Ja narcistische mensen zijn vaak niet zo leuk, maar hmm oke. Thanks. Coke doe je nooit meer toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken er 1. En die zat op een niveau dat ze tippelde om meer te krijgen. Dat was heel erg. Gelukkig is ze nu al heel lang opgenomen.
Maar coke-verslaafden zijn echt heel erg vervelende, narcistische mensen vaak. Op het moment dat ze gebruiken.
Een beetje zoals ik alleen dan een paar factors erger, zo was ik ook op coke.
niet afgevallen = sowieso geen slechte week. Maar ook niet goed dus, jammerr. Morgen weer dagjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mja mja, matige week moet ik wel bekennen.
Maar in ieder geval niet afgevallen.
Het is echt een narcisten drug imo.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Ja narcistische mensen zijn vaak niet zo leuk, maar hmm oke. Thanks. Coke doe je nooit meer toch?
heb het liever zo hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhhh, ja maandje klinkt wel oke. Ja soms kun je gewoon doen en dan zie je wel, als het niks is dan byebye
Mis je coke net zo erg als alcohol?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt een narcisten drug imo.
Al kan je wel geweldig praten als je beide gebruikt.
Nee, gebruik niets meer. Behalve sigaretten.
Ja, dat snap ik niet als je het beide even erg mist, maar dat zal wel addict-dingetje zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Als dat sense maakt. Ik kan die trek vrij makkelijk tegengaan.
Terwijl ik met alcohol elke dag een dozijn triggers hebt dat ik wil drinken.
Ja en wiet toch, of ook gestopt?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt een narcisten drug imo.
Al kan je wel geweldig praten als je beide gebruikt.
Nee, gebruik niets meer. Behalve sigaretten.
ja, nouja kan ook negatief uitvallen tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
heb het liever zo hoor
we wisten nu nog bijna niks van elkaar, veel leuker om dat in het echt te doen haha
haha, ja dat je ook niet willen proberen te snappen denkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik niet als je het beide even erg mist, maar dat zal wel addict-dingetje zijn
Mijn hersenen betrekken coke minder in algemene zaken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik niet als je het beide even erg mist, maar dat zal wel addict-dingetje zijn
helemaal gestopt, vriendin ook (moest ook voor coschappen)quote:
Ah ja, het ligt natuurlijk ook sneller voor het grijpen de alcohol, betrekking op meer situaties enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn hersenen betrekken coke minder in algemene zaken.
Ik denk best vaak vrij rationeel "toch zou het wel lekker zijn om nu coke te gebruiken"
Terwijl ik bij vrijwel alles wat ik doe onbewust een trigger maak om te drinken
2 uur op een vliegveld wachten is echt een killerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja, het ligt natuurlijk ook sneller voor het grijpen de alcohol, betrekking op meer situaties enzo
En zeker als je vriendin gratis drank zit te zippen jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 uur op een vliegveld wachten is echt een killer
nippenquote:
oh nice nicequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helemaal gestopt, vriendin ook (moest ook voor coschappen)
Vond deze eigenlijk wel het makkelijkst van coke, drank, benzos.quote:
ahh, ja das met wiet wel probleempje hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond deze eigenlijk wel het makkelijkst van coke, drank, benzos.
Maar ik blowde ook niet echt voor het effect. Meer als een hardnekkige gewoonte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |