te doen
Is wel spannend.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eerste dates lijken me ernstig vermoeiend.
als je er niet mee kan omgaan wel denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
I
[..]
Ik hoorde van mn broertje dat Marok ook best cultuurshockje kan geven, misschien niet in Casa maar meer in Fez enzo
ga je op eerste date gelijk uit de kleren?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel spannend.
De eerste aanrakingen, kijken hoe ze er uitziet onder haar kleren enzo.
uithuwelijkingen zijn zo slecht nog nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
is niet echt onzin als je een partner wil hebben ooit
wel aan het datenquote:
ja dus je hebt wel een eerste date gehad ooitquote:
Kom een langs zou ik zeggenquote:
Niet perse, maar kan me de laatste 8 jaar niet herinneren dat dit niet het geval was.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je op eerste date gelijk uit de kleren?
weet niet meer goedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dus je hebt wel een eerste date gehad ooit
wat een onzin he
wowquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom een langs zou ik zeggen
[..]
Niet perse, maar kan me de laatste 8 jaar niet herinneren dat dit niet het geval was.
chillings op schoolquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet meer goed
gewoon chillings zetten waarschijnlijk
Dat is iets wat me nooit zal interesseren ben ik bang.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
kijken hoe ze er uitziet onder haar kleren enzo.
tunequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
chillings op school
chillings op straat
dat is waar het deze chicks om gaat
ja was pas 14 hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Je had eerste date ook niks met haar gedaan toch Inso?Volgens mij zei je dat inderdaad, dat je alleen maar beetje gechilld had en gerookt
Daarvoor deed ik dat ook niet.quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is iets wat me nooit zal interesseren ben ik bang.
Of in ieder geval niet meer dan met kleren.
ik doe dit dus echt niet met dates hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Niet perse, maar kan me de laatste 8 jaar niet herinneren dat dit niet het geval was.
Met kleding aan zie je al of ze niet viesdik zijn tochquote:
Fquote:
ja, maar nog niet of het mooi lichaam is ja of te nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met kleding aan zie je al of ze niet viesdik zijn toch
Ik initieer het ook niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik doe dit dus echt niet met dates he
wat heb je danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar nog niet of het mooi lichaam is ja of te nee.
Ik heb nu soort skindisease lijkt het door dat verbranden, echt wtfje![]()
hoezo vermijd je seks?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarvoor deed ik dat ook niet.
Daarna gebeurde het gewoon. Is wel raar, want ik vermijd seks over het algemeen.
[..]
Niks mis mee.
playboyquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik initieer het ook niet.
Een was zelfs binnen 20 minuten. Ik zoende haar en ze deed gelijk haar kleren uit.
Zo raar.
ik ook niet, maar als het gebeurd zeg ik ook gewoon nee bedanktquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een was zelfs binnen 20 minuten. Ik zoende haar en ze deed gelijk haar kleren uit.
Zo raar.
had mn kont verbrand tooooooochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat heb je dan
mijn arm is ook nog niet zo optimaal als altijd
ik vind zoenen binnen 20 minuten ook wel raar op een eerste datequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo raar.
oh, ja niks. Is nu gewoon een stuk donkerder maar ziet er echt zo weird uit. Als grote pigmentvlek oidquote:
Mijn huid op mijn arm voelt heel naar als je erover heen gaat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja niks. Is nu gewoon een stuk donkerder maar ziet er echt zo weird uit. Als grote pigmentvlek oid
nee ben niet aan het daten, effe geen zin in ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
wel aan het daten
of wacht je op mortaxx
wat dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn huid op mijn arm voelt heel naar als je erover heen gaat.
Als de intentie seks is en vooraf al uitgesproken niet, maar anders wel erg snel lijkt me jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind zoenen binnen 20 minuten ook wel raar op een eerste date
Beetje ruw, weet niet goed hoe je het uitlegt.quote:
ja oke dan niet inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als de intentie seks is en vooraf al uitgesproken niet, maar anders wel erg snel lijkt me ja
ik wil lokje niet kwetsenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
wel eens gedaan maar idd wel wat snelquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind zoenen binnen 20 minuten ook wel raar op een eerste date
Weet niet.quote:
quote:
Hadden al gedm'd en gecamdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:51 schreef Crack_ het volgende:
en er zal vast wel wat vooraf zijn gegaan aan die van binnen 20 min.
Eigenlijk vrijwel alles.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn veel leukere dingen om samen te doen.
ohh, wat had je dan? Toch niet verbrandquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje ruw, weet niet goed hoe je het uitlegt.
Had het zelf niet door, tot het mij vertelt werd
Jawel mijn bovenarm was verbrand, al 2 weken terug ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh, wat had je dan? Toch niet verbrand
twee maanden praten pffffquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind binnen 20 minuten niet perse snel, als je al twee maanden veel met elkaar praat. Dan vind ik een dronken dude op een avondje stappen zoenen gekker
oh echtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel mijn bovenarm was verbrand, al 2 weken terug ofzo
nee alleen week 1quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echtpff
![]()
ja dit is nu 1,5 week terug.. het is jeukt hier nog steeds echt als een malle![]()
godverdomme godverdomme echt INSANE. Bij jou ook?
wat ordinairquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
ik heb maar met één persoon echt gedate maar toen gingen we wel zoenen op de eerste date
maar verder bleef het netjes
orlyquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
ik heb maar met één persoon echt gedate maar toen gingen we wel zoenen op de eerste date
Dit is een grapje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
ja, had dat met Tchock volgens mij. Misschien nog wel langer, maarja, was eerst natuurlijk ook nooit de intentie om elkaar uberhaupt ooit te gaan zien. Of om elkaar uberhaupt leuk te gaan vinden dus dan is twee maanden wel okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
twee maanden praten pffff
dat is lang
ja zoenen kan gewoon tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
oh pff, tips?quote:
het is al verveldquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh pff, tips?
En zie je ook iets aan je arm dan? Gaat niet vervellen oid dat dat het is?
Ja dan is het wel anders inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, had dat met Tchock volgens mij. Misschien nog wel langer, maarja, was eerst natuurlijk ook nooit de intentie om elkaar uberhaupt ooit te gaan zien. Of om elkaar uberhaupt leuk te gaan vinden dus dan is twee maanden wel oke. Moet je namelijk ook eerst achterkomen of je diegene leuk vind en dan nog er achter komen of die ander je leuk vind, op een datingwebsite oid is dat wel wat makkelijker
In R&P ben je conservatief als je geen open relatie met 2 transseksuelen hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Crack_ het volgende:
ik werd laatst conservatief genoemd omdat ik niet van one night stands zei te houden, CONSERVATIEF.![]()
hahahahaha
hoe lang doe jij er over doen bij tinder bijvoorbeeld, voordat je gaat daten?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan is het wel anders inderdaad.
Doe jij niet aan partnerruil tijdens je wekelijkse parenclub-uitje?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Crack_ het volgende:
ik werd laatst conservatief genoemd omdat ik niet van one night stands zei te houden, CONSERVATIEF.![]()
hahahahaha
wtfquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Crack_ het volgende:
hahahahaha
gvdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In R&P ben je conservatief als je geen open relatie met 2 transseksuelen hebt
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar bedoel dat ruwe, zie je dat?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is al verveld
ja het is nog steeds iets andere kleur
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wist ook gewoon niet wat ik moest zeggenquote:
Ja, heel ietsjes heb ik het idee.quote:
nou ja ligt eraan, meestal wacht ik wel totdat de jongen het vraagt en als hij dat niet doet dan vraag ik het na drie/vier weken ofzo?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe lang doe jij er over doen bij tinder bijvoorbeeld, voordat je gaat daten?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
terwijl ik erg graag naar mezelf kijk in de spiegel.
Ik ken er 1. En die zat op een niveau dat ze tippelde om meer te krijgen. Dat was heel erg. Gelukkig is ze nu al heel lang opgenomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:01 schreef Crack_ het volgende:
Inso, hoe zijn coke-verslaafden? Wat zijn dat voor mensen
En definitie coke-verslaafd in dit geval; iedere dag beetje om de dag door te komen of weet ik veel waarom
ohhh, nouja als je het niet zietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, heel ietsjes heb ik het idee.
Al had ik het niet door, terwijl ik erg graag naar mezelf kijk in de spiegel.
Had het pas door toen mn vriendin het voelde.
Mja mja, matige week moet ik wel bekennen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, nouja als je het niet zieten het is niks schadelijks, prima tochhh.
en hoe gaat het met je aankomen?
ahhhh, ja maandje klinkt wel okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja ligt eraan, meestal wacht ik wel totdat de jongen het vraagt en als hij dat niet doet dan vraag ik het na drie/vier weken ofzo?
maar jongen van nu vroeg het al na een paar dagen en uiteindelijk hebben we 1,5 week gepraat voordat we iets afspraken
jawelquote:
Ja narcistische mensen zijn vaak niet zo leuk, maar hmm oke. Thanks. Coke doe je nooit meer toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken er 1. En die zat op een niveau dat ze tippelde om meer te krijgen. Dat was heel erg. Gelukkig is ze nu al heel lang opgenomen.
Maar coke-verslaafden zijn echt heel erg vervelende, narcistische mensen vaak. Op het moment dat ze gebruiken.
Een beetje zoals ik alleen dan een paar factors erger, zo was ik ook op coke.
niet afgevallen = sowieso geen slechte week. Maar ook niet goed dus, jammerr. Morgen weer dagjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mja mja, matige week moet ik wel bekennen.
Maar in ieder geval niet afgevallen.
Het is echt een narcisten drug imo.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Ja narcistische mensen zijn vaak niet zo leuk, maar hmm oke. Thanks. Coke doe je nooit meer toch?
heb het liever zo hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhhh, ja maandje klinkt wel oke. Ja soms kun je gewoon doen en dan zie je wel, als het niks is dan byebye
Mis je coke net zo erg als alcohol?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt een narcisten drug imo.
Al kan je wel geweldig praten als je beide gebruikt.
Nee, gebruik niets meer. Behalve sigaretten.
Ja, dat snap ik niet als je het beide even erg mist, maar dat zal wel addict-dingetje zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Als dat sense maakt. Ik kan die trek vrij makkelijk tegengaan.
Terwijl ik met alcohol elke dag een dozijn triggers hebt dat ik wil drinken.
Ja en wiet toch, of ook gestopt?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt een narcisten drug imo.
Al kan je wel geweldig praten als je beide gebruikt.
Nee, gebruik niets meer. Behalve sigaretten.
ja, nouja kan ook negatief uitvallen tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
heb het liever zo hoor
we wisten nu nog bijna niks van elkaar, veel leuker om dat in het echt te doen haha
haha, ja dat je ook niet willen proberen te snappen denkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik niet als je het beide even erg mist, maar dat zal wel addict-dingetje zijn
Mijn hersenen betrekken coke minder in algemene zaken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik niet als je het beide even erg mist, maar dat zal wel addict-dingetje zijn
helemaal gestopt, vriendin ook (moest ook voor coschappen)quote:
Ah ja, het ligt natuurlijk ook sneller voor het grijpen de alcohol, betrekking op meer situaties enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn hersenen betrekken coke minder in algemene zaken.
Ik denk best vaak vrij rationeel "toch zou het wel lekker zijn om nu coke te gebruiken"
Terwijl ik bij vrijwel alles wat ik doe onbewust een trigger maak om te drinken
2 uur op een vliegveld wachten is echt een killerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja, het ligt natuurlijk ook sneller voor het grijpen de alcohol, betrekking op meer situaties enzo
En zeker als je vriendin gratis drank zit te zippen jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 uur op een vliegveld wachten is echt een killer
nippenquote:
oh nice nicequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helemaal gestopt, vriendin ook (moest ook voor coschappen)
Vond deze eigenlijk wel het makkelijkst van coke, drank, benzos.quote:
ahh, ja das met wiet wel probleempje hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond deze eigenlijk wel het makkelijkst van coke, drank, benzos.
Maar ik blowde ook niet echt voor het effect. Meer als een hardnekkige gewoonte.
hahahahahah ja dat KAN nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige waar ik zo erg aan erger zijn gestopte verslaafden die met zulke citaten komen:
"my worst day sober is better than my best day high"
de tering wat erger ik me aan die mensen.
Leugenaars zijn datquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige waar ik zo erg aan erger zijn gestopte verslaafden die met zulke citaten komen:
"my worst day sober is better than my best day high"
de tering wat erger ik me aan die mensen.
anonymous meetings zitten dan ook vol met hypocrieten en mooiweerpraters.quote:
Moet jij nog wekelijks/nmaandelijks terug naar kliniek trouwens?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anonymous meetings zitten dan ook vol met hypocrieten en mooiweerpraters.
mijn psych zit daar jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet jij nog wekelijks/nmaandelijks terug naar kliniek trouwens?
een aft?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
er zit een pijnlijk bultje op mijn tong
dat zit alleen op je wang tochquote:
oh dan denk ik dat het dat is jaquote:
Korter dan zou moeten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:27 schreef Crack_ het volgende:
hoe lang heb je nazorg gedaan Inso?
Ik was daar echt heeeel snel klaar meemaar vooral vanwege nieuwe groep
hoezo, te kort geweest dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Korter dan zou moeten.
Ik ben nog een tijdje voor een vriendin gegaan die daar nu nog zit (die van de coke)
Maar loop nog steeds bij psych van kliniek.
Omdat ik die nazorg wel nodig had gehad waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo, te kort geweest dan?
En helpt het je nu nog echt?
nou fijn dan toch, dat het zo ook beetje gedwongen isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik die nazorg wel nodig had gehad waarschijnlijk.
Jawel, opzich. Al is het maar als stok achter de deur, aangezien ik mn eigen terugval kans nog steeds op hoog beoordeel.
En er moet controle zijn op mn medicatie, dus zal er toch wel bij blijven lopen.
en ik ga nog wel eens naar aa meetings dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou fijn dan toch, dat het zo ook beetje gedwongen is
als het iets helpt, is het goedddd. En goed dat je daar wel tijd voor maakt allesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en ik ga nog wel eens naar aa meetings dus.
al vind ik die best kut, en geloof ik niet echt in hun stappenplan.
Maar het helpt toch wel iets om er naar toe te gaan en even bewust te zijn
Moet he.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als het iets helpt, is het goedddd. En goed dat je daar wel tijd voor maakt alles
ja das leven hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet he.
Nee, ben me er bewust genoeg van dat als ik niets doe ik zo terugval en ik mn hele leven er wel mee bezig zal zijn dusja
welk onderwerpquote:
Nee dat is niet raar, die heb je nodigquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
is het raar dat ik mijn badjas mee neem naar mijn ouders omdat ik daar twee weken op de hond moet passen?
Ik neem echt rare dingen mee. zelfs mijn bikini
Ik heb dat ding soms bijna de hele dag aanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar, die heb je nodig
ik weet niksquote:
nog niet geluisterdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie van het nieuwe nummer van justin bieber
best leukquote:
misschien kunnen ze hun misdaad cijfers wel belichten (lol)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederland krijgt Black Achievement Month.
Heheheheheh
dat is dan een hele korte maandquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederland krijgt Black Achievement Month.
Heheheheheh
Ach, als er mensen zijn die dat nodig achten, laat ze lekker. Je hebt toch geen last van ze en erg veel invloed hebben ze nou ook weer nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom kan ik wel lachen om zulke sneuheid,
Niemand verbied het ze ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als er mensen zijn die dat nodig achten, laat ze lekker. Je hebt toch geen last van ze en erg veel invloed hebben ze nou ook weer niet
Ik ben het er ook niet mee eensquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand verbied het ze ook.
Het is alleen wel zodanig lachwekkend, dat ieder weldenkend mens er smakelijk om kan lachen
Ik niet. Vraag je om als je jezelf buiten de maatschappij wil zetten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens
Maar de reacties die het oproept vind ik net zo treurig
Tsja, hun zijn er heiig van overtuigd dat ze er goed aandoen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Vraag je om als je jezelf buiten de maatschappij wil zetten.
Nogmaals, niemand verbied het ze.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Tsja, hun zijn er heiig van overtuigd dat ze er goed aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |