Waar stond je? Gewonnen? Gescoord? Gestreakt?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend, gisteravond eerste oefenwedstrijd sinds jaren gespeeld. Volgende week weer. Ging wel lekker trouwens.
Linkshalf. 2-2. Nee, assist. Nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar stond je? Gewonnen? Gescoord? Gestreakt?
Ey, niks tegen wijn eh ;squote:
Dat lees ik alleen bij de kapper.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Poepen is hier wel leuker geworden sinds een huisgenoot een donald duck abonnement heeft afgesloten speciaal om hier op de wc te kunnen lezenEn wij hem dus ook kunnen lezen.
Linkshalfgodquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Linkshalf. 2-2. Nee, assist. Nee.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
En als de kapper geen Donald duck heeft ga ik naar een andere.
Klein kind.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
En als de kapper geen Donald duck heeft ga ik naar een andere.
Beste positie voor mij, ook vrijwel altijd gespeeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
LinkshalfgodIn mn jeugd jaren daar gespeeld. Redelijk.
. Gelukkig maar.
De mijne niet daarom ga ik nooit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn tandarts heeft Donald Ducks
Daarom ga ik braaf 2x per jaar erheen voor 5 minuten controle
Ik ga maar 1x per jaar, meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn tandarts heeft Donald Ducks
Daarom ga ik braaf 2x per jaar erheen voor 5 minuten controle
Hoe was het douchen met al die mannen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste positie voor mij, ook vrijwel altijd gespeeld.
Weggepest door Pharkus.quote:
Nu al jaren linksbackquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste positie voor mij, ook vrijwel altijd gespeeld.
Doen we niet aan. Gewoon aankleden en op naar de derde helft.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe was het douchen met al die mannen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |