Ja, terrasje is altijd wel fijnste voor eerste date vind ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim, slim.
Hopelijk is het een blijvertje
Eerste dates lijken me ernstig vermoeiend.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, terrasje is altijd wel fijnste voor eerste date vind ik.
tjeschie is meer de andere kant van europaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tsjechië is een optie, maar ik zou ook wel zo'n TEFL stage willen doen. Maar dan moet ik even 2-3k spaargeld fixen + het lef om 2 maanden naar de andere kant v.d. wereld te gaan.
[..]
Denk ik ook niet nee, op een of andere manierquote:
lekker stadje hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk ik ook niet nee, op een of andere manier
dan heb ik het ook niet over tsjechie schatquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
tjeschie is meer de andere kant van europa
ja als je met de verkeerde op date gaat welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eerste dates lijken me ernstig vermoeiend.
gelukkig heb ik die onzin nooit hoeven te doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als je met de verkeerde op date gaat wel
oh sorry lieverdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan heb ik het ook niet over tsjechie schat
Ik hoorde van mn broertje dat Marok ook best cultuurshockje kan geven, misschien niet in Casa maar meer in Fez enzoquote:
is niet echt onzin als je een partner wil hebben ooitquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die onzin nooit hoeven te doen
Is wel spannend.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eerste dates lijken me ernstig vermoeiend.
als je er niet mee kan omgaan wel denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
I
[..]
Ik hoorde van mn broertje dat Marok ook best cultuurshockje kan geven, misschien niet in Casa maar meer in Fez enzo
ga je op eerste date gelijk uit de kleren?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel spannend.
De eerste aanrakingen, kijken hoe ze er uitziet onder haar kleren enzo.
uithuwelijkingen zijn zo slecht nog nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
is niet echt onzin als je een partner wil hebben ooit
wel aan het datenquote:
ja dus je hebt wel een eerste date gehad ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |