Oh je hebt ervaring?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan van Poep SC naar Gay SC, kleine stap.
mag je vriendin jou ook peggen dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kweenie, beetje lafjes om wel iemand te willen nemen maar zelf te schijterig te zijn om genomen te worden.
Inbe4 mag je vriendin jou ook nemen dan??? Dat is anders ja.
Ja, komt bijna niemand meer nu.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is mij met GRTD ook gelukt. Komt wel goed.
Ja en hzaw en Hermann zitten hier al dus, gaat snel dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is mij met GRTD ook gelukt. Komt wel goed.
Ik zeg niets, er zijn overal klikspanen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, komt bijna niemand meer nu.
Een soort wespquote:
hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en hzaw en Hermann zitten hier al dus, gaat snel dan.
Hier niet hoor, TRs worden hier ook nooit gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg niets, er zijn overal klikspanen.
Matenaaiersquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg niets, er zijn overal klikspanen.
Valt best mee idd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier niet hoor, TRs worden hier ook nooit gemaakt.
Vroeger kon haast iedereen schaatsen, maar er lag dan ook vaker ijs op de sloten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen ik ging schaatsen vond ik het wel tegenvallen hoeveel mensen konden schaatsen. Meeste mensen kwamen maar een beetje vooruit.
Niet fijn. Ik heb er geen ervaring mee bij m'n rectum hoor :$quote:
Haags is degene die altijd een TR doet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier niet hoor, TRs worden hier ook nooit gemaakt.
Netjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, had daarstraks ook gescheten. Daarna even wat gegeten en zojuist moest ik alweer.
Vlaams poepen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan van Poep SC naar Gay SC, kleine stap.
Catkillerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef Zosk het volgende:
Game of Thrones
Breaking Bad
Boardwalk Empire
Is mijn top 3
Niet waar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haags is degene die altijd een TR doet.
Okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meesten zullen daar wel mee willen wachten, of willen het niet.Als ze alleen willen geven omdat reden X, dan ben je gewoon top. En als je alleen wil ontvangen omdat reden X (ik ken wel paar mensen die gewoon bottom zijn omdat ze gewoon geneukt willen worden zonder focus op hun ding), dan ben je gewoon bottom.
Heb ik wel vaker gehad als je continue blijft schijten en vegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet fijn. Ik heb er geen ervaring mee bij m'n rectum hoor :$
Maar goed, srs, lijkt me niet helemaal goed, bloed daar :$
Als dat geen ban wordtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:00 schreef Germano het volgende:
Wie loopt er te fucken? Heb ineens 4 notes erbij.
jo.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:00 schreef Germano het volgende:
Dan is het wsl die huid die uitgedroogd is en daardoor makkelijk scheurt. Volgende x toch maar even vochtig toiletpapier gebruiken en daarna zwitsalpoeder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker gehad als je continue blijft schijten en vegen.
wie staan op 2 en 3quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op #1 op mijn favoriete homo lijstje
Misschien wat liever voor je anus zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker gehad als je continue blijft schijten en vegen.
Wat heb je gedaan dan? Kanker zeker weer van net.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:00 schreef Germano het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je gay wil worden Zosk
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht kan je mee op Etsu zijn boot volgende week
Dan zou ik dat toch al zijn, pannenkoek. Gay worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je gay wil worden Zosk
Neuh. Ik rapporteer niet vaak, maar als ik het doe sorteert het wel effect meestal.quote:
waar dan wel?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet fijn. Ik heb er geen ervaring mee bij m'n rectum hoor :$
Maar goed, srs, lijkt me niet helemaal goed, bloed daar :$
Ik scheld niet, dus lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Kanker zeker weer van net.
Ik had er laatst ook ineens 4 bij en heb niet eens met kanker gescholden sinds ban.
Kontenbonker uitzwaaidag?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht kan je mee op Etsu zijn boot volgende week
Eerlijkheid is m'n handelsmerk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed dat je zo eerlijk bent.
Dank je dat je het vuile werk voor me opknaptquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zou ik dat toch al zijn, pannenkoek. Gay worden.
Cutequote:
Anal Parade zekerquote:
In je aderen.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je dat je het vuile werk voor me opknapt
je bent ook begeerlijk en lieflijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ben je toch zo lief voor me
word er bijna verliefd van
Ik neem je niet kwalijk maar zou je wel een keer willen nemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Neem het mij alsjeblieft niet kwalijk. Goede jongen met een hart van goud. That's me.
okquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist niet dat je online was bby
was online lijstje
Laat wel weten als ik een gaatje vrij heb.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik neem je niet kwalijk maar zou je wel een keer willen nemen.
Haha gvd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Laat wel weten als ik een gaatje vrij heb.
ik verbaas me er ook overquote:
oh hou opquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent ook begeerlijk en lieflijk
Dan maar in 1x goed, ja toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik verbaas me er ook over
maar goed, ik ga met vrienden
ben er zelf geen fan van, nooit geweest, maar ik vind dat ik het ooit eens moet meemaken
ja en de week erop ga ik toch het land uitquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan maar in 1x goed, ja toch?
zou jouw wond wel likkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
In je aderen.
En wanneer je een wond hebt. Zou best raar zijn als dat dan niet zou bloeden :$
ciaoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:05 schreef Zosk het volgende:
Nu ga ik de baas wegbrengen, tot straks lieve vrienden.
Ik ooit ook nog een keer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben er zelf geen fan van, nooit geweest, maar ik vind dat ik het ooit eens moet meemaken
Jij zal snel herrijzen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en de week erop ga ik toch het land uit
Ja hallo. Als ik iedereen maar toe moest laten die mijn wond wil likken ben ik de rest van m'n leven bezigquote:
gewoon beetje lachen daarzo ja tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
It doesn't.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:08 schreef Drug het volgende:
Waarom worden respectloze opmerkingen over homo's zo geaccepteerd? Kontenbonker? "Gaaaayyy"?
Vind het ongepast tbh
Gewoon backfiren, heb ik vanmorgen ook gedaan bij Germanoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:08 schreef Drug het volgende:
Waarom worden respectloze opmerkingen over homo's zo geaccepteerd? Kontenbonker? "Gaaaayyy"?
Vind het ongepast tbh
Bedankt voor je mening, hier gaan we helemaal niks mee doen verder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:08 schreef Drug het volgende:
Vind het ongepast tbh
Kan je tegenwoordig met een app regelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zou ik dat toch al zijn, pannenkoek. Gay worden.
Apart.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig met een app regelen
nu je bent gestopt met dm'en is hij nu slapquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
word je daar opgewonden van?
was geen seksuele allegoriequote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hallo. Als ik iedereen maar toe moest laten die mijn wond wil likken ben ik de rest van m'n leven bezig
Word eerst maar eens vrouw, dan praten we verder ;s
Ik gun iedereen z'n bruine stok. Enige wat ik tegen veel homo's heb is dat ze er zo mee te koop lopen. Ik ga toch ook niet in een kinky pakje door de grachten van A'dam? Als ze zo nodig geaccepteerd wilen worden doen ze beter gewoon een beetje normaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:08 schreef Drug het volgende:
Vind het ongepast tbh
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:08 schreef Drug het volgende:
Vind het ongepast tbh
Daarom ben jij ook zo lekker gewoon gebleven, zodat mensen je accepteren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik gun iedereen z'n bruine stok. Enige wat ik tegen veel homo's heb is dat ze er zo mee te koop lopen. Ik ga toch ook niet in een kinky pakje door de grachten van A'dam? Als ze zo nodig geaccepteerd wilen worden doen ze beter gewoon een beetje normaal.
Ja maar alsnog zou het raar zijn om een random man mijn kniewond ofzo te laten likken ;squote:
is dat een jongen of een meisje?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:10 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/dumpertnl/videos/1727563917257006/
Deze moet ik nog ff delen voordat ik ga, gvd man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |