Ben jij mijn kloon of zo :squote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met voetbal ben ik tweebenig. Dat is ook wel fijn hoor. Kan zowel op links als rechts goed uit de voeten.
Ik heb het sinds ik vla heb gegeten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een soort wondvocht omdat je te vroeg weer gerookt hebt.
Maar ik kijk het omdat Dylan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar de serie gaat vooral over Norman.
Vooral die tas van die kat gemaakt.quote:
Haha ik ook. Je rent je wel de tyfus als je half staat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste positie voor mij, ook vrijwel altijd gespeeld.
Gewoon skatenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha ik ook. Je loopt je wel de tyfus als je half staat.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een soort wondvocht omdat je te vroeg weer gerookt hebt.
Huh?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vooral die tas van die kat gemaakt.
Oh, dan raden ze het vast gewoon maar aan omdat het ze boeit of je rookt en alcohol drinkt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon gerookt toen mn verstandskiezen uitgingen, en had geen last/problemen van.
Broer van Norman Bates.quote:
Ze raden het af, ja. Maar wil nog niet zeggen dat het daardoor komt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, dan raden ze het vast gewoon maar aan omdat het ze boeit of je rookt en alcohol drinkt.
Ja en mijn oma werd 110.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon gerookt toen mn verstandskiezen uitgingen, en had geen last/problemen van.
Zou je ook ontvangen of hoe werkt dat allemaal in die wereld? Is het of-of of juist en-en?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een knappe man die ik wel ff een beurt zou geven
Oh, nog nooit gekeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Broer van Norman Bates.
Personages uit de geweldige serie: Bates Motel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |