Ben jij mijn kloon of zo :squote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met voetbal ben ik tweebenig. Dat is ook wel fijn hoor. Kan zowel op links als rechts goed uit de voeten.
Ik heb het sinds ik vla heb gegeten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een soort wondvocht omdat je te vroeg weer gerookt hebt.
Maar ik kijk het omdat Dylan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar de serie gaat vooral over Norman.
Vooral die tas van die kat gemaakt.quote:
Haha ik ook. Je rent je wel de tyfus als je half staat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste positie voor mij, ook vrijwel altijd gespeeld.
Gewoon skatenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha ik ook. Je loopt je wel de tyfus als je half staat.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een soort wondvocht omdat je te vroeg weer gerookt hebt.
Huh?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vooral die tas van die kat gemaakt.
Oh, dan raden ze het vast gewoon maar aan omdat het ze boeit of je rookt en alcohol drinkt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon gerookt toen mn verstandskiezen uitgingen, en had geen last/problemen van.
Broer van Norman Bates.quote:
Ze raden het af, ja. Maar wil nog niet zeggen dat het daardoor komt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, dan raden ze het vast gewoon maar aan omdat het ze boeit of je rookt en alcohol drinkt.
Ja en mijn oma werd 110.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon gerookt toen mn verstandskiezen uitgingen, en had geen last/problemen van.
Zou je ook ontvangen of hoe werkt dat allemaal in die wereld? Is het of-of of juist en-en?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een knappe man die ik wel ff een beurt zou geven
Oh, nog nooit gekeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Broer van Norman Bates.
Personages uit de geweldige serie: Bates Motel.
Skaten is niet te vergelijken met rennen. Skaten kost veel minder energie. Punt met skaten is dat je motoriek iets beter moet zijn.quote:
je moet gwn doen waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou je ook ontvangen of hoe werkt dat allemaal in die wereld? Is het of-of of juist en-en?
Wil je een korte of een uitgebreide versie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou je ook ontvangen of hoe werkt dat allemaal in die wereld? Is het of-of of juist en-en?
Ja, geindoctrineerd door mn pa. Moest met beide oefenen, kwam goed uit toen ik mn rechternenkel zwaar verstuikte. Kon ik gewoon doorspelen met linksquote:
Dat kan dus per dag verschillen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je moet gwn doen waar je zin in hebt
Uitgebreid, vind dit wel interessant.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je een korte of een uitgebreide versie?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben jij mijn kloon ofzo? Gvd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, geindoctrineerd door mn pa. Moest met beide oefenen, kwam goed uit toen ik mn rechternenkel zwaar verstuikte. Kon ik gewoon doorspelen met links
Volgens mij staat die serie al op mijn todo lijst maar daar kom ik nooit aan toequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is echt een aanrader, goede serie!
Nee denk het nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij mijn kloon ofzo? Gvd.
ook niet elke mongool kan 100m in 9 sec rennenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:45 schreef Kurovski het volgende:
Elke mongool kan rennen. Niet elke mongool kan zomaar ff skaten, laat staan pootje over achteruit.
Ik doe weleens dezelfde broek twee dagen aan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alles verschilt per dag, persoonlijkheid als essentie van iemands handelen is een illusie
Skaten is niet zo moeilijk. Net als schaatsen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:45 schreef Kurovski het volgende:
Elke mongool kan rennen. Niet elke mongool kan zomaar ff skaten, laat staan pootje over achteruit.
wat leuk!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Skaten is niet zo moeilijk. Net als schaatsen.
Weetje Niels. Ik heb ooit een skeeler wedstrijd gewonnen toen ik een kleine Ama was.En toen kwam ik op de foto met Rintje Ritsma in de krant. #eindeverhaal
Leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Skaten is niet zo moeilijk. Net als schaatsen.
Weetje Niels. Ik heb ooit een skeeler wedstrijd gewonnen toen ik een kleine Ama was.En toen kwam ik op de foto met Rintje Ritsma in de krant. #eindeverhaal
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe werkt dat allemaal in jouw scene dan?
Met de kringspier rondom mijn mond, beetje pun intentedquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, geindoctrineerd door mn pa. Moest met beide oefenen, kwam goed uit toen ik mn rechternenkel zwaar verstuikte. Kon ik gewoon doorspelen met links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |