Vertel het eens liefjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben lichtelijk in paniek over de gat waar mijn kies zatMaar heb jullie al zoveel hier mee lastig gevallen. Durf bijna niet mijn klacht/vraag te stellen
![]()
Nou er lijkt wat van vla en/of melk in te zitten. Inmiddels wel grotendeels eruit (sinds vanochtend) maar een klein beetje krijg ik niet weg met spoelen. En nu ben ik zo bang dat dat slecht is enz.quote:
alles is een illusiequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha zie die drug in de illusie liefde geloven dan
Oh dat weet ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou er lijkt wat van vla en/of melk in te zitten. Inmiddels wel grotendeels eruit (sinds vanochtend) maar een klein beetje krijg ik niet weg met spoelen. En nu ben ik zo bang dat dat slecht is enz.
nee ik geloof in nietsheidquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha zie die drug in de illusie liefde geloven dan
quote:
Als het te lang blijft zitten vertraagt dat het genezingsproces en kan het gaan rotten, probeer met een mesje het eruit te snijden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou er lijkt wat van vla en/of melk in te zitten. Inmiddels wel grotendeels eruit (sinds vanochtend) maar een klein beetje krijg ik niet weg met spoelen. En nu ben ik zo bang dat dat slecht is enz.
Je hebt al gerookt, slechter kan niet dusquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen hzaw heeft daar problemen mee volgens mij, dus ik zou het aan hem vragen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben lichtelijk in paniek over de gat waar mijn kies zatMaar heb jullie al zoveel hier mee lastig gevallen. Durf bijna niet mijn klacht/vraag te stellen
![]()
I know, right :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef Drug het volgende:
[..]
omg dit lijkt precies
nu wil ik trippen in de natuur
Vriend, gisteravond eerste oefenwedstrijd sinds jaren gespeeld. Volgende week weer. Ging wel lekker trouwens.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt al gerookt, slechter kan niet dus![]()
Succes met je abces
ben ik nog asn het onderzoekenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe kun je niets kennen of het bevatte
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt al gerookt, slechter kan niet dus![]()
Succes met je abces
Ja ik ben echt meteen helemaal para omdat ik het er niet uit krijgquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb twee keer zo'n gat gehad maar nooit gekeken wat er in zat hoor. :S Sowieso in gaatjes kijken.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen hzaw heeft daar problemen mee volgens mij, dus ik zou het aan hem vragen.
Hoe zag het uit?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:28 schreef Zosk het volgende:
Soms als je poept dan voelt het niet zo fijn. Ik vind dat echt zonde, heb ik nu bijvoorbeeld. Normaal kan ik er echt van genieten.
Waar stond je? Gewonnen? Gescoord? Gestreakt?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend, gisteravond eerste oefenwedstrijd sinds jaren gespeeld. Volgende week weer. Ging wel lekker trouwens.
Linkshalf. 2-2. Nee, assist. Nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar stond je? Gewonnen? Gescoord? Gestreakt?
Ey, niks tegen wijn eh ;squote:
Dat lees ik alleen bij de kapper.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Poepen is hier wel leuker geworden sinds een huisgenoot een donald duck abonnement heeft afgesloten speciaal om hier op de wc te kunnen lezenEn wij hem dus ook kunnen lezen.
Linkshalfgodquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Linkshalf. 2-2. Nee, assist. Nee.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
En als de kapper geen Donald duck heeft ga ik naar een andere.
Klein kind.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
En als de kapper geen Donald duck heeft ga ik naar een andere.
Beste positie voor mij, ook vrijwel altijd gespeeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
LinkshalfgodIn mn jeugd jaren daar gespeeld. Redelijk.
. Gelukkig maar.
De mijne niet daarom ga ik nooit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn tandarts heeft Donald Ducks
Daarom ga ik braaf 2x per jaar erheen voor 5 minuten controle
Ik ga maar 1x per jaar, meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn tandarts heeft Donald Ducks
Daarom ga ik braaf 2x per jaar erheen voor 5 minuten controle
Hoe was het douchen met al die mannen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste positie voor mij, ook vrijwel altijd gespeeld.
Weggepest door Pharkus.quote:
Nu al jaren linksbackquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste positie voor mij, ook vrijwel altijd gespeeld.
Doen we niet aan. Gewoon aankleden en op naar de derde helft.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe was het douchen met al die mannen?![]()
Verdedigen is sowieso aids vind ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu al jaren linksbackMag te weinig opkomen, maar eens vragen aan coach na mn blessure of ik minuten mag maken op linkshalf
Oh.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen we niet aan. Gewoon aankleden en op naar de derde helft.
Vooral omdat jij nul fouten moet maken en de aanvallers miljoen kansen missen en doldwaze acties makenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verdedigen is sowieso aids vind ik.
Linksback, daar staat echt altijd de slechtste speler van het elftalquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu al jaren linksbackMag te weinig opkomen, maar eens vragen aan coach na mn blessure of ik minuten mag maken op linkshalf
Ja, dat. Iemand de tering inschoppen werkt dan wel weer vrij goed.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral omdat jij nul fouten moet maken en de aanvallers miljoen kansen missen en doldwaze acties maken
twitter:Gibodelf twitterde op woensdag 25-05-2016 om 07:30:08Moest van de meester mijn kontje vergelijken met het kontje van mijn vader reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:36 schreef Trollscience het volgende:
twitter:Gibodelf twitterde op woensdag 25-05-2016 om 07:30:08Moest van de meester mijn kontje vergelijken met het kontje van mijn vader reageer retweet
Heb er genoegquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen tanden meer hebt
Hoe gleed het uit je anus?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:36 schreef Zosk het volgende:
Zat helaas op zo'n plons wc dus kon het niet goed zien, leek wel in orde. Was kastanjebruin deze keer.
Waar ik ook sta, ik ben beste van mijn elftalquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Linksback, daar staat echt altijd de slechtste speler van het elftal
Hoe was het afvegen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stroef, daarom kon ik niet echt genieten.
Sambal bijquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stroef, daarom kon ik niet echt genieten.
Denk eerder dertien in een dozijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar ik ook sta, ik ben beste van mijn elftal
Uhu.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar ik ook sta, ik ben beste van mijn elftal
6 wc rollen ja?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ging prima, beetje gemiddeld papier verbruik.
Kwam er nog een beetje poep op het papier toen je afveegde? Zo ja, was het niet zo'n goede poep, zo niet, dan wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ging prima, beetje gemiddeld papier verbruik.
Ja best veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kwam er nog een beetje poep op het papier toen je afveegde? Zo ja, was het niet zo'n goede poep, zo niet, dan wel.
Met voetbal ben ik tweebenig. Dat is ook wel fijn hoor. Kan zowel op links als rechts goed uit de voeten.quote:
Bedankt voor dit compliment vriendquote:
Dat is een soort wondvocht omdat je te vroeg weer gerookt hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:25 schreef Amarantha het volgende:
Althans ik denk dat het zuivel is want het was witte troep?Of het is iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |