quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
Ik groet jullie vanaf de VBL SC zomerborrel!
Mede dankzij o.a. Haags, Stijn, GGMM, Saind, Don, Nap, Roland, Tarado, Davy, jojoortje en vele anderen
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn heeft net een overdosis genomen op aanraden van Knut. Dus die komt nu wel van pas.
Laat maar liggen, dat lost zich vanzelf op.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn heeft net een overdosis genomen op aanraden van Knut. Dus die komt nu wel van pas.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
Mede dankzij o.a. Haags, Stijn, GGMM, Saind, Don, Nap, Roland, Tarado, Davy, jojoortje en vele anderen
Haags zijn bijbaantjes zijn geheimquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe haal je daar een salaris uit iedere maand?
Hij is ook actief in het illegale circuit.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe haal je daar een salaris uit iedere maand?
Pas maar op, zo krijgt Haags een slechte naam.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij is ook actief in het illegale circuit.
Chantal is er ook nog.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:44 schreef DonRaja het volgende:
Ok Susila dus. Ik wist niet beter dan dat Johan alleen Jordi had...
Ik ken eigenlijk alleen die blonde snol van Ruud, en dat bleek dus een dochter van zijn broer te zijn.quote:
Ik heb nu bijna alle 6 seizoenen. 6 wordt zo online gezet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The Interwebz wel.
Beetje betalen voor dvd's
Dat zomer kan je wel weghalen, de tering wat een suboptimaal weer.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
Het seizoen heeft niks met het weer te maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zomer kan je wel weghalen, de tering wat een suboptimaal weer.
wel grappig, ik geloof dat hij hem zelf 1 keer uitgereikt heeftquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:44 schreef DonRaja het volgende:
Ok Susila dus. Ik wist niet beter dan dat Johan alleen Jordi had...
Nice. Waar kan ik ze downlaoden? Hueueue.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna alle 6 seizoenen. 6 wordt zo online gezet.
Ja deze opmerking maakte je op de borel ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het seizoen heeft niks met het weer te maken.
Op zich wel logisch, lijkt me pijnlijk ongemakkelijk om een prijs uit te reiken die naar jezelf is vernoemd.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel grappig, ik geloof dat hij hem zelf 1 keer uitgereikt heeft
quote:54.916 supporters van Borussia Dortmund hebben hun seizoenkaart verlengd. Slechts 84 fans, waaronder enkele overledenen, deden dat niet. Respect!
Komt door de alcohol van de borrel. Ik snap dat het voor jou nu even te snel gaat, maar de sfeer is nog altijd erg goed. Het is alleen wachten op de special act.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Haha boys. Even kalm nu.
Het topic escaleert volledig de pan uit nu. Even dimmen
Zeg, wanneer zouden wij nou gaan eten in Den Haag?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt door de alcohol van de borrel. Ik snap dat het voor jou nu even te snel gaat, maar de sfeer is nog altijd erg goed. Het is alleen wachten op de special act.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt door de alcohol van de borrel. Ik snap dat het voor jou nu even te snel gaat, maar de sfeer is nog altijd erg goed. Het is alleen wachten op de special act.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus, 'analist' Arnold Bruggink doet alsof het kiezen tussen Kramer en Jörgensen een lastig vraagstuk is. Dan betalen wij maandelijks voor zo'n prutsanalist.
Mag. ik. dood.
Als we een datum prikken. Ik ben vrij flexibel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg, wanneer zouden wij nou gaan eten in Den Haag?
Mark my words, vanaf eind september (misschien zelfs al eerder) staat Kramer gewoon weer in de basis.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus, 'analist' Arnold Bruggink doet alsof het kiezen tussen Kramer en Jörgensen een lastig vraagstuk is. Dan betalen wij maandelijks voor zo'n prutsanalist.
Mag. ik. dood.
Hier nog wat luchtig nieuws op de helft van de dag.quote:
Ja, ik ook dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als we een datum prikken. Ik ben vrij flexibel.
Ik kan zeggen dat dit in de familie zit, maar dan trek ik het niveau omlaag en stopt don met posten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als we een datum prikken. Ik ben vrij flexibel.
Ja ik zag het.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier nog wat luchtig nieuws op de helft van de dag.
http://www.ad.nl/buitenla(...)-dief-neer~a800bac9/
Wat een eng mens, ik vind die blonde die erbij zit leuker.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier nog wat luchtig nieuws op de helft van de dag.
http://www.ad.nl/buitenla(...)-dief-neer~a800bac9/
Ik heb met een vriend van mij een weddenschap lopen dat die nieuwe spits er niet meer dan 14 maakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mark my words, vanaf eind september (misschien zelfs al eerder) staat Kramer gewoon weer in de basis.
wat is de prijs?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend van mij een weddenschap lopen dat die nieuwe spits er niet meer dan 14 maakt.
Ik verwacht op zijn minst dat Jörgensen zich veel meer laat zien in de cruciale wedstrijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend van mij een weddenschap lopen dat die nieuwe spits er niet meer dan 14 maakt.
Die schiet er wel 15 in dit seizoenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst dat Jörgensen zich veel meer laat zien in de cruciale wedstrijden.
Ik doe met je mee. Ik mik op 18.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die schiet er wel 15 in dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |