weet ik (nog) niet. Had gisteren pas date 1quote:
nee dat lijkt me niet zo lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apart.
Eet je ook je macaroni met zilveruien?
Hoor ik ook wel eens van mensen uit het oosten.
Kan je niet rood staan met je rekening?quote:
als het echt nodig is, heb ik nog wel ergens geld, maar zit daar liever niet aanquote:
gewoon even creditcard maxen, ja tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
als het echt nodig is, heb ik nog wel ergens geld, maar zit daar liever niet aan
Nee dat heb ik uitgeschakeld. Anders gaat het niet goedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je niet rood staan met je rekening?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat heb ik uitgeschakeld. Anders gaat het niet goed
die heb ik niet hahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon even creditcard maxen, ja toch
Oefquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon even creditcard maxen, ja toch
gewoon niets uitgeven wat je niet terugkan betalenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oef
Neem nooit meer creditcard
Zware schulden dan gelijk weer
Ja dat was het probleemquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon niets uitgeven wat je niet terugkan betalen
ohquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was het probleem
Denken dat je dat kan
Nou ja, heb geen negatieve bkr gekregen ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh
dan wordt het sowieso lastig om er nog een te krijgen denk ik
maar kan dus echt niks leuks doen met vriendinnen ofzo, geen terrasjes of even wat lekkers halenquote:
Ze vragen gewoon je cc geschiedenis aan en hoe snel je schulden afbetaald hebquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, heb geen negatieve bkr gekregen ofzo
skere dates danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
maar kan dus echt niks leuks doen met vriendinnen ofzo, geen terrasjes of even wat lekkers halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |