quote:
met een man?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:22 schreef Drug het volgende:
O heb wel anaal gebangd, maar het is voor mij wat overbodig. Ik heb liever dat zompige zachte van pussy
haha wat jammer dat je zo triest en dom bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, maar blijkbaar ben je te trots om kritisch naar je eigen perceptie te kijken.
nee dat niet, als ik ooit in de mannenliefde dabble is de enige kans dat dit weer op tafel komtquote:
echt hè, beter bakenen ze die begrippen af als ze hem anders gebruiken dan doorgaans normaal isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:27 schreef Drug het volgende:
[..]
haha wat jammer dat je zo triest en dom bent.
[ afbeelding ]
ik ben een manquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:28 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat niet, als ik ooit in de mannenliefde dabble is de enige kans dat dit weer op tafel komt
doei lieverdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:26 schreef Dqod het volgende:
Het is kutweer, dus ik ga mezelf oprollen op de bank, ijsjes eten en tv kijken, doei
Waarom niet?quote:
Urbandictionary.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:27 schreef Drug het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag chocoladeridder wel?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:27 schreef Drug het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we kunne wel een keer daten. Ik moet wel alcohol denk ik, want vind het wel een beetje engquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en ik geil op je nieuwe coupe ;$
zelfs met alcohol op durf ik dat nog nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:32 schreef Drug het volgende:
[..]
we kunne wel een keer daten. Ik moet wel alcohol denk ik, want vind het wel een beetje eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |