hahahahahah ja dat KAN nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige waar ik zo erg aan erger zijn gestopte verslaafden die met zulke citaten komen:
"my worst day sober is better than my best day high"
de tering wat erger ik me aan die mensen.
Leugenaars zijn datquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige waar ik zo erg aan erger zijn gestopte verslaafden die met zulke citaten komen:
"my worst day sober is better than my best day high"
de tering wat erger ik me aan die mensen.
anonymous meetings zitten dan ook vol met hypocrieten en mooiweerpraters.quote:
Moet jij nog wekelijks/nmaandelijks terug naar kliniek trouwens?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anonymous meetings zitten dan ook vol met hypocrieten en mooiweerpraters.
mijn psych zit daar jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet jij nog wekelijks/nmaandelijks terug naar kliniek trouwens?
een aft?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
er zit een pijnlijk bultje op mijn tong
dat zit alleen op je wang tochquote:
oh dan denk ik dat het dat is jaquote:
Korter dan zou moeten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:27 schreef Crack_ het volgende:
hoe lang heb je nazorg gedaan Inso?
Ik was daar echt heeeel snel klaar meemaar vooral vanwege nieuwe groep
hoezo, te kort geweest dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Korter dan zou moeten.
Ik ben nog een tijdje voor een vriendin gegaan die daar nu nog zit (die van de coke)
Maar loop nog steeds bij psych van kliniek.
Omdat ik die nazorg wel nodig had gehad waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo, te kort geweest dan?
En helpt het je nu nog echt?
nou fijn dan toch, dat het zo ook beetje gedwongen isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik die nazorg wel nodig had gehad waarschijnlijk.
Jawel, opzich. Al is het maar als stok achter de deur, aangezien ik mn eigen terugval kans nog steeds op hoog beoordeel.
En er moet controle zijn op mn medicatie, dus zal er toch wel bij blijven lopen.
en ik ga nog wel eens naar aa meetings dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou fijn dan toch, dat het zo ook beetje gedwongen is
als het iets helpt, is het goedddd. En goed dat je daar wel tijd voor maakt allesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en ik ga nog wel eens naar aa meetings dus.
al vind ik die best kut, en geloof ik niet echt in hun stappenplan.
Maar het helpt toch wel iets om er naar toe te gaan en even bewust te zijn
Moet he.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als het iets helpt, is het goedddd. En goed dat je daar wel tijd voor maakt alles
ja das leven hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet he.
Nee, ben me er bewust genoeg van dat als ik niets doe ik zo terugval en ik mn hele leven er wel mee bezig zal zijn dusja
welk onderwerpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |