Deelnemersquote:De succesvolle kennisquiz is weer iedere werkdag om 20:30 uur te zien op Nederland 2. Onder leiding van presentator Philip Freriks en het kritisch oog van eenmansjury Maarten van Rossem gaan dagelijks 3 prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena. Op vrijdag 29 augustus is de finale en weten we wie deze zomer De slimste mens is geworden!
Ook eindelijk een redelijk goede kandidaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Random dingen opnoem topshow. Eindelijk iemand die dat snapt.
Jiskefet is echt geniaal.quote:
Dit programma in een notendop.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
hij is echt niet goed genoeg maar heet steeds mazzel.
Ja dat voelt vrij vreemdquote:
Als je dit programma kijkt met de verwachting van een quiz op niveau doe je iets verkeerdquote:
Dan kun je beter naar Dubbelspel kijken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dit programma kijkt met de verwachting van een quiz op niveau doe je iets verkeerd
Dat is nou een goede show inderdaad. Over het algemeen posten daar ook louter kwaliteitsusersquote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar Dubbelspel kijken.
Zij is gewoon te zenuwachtig, hij weet niks maar heeft steeds mazzel.quote:
De gebroeders grimmquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Niet weten wie het geschreven heeft, mijn hemel
Thijs is een beetje Portugal. Superirritant en wint alleen maar door mazzel.quote:
En iedere keer na 2 ronden op 40 seconden staan. Manmanmanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:04 schreef TheReflex het volgende:
4 afleveringen niet winnen maar er alsnog in zitten.
Ik word sowieso wel een beetje Freriks-moe. Iedere aflevering weer met zijn vaste zinnetjes als 'wie kan er meepraten over ... en voor wie heeft ... geen geheimen meer?' en 'de strijd is hier nog niet gestreden.'quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:07 schreef Kansenjongere het volgende:
Toch treurig dat Philip het spel na al die jaren nog steeds niet snapt. Manon had volgens mij heel goed door dat haar beste kans om te winnen het geven van 1 goed antwoord was, maar Philip dacht dat ze zich liet afzakken...
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thijs is een beetje Portugal. Superirritant en wint alleen maar door mazzel.
Ach ook jij zou haar toch wel geven?quote:
Freriks is een waardeloze presentatorquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:09 schreef TheReflex het volgende:
[..]
Ik word sowieso wel een beetje Freriks-moe. Iedere aflevering weer met zijn vaste zinnetjes als 'wie kan er meepraten over ... en voor wie heeft ... geen geheimen meer?' en 'de strijd is hier nog niet gestreden.'
quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:37 schreef Szura het volgende:
'Hoe noemen we de inwoners van Kreta?'
- Cyprioten
quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:39 schreef Szura het volgende:
Wacht, is Thijs de broer van Merijn Zeeman van Lotto-Jumbo?
twitter:ThijsZeeman twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 16:08:02Mag ik even aan onvervalste broederliefde doen? Broerlief @merijnzeeman is de vaste trainer van @s_kruijswijk. #trots #topcoach #giro reageer retweet
Die ken ik ook niet. Wanneer komen de kandidaten met werkende hersens?quote:
Verdommequote:Op maandag 1 augustus 2016 20:39 schreef Szura het volgende:
Wacht, is Thijs de broer van Merijn Zeeman van Lotto-Jumbo?
1939 vond ik ook een fascinerende. Ja oké, je kunt de binnenval van Polen als begin zien maar dat weet zij echt niet gezien haar overige antwoordenquote:
Die heeft inderdaad niet 1 antwoord gegeven op de eerste vijf of meer vragen in de finale, terwijl Thijs toch genoeg kansen daartoe bood.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mazzeltrut. Zoveel seconden voor en het nog gigantisch weggeven.
Omdat Freriks nep is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:02 schreef Faux. het volgende:
Waarom alle haat tegen Freriks trouwens?
Zie 107quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:21 schreef Sigaartje het volgende:
Ik hoop dat er een lekker wijf bij zit.
Die 2 langharige hippies ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
Deze vrouw kan nooit de slimste mens zijn.
Ik heb een aversie tegen die man.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Smalltalk met Maartengod is wel
Al is dat niet zo vaak small
Dat kan, ik vind hem vaak best vermakelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen die man.
Ademenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:32 schreef richolio het volgende:
De haat tegen Frank snap ik nooit zoWat doet hij nu eigenlijk verkeerd?
Hij is een act. Ook wel uitgewerkt inmiddels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen die man.
Als een hippie eruit zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:32 schreef richolio het volgende:
Er zijn een paar gangmakers actief en er is niks anders op TV.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:33 schreef Tagliano het volgende:
We gaan hard in het topic, voor De Slimste-begrippen
Uitstekende gangmakers, dat dan weer welquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn een paar gangmakers actief en er is niks anders op TV.
Hij lijkt op kurt cobain, niet op een hippiequote:
Daar moet ik toch hoognodig weer eens een wedstrijdje mee gaan pakkenquote:
Close enoughquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij lijkt op kurt cobain, niet op een hippie
Kasteelgenotquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar moet ik toch hoognodig weer eens een wedstrijdje mee gaan pakken
Besnijden != afhakken.quote:
Ik noteer hem evenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
Zo'n cruiseboot is best leuk weet ik uit ervaring.
Maarten die ergens positief over is?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:36 schreef richolio het volgende:
Kan hij niet gewoon een keer zeggen "ja, best leuk hoor" ofzo
Ik zie dat ook niet gebeuren neequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maarten die ergens positief over is?
Franks haar ziet er anders best schoon uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Dat langharige tuig mag best op een legosteentje staan van mij. Wat een vieze knul zeg.
Dit kan op alle drie slaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Dat langharige tuig mag best op een legosteentje staan van mij. Wat een vieze knul zeg.
Die er het minst als een wijf uit ziet, middelste dusquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die er het minst als een wijf uit ziet, middelste dus
Tramhalte A12
Duurt weer even voor we die kunnen spotten denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die er het minst als een wijf uit ziet, middelste dus
Tramhalte A12
Die kasthomo. Van die vent met die bazembaard kan ik het nog best hebben.quote:
Parijs Tours ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Duurt weer even voor we die kunnen spotten denk ik
Misschien Parijs - tours nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Duurt weer even voor we die kunnen spotten denk ik
Goede postquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien Parijs - tours nog
Hij doet vooral heel goed alsof hij dingen bijna weetquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die joel leek vrijdag oke maar dat was dus ook geluk
quote:
Op jullie kan ik altijd bouwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien Parijs - tours nog
Gister 500 punten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die joel leek vrijdag oke maar dat was dus ook geluk
Indiana Rumsfeldquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze galerij is makkelijk als je er verstand van hebt maar anders drama
*extreem nasale stem*: Hoitjessssss!! Hartje Frankkk!! Hoitjessssssss hartje frankkkkkkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:32 schreef richolio het volgende:
De gemiddelde dartser is wel een gekkie dus dat scheeltquote:
Is gewoon, je weet of alles, of bijna niks, je moet maar net de namen wetenquote:
Ik vind 'm wel meevallen. (nu in ieder geval, luister verder bijna nooit naar zijn show ofzo)quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
*extreem nasale stem*: Hoitjessssss!! Hartje Frankkk!! Hoitjessssssss hartje frankkkkkk
Dat.
Hoog niveau vraag inderdaad. Voor deze show iig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze galerij is makkelijk als je er verstand van hebt maar anders drama
Hoezo dat? Eigenlijk de enige 3fm dj waar ik nog weleens naar luister. Een kneusje is het wel maar storen doe ik mij niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vervelend Frank ook is, hij speelt t best goed
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:52 schreef Szura het volgende:
'Deze muzieknoot'
En toen bleek het een G-sleutel
Hij valt ook wel mee. Ik erger me gewoon soms aan die 'lekker gekke' stopwoordjes enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel meevallen. (nu in ieder geval, luister verder bijna nooit naar zijn show ofzo)
En dat is djquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stond er niet eens bij stil maar dat is vrij ernstig ja
walgelijke vent. Ga gewoon naar de kapper joh, ziet er verschrikkelijk onverzorgd uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
*extreem nasale stem*: Hoitjessssss!! Hartje Frankkk!! Hoitjessssssss hartje frankkkkkk
Dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |