ja maar je kunt ook eisen stellen aan het hardlopen, duurlopen, snelheid, hordelopen weet ik hetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
[..]
Voor uit skaten stelt geen zak voor. Achteruit een 360er springen is toch wat lastiger. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.
Ben jij nu pas klaar? Wtf ik heb mijn hele poepverhaal al verteld en ging na jou.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
Te hard geveegd volgens mij. Zat bloed aan het wc-papier.
Niet naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
Toen ik ging schaatsen vond ik het wel tegenvallen hoeveel mensen konden schaatsen. Meeste mensen kwamen maar een beetje vooruit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, vind skeeleren of op noren schaatsen zwaar niks. Heeft een te hoog wielrennergehalte. kan ook elke mongool blijkt. Jamskating is een kunst. Dat leer je niet 1 2 3.
Oh ja heb je al snel als je zo sterk bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
echt hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Catkiller het volgende:
Ook zo raar dat er mensen zijn die zelf wel een piemel in iemand zijn kont willem stoppen maar zelf panisch zijn bij de gedachte dat die ander zijn piemel in hun kont stopt. :S
wat is daar raar aan danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Catkiller het volgende:
Ook zo raar dat er mensen zijn die zelf wel een piemel in iemand zijn kont willem stoppen maar zelf panisch zijn bij de gedachte dat die ander zijn piemel in hun kont stopt. :S
Nee, had daarstraks ook gescheten. Daarna even wat gegeten en zojuist moest ik alweer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben jij nu pas klaar? Wtf ik heb mijn hele poepverhaal al verteld en ging na jou.
Je zei piemel bahquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Catkiller het volgende:
Allemaal poep onder m'n nagels.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja heb je al snel als je zo sterk bent.
Meesten zullen daar wel mee willen wachten, of willen het niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helder.
Maar ben je dan top omdat je niet in een relatie zit of ben je top omdat je nog wil wachten met de achterkant?
Akkoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar je kunt ook eisen stellen aan het hardlopen, duurlopen, snelheid, hordelopen weet ik het
dus de vergelijking ging mank
Apart :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb hier geen ervaring mee dus geen idee
Sterkte met je fistel :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
Ja kweenie, beetje lafjes om wel iemand te willen nemen maar zelf te schijterig te zijn om genomen te worden.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was meer mijn gewaarwording, jij wezen van licht
Is mij met GRTD ook gelukt. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan van Poep SC naar Gay SC, kleine stap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |