Oh je hebt ervaring?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan van Poep SC naar Gay SC, kleine stap.
mag je vriendin jou ook peggen dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kweenie, beetje lafjes om wel iemand te willen nemen maar zelf te schijterig te zijn om genomen te worden.
Inbe4 mag je vriendin jou ook nemen dan??? Dat is anders ja.
Ja, komt bijna niemand meer nu.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is mij met GRTD ook gelukt. Komt wel goed.
Ja en hzaw en Hermann zitten hier al dus, gaat snel dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is mij met GRTD ook gelukt. Komt wel goed.
Ik zeg niets, er zijn overal klikspanen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, komt bijna niemand meer nu.
Een soort wespquote:
hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en hzaw en Hermann zitten hier al dus, gaat snel dan.
Hier niet hoor, TRs worden hier ook nooit gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg niets, er zijn overal klikspanen.
Matenaaiersquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg niets, er zijn overal klikspanen.
Valt best mee idd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier niet hoor, TRs worden hier ook nooit gemaakt.
Vroeger kon haast iedereen schaatsen, maar er lag dan ook vaker ijs op de sloten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen ik ging schaatsen vond ik het wel tegenvallen hoeveel mensen konden schaatsen. Meeste mensen kwamen maar een beetje vooruit.
Niet fijn. Ik heb er geen ervaring mee bij m'n rectum hoor :$quote:
Haags is degene die altijd een TR doet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier niet hoor, TRs worden hier ook nooit gemaakt.
Netjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, had daarstraks ook gescheten. Daarna even wat gegeten en zojuist moest ik alweer.
Vlaams poepen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan van Poep SC naar Gay SC, kleine stap.
Catkillerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef Zosk het volgende:
Game of Thrones
Breaking Bad
Boardwalk Empire
Is mijn top 3
Niet waar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haags is degene die altijd een TR doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |