Ik zou morgen niet naar Mastenbroek gaan voor de stok. Die ligt nu naast me.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:43 schreef rubbereend het volgende:
Dat ligt vlakbij de route die ik morgen ga afleggen, zou ik voor de zekerheid de code mogen. Kans bestaat dat het qua tijd wel uitkomt
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zou morgen niet naar Mastenbroek gaan voor de stok. Die ligt nu naast me.
[..]
[..]
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:47 schreef Light het volgende:
Stok weer uitgezet, in een plaats die nog niet geweest is. Foto's volgen zodra ik weer thuis ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie DM.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:30 schreef TheM het volgende:
Zo ff zoeken en kijken hoe ik de code kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit happens, en als je geluk hebt iedere dag
Mogelijk ligt hij nu weer in de buurt van je route, hoewel Wesepe ook vast niet ver uit de route lag XD.quote:
Op weg met je poot omhoog?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goedemorgen stok.We meet again.
Pijnstillers en ontstekingsremmers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op weg met je poot omhoog?
[ afbeelding ]
Maar net de stok is alles goed ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pijnstillers en ontstekingsremmers.
Dat maakt het enigszins dragelijk.
Jazeker. Er stond voor vandaag een dagje Drenthe gepland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
Belangrijker, al weer onderweg naar eennnieuwe locatie?
zekerquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:05 schreef TheM het volgende:
[..]
Mogelijk ligt hij nu weer in de buurt van je route, hoewel Wesepe ook vast niet ver uit de route lag XD.
maar hij is blijkbaar alweer wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goedemorgen stok.We meet again.
Ik ben vanavond in Drenthe, dus misschien een kansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jazeker. Er stond voor vandaag een dagje Drenthe gepland.
Dus de provincie weten jullie alvast.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jazeker. Er stond voor vandaag een dagje Drenthe gepland.
Dus de provincie weten jullie alvast.
Zie DMquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ben vanavond in Drenthe, dus misschien een kanszou ik voor de zekerheid de code mogen hebben
dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |