Lol wat conservatief om kontenbonker exclusief aan homoseksualiteit te linken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:08 schreef Drug het volgende: Waarom worden respectloze opmerkingen over homo's zo geaccepteerd? Kontenbonker? "Gaaaayyy"? Vind het ongepast tbh
dan wil ik derandomized wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:12 schreef Dqod het volgende: [..] Ja maar alsnog zou het raar zijn om een random man mijn kniewond ofzo te laten likken ;s
hey kontenbonkertje van mequote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol wat conservatief om kontenbonker exclusief aan homoseksualiteit te linken.
Ongepast
Ik ben alles behalve normaal en hoef niet zo nodig geaccepteerd te worden. Meeste mensen heb ik gewoon lak aan. Ik mag dan een drinkebroer zijn, ik weet wel wat respect is en kan me ook netjes gedragen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook zo lekker gewoon gebleven, zodat mensen je accepteren.
Bedankt dat je opkomt voor hetero-rechtenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ongepast
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt dat je opkomt voor hetero-rechten
Bah Cat. Had ik niet achter je gezocht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:16 schreef Catkiller het volgende:
Idd, wij hebben ook recht op kontseks.
Gewoon gepegd worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:16 schreef Catkiller het volgende:
Idd, wij hebben ook recht op kontseks.
in die context was het gewoon een denigrerende opmerking naar homo's, maar misschien ben je te trots om te beseffenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ongepast
Een gat is een gat Niels.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bah Cat. Had ik niet achter je gezocht.
Straight & Proud!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:18 schreef Drug het volgende:
[..]
in die context was het gewoon een denigrerende opmerking naar homo's, maar misschien ben je te trots om te beseffen
Nog nooit m'n pik in een aars gedouwd. Ben ik ook niet van plan.quote:
Dat is jouw interpretatie, maar blijkbaar ben je te trots om kritisch naar je eigen perceptie te kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:18 schreef Drug het volgende:
[..]
in die context was het gewoon een denigrerende opmerking naar homo's, maar misschien ben je te trots om te beseffen
quote:
met een man?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:22 schreef Drug het volgende:
O heb wel anaal gebangd, maar het is voor mij wat overbodig. Ik heb liever dat zompige zachte van pussy
haha wat jammer dat je zo triest en dom bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, maar blijkbaar ben je te trots om kritisch naar je eigen perceptie te kijken.
nee dat niet, als ik ooit in de mannenliefde dabble is de enige kans dat dit weer op tafel komtquote:
echt hè, beter bakenen ze die begrippen af als ze hem anders gebruiken dan doorgaans normaal isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:27 schreef Drug het volgende:
[..]
haha wat jammer dat je zo triest en dom bent.
[ afbeelding ]
ik ben een manquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:28 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat niet, als ik ooit in de mannenliefde dabble is de enige kans dat dit weer op tafel komt
doei lieverdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:26 schreef Dqod het volgende:
Het is kutweer, dus ik ga mezelf oprollen op de bank, ijsjes eten en tv kijken, doei
Waarom niet?quote:
Urbandictionary.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:27 schreef Drug het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag chocoladeridder wel?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:27 schreef Drug het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we kunne wel een keer daten. Ik moet wel alcohol denk ik, want vind het wel een beetje engquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en ik geil op je nieuwe coupe ;$
zelfs met alcohol op durf ik dat nog nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:32 schreef Drug het volgende:
[..]
we kunne wel een keer daten. Ik moet wel alcohol denk ik, want vind het wel een beetje eng
weet je nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zelfs met alcohol op durf ik dat nog niet
Groene Boekje is alleen spelling.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog beter dan het groene boekje uit 1894
sinterklaas komt aan wal en een jongetje vraag ik wil geen chocoladeletter maar een chocoladeridderquote:
hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sinterklaas komt aan wal en een jongetje vraag ik wil geen chocoladeletter maar een chocoladeridder
Moest lachen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sinterklaas komt aan wal en een jongetje vraag ik wil geen chocoladeletter maar een chocoladeridder
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:27 schreef Drug het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil versa want dan heb je een relatie ;$
Je dag kan niet meer stukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
jeej mongooltjes blij gemaakt, eerste goede daad van de dag
kots op jouquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat jij een beperkte slang definitie hanteert betekent gelijk dat ik dat ook moet doen.
ben beetje shy :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o oke is alles ;s
nou lekker dan
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil versa want dan heb je een relatie ;$
we kunnen toch rustig aan doen op jouw tempoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had het over seksuele spanning trouwens
ja liever wel ;$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
we kunnen toch rustig aan doen op jouw tempo
Goed lichaamquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eindelijk nieuwe spits!
Weer geen kampioen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eindelijk nieuwe spits!
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Etsu m'n hossel gaat een hond nemen en Bella noemen
COPYCAT
Weet ik niet bij honden denk ik alleen van hond, hond en hond en bij katten van OH KIJK BRITS KORTHAAR OH EEN LAPJESKATquote:
Lapjes is geen ras jungahquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet ik niet bij honden denk ik alleen van hond, hond en hond en bij katten van OH KIJK BRITS KORTHAAR OH EEN LAPJESKAT
Matig.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet ik niet bij honden denk ik alleen van hond, hond en hond en bij katten van OH KIJK BRITS KORTHAAR OH EEN LAPJESKAT
jaquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja
een 8 halen voor iets is hetzelfde als 1000 euro belasting overmaken terwijl je eigenlijk maar 600 hoeft
alleen domme mensen doen dat
stond net een kind voor m'n huis 'berenpak berenpak' te krijsenquote:
hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja
een 8 halen voor iets is hetzelfde als 1000 euro belasting overmaken terwijl je eigenlijk maar 600 hoeft
alleen domme mensen doen dat
Ik breng niet graag slecht nieuws, maar....quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
45 minuten geleden ondertussen. Is het een schep of een grote vork, wat denken jullie?
Moet je iemand uitnodigen, jeetje ;squote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:40 schreef zeer het volgende:
[..]
stond net een kind voor m'n huis 'berenpak berenpak' te krijsen
vind het zo jammer dat ik zulke dingen irl nooit met iemand zal kunnen delen
srs ons school systeem is retardedquote:
Arme jongen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ik schijn sowieso een heleboel competenties te hebben omdat ik toevallig 25 van de 40 meerkeuzevragen goed gok voor een tentamen/vak waarvan ik lessen verder nooit gevolgd hebquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:42 schreef zeer het volgende:
[..]
srs ons school systeem is retarded
als je alles met een 5,5 haalt of met een 7,9 --> student beheerst niveau x
als je alles met een 8 haalt --> deze student is uitzonderlijk goed
wat
wel fittie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik breng niet graag slecht nieuws, maar....
Had.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:44 schreef zeer het volgende:
[..]
heb jij irl vrienden die op fok zitten en dat niet ontkennen?
Moet je vooral gaan quoten zonder toevoeging. Alsof dat immense saaiheid ineens doorbreekt of zo.quote:
Newbie dus. Het is namelijk berenpak1.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:40 schreef zeer het volgende:
[..]
mijn vriendin is half Zweedsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:45 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1108362552536193/ leuke billen.
Por favorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan daar best verandering in brengen als je wil.
5,5 is een onzinnige grens. In België kan ik gewoon vakken halen met 10/20.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:42 schreef zeer het volgende:
[..]
srs ons school systeem is retarded
als je alles met een 5,5 haalt of met een 7,9 --> student beheerst niveau x
als je alles met een 8 haalt --> deze student is uitzonderlijk goed
wat
altijd echt zulke kansloze pagina's vind ik ditquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:45 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1108362552536193/ leuke billen.
Ik quotte gewoon met toevoeging hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan quoten zonder toevoeging. Alsof dat immense saaiheid ineens doorbreekt of zo.
Hoinkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Newbie dus. Het is namelijk berenpak1.
Zelfs dat niet, ik keek niet goed en maakte me druk om niets.quote:
Zoks ex 100%quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef zeer het volgende:
[..]
mijn vriendin is half Zweeds
met bijbehorende kont
Lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef zeer het volgende:
[..]
met bijbehorende kont
Modelletje Billy?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef zeer het volgende:
met bijbehorende kont
Als ik eens in de buurt ben spreek ik je wel even aan hier :$ :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Dus. Wanneer kom je langs? Kunnen we samen vrouwen objectiveren en na-fluiten
.
Moet je je voorstellen dat je bij een sollicitatie gesprek zegt: ik voldoe voor de helft aan uw eisen en kan dus de helft niet, wil wel graag volledig salaris.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
5,5 is een onzinnige grens. In België kan ik gewoon vakken halen met 10/20.
Ik had gewoon teruggeroepen:quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef zeer het volgende:
Hoinkwas leuk geweest als we hier om hadden kunnen lachen met z'n tweetjes.
net als al het anderequote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd echt zulke kansloze pagina's vind ik dit
oh okquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik eens in de buurt ben spreek ik je wel even aan hier :$ :$
kweenie man hij was gewoon het straat aan het checkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had gewoon teruggeroepen:
Heo
Hoe haal ik dit weg?
Die foto's van je eigen paprikapoeder waren overigens echt gaaf. Zowel het feit dat je dat poeder zelf hebt gemaakt als de foto's zelf.quote:
Dat weet ik niet, moet je even laten wetenquote:
Boeiend. Jij hebt toch sws geen fbquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thnxquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die foto's van je eigen paprikapoeder waren overigens echt gaaf. Zowel het feit dat je dat poeder zelf hebt gemaakt als de foto's zelf.
Succes ermee. Wel een witte wifebeater aan en hotpants, zo hoort datquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even mijn fietsband vervangen. De groetjes.
regio waddeneilandenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, moet je even laten weten
Welke heb je gekocht? Ik koop tegenwoordig niets meer qua lenzen. Huur alles wat ik nodig heb als ik weer eens een opdracht heb.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
thnx
Heb nieuwe lenzen gekocht voor m'n DSLR. Wel weer godsvermogen uitgegeven waar ik niet zo goed meer in ben
. Maar wel nice, probeer er ook wel tijd en liefde in te steken en zo.
Welke lenzen heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
thnx
Heb nieuwe lenzen gekocht voor m'n DSLR. Wel weer godsvermogen uitgegeven waar ik niet zo goed meer in ben
srs kom langs gaan we dit soort dingen zeggen tegen de vrouwen op de straatquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Succes ermee. Wel een witte wifebeater aan en hotpants, zo hoort dat
OEEEEHHHHquote:
Wat voor lenzen heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
thnx
Dat mag.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Duhhquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Succes ermee. Wel een witte wifebeater aan en hotpants, zo hoort dat
50mm 1.8 nikon en 70-300 4.5 tamronquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? Ik koop tegenwoordig niets meer qua lenzen. Huur alles wat ik nodig heb als ik weer eens een opdracht heb.
Net zoals de s bij was zeker?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Was een vraag, maar vraagteken wa weggevallen
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:51 schreef zeer het volgende:
[..]
srs kom langs gaan we dit soort dingen zeggen tegen de vrouwen op de straat
Jezus braddie. Al twee mensen voor je die het vragen. Flikker opquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat voor lenzen heb je gekocht?
regio waddeneilanden is groot heh, ik vind dat Utrecht daar ook onder valt namelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik ga vast nog wel een keer richting waddeneilanden
Kitlens valt altijd tegen helaas.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:52 schreef zeer het volgende:
[..]
50mm 1.8 nikon en 70-300 4.5 tamron
op d3200
heb ook die kitlens maar die is no pls no
Nice. Maar als je van eten foto's maakt was een macrolens dan niet beter geweest? Of je kunt voor de 50mm natuurlijk van die macrotubes van 25 euro kopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:52 schreef zeer het volgende:
50mm 1.8 nikon en 70-300 4.5 tamron
op d3200
heb ook die kitlens maar die is no pls no
RUSTIGquote:
Ik zag het nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jezus braddie. Al twee mensen voor je die het vragen. Flikker op
Daar kom ik soms ook welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:53 schreef zeer het volgende:
[..]
regio waddeneilanden is groot heh, ik vind dat Utrecht daar ook onder valt namelijk
wel echt een stellige vraag danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Was een vraag, maar vraagteken wa weggevallen
Ghehehequote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heeft er iemand lenzen gekocht en wat voor soort?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik ook dat had ik wel geproefd denk ik.
Then again was ze niet nieuw meer. Hm.
Blauwe, voor dichtbij zienquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heeft er iemand lenzen gekocht en wat voor soort?
Die 50mm kan op 45cm scherpstellen. D3200 is cropcamera dus 50x1,5=75 dus kan wel van dichtbij genoeg foto's maken tot nu toe.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nice. Maar als je van eten foto's maakt was een macrolens dan niet beter geweest? Of je kunt voor de 50mm natuurlijk van die macrotubes van 25 euro kopen.
in ieder geval het tweedequote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wat, dat ik alles kansloos vind of dat alles kansloos is?
je wil gewoon hipstermeisjes met strohoedjes fotografen en meerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Die 50mm kan op 45cm scherpstellen. D3200 is cropcamera dus 50x1,5=75 dus kan wel van dichtbij genoeg foto's maken tot nu toe.
En macro lens was wel weer een volgend prijsniveau. Plus dat ik voornamelijk shit op straat wil fotograferen, eten is meer voor erbij. Maar volgende investering zou wel zo iets worden denk ik. Nu eerst mooie tas.
Is het moeten sterker dan het willen. Wat een dilemma.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef Dqod het volgende:
Ik stink en ik moet douchen, maar ik wil niet van de bank
waarom moet je douchen als je stinkt? feromonen to the max manquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef Dqod het volgende:
Ik stink en ik moet douchen, maar ik wil niet van de bank
*mooie hipstermeisjes met strohoedjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je wil gewoon hipstermeisjes met strohoedjes fotografen en meer
Vieze straatgluurder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef zeer het volgende:
En macro lens was wel weer een volgend prijsniveau. Plus dat ik voornamelijk shit op straat wil fotograferen, eten is meer voor erbij. Maar volgende investering zou wel zo iets worden denk ik. Nu eerst mooie tas.
ja schoudertas/massengerbagquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze straatgluurder.
Maar een messengerbag zodat je er goed bij kan of een goede rugzak?
Waar ik zini n heb, net als met eierenquote:
Nah, dat moeten kan namelijk vanavond of morgen ook nog. Alleen durf ik nu niet de deur uit :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het moeten sterker dan het willen. Wat een dilemma.
srs?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat je niet zo oppervlakkig was
Ik woon tussen oudere mensen, straks trek ik hun aan :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:56 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom moet je douchen als je stinkt? feromonen to the max man
Goede tassen beginnen rond de 90 euro.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:57 schreef zeer het volgende:
ja schoudertas/massengerbag
vind die van Domke erg nice maar wel duur
Laat braddo eens lekker met rust chaiquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die staat er gewoon. Denk dat je nystagmus weer opspeelt.
doe in zwart wit dan is het haut cultuurquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welnee die trekken dat nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik woon tussen oudere mensen, straks trek ik hun aan :$
Behalve uitsmijters, dan voel ik me aan de kant gezetquote:
ja zag hetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goede tassen beginnen rond de 90 euro.
Zo is de Nederlandse maatschappij gewoon. Vraag maar aan Ouder1.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
twijfel of je haute couture bedoeldquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:00 schreef zeer het volgende:
[..]
doe in zwart wit dan is het haut cultuur
ik eet geen dierenleedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Behalve uitsmijters, dan voel ik me aan de kant gezet
ik ken geen ouder1, waar is die want hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo is de Nederlandse maatschappij gewoon. Vraag maar aan Ouder1.
tweifelen aan mijn kundequote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
twijfel of je haute couture bedoeld
http://forum.fok.nl/user/history/410992quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken geen ouder1, waar is die want hij heeft wel gelijk
Ze leven nog steeds na alle geluiden die ik hier al heb geproduceerdquote:
Klinkt zo verwijfd als de pest, maar ik moet zeggen dat het bekend klinkt jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, dat moeten kan namelijk vanavond of morgen ook nog. Alleen durf ik nu niet de deur uit :$
probeer je me te matchen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/410992
zulke gevoelige darmen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze leven nog steeds na alle geluiden die ik hier al heb geproduceerd
Ik heb een rugzak van manfrotto, 89 euro. De kleinste versie. Heb als backup cam een mirrorless. En in de rest van die rugzak doe ik voornamelijk snoeren, externe recorder, microfoon etc. De gehuurde spullen komen in hun eigen tas.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:00 schreef zeer het volgende:
[..]
ja zag het
wat voor spullen heb jij dan?
Ik leg ook elke maand eieren, niemand die mijn leed verzacht.quote:
oh ja jij filmt zeker?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb een rugzak van manfrotto, 89 euro. De kleinste versie. Heb als backup cam een mirrorless. En in de rest van die rugzak doe ik voornamelijk snoeren, externe recorder, microfoon etc. De gehuurde spullen komen in hun eigen tas.
Foto's maken doe ik meestal gewoon met mijn iPhone.Vind het vervelend om een fotocamera bij te hebben. Haalt me uit het 'nu'.
Ik ben dan ook vrouwelijk ondanks mijn vunzige gedrag zo nu en danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt zo verwijfd als de pest, maar ik moet zeggen dat het bekend klinkt ja.
wow waarom wil je chick je niet out eaten dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik leg ook elke maand eieren, niemand die mijn leed verzacht.
Daarnaast worden die niet eens gegeten en dat vind ik eigenlijk schandalig ;s
Daar twijfelde ik dan ook niet aanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dan ook vrouwelijk ondanks mijn vunzige gedrag zo nu en dan
Cool hoor, als ik soms zie wat mensen voor elkaar kunnen krijgen met video dan ben ik mad jelly.quote:
CUL / Gerechten met lichaamseigen ingrediëntenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik leg ook elke maand eieren, niemand die mijn leed verzacht.
Daarnaast worden die niet eens gegeten en dat vind ik eigenlijk schandalig ;s
onderdeel van je PU tactic toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dan ook vrouwelijk ondanks mijn vunzige gedrag zo nu en dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |