hehe ja datquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey, niks tegen wijn eh ;s
Kijk even naar dit, voor mijn part zet je t geluid uit
Hahaha, hou op.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met de kringspier rondom mijn mond, beetje pun intented
Dan komt het vast vanzelf welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij staat die serie al op mijn todo lijst maar daar kom ik nooit aan toe
Oké.quote:
Nou; soms wel, soms niet, net als bij julliequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe werkt dat allemaal in jouw scene dan?
Dat was ik al, maar toch bedankt :$quote:
Ash is hier niet blij mee, Ash is getriggered door deze lage notering van de beste serie ooit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan komt het vast vanzelf welBates Motel staat bij mij sowieso in mijn top 5 series. Stond in de top 3 maar Breaking Bad heeft laatst die plek ingenomen
Teeheequote:
Breaking Bad staat in mijn top 3.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ash is hier niet blij mee, Ash is getriggered door deze lage notering van de beste serie ooit.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook niet elke mongool kan 100m in 9 sec rennen
elke mongool kan skates aantrekken en vooruit komen
Voor uit skaten stelt geen zak voor. Achteruit een 360er springen is toch wat lastiger. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Skaten is niet zo moeilijk. Net als schaatsen.
Weetje Niels. Ik heb ooit een skeeler wedstrijd gewonnen toen ik een kleine Ama was.En toen kwam ik op de foto met Rintje Ritsma in de krant. #eindeverhaal
Maar versa komt weinig voor of zo?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké.
In de gayscene heb je top, bottom en versa.
Top is dat je de ander geeft (een gedetailleerde beschrijving is opvraagbaar).
Bottom is dat je van de ander ontvangt (een gedetailleerde beschrijving is opvraagbaar).
Versa is dat je zowel van de ander ontvangt als je de ander geeft (een gedetailleerde beschrijving is opvraagbaar).
Het verschilt per persoon wat ze zijn, sommigen zijn vrij snel bottom geworden omdat het ze lekker leek en nieuwsgierig waren, weet ik veel. De sommigen zijn dan top omdat ze de achterkant niet durven of willen of daarmee willen wachten.
Meeste tops zijn op zoek naar bottoms en andersom, en in relaties is het vaak versa.
Ik ben top, al suggereren veel mensen hier op FOK! van niet, maar gelukkig ben ik vrij zeker van mijn zaak.
Ohquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan komt het vast vanzelf welBates Motel staat bij mij sowieso in mijn top 5 series. Stond in de top 3 maar Breaking Bad heeft laatst die plek ingenomen
Minstens op plek 1 anders tel je niet meer mee bij Ash.quote:
Nee joh. Arrogante vent. Bah!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat Niels dat wel boeiend zou vinden.
Oh nee hoor, zijn er wel hoor, maar ik denk dat de 'vergevorderde' gays dat zijn. Meer die in de relatie zitten.quote:
Omg rip.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:49 schreef Amarantha het volgende:
Niet op nr 1 want dat blijft Game of Thrones maar denk wel nr 2.
ik vraag deze 3 opquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:47 schreef Etsu het volgende:
Bottom is dat je van de ander ontvangt (een gedetailleerde beschrijving is opvraagbaar).
Versa is dat je zowel van de ander ontvangt als je de ander geeft (een gedetailleerde beschrijving is opvraagbaar).
Helder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké.
In de gayscene heb je top, bottom en versa.
Het verschilt per persoon wat ze zijn, sommigen zijn vrij snel bottom geworden omdat het ze lekker leek en nieuwsgierig waren, weet ik veel. De sommigen zijn dan top omdat ze de achterkant niet durven of willen of daarmee willen wachten.
Meeste tops zijn op zoek naar bottoms en andersom, en in relaties is het vaak versa.
Ik ben top, al suggereren veel mensen hier op FOK! van niet, maar gelukkig ben ik vrij zeker van mijn zaak.
Nee, vind skeeleren of op noren schaatsen zwaar niks. Heeft een te hoog wielrennergehalte. Kan ook elke mongool blijkt. Jamskating is een kunst. Dat leer je niet 1 2 3.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat Niels dat wel boeiend zou vinden.
ik heb hier geen ervaring mee dus geen ideequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou; soms wel, soms niet, net als bij jullie
ja maar je kunt ook eisen stellen aan het hardlopen, duurlopen, snelheid, hordelopen weet ik hetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
[..]
Voor uit skaten stelt geen zak voor. Achteruit een 360er springen is toch wat lastiger. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.
Ben jij nu pas klaar? Wtf ik heb mijn hele poepverhaal al verteld en ging na jou.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
Te hard geveegd volgens mij. Zat bloed aan het wc-papier.
Niet naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
Toen ik ging schaatsen vond ik het wel tegenvallen hoeveel mensen konden schaatsen. Meeste mensen kwamen maar een beetje vooruit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, vind skeeleren of op noren schaatsen zwaar niks. Heeft een te hoog wielrennergehalte. kan ook elke mongool blijkt. Jamskating is een kunst. Dat leer je niet 1 2 3.
Oh ja heb je al snel als je zo sterk bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
echt hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Catkiller het volgende:
Ook zo raar dat er mensen zijn die zelf wel een piemel in iemand zijn kont willem stoppen maar zelf panisch zijn bij de gedachte dat die ander zijn piemel in hun kont stopt. :S
wat is daar raar aan danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Catkiller het volgende:
Ook zo raar dat er mensen zijn die zelf wel een piemel in iemand zijn kont willem stoppen maar zelf panisch zijn bij de gedachte dat die ander zijn piemel in hun kont stopt. :S
Nee, had daarstraks ook gescheten. Daarna even wat gegeten en zojuist moest ik alweer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben jij nu pas klaar? Wtf ik heb mijn hele poepverhaal al verteld en ging na jou.
Je zei piemel bahquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Catkiller het volgende:
Allemaal poep onder m'n nagels.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja heb je al snel als je zo sterk bent.
Meesten zullen daar wel mee willen wachten, of willen het niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helder.
Maar ben je dan top omdat je niet in een relatie zit of ben je top omdat je nog wil wachten met de achterkant?
Akkoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar je kunt ook eisen stellen aan het hardlopen, duurlopen, snelheid, hordelopen weet ik het
dus de vergelijking ging mank
Apart :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb hier geen ervaring mee dus geen idee
Sterkte met je fistel :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
Ja kweenie, beetje lafjes om wel iemand te willen nemen maar zelf te schijterig te zijn om genomen te worden.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was meer mijn gewaarwording, jij wezen van licht
Is mij met GRTD ook gelukt. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan van Poep SC naar Gay SC, kleine stap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |