net als al het anderequote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd echt zulke kansloze pagina's vind ik dit
oh okquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik eens in de buurt ben spreek ik je wel even aan hier :$ :$
kweenie man hij was gewoon het straat aan het checkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had gewoon teruggeroepen:
Heo
Hoe haal ik dit weg?
Die foto's van je eigen paprikapoeder waren overigens echt gaaf. Zowel het feit dat je dat poeder zelf hebt gemaakt als de foto's zelf.quote:
Dat weet ik niet, moet je even laten wetenquote:
Boeiend. Jij hebt toch sws geen fbquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thnxquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die foto's van je eigen paprikapoeder waren overigens echt gaaf. Zowel het feit dat je dat poeder zelf hebt gemaakt als de foto's zelf.
Succes ermee. Wel een witte wifebeater aan en hotpants, zo hoort datquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even mijn fietsband vervangen. De groetjes.
regio waddeneilandenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, moet je even laten weten
Welke heb je gekocht? Ik koop tegenwoordig niets meer qua lenzen. Huur alles wat ik nodig heb als ik weer eens een opdracht heb.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
thnx
Heb nieuwe lenzen gekocht voor m'n DSLR. Wel weer godsvermogen uitgegeven waar ik niet zo goed meer in ben
. Maar wel nice, probeer er ook wel tijd en liefde in te steken en zo.
Welke lenzen heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
thnx
Heb nieuwe lenzen gekocht voor m'n DSLR. Wel weer godsvermogen uitgegeven waar ik niet zo goed meer in ben
srs kom langs gaan we dit soort dingen zeggen tegen de vrouwen op de straatquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Succes ermee. Wel een witte wifebeater aan en hotpants, zo hoort dat
OEEEEHHHHquote:
Wat voor lenzen heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
thnx
Dat mag.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Duhhquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Succes ermee. Wel een witte wifebeater aan en hotpants, zo hoort dat
50mm 1.8 nikon en 70-300 4.5 tamronquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? Ik koop tegenwoordig niets meer qua lenzen. Huur alles wat ik nodig heb als ik weer eens een opdracht heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |