SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tecumseh op 01-08-2016 20:43:03 (Plaatjes werkend maken) ]
Voor het behoud van de stok eerst balkje gezaagd en gat 20mm geboord. Vervolgens stok gespoten (grijs, was niet anders in de schuur). Droogtijd bijna gevolgd (10 minuten) en vervolgens beplakt met meerdere lagen ducttape. Geplastificeerde instructie met dubbelzijdige tape opgeplakt en randen afgeplakt met simpel plakband.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:41 schreef Tecumseh het volgende:
En de stok is geplaatst, eerst nog een foto van de complete stok.
[ afbeelding ]Hoog gras is wel een pre met de kleur van het slot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je die trouwens opgeduikeld?
En de code, is die al verkrijgbaar?
Mijn dochter heeft het slot gedoneerd aan het spel, komt dus net als het andere materiaal uit de schuur.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoog gras is wel een pre met de kleur van het slot.
Waar heb je die trouwens opgeduikeld?
En de code, is die al verkrijgbaar?
Spockjuh is al onderweg, ik ben meer van het Wilde Westen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:48 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft het slot gedoneerd aan het spel, komt dus net als het andere materiaal uit de schuur.
Code gestuurd, neem aan dat je nu in de auto stapt?
Volgens Waze rij je nu bij Ziegelbrücke in Zwitserland...quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik ben onderweg naar Posterenk, Posterenk, GE, aankomst om 21:05. Volg mijn rit met Waze: http://waze.to/smrnl2w3ASEE661CRn
quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik ben onderweg naar Posterenk, Posterenk, GE, aankomst om 21:05. Volg mijn rit met Waze: http://waze.to/smrnl2w3ASEE661CRn
Ja daar kwam ik ook terechtquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens Waze rij je nu bij Ziegelbrücke in Zwitserland...
De koffie staat klaar in Amsterdam...quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ga de stok zo weer plaatsen, meet and greet mistig?
koffiequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De koffie staat klaar in Amsterdam...
priklimonade is teveel moeite?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan niet.
Alleen als je ziek bent, krijg je thee van me...
En met Wilp heb je nog net zoveel kansen. Pas wel op dat de Wilhelminabrug bij Deventer afgesloten is. Dus alleen via de snelweg (of het pontje bij Olst) naar de andere kant van de IJssel gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
Ik had morgen dat ritje willen maken. Moet nl in Deventer zijn.
Hoi EggsTC, ben je van plan de stok op te halen dan? Ik zie namelijk dat je in de recente rondes nog geen stok gehaald hebt en vanwege het verdwijnen van een paar stokken lijkt het me niet handig om de code rond te strooien naar mensen die misschien ooit een stok op willen halen.quote:
Wat is dit nu weer voor gelul, het wordt weer het oude incrowd-spelletje, want stel je voor dat een nieuw persoon mee wil doen? Oehehehehh enggggggquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:48 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Hoi EggsTC, ben je van plan de stok op te halen dan? Ik zie namelijk dat je in de recente rondes nog geen stok gehaald hebt en vanwege het verdwijnen van een paar stokken lijkt het me niet handig om de code rond te strooien naar mensen die misschien ooit een stok op willen halen.
Nee hoor, ik vraag alleen of er daadwerkelijk plannen zijn om mee te doen, indien ja dan geef ik de code ook zeker af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor gelul, het wordt weer het oude incrowd-spelletje, want stel je voor dat een nieuw persoon mee wil doen? Oehehehehh engggggg
Ik wacht tot dat die in de buurt is, dan hoef ik niet te wachten op de code om wéér erachter te komen dat iemand m hier snel weghaald. Zoals de laatste 3 keer vlakbij Roffaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:58 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag alleen of er daadwerkelijk plannen zijn om mee te doen, indien ja dan geef ik de code ook zeker af.
En ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor gelul, het wordt weer het oude incrowd-spelletje, want stel je voor dat een nieuw persoon mee wil doen? Oehehehehh engggggg
Nou ja, schijnbaar worden deelnemers even door de ballotage gedraaid en gecheckt of ze al eens succesvol mee hebben gespeeld. Lijkt me voor een spel wat op z'n minst wat probleempjes had qua vaart en deelnemers niet zo'n handige aanpak. Maar wie ben ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:58 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag alleen of er daadwerkelijk plannen zijn om mee te doen, indien ja dan geef ik de code ook zeker af.
Ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, schijnbaar worden deelnemers even door de ballotage gedraaid en gecheckt of ze al eens succesvol mee hebben gespeeld. Lijkt me voor een spel wat op z'n minst wat probleempjes had qua vaart en deelnemers niet zo'n handige aanpak. Maar wie ben ik.
Sowieso, hoe vaak is dat ding gejat door iemand met code? En hoe vaak omdat hij gewoon niet goed / dom vastzat, of er een gemeentewerker met betonschaar langskwam omdat hij ergens al 2 weken lag?
Volgende keer beter. Ik zat de visite gezelschap te houden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ga de stok zo weer plaatsen, meet and greet mistig?
Wat let je om Stokje op te halen in Wilp-Achterhoek ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt de stok eens naar Limburg. Wacht al een eeuwigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |