oh jawel hoorquote:
op een terrasje gezetenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof, wat heb je je eerste date met die jongen gedaan?
heerlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon wederom een fles 1 million paco rabanne
Heb je ook weleens dates gehad dat je na een uurtje al op hem afgeknapt was?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat ie vreemd gaat ofzo, of als hij heel raar doet. of als hij nu opeens raar gaat praten en onbeschoft doet.
weet niet, kan van alles zijn
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon prima geurtje, niet te duur.
Dikke prima.
Hoe is werkje.quote:
dacht trouwens dat je langer in moskou zou blijvenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh jawel hoor
behalve zonder shirt hele avond FOK!ken
dinsdag heenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht trouwens dat je langer in moskou zou blijven
maar ben besef van tijd helemaal kwijt eerlijk gezegd.
Voor mijn gevoel ben je er twee dagen geweest
Goed hoor, maar net al besprokenquote:
Ja hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook weleens dates gehad dat je na een uurtje al op hem afgeknapt was?
hoe gaat het bij jou?quote:
Doe je andere niet aan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor, maar net al besprokenDoe ik andere hier niet aan
Bij jou? Wil je nog steeds weg?
oh lolquote:
waar wil je heenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Toto69 het volgende:
Yes, ga denk ik vanaf deze week een paar weken overwerken om extra geld binnen te harken zodat ik eind sept. weg kan
Anderen*quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe je andere niet aan?
Yes, ga denk ik vanaf deze week een paar weken overwerken om extra geld binnen te harken zodat ik eind sept. weg kan
Tsjechië is een optie, maar ik zou ook wel zo'n TEFL stage willen doen. Maar dan moet ik even 2-3k spaargeld fixen + het lef om 2 maanden naar de andere kant v.d. wereld te gaan.quote:
quote:
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |