Okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meesten zullen daar wel mee willen wachten, of willen het niet.Als ze alleen willen geven omdat reden X, dan ben je gewoon top. En als je alleen wil ontvangen omdat reden X (ik ken wel paar mensen die gewoon bottom zijn omdat ze gewoon geneukt willen worden zonder focus op hun ding), dan ben je gewoon bottom.
Heb ik wel vaker gehad als je continue blijft schijten en vegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet fijn. Ik heb er geen ervaring mee bij m'n rectum hoor :$
Maar goed, srs, lijkt me niet helemaal goed, bloed daar :$
Als dat geen ban wordtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:00 schreef Germano het volgende:
Wie loopt er te fucken? Heb ineens 4 notes erbij.
jo.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:00 schreef Germano het volgende:
Dan is het wsl die huid die uitgedroogd is en daardoor makkelijk scheurt. Volgende x toch maar even vochtig toiletpapier gebruiken en daarna zwitsalpoeder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker gehad als je continue blijft schijten en vegen.
wie staan op 2 en 3quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op #1 op mijn favoriete homo lijstje
Misschien wat liever voor je anus zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker gehad als je continue blijft schijten en vegen.
Wat heb je gedaan dan? Kanker zeker weer van net.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:00 schreef Germano het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je gay wil worden Zosk
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht kan je mee op Etsu zijn boot volgende week
Dan zou ik dat toch al zijn, pannenkoek. Gay worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je gay wil worden Zosk
Neuh. Ik rapporteer niet vaak, maar als ik het doe sorteert het wel effect meestal.quote:
waar dan wel?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet fijn. Ik heb er geen ervaring mee bij m'n rectum hoor :$
Maar goed, srs, lijkt me niet helemaal goed, bloed daar :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |