Vertel het eens liefjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben lichtelijk in paniek over de gat waar mijn kies zatMaar heb jullie al zoveel hier mee lastig gevallen. Durf bijna niet mijn klacht/vraag te stellen
![]()
Nou er lijkt wat van vla en/of melk in te zitten. Inmiddels wel grotendeels eruit (sinds vanochtend) maar een klein beetje krijg ik niet weg met spoelen. En nu ben ik zo bang dat dat slecht is enz.quote:
alles is een illusiequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha zie die drug in de illusie liefde geloven dan
Oh dat weet ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou er lijkt wat van vla en/of melk in te zitten. Inmiddels wel grotendeels eruit (sinds vanochtend) maar een klein beetje krijg ik niet weg met spoelen. En nu ben ik zo bang dat dat slecht is enz.
nee ik geloof in nietsheidquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha zie die drug in de illusie liefde geloven dan
quote:
Als het te lang blijft zitten vertraagt dat het genezingsproces en kan het gaan rotten, probeer met een mesje het eruit te snijden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou er lijkt wat van vla en/of melk in te zitten. Inmiddels wel grotendeels eruit (sinds vanochtend) maar een klein beetje krijg ik niet weg met spoelen. En nu ben ik zo bang dat dat slecht is enz.
Je hebt al gerookt, slechter kan niet dusquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen hzaw heeft daar problemen mee volgens mij, dus ik zou het aan hem vragen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben lichtelijk in paniek over de gat waar mijn kies zatMaar heb jullie al zoveel hier mee lastig gevallen. Durf bijna niet mijn klacht/vraag te stellen
![]()
I know, right :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef Drug het volgende:
[..]
omg dit lijkt precies
nu wil ik trippen in de natuur
Vriend, gisteravond eerste oefenwedstrijd sinds jaren gespeeld. Volgende week weer. Ging wel lekker trouwens.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt al gerookt, slechter kan niet dus![]()
Succes met je abces
ben ik nog asn het onderzoekenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe kun je niets kennen of het bevatte
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt al gerookt, slechter kan niet dus![]()
Succes met je abces
Ja ik ben echt meteen helemaal para omdat ik het er niet uit krijgquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb twee keer zo'n gat gehad maar nooit gekeken wat er in zat hoor. :S Sowieso in gaatjes kijken.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen hzaw heeft daar problemen mee volgens mij, dus ik zou het aan hem vragen.
Hoe zag het uit?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:28 schreef Zosk het volgende:
Soms als je poept dan voelt het niet zo fijn. Ik vind dat echt zonde, heb ik nu bijvoorbeeld. Normaal kan ik er echt van genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |